Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
vii kiiresti garantiisse, kui see veel kehtib!
Mul analoogne Metabo tegi sama moodi, lõpuks mootor kärssas üles. Põhjuseta. Mootori mähisetraadid lihtsalt olid vist kohe vigastatud. Kokku oli töötunde ühekäe näppudel lugeda...
Postitused: 124
Teemad: 18
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Sul on liiga väikse ristlõikega voolujuhe!!!! See on tüüpiline, et siis need kompressorid ei lähe normaalselt käima.
Proovi kuskile teise pistikusse.
Postitused: 124
Teemad: 18
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Katseta kohe kilbi juures(kõige lähemat) pistikut.
Pikendusjuhtmeid ei tasu alla 2,5mm2 üldse sinna vahele panna.
Kui õli on vana, ja ilm jahe, siis hakkab ka muidugi sellist nalja tegema.
Postitused: 110
Teemad: 22
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
23-08-2009, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2009, 01:41 AM ja muutjaks oli
yllar21.)
Alternatiivina võib ka vigu otsida ka mujalt kui ainult nõrgast voolust.
Kui suure vasturõhuga üritad käivitada? Selles mõttes, et kas neil kompressoritel ei ole 'tagasivoolu' klappi, mis võib vigane olla? Ehk siis mootor ei jaksa pöördeid üles võtta, kui kompressorile mõjub otsene vasturõhk.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
23-08-2009, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2009, 09:43 AM ja muutjaks oli
via.)
Üldiselt on 220V 1-1,5 kw mootoriga kompressorid pisut nõrga käivitusega kõik. On olnud endalgi probleeme Ingersoll-i tootega. Mootorid on pandud pumba külge lihtsalt liiga lahjad. Ei arva, et asi alati tagasivooluklapis on.
Postitused: 221
Teemad: 24
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Klapid kontrollisin ära, sain ka ühe teise kompressori klappe proovida töötas samat moodi.
Olen liini lõpus osas küll ja oma veetud juhtmed on vist 1,5 mm2. Proovin mõne suurema ristlõikega kaabli leida.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kas neid kompressorimootoreid ei anna 3- faasi pealt käima panna? On ju olemas trafod 380 V- 220 V ja nii oleks sobiv 3- faasiline vool olemas. Mulle üks elektrispets ütles, et kuigi mootorist tuleb 3 otsa, seda ei saavat teha. Äkki keegi teab neid mootoreid paremini.
Terv, Veteran.
Postitused: 110
Teemad: 22
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Kui on mähiste asetus 3f sobiv, võiks nagu teoreetiliselt tööle hakata. Kahe faasi vahel on pingeks 380V, ei usu et mähis seda koormust kannatab, kuumeneb kiiresti üle. Kui hakkab tööle, tõusevad ka mootori pöörded jõudsalt, mis aga peaksid jääma kompressorile sobivasse piirkonda.
Palju lihtsam on peale aretada võimsam mootor, mille pöörded sobivad ka kompressoriga. Kuid vaevalt, et see on lahenduseks, miks uus kompressor ei jaksa end ringi ajada.
Postitused: 675
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
10
Nende 230V ehk ühefaasiliste kondensaatorkäivitusega mootorite kasutamine kolmefaasilisena, see idee matke küll maha.
Pigem võib kõne alla tulla kolmefaasilise käivitamine ühefaasilisest võrgust, samuti kondensaatori abil, aga sel juhul tegelikult probleem ei kao.
Lihtsam on ikkagi tagada korralik vooluvarustus ja kompressorite puhul hoolitseda, et masin käivituks rõhuvabast olekust.
Üks variant käivitusmomendi suurendamiseks on lisakondensaatori ühendamine ahelasse käivitushetkeks. See eeldab eriehitusega käitusseadist.
Kui automaatikat ei kasuta, siis võib seda ka käsitsi surunupplülitiga teha. Kui läheb käima, lased nupu lahti.
Ühefaasilise kondensaatormootori kohta käis see viimane jutt siis.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kompressor peaks töö lõpetamisel rõhust vabanema st. peaks kostma selgelt kuuldav "tsss". Kui rõhk jääb sisse, siis ei jaksagi see enam käivituda.
Postitused: 198
Teemad: 34
Liitus: Aug 2007
Maine:
8
Elustan veidi teemat ka ühe murega.
Samasuguse ehitusega kompressoril on mingi probleem, et üldse ei taha käima vedada. Mootor käib tiivikust tõmmates ja kolvid ka kinni pole, st elektrimootori juhtimises on midagi perses. Keegi on seal ees omaaretust teinud ja mingisuguse tüki välja võtnud vahelt, tahaks kuidagi nüüd teada saada et mis seal olla võiks. Saan aru, et konde võib ära olla, kuidas seda kontrollida? Hoog sisse ja siis käima?
Elektriskeem on ka nn kaane peal olemas, aga ma ei tuvasta ära milline on kondensaator. Kui aega saan, teen pildi sellest isendist, aga ehk oskab keegi koha puusalt pakkuda?