Kuidas lahustada BSK piduri õli?
#1

Kas kellegi on kogemusi.Mul auto seisnud 20 aastat ja piduriõlist järel miski kleepuv ollus.Kuidas siis torusid puhtaks saada?On mõni hea soovitus miskile ainele.vanemal ajal oli (mida soovitati pole is küll proovinud)priimuse süütamise vedelik!see koosnes ilmselt miskist piirituse ollusest?
Nii,et mida siis teha.Silindrid sain juba pestud ja mansetid vahetamisel.Nii,et kui keski teab siis palun nõuannet!
Vasta
#2

Kui sul auto juba 20 aastat seisnud, siis ilmselt ei ole piduritorudest palju järel. Ja kui tahad sellega liiklusesse tulla, siis vaheta piduritorud ära. Toru meeter ei ole kallis ja otsad samuti kümmekond krooni tükk.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#3

Kui vask torud,ei mingit vahetust,siis veel tene 20 aastat.Aga millega lahustada,proovi millega lahustub.
Vasta
#4

PSK peaks olema piiritusebaasiline. Järelikult piiritusega peaks siis ju lahustuma. Loogiliselt võttes peaks nimetatud asi ju välja auranud olema.
Vasta
#5

(22-10-2009, 12:21 PM)nustu826 Kirjutas:  Kui sul auto juba 20 aastat seisnud, siis ilmselt ei ole piduritorudest palju järel. Ja kui tahad sellega liiklusesse tulla, siis vaheta piduritorud ära. Toru meeter ei ole kallis ja otsad samuti kümmekond krooni tükk.

Vasktorudega ei juhtu midagi, kui just vibratsioon ei ole väsimust tekitanud. Ja reeglina vibratsioonipragusid pehmetele materjalidele a la vask sisse ei teki.

Millalgi Hruðtðovi või isegi Breþnevi ajal hakati ju alles materjalipuudusest tingituna vasktorusid terasega asendama - ju siis sõjandus kulutas kogu vase ära. Nt Pobil-Volgal ikka kõik vaskne Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Siit siis teemaväline küsimus kas see laienes ka veoautodele? Mitmel 51-l/jäänusel nimetet autost on all raudtorud. Nendel mis raudpolt ei ole kapitaalis käinud ja torusid vahetatud. Ülejäänutel muidugi juba vasktorud. Või oli nendega nagu jumal s.t. partei juhatas?
Vasta
#7

Lihtsaim ja soodsam on puhastada uue õliga.
Mina valaks ülevalt uue õli sisse ja õhutamise käigus läheb nagunii vana õli välja.
Vasta
#8

Piirituselõhnalist BSK pidurivedelikku suuremas koguses.. ei oska ise mujal kasutada kui õlitungraudades...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

(22-10-2009, 14:11 PM)2715 Kirjutas:  Lihtsaim ja soodsam on puhastada uue õliga.
Mina valaks ülevalt uue õli sisse ja õhutamise käigus läheb nagunii vana õli välja.

See ollus oli ikka nii nätskeks muutunud,et siduri toru ja vooliku lükkasin traadiga läbi ja nüüd siis proovin vabal hetkel veel pesta,kuid nüüd ehk tõesti saaks piduri vedelikuga,kuid enne vast rpoovin seda alkoholiga puhastada.Piduri torud esmasel vaatlusel vasest ja eks näis kui puhtaks ei lähe ja nad nii eriti lakkid ju kah ei ole siis osatn ja aretan siiski uued.Tänan teid nõuannete eest!
Vasta
#10

Hea lahustava ja puhastava toimega on nn piduripuhasti. See on aerosoolpudelis. Seda toodet kasutavad ohtralt ka ka maalrid pindade puhastamiseks. Kergesti lenduv. Ise kasutan Würthi tooteid, kuid on ka teisi tootjaid.
Demonteeritud süsteemi puhul võib eelnevalt iga detaili pesta ka bensiini nitrolahusti või atsetooniga.
Vasta
#11

(23-10-2009, 13:20 PM)taruvaras Kirjutas:  Hea lahustava ja puhastava toimega on nn piduripuhasti. See on aerosoolpudelis. Seda toodet kasutavad ohtralt ka ka maalrid pindade puhastamiseks. Kergesti lenduv. Ise kasutan Würthi tooteid, kuid on ka teisi tootjaid.
Demonteeritud süsteemi puhul võib eelnevalt iga detaili pesta ka bensiini nitrolahusti või atsetooniga.

Demonteeritud osad sain täna puhtaks veoauto õhk pidurite piiritusega.Silindri osad võttis kenasti puhtaks.Pikkadest torudest siiski veel ei tea.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne