10-korruselised autovirnad Kuusakoskis
#41

Pigem on ta natuke liiga noor veel lihtsalt...
Vasta
#42

No ma ei mõista! Kui ma olen noor ja olgu siis ka roheline, kuid mul on huvi ning suvel teenitud raha, kas ma tõesti ei või valida endale kogu pakutava tehnika seast sobivat- meeldivat, vaid pean esimese ära ostma? Ise te ju ka nii ei tee!
Ja teiseks, kui keegi ohkab, et kahju, et nii- või naasugune tehnika Kuusakoskisse läks, siis ei pea see tingimata temale vajalik jupp olema, vaid üldisemas mõttes kolleegidele vajalik.
" Ässad", ärge materdage algajaid !
Veteran.
Vasta
#43

arusaadav , et ei pea esimest ostma ... tõesti ise ka ei teeks ja vaataks enne veidi ringi ... rõhku panin sellele ära nämmutatud fraasile "masu aeg" ... Wink
sealt võib lihtsalt välja lugeda , et noormees otsib 4k eest ei tea mida ...
Vasta
#44

(12-09-2009, 18:49 PM)xander4 Kirjutas:  arusaadav , et ei pea esimest ostma ... tõesti ise ka ei teeks ja vaataks enne veidi ringi ... rõhku panin sellele ära nämmutatud fraasile "masu aeg" ... Wink
sealt võib lihtsalt välja lugeda , et noormees otsib 4k eest ei tea mida ...
Jah, see masu aja toonitamine ei meeldinud selles avalduses mullegi, paneme selle kuti nooruse ja kiirustamise arvele. Kui sul on 4 tonni ja sa selle eest tehnikat soovid, siis selle sa ka leiad, olgu masu või lama aeg!
Närvi ajavad hoopis need noorhärrad, kes kirjavigadega arusaamatu teksti sisse tipivad, paludes mingit tehnilist nõu.

Terv. Veteran.
Vasta
#45

Masu ajal tuuakse kuusakoskisse kõik mis vähegi annab ära tuua.Eelmise aasta vanaraua buumiga on on eesti tühjaks veetud vene aegsest kraamist mis muidu vedeles hoovides nii eraisikute kui firmadel. Praegu on taas vanaraua hind tõusnud ja eelkõige tuuakse kuusakoskisse just vanu lääne autosid sest praegusel ajal autot naljalt müüa ei õnnestu .Kui auto on vana ja väsinud siis vanarauda viimine on ainus lahendus.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#46

(15-09-2009, 00:54 AM)krss Kirjutas:  ... või õigemini oleksin valmis mõnegi auto lausa kinkima, kui teaks, et see ikka õige inimese kätte läheb, ...
Selle kinkimisega on ka raskusi. Katsu sa tahtjatelaviinist välja selekteerida see ÕIGE.
(15-09-2009, 00:54 AM)krss Kirjutas:  ... Võtame need nipsasjakesed maha, paneme korralikult pappkasti, ...
...ja viskame ikkagi 10 aasta pärast minema. Vahepeal oled mänginud laomeest ja kuulnud naise viginat kola pärast, mis igalpool jalus om.
Kõige rahulikum ikkagi auto korralikult maha "matta" ja asi tahe. Matustel ikka inimesed nutavad (käesolev teema), mis teha.
Vasta
#47

(15-09-2009, 00:54 AM)krss Kirjutas:  Ainus reaalne lahendus oleks vist see, et mingi kuusakoski alla kuuluv firma neid asju maha hakkab kruvima ja kõrvale panema, süstemaatiliselt ladustama jne.

Kuusakoski on äriühing ja eesmärgiks on kasumi teenimine. Kui selline nikerdamine oleks kasumlik, teeks Kuusakoski seda ilmselt ammuilma. Kujutades ette, milline metallikogus Kuusakoskist läbi käib ja millist täiendavat logistikat ja takistusi tooraine liigutamises stangede, roolide ja iluliistude eemaldamine kaasa toob, ei tundu selline ettevõtmine kuidagi mõistlikult põhjendatav. Samahästi võiks küttepuid müüv ettevõte sortida välja nagideks sobivaid jändrikke lootuses, et keegi huviline need kunagi unikaalsete eksemplaridena taskukohase hinna eest ära ostab. Seda võiks teha ehk vaid ettevõtja, kes soovib praktikas läbi mängida kõik juhtimisõpikutes toodud näited pudelikaelade kõrvaldamisest efektiivsust taotlevas tööstusettevõttes.

Samas on vahva, et ka selles foorumis on teemad, mis on oma vastupidavuselt võrreldavad piibliajast pärinevate küsimustega "bensiin või diisel" või "naast või lamell".

Edit (läksin lausa hoogu): ok, oletame, et Kuusakoski võtab ette sellise lisateenuse juurutamise ja usinad käed eemaldavad sõidukitelt väärtuslikud vidinad. Aasta lõpuks on neil paar konteinerit mosse kroomvidinaid ja seitse normaalses korras armatuuri. Ja mis siis edasi? Mosseklubist ja siit foorumist saab ehk kokku mõnikümmend huvilist, kellel vajaks ilujupid vahetust ja pooled neist oleksid ehk valmis maksma summa, mis ligilähedaseltki kataks teenusega kaasnevad kulud. Lisaks peab arvestama, et selline jupimüüja konkureeriks 250 km kaugusel paikneva piiritu Venemaa varudega ning meie kodumaal hektarite kaupa laiuvate garaaziboksidega, mis on vanameeste poolt just sellist kraami täis varutud.
Vasta
#48

Kunagi ju iseenesest midagi sarnast prooviti, kui antiiksed põllutööriistad jms kõrvale tõsteti.
Vasta
#49

Tõsteti ja minule teadaolevalt tõstetakse edaspidi ka- muidugi, praegu pole eriti midagi tõsta. Eks see oleneb kohast ja sissetöötatud harjumustest ka suurelt. Need kes halavad kuskil aia serva taga ja ei suuda sellest midagi effektiivsemat välja mõelda siis.. siin ei olegi midagi teha- nad jäävadki halama. Kurb ja kuri aga täiesti tõsi. Need kellel aga võimalus ja vajadus on millegi järele mis juba seespool aeda on - need suudavad ka sõlmida vajalikud kokkulepped vms. juhtkonnaga või teistega, üldjuhul vähemalt küll.
Vasta
#50

Aga mis see halamine siin aitab? Et oli kui ilusad jupid oleks sealt saanud. Tehka proovigi vähemalt, harjumaa valla lehtedesse kuulutused: "Ostan teie vanatehnikat kokku. Raha kohe. Transport minu poolt."
Või siis minna sama vana rada, et panevad asjad kõrvale (kuid see ei läinud vist käima?)

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#51

Ma ei tea kuidas Kuusakoskiga lood on, aga mõnedest metallikokkuostu punktidest saab ka soovi korral metalli välja osta, näiteks Pärnus ühes väiksemas kokkuostus Kuusakoski kõrval oli väljamüügihind 5.- eek kg. Näiteks sain omale nii M408 mootori, uue kaane ja ploki ning kogu kroomi. Auto oli juba hunnikusse tõstetud, aga kui ütlesin ,et seda ja seda stuffi vaja sisi tõsteti maha ja lasti kallale. Et kui ikka väga vaja on peaks saama kokku rääkida küll.
Vasta
#52

viimastele postidele vastus. kuna kuusakoski rahavood omavad selliseid nulle ja numbreid mida lihtsurelikud ei oska ettekujutada siis pole neile grammigi vaja liigutada ennast et tekidada küsitava väärtusega lisatöökoht mis teenib küsitava väärtusega palka.
ntx kas keegi kujutab ette et ntx pannakse seal siis müüki mingi ntx mosse stange kroom ilus ja sirge. hind ala 500 eeki et katta tööjõu kulud. ja teenida ka kasumit. ja siis hakkab pihta . k
ivad kõiksugu tolad katsumas ja hädaladamas et näe ise saite odavalt ja kui palju nyyd küsite jne..... mitte kedagi ei huvita selline äri. see on nööbiäri. kuumüük on ilmselt väiksem kui mees palka küsib ja kui palju riigimaksud lähevad.

varasematel aastatel kui omasin maaniat ka igasugu tehnikat osta siis sai alati kaubale kui oli soov vaametallist midagi välja osta. iseasi kui palju see mõtet omab.

lisan veel ühe mõtte. võtke kätte ja tehke parem üks lääne stiilis vanatehnika swap. justnimelt tehnika. mitte muu kraami. siis oleks üks kindel üritus kuhu vaid tehnikadetaile veetakse. tehke eestimaa keskel. ntx paide või mäo. suuri platse seal on. kõigil tulla ka enamvähem üks maa. kõik teaksid et seal on kohal kõiksugu mootorrataste,autode, veokite osadega kauplejad. jne. mind ennast ntx ei huvita eriti et mingeid vanu nukke või vana mööblit müüakse vanakraami laadal haige raha eest. aga tehnika huvitab. paar rooli ostsin kolga laadalt.
omalgi oli plaan minna ntx tagadile ja panna järelkärusse kõik mis olen kokku korjanud ja mida ma ei vaja(enne kui prügilaase viskan) kõik autojupid. viiks kohale paneks sümboolsed hinnad, loodaks et tuleb kuludega nulli ja kui veab siis ka midagi peale. ehk suudaks laadalt ka ise midagi saada ja tagasiminekul paneks kõik selle mis järgi jäi, prügilasse. sest mitu korda ühte jama ei viitsiks vedada. kes ei leidnud, ju siis polnud vaja sel hetkel. lihtne. kasumit loota sellest ärist on mõttetu. olen teinud olen näinud. iga kadunud asja võrra samas allesjäänute hind vaid kerkib. ka see on hea. mulle meeldis see mõte tuttavalt: kui kuuleb et üks haruldus jälle emexis siis tema võtab pitsi ja toostiks , minu oma väärtus just tõusis. (st et sama mudeliga autod)
nb eestis pole sellist õiget vanatehnika müügi lehte ka kuhu vanu panne pakkuda. kel huvi ja looge mtü, proovige siis selline leht käima lükata ja lootke et siis midagi huvitavat sinna satub. aga te peaksite selle ka paberi kujul avaldama. muidu penskarid ei leia kohta kuhu pakkuda. sest enamik neid vene vanakesi mida te taga nutate on justnimelt penskarite käes veel peidus, ja nad ei oska neid enam kuhugi pakkuda. esimene suund on KK . [/u]
Vasta
#53

[Pilt: 30738016.jpg]

Ka nii saab auto eluiga pikendada ja samas on ta mälestust vanaisast.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#54

Tervitus.
.................................................................................................
Müüa.MÜÜDUD.LAZ ja RAF bussid juppidena.
M.LAZ ja RAF bussid juppidena.
Kui kellelgi on mingeid vidinaid vaja siis tuleks tegutseda kiiresti.
LAZ-i hakati täna tükeldama metalliviimiseks / vihm peatas tükeldamise algust/ ja RAF-ikut ootab samasaatus kui LAZ-iga on ühelepoole saadud.
Asuvad Tapal.
Helistage ja annan omaniku tel.nr.
Tel.nr.56477273

Teema võib lukkupanna kuna LAZ-i vidinatele leidus viimaselhetkel huviline ja sai omale palju vajalike asju.Tänud Talle.
RAF-i vidinatele ei olnud ühtegi soovijat.
Nüüd mõlemad metalikokuostus.
.................................................................................................

Õnneks ikka kuulutusest automoto foorumis on ka kasu.Ligemale 200 kuulutuse vaataja seast leidus ikka üks helistaja,tõsine huviline kes oma LAZ bussile sai hunniku vajaminevaid vudinaid suhtpoolmuidu.Jupid viidi Talle isegi koju ka veel ära.
Aga RAF-ikud on veel meitel liiga tavapärased masinad ,keegi ei tundnud juppidevastu huvi ja nii ongi jälle üks RAF ja LAZ vähem.

Nii,et riputage ikka enne tehnika metalliviimist kuulutus kusagile ülesse.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#55

Ryblik, Sa ise vastasid osaliselt ka "probleemile" - Kuusakoski ainsana suudakski tänu oma tohutule rahavoole sellist asja teha. Lihtsalt Eestis ei ole veel levinud mitte ühelgi moel "kolmanda sektori" abistamine, seda tänu eriti haigetele seadustele. Samas ei ole keelatud abi osutada "muul moel", mis võiks rahulikult olla ühe 10 000 kroonise netopalgaga töökoha loomine ja sellise väärt kraami väljasorteerimine. Sellega võiks kõik Eesti vanatehnikaklubid-MTÜ'd lugeda Kuusakoski oma "sponsoriks" ilma sentigi raha saamata. Nad võiks suisa oma tunnuslauseks panna: "Kuusakoski, tehnikakultuuri säilitamise toetaja."

Maksaks see neile 10 000 + maksud + mõne kuurialuse kerge kütmine + sidekulu + digifotokas. Ma usun, et müüa saaks seda kola olemasolevate veebilahenduste kaudu a'la osta.ee ja transpordi tellijale koju mõne kullerfirmaga. Mingit avalikku poodi polegi vaja, asi jääks "põrsas kotis pildi põhjal, usaldades müüjat" põhimõttele. Üks teemat valdav töötaja, üks arvuti, midagi teenib see asi igal juhul tagasi ka. No jääb aasta lõikes 10 000 EURiga "kahjumisse", selle loebki sponsorluseks. Kuigi ma väga kahjumit isegi ei usuks, nii tekiks ka tõelistel vanatehnikahuvilistel julgus oma muidu määndunud kola, millel küljes mõned head jupid, sinna saata. Enamasti me ju ei viitsi "väärt kraami" eraldi säilitada, pole sellist kohtagi. Süda kõvaks ja hunti, kui tekib vajadus. Saad oma 1000 eeku kätte, kuigi ise oma aega kulutades ja detaile müütades saanuks 3000. Arusaadav, enamus ei viitsi "hobiks" oksjone korraldada. Palgatööna 8-17 oleks asjal hoopis teine jume.

Ma julgen väita, et kui Kuusakoski sellise asja teeks ja korraldaks konkursi 10K netopalgaga ametikohale, oleks siinse foorumigi kasutajatest järjekord ja valikus oleks keskapoisist kõrgharidusega spetsialistideni välja. Nii saaks tõesti säilitamist vääriv tehnika ka päästetud. Mitte vaid autojupid. Kui 10 000 tonnist eraldatakse 1 tonn, ei ole see rahalises mõttes mingi kulu. Kuid see tonn rauda võib päästa paljusid tehnikarestauraatoreid... ja miks mitte ka sisekujundajaid! Nagu on Nõmme Sõõrikukohviku lauad Singeri õmblusmasinate raamidel, seegi säilitamine.
Vasta
#56

Kõige lihtsam moodus on meil endil luua töökoht või vahipost Kuusakoski värava juurde, kes ostaks kokku niiöelda väärtuslikud jupid. Ilmselt kõige mõttekam koht Tallinna Kuusakoski, sel autoromu hind kõige kõrgem. Aga selleks , et konkreetne tooja viitsiks sulle mingit juppi eraldada , pead maskma rohkem ja ostma kogu romu kohe sulas ära. Sellisel juhul oled saanud endale kaela romu millega pead pärast edasi majandama. Tõeliselt ära tasuvat asja näed võibolla korra poole aasta jooksul.
Võileivad kaasa ja passima Smile
Teine varjant on tegeleda ise romude kokku ostmisega lehekuulutuste kaudu, nagu teevad kola metalli vedajad. Tean üht tüüpi, kes tegeleb romude ostmise ja metalli vedamisega. Suurem osa masinatest läbiroostetand lääne pannid. Vene masinatest peamiselt tavalised sigullid-mossed vahel on olnud mõni sapakas ja paari kõdunenud Volgat olen kah näinud.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#57

Valus, ise olen üritanud nii mõndagi meelepärast masinat sellest häbiväärsest saatusest päästa aga omanikega on huvitav-minule müües hind on 5000 ja kuusakoskile? 500? miks nii on? Kadedus?

Vat selline asi ajab hinge täis.

Ostan Mini juppe!
Vasta
#58

(20-09-2009, 23:29 PM)Qubik Kirjutas:  Valus, ise olen üritanud nii mõndagi meelepärast masinat sellest häbiväärsest saatusest päästa aga omanikega on huvitav-minule müües hind on 5000 ja kuusakoskile? 500? miks nii on? Kadedus?

Vat selline asi ajab hinge täis.

Eks iga automüüja püüab müüdava sõiduki hinna koha pealt maksimumi välja pigistada ja lootused ostjal nahk üle kõrvade tõmmata on suured- olenemata sellest, et müüdav auto(või mis sellest veel järgi on jäänud) on peaaegu pooleks vajumas või taastamiskõlbmatu.
Ma kujutan ette, et nii mõnigi enesekindla suhtumisega tegelane, stiilis "kui selle hinna eest(näit. 5000-6000-7000 jne.) ära ei osta, siis viin Kuusakoskisse" on pidanud antud asutuse kassast pika näoga ära minema, kuna loodetud rahapataka asemel loetakse talle peo peale paar paberilipakat, kuhu hr. Jakobson on peale trükitud.

Tavaliselt toob selline asi niisugused tegelased suhteliselt kiiresti pilvedelt maa peale tagasi. Nii et mõnes mõttes on Kuusakoskil ka psühholoogiliselt hariv roll.
Autot see muidugi enam tagasi ei too, kuid vähemalt on see sõidukimüüja saanud tagantjärgi paraja õppetunni, et kas selline omapoolne raiuv õigustamine küsitava ulmelise hinna üle oli nüüd seda asja väärt, või mitte.
Veider ainult, et sellised asjad peab mõni tegelane ikka oma naha peal tunda saama, kuna lihtlabane eneseuhkus ei luba laskuda tolerantsemale suhtlustasandile.
Vasta
#59

(20-09-2009, 23:29 PM)Qubik Kirjutas:  Valus, ise olen üritanud nii mõndagi meelepärast masinat sellest häbiväärsest saatusest päästa aga omanikega on huvitav-minule müües hind on 5000 ja kuusakoskile? 500? miks nii on? Kadedus?

Vat selline asi ajab hinge täis.

Aga miks sa siis ei valeta omanikule, et viid Kuusakoskisse ning mis seal hind on ja vaata palju transa maksab jnejnejne Wink

Dad.
Vasta
#60

Ehk on siinkohal põhjust mõelda selle peale, et miks need autod ei käi enne metallikokkuostu sobilikust filtrist läbi? Metallikokkuostu saab nad ju alati viia. Kui aga pakkuda metalli hind + rariteetsuse koefitsient (nt. kuni 10 %) ja peale mõningast nokitsemist saada metallikokkuostust ikkagi kätte metalliraha + müüa maha rariteetsed komponendid, peaks olema võimalik mingit ühe-kahemehefirmat käitada küll.

Suurimaks probleemiks sellise ettevõtmise puhul on ilmselt asukoht ja sellega seonduvad kulutused.

Connecting technologies
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne