30-08-2009, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2009, 23:59 PM ja muutjaks oli tiit.)
(30-08-2009, 23:41 PM)yllar21 Kirjutas:Sellised need praeguse aja kompressorid just kõik ongi kui korras on. Rõhk lastakse maha kompressori silindrist, mitte paaki ei lasta tühjaks. Mootor on just nii nõrk pandud sinna peale et ei jaksa käima minna kui rõhk silindris.(29-08-2009, 12:50 PM)vootele Kirjutas: Kompressor peaks töö lõpetamisel rõhust vabanema st. peaks kostma selgelt kuuldav "tsss". Kui rõhk jääb sisse, siis ei jaksagi see enam käivituda.Sellisest kompressorist küll kuulnud pole. Värvimise jms tööde tegemisel sellest siis eriti tolku ei oleks.
Minu arvates peaks normaalne kompressor suutma käivituda vähemalt ka 6At vasturõhuga, siis annab ka liivapritsiga/freesiga jt tööriistadega midagi peale hakata.