Tunneb keegi midagi piltidelt ära?
#1

Millele need erinevad asjad kuulunud on?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               
Vasta
#2

1. ja 2. pilt on Saksa WH MG moonakast.
Viimasel pildil aurukatla ratas.

Dad.
Vasta
#3

Kolmandal pildil olev esituli pärineb Riga-5'elt. Samuti kasutati neid ka 60'ndatel jalgrataste "lisavarustusena". Tõõtab see tuli dünamo peal.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#4

see ratas ei saa olla aurumasinalt,sest aurumasina edasi-vedamis rattad olid enamjaolt hästi laia rehviga ja hoo rattad olid mitu korda suuremad,see ratas pärineb ilmselt vanalt adralt,kus ta oli tugirattaks.
Vasta
#5

Kuna keegi pole paagi kohta midagi maininud, siis see on jalgratta abimootori komplekti kuuluv bensiinipaak, käis sadulatoru taha tagaporilaua kohale. Mootori nimi ei seisa mul kuidagi meeles, kas Irtõð või Jermak ?Rolleyes See mootor, mis rippus jalgratta "kõhuall" ja vedas tagarattast kummirulliga tagakummi edasi krudides. Saksa mootori analoog, valmistasid ka teiste maade tootjad.
Kuulipilduja lindikast nagu Dad kostis , saksa kuulipildujate Mg 34 ja Mg 42 juurde kuuluv, "hilisem" variant, terasplekist, sellest ajast kui juba alumiiniumi kokku hakati hoidma.
Jalgrattatuld müüdi ka 70-ndatel, lisaseade koos dünamoga, nagu mainiti.
Ümmargune sõõr keskpunki suunduvate radiaalsete varrastega on üks vana ja kole roostes ratas, inimkonna suurimate leiutiste hulka kuuluv asi, kasutati mingi raske aparaadi järgivedamiseks, selles protsessis võis tal olla ka kaasosaline/paariline.
Raadio kohta ei oska kosta, ka üks päris vana raadio, aastaarv nagu peal ka, ilmselt mitte Þiguli oma.
Vasta
#6

(18-09-2009, 08:48 AM)kass Kirjutas:  Kuna keegi pole paagi kohta midagi maininud, siis see on jalgratta abimootori komplekti kuuluv bensiinipaak, käis sadulatoru taha tagaporilaua kohale. Mootori nimi ei seisa mul kuidagi meeles, kas Irtõð või Jermak ?Rolleyes See mootor, mis rippus jalgratta "kõhuall" ja vedas tagarattast kummirulliga tagakummi edasi krudides. Saksa mootori analoog, valmistasid ka teiste maade tootjad.
Kuulipilduja lindikast nagu Dad kostis , saksa kuulipildujate Mg 34 ja Mg 42 juurde kuuluv, "hilisem" variant, terasplekist, sellest ajast kui juba alumiiniumi kokku hakati hoidma.
Jalgrattatuld müüdi ka 70-ndatel, lisaseade koos dünamoga, nagu mainiti.
Ümmargune sõõr keskpunki suunduvate radiaalsete varrastega on üks vana ja kole roostes ratas, inimkonna suurimate leiutiste hulka kuuluv asi, kasutati mingi raske aparaadi järgivedamiseks, selles protsessis võis tal olla ka kaasosaline/paariline.
Raadio kohta ei oska kosta, ka üks päris vana raadio, aastaarv nagu peal ka, ilmselt mitte Þiguli oma.
Ziguli raadio kindlasti ei ole, see on lampidel töötav raadio, aga ma ei suuda välja nuputada, millele see külge sobis (ise oleksin pakunud vana volga või bobi). Vana ratas on tulnud välja kündmisel, ajaloolise küla koha peal, kuid see ratas ei saa olla keskaegne. Ilmselt on ratas põllutööriista küljest. Suudate ehk raadio ka ära tuvastada?
Vasta
#7

(18-09-2009, 07:49 AM)näkisepp Kirjutas:  see ratas ei saa olla aurumasinalt,sest aurumasina edasi-vedamis rattad olid enamjaolt hästi laia rehviga ja hoo rattad olid mitu korda suuremad,see ratas pärineb ilmselt vanalt adralt,kus ta oli tugirattaks.

Eestis ei olnud kõik aurumasinad iseliikuvad, Räpina taga Ruusal oli EW ajal karmi käega külasepp, kelle "leivanumber" oli mitteliikuvad katlad iseliikuvateks teha. Analoogia EW ajal kasutatud veoautodega, kus osteti käiguosa tehasest ja ise ehitati pealisehitis. Kui keegi viitsib uurida vaenaid tehnikaajakirju, siis Ruusa sepast pidi ühes ajakirjas ka juttu olema.

Antud ratta suurust ja teguviisi arvestades (läbimõõt ca 3 vaksa, kaherealised pooletollised kodarad) peab see olema millegi "raske" tehnika alt, esimene idee oli aurumasin, samas võib see ka olla rehepekumasina alt.

Dad.
Vasta
#8

Raadjo kohta ehk oskavad sõna öelda Zim/Zis110 omanikud.
Vasta
#9

(18-09-2009, 10:49 AM)einota Kirjutas:  Raadjo kohta ehk oskavad sõna öelda Zim/Zis110 omanikud.


Raadio on Pobi oma, Zim/Zis 110 raadio on osta.ee-s müügil (või kui kadunud, siis alles äsja oli).

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#10

(18-09-2009, 07:49 AM)näkisepp Kirjutas:  see ratas ei saa olla aurumasinalt,sest aurumasina edasi-vedamis rattad olid enamjaolt hästi laia rehviga ja hoo rattad olid mitu korda suuremad,see ratas pärineb ilmselt vanalt adralt,kus ta oli tugirattaks.
Kuid esimeseks rattaks see võibolla sobiks.

Terv Veteran.
Vasta
#11

(18-09-2009, 11:08 AM)eberhard Kirjutas:  Raadio on Pobi oma, Zim/Zis 110 raadio on osta.ee-s müügil (või kui kadunud, siis alles äsja oli).

täisinfo Pobeda raadio A-8, ja Moskvitði A-8M kohta http://www.rw6ase.narod.ru/a/awto/a8.html

Zimi raadio ostas: http://www.osta.ee/10259632
Vasta
#12

(18-09-2009, 14:15 PM)TeeTL Kirjutas:  
(18-09-2009, 11:08 AM)eberhard Kirjutas:  Raadio on Pobi oma, Zim/Zis 110 raadio on osta.ee-s müügil (või kui kadunud, siis alles äsja oli).

täisinfo Pobeda raadio A-8, ja Moskvitði A-8M kohta http://www.rw6ase.narod.ru/a/awto/a8.html

Zimi raadio ostas: http://www.osta.ee/10259632

Tänud vastamast, raadio ongi pobi oma. Ootan nüüd raadiole huvilist, paak ja tuli on ära lubatud. Raadiost siis veel pilte:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne