Treiler
#1

Kuna siin on tihti jutuks olnud kola hoidmise ja transa probleem, siis endal sai transa probleem lahendatud nii, et sai lihtsalt 1-e kohaline treiler ostetud ... laibakas siis ... millele saab siis väiksemad autod peale tõmmata. Tahaks suurde veel teha alusvankreid, et oleks olema võimalik peale autosid millel pole all ühte või mõlemat silda.
Samuti pakuks võimalust, ka teistele soodsaks tehnika vedamiseks ... kuna see pole põhielatusvahend, siis saavad hinnad olema allpoolt turu keskmist ... eesmärk on kulud tagasi saada.
Palju oleks sellise võimaluse vajajaid üldse???

Dad.
Vasta
#2

Aastas umbes kaks korda oleks minul sellist teenust vaja küll. Kus kandis Eestis muidu ise asud?
Vasta
#3

veel selle aasta numbri sees oleks vaja küll ühte sildadeta kere vedada :keersilm
Vasta
#4

Tsitaat:Palju oleks sellise võimaluse vajajaid üldse???
Dad.

ehh, kõigepealt oleks garaazhi tarvis, siis võiks hakata sinna vanu ronte kokku vedama ja neid spetsialistide juurde edasi-tagasi tarima :p

Aga vaevalt et Sa oma teenust eriti soodsamalt pakkuda saad kui mõned nurgatagused tegijad, kes sellest elatuvadki.
Ka kõige tagasihoidlikuma arvestuse järgi tuleks auto+treila ekspluatatsioonikuluks arvestada ca 1kr/km, kütust läheb teist samapalju + väikenegi kasum. ja oma aeg ikka kah midagi maksab.
aga madalama otsa turuhinnad peaksidki olema kusagil sealkandis, et 200kr väljasõit + ca 3 kr/km või tunnitasu.
Vasta
#5

Sellist asja läheb ikka vaja.
Sain hiljuti ühe kalkulatsiooni (autu vedamine tallinnast Valka, edasi -tagasi ca 500 km):
buss treileri vedamiseks 500 kr
treiler 250 kr
pents 585 kr
kokku 1335 kr

+ tuttav autujuht, sest kogu kaadervärk tahab E-kati, mida endal pole

Palju sinul umbes selline ots tuleks?
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
veel selle aasta numbri sees oleks vaja küll ühte sildadeta kere vedada :keersilm

Treila hakkab pendeldama Tln-Trt vahel pidevalt, vahel ka mujale, sõltuvalt mida endal vaja vedada, aga põhikohad on Tln-Trt.

Dad.
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: s-teet
Aga vaevalt et Sa oma teenust eriti soodsamalt pakkuda saad kui mõned nurgatagused tegijad, kes sellest elatuvadki.
Ka kõige tagasihoidlikuma arvestuse järgi tuleks auto+treila ekspluatatsioonikuluks arvestada ca 1kr/km, kütust läheb teist samapalju + väikenegi kasum. ja oma aeg ikka kah midagi maksab.
aga madalama otsa turuhinnad peaksidki olema kusagil sealkandis, et 200kr väljasõit + ca 3 kr/km või tunnitasu.

Plaan on siiski teha seda oma lõbuks, elatumiseks on hetkel veel teised allikad. Linnas sees on tahtmine 200-ga hakkama saada ja pikema otsa peal 3 eeku km teha, samas pikemat otsa üritan ikka mitut vedamist kokku panna.

Dad.
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
Sellist asja läheb ikka vaja.
Sain hiljuti ühe kalkulatsiooni (autu vedamine tallinnast Valka, edasi -tagasi ca 500 km):
buss treileri vedamiseks 500 kr
treiler 250 kr
pents 585 kr
kokku 1335 kr

+ tuttav autujuht, sest kogu kaadervärk tahab E-kati, mida endal pole

Palju sinul umbes selline ots tuleks?

1200.- tingimus, et saan valida vedamise aega (kuigi kui mul endal vaja on olnud siis olen alati pidanud arvestama sellega ;PP)

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne