Diiselmootori seisukorra hindamine
#1

Plaan osta esimene diisel, nimelt Mersu Vito hinnaklassis kuni 100 000.

Oskab keegi nõu anda, kuidas sellise diisli seisundit hinnata, kas on näiteks normaalne, et vibra on selline, et rool päris korralikult väriseb, või et 4000 pöörde juures annab päris kenasti tossu tagant, väidetav läbisõit 170 000 *( va. 1998)??

Oleks väga tänulik iga nõuande eest.
Vasta
#2

(07-09-2009, 08:33 AM)jurkman Kirjutas:  ...väidetav läbisõit 170 000 *( va. 1998)??....

Hööhööhöö ...

Vito ...eriti esimesed on SAAST!
Miljonites pisivigu ja raha röövivad esisild, roolikarp, 2,3 mootoril plokikaan jms ... lihtne soovitus on ... JOOKSE!!!

Dad.
Vasta
#3

üle 10a vanusel töömasinal läbisõit 170k? see korruta viiega vähemalt Smile Kui nii vähe oleks, siis ei oleks mitte mingeid anomaaliaid näha ju.

roostetavad ka need suht mõnuga.
Vasta
#4

Khmmm... Ma nii julmalt ei sunniks inimest jooksma (mine seda tervisllikku seisukorda tea), aga soovitaks soojalt probleemidega masina juurest ärapoole jalutama hakata.

Alguseaja Vitod on enamuses saast ja kui seda just kommipaberiraha eest ei anta, siis ei tasu sellega jantida. Potentsiaalseid probleeme on palju...

Mõned vihjed: heitgaaside lõhn mootori juures - enamasti surnud pihustuiseibist. Remont....halvemal juhul uus plokikaas... Vibra juba vihjab sellele.

Suits tuleb enamasti vigase turbo tõttu. Jällegi, £££££....

Tasub lugeda läbi meie kallite kaasmaalaste kogemused margifoorumist foorum.clubmb.ee. Otsing ja Vito peaks seda (kahjuks enamasti kurba) lugemist ikka andma.

Samas heas korras diiselVito on asine sõiduk. Ainult leia see heas korras Vito Eestist...
Vasta
#5

Tänud, kes vastasid, küsiks, veel, kas poleks siis mõtet Transit või Tranporter osta, kuidas nende kvaliteediga on?

Kas selles pole väga hullu, kui pööretega veidi suitsu annab, või viitab see juba tõsisemale rikkele?
Vasta
#6

(07-09-2009, 14:48 PM)jurkman Kirjutas:  Kas selles pole väga hullu, kui pööretega veidi suitsu annab, või viitab see juba tõsisemale rikkele?

Kas ma juba korra ei öelnud, et JOOKSE?!?!?!

Transporter on vastikult vastupidav, kui sa muidugi tead palju sellega tegelikult sõidetud on. Transitit ei oska kiita/laita. Küll aga kiidaks Voyageri(GS), hea ja odav pidada ning koduste vahenditega remonditav, aga vaevalt sa saad alla 400kkmi sõitnud isendit.

Dad.
Vasta
#7

(07-09-2009, 14:55 PM)dad Kirjutas:  
(07-09-2009, 14:48 PM)jurkman Kirjutas:  

Kas ma juba korra ei öelnud, et JOOKSE?!?!?!

Dad.

Ausalt öeldas ma jooksingi selle isendi juurest, kusjuures papi muudkui elistab ja vihub meile saata osta osta!, siinkirjutatut lugedes võib oletada miks
aga kas asi on tõesti nii hull? Neid vanemaid Vitosid liigub päris palju, mul oma garaaz ja remontimisvõimalus olemas, millesse harilikult Vito kooleb? või läheb remont nii kulukaks, et tuleb maha kanda, lammaritest peaks ju jubinaid olema????
Vasta
#8

2,3 isendil oli kombeks keema minna ja seda 150kkm-i pealt, peale seda kaan kõver jms rõõmud. Roolikarp kippus ka kusagil seal 200 kandis lihtsalt otsi andma + muud rõõmud käigukangi trosside venimine vms oli ka.
2001 uurisin järelturu masinaid ja majanaaber omas just ühte uuest peast ning siis sain "rõõmudest" ülevaate... kahjuks kõike enam ei mäleta aga see on küll meeles, et kaugemale peab jooksma.

Dad.
P.S. Kle ... osta mu Voya ära ... seal pole küll midagi remontida aga ma vahetan mõne uue jupi vana vastu, et sul tegevust oleks Wink
Vasta
#9

Transit, eriti -2000 aasta oma, on pommikindel tööloom. Jupid odavad, saadaval ja kestavad ka.

Miinused - suht lärmakas, roostetab isuga.

Kui leiad korraliku isendi, siis võta. Sama käib muide ka transporteri kohta. Jama on selles et enamus neist on eelmise või üleeelmise peremehe poolt läbi sõidetud. Igasugused väikesed läbisõidud võid unustada - need autod ostetakse juba uuest peast selleks et tööd teha.

Pakutav voya - kui minibussi tahad siis võid mõelda, kui bensiinikulu ei ehmata. Kaubikuks on ta pisike. Mina ise usa rauda ei armasta.
Vasta
#10

(08-09-2009, 12:34 PM)Mahno Kirjutas:  Pakutav voya - kui minibussi tahad siis võid mõelda, kui bensiinikulu ei ehmata. Kaubikuks on ta pisike. Mina ise usa rauda ei armasta.

Tööloomaks on diisel-Voya ja Voya vs Transporter on viimane küll koledasti üle hinnatud. Üldiselt usa raud on inimestele, kes mugavust armastavad ...

Dad.
Vasta
#11

Voja kohta tean öelda, et iga remonditöökoda neid väga remontida ei võta kuna juppide saadavus ei ole võrreldav euroopa omadega. mugav on ta küll. Transit siis kui kuni 2000a. tõsine tööloom ja ega ta nüüd niiväga ei roosteta kah. remontida üliodav nagu fordi ikka. Transporter - sillas pisut liiast kuluosasid võrreldes nt transiidiga. remont pisut kallim, aga mitte väga ulme. ka hea tööloom. vitost ole hea ja hoia eemale, kui just päris uut ei osta.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#12

Siis pean asutama diisel-Voyade ehk paadimootori-pe*ede remontimise kuuri ... selle mootori juures pole juppi mida kätte ei saaks, hinnad suht-koht keskmised ja remont teostatav lumehanges. Ning kõige põhilisem, et igasugu keerulisi diagnostikaseadmeid on vaja haruharva ja siis ka nö "viimase vindi pingutamiseks", enamus remonttöödest tehtav sisetundega ja silmaga mõõtes.

Dad@hetkel.vale.elukutsega
Vasta
#13

(08-09-2009, 15:28 PM)dad Kirjutas:  Siis pean asutama diisel-Voyade ehk paadimootori-pe*ede remontimise kuuri ... selle mootori juures pole juppi mida kätte ei saaks, hinnad suht-koht keskmised ja remont teostatav lumehanges. Ning kõige põhilisem, et igasugu keerulisi diagnostikaseadmeid on vaja haruharva ja siis ka nö "viimase vindi pingutamiseks", enamus remonttöödest tehtav sisetundega ja silmaga mõõtes.

Dad@hetkel.vale.elukutsega

Mõtlesin pigem seda, et paljudes väikestes autovaruosi müüvates poodides ei ole usa autode jaoks katalooge. meil ntx on paljud asjad mida vahetanud oleme on autoomaniku enda poolt toodud noist tlna USA autode poodidest(AB vms). meie kataloogid - ei elektron ega paberkandjad ei näita lihtsalt paljusid vajaminevaid detaile.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#14

(07-09-2009, 11:11 AM)taavi Kirjutas:  roostetavad ka need suht mõnuga.

Oleneb kus seisnud, kodus sama aastakäigu vito ja rooste puudub.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#15

Sorry,aga kipub jälle välja kujunema siin teema "Iga l..s kiidab oma vi..u".

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#16

(08-09-2009, 14:42 PM)nustu826 Kirjutas:  Transit siis kui kuni 2000a. tõsine tööloom ja ega ta nüüd niiväga ei roosteta kah.

oli 98'a täispikk-täiskõrge isend, müüsin osta.ee's ,maha, sain 13tonnat
roostetas olematuks. pekstes ka ei võtaks selle ajajärgu transitit enamRolleyes
Vasta
#17

Mu -91 aasta oma on ka suht kole, aga kuna ma teda majapidamissõitudeks kasutan siis mind ei häiri.

Remondimehed väidavad muidu, et vanemad aastakäigud mädanevad vähem millegipärast.
Vasta
#18

(07-09-2009, 14:48 PM)jurkman Kirjutas:  Tänud, kes vastasid, küsiks, veel, kas poleks siis mõtet Transit või Tranporter osta, kuidas nende kvaliteediga on?

Mul 2002 Transit ja väga rahul. Otsisin küll Hiacet, mis tõesti pommikindel aga trehvas Transit ja tõitsa OK. 300000 sõitnud, ei suitse, ei köhi. Ruumikam ka kui Hiace ja mulle oluline, et tagant ustega versioon. Ca. 500 kg tööriista ja stuffi stabiilselt küüdis, küttekulu ca 8,5-9 l / diislit.

loll on loll olla.
Vasta
#19

peale 2000 Transitit võib pidada .eriti ei lagune ja edasi liigub ka.Kui soidad pikki otsi vota 2,4l 92kW mootoriga.taissyndiga soidavad 5-600 k ja kytet ka ei raiska.kui soidad libedal,vaata veojoukontrolliga,kui on tagaveoline,kui soidad magedes,vota esiveoline 2,0 TD 92kW kannatab hasti pikki otsi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne