oovi1220: krossivõrr
#21

Üks väga töökindel variant on Samara/Golf elektronsüüde. Vajab kommutaatorit, halli andurit, väljalõikega ketast väntvõlli otsa ja 12V akut.
Vasta
#22

Kas võrri silindrist hülssi annab välja pressida?
Vasta
#23

(17-12-2009, 15:16 PM)oovi1220 Kirjutas:  Kas võrri silindrist hülssi annab välja pressida?

Ei anna, kuna hülsil üleval paar soont ja pärast alumiinium ümber valatud.
Kunagi sai huvilisele tehtud nii, et ühel silindril sai silinder hülsilt maha treitud ja
teisel hülss seest välja.
Kasulikum väikse hambapuuriga seest närida.
Variant on ka väljastpoolt teha 4 auku ja pärast punnid ette.
Vasta
#24

Kui hülsi ülemise otsa kõrvalt veidike sügavamale sisse treida, et see soonte osa sirgeks saab, siis on võimalik hülss kätte saada. Pärast peab välja treitud materiali asemele alumiiniumrõnga vms tegema.
Vasta
#25

Õigus rallitaja.Ime lihtne on võrril hülsi välja võtta ja hoopis lihtsam siis viilida.
www.sakusaaruklubi.ee
Vasta
#26

Minifrees käes ja silinder valmis Wink

Ülevooludest pilt:
[Pilt: large_21972559_CMd1.jpg]

Reso jupid ka valmis, leegikas veel puudu.
[Pilt: large_21978059_fyrd.jpg]

Juppide poolest on vaja veel osta klapilehed, kepsu- ja sõrmelaager, miskine sae kolvirõngas ja mini mopi leegikas. Siis on vaja vänt treipingist läbi lasta, reso kokku keevitada ja sidur kokku keevitada.

Süüte kohapealt niipalju, et alguses panen mootori orig. süütega käima, et vaadata kas õnnestus seekord ja siis tuleb Vootele poolt välja pakutud süüde.
Vasta
#27

räägi kuidas lisa ülevoolu kanali tegid?
Vasta
#28

Väike puurimine/viilimine ja valmis ta oligi. Õhkjahutusega silindril peab seinapaksust juurde tekitama. Ma tegin endale 4mm kanali ja õnneks läbi ei freesinud kusagilt.
Vasta
#29

Minu mootorile sai 5,5 mm kanal ja silindri tagaküljele ribide alla oli paksust vaja. Kasutasin "keemilist metalli" selleks, toimib ilusti.
Läheb ka mingi aeg uue silindri tegemiseks, kuna vana oleks ammu aeg riiulisse aukohale panna.Rolleyes

Milliseid otsikuid sa pruukisid selle akna tegemiseks?
Vasta
#30

Ehitamis tahet on sul küllaga, see on hea ! kuid sa proovi siin foorumis nõustajate seast mõttetud ja utoopilised forseerimis nipid oma projektist välja jätta, nagu näiteks Samara aku süüde või keemilise metalliga paisuvate ümarpindade nagu silinderi lihakeha parandamine. Lihtsam on see minema visata ja uus teha ettevaatlikumalt !

Süüte kohta on siin pakutud ka mõistlikke lahendusi, kas sae või hiinlase süüde.
Mõtteid mootori ehituse ja paremaks tegemisel oleks tarktegu uurida neid pille nt. võidusõidul, mis töötavad tõesti hästi !
Oled sa näinud mõnel esiotsa mehel mingit Samara aku süüdet ? Akut peab kaasas vedama ja laadimist ka pole.

Seda pole vaja teha lihtsalt !!!
Vasta
#31

Süüte koha pealt on mul juhe jumalast koos, see samara süüde töötaks hästi, seda ma tean aga jah laadimist pole... Sae süüde jääb mängust välja, süüde peab kindalt originaal süütekarpi ära mahtuma.
Vist ainuke reaalne võimalus on hiinavõrri süüde, või siis viimases hädas kuidagipidi moditud originaalsüüde.

Nüüd tuleb rsk kool peale jälle aga järgmine nv üritan kollektori ja klapipesa ära valada.
Vasta
#32

(10-01-2010, 14:11 PM)priidu Kirjutas:  kuid sa proovi siin foorumis nõustajate seast mõttetud ja utoopilised forseerimis nipid oma projektist välja jätta, nagu näiteks Samara aku süüde või keemilise metalliga paisuvate ümarpindade nagu silinderi lihakeha parandamine. Lihtsam on see minema visata ja uus teha ettevaatlikumalt !
Priidu, igaühel ei ole alumiiniumi keevitamise võimalus käepärast ja tuleb leida alternatiive. Sain selle idee tuttavalt ja töötab täitsa edukalt - paigatud koha ümber pole silmaga nähtavaid lekkeid ega midagi. Nii väikeste kanalite puhul on 1,5mm puhul vahe täiesti olemas.
Paik ei ole nõutav, kui läbi hülsi "vagu" freesida.
Mina viskaks hoopis selle ajuvaba karburaatori projektist välja ja asendaks millegi täpsemaga. Mul oli ka alguses selline peal. Peale asendamist esimese käivituse ajal tahtis masin käest ära sõita, jõulisa oli väga arvestatav.
Vasta
#33

See ajuvaba karpa on nüüd 16mm lõõriga ja suurem düüs ka sees.
Vasta
#34

(10-01-2010, 14:11 PM)priidu Kirjutas:  Oled sa näinud mõnel esiotsa mehel mingit Samara aku süüdet ? Akut peab kaasas vedama ja laadimist ka pole.
Kuna mina olen vist ainuke, kes seda on kasutanud, siis eeldan, et jutt käib minust.
Priidu, ära süüdista süüdet viletsates tulemustes. Süüdi oli ikka lenksu ja sadula vaheline tihend, täpsemalt selle olematu võidusõidukogemus.
Süüde ise oli aus, ei vedanud mind kordki alt ja töötas stabiilselt ka kõrgetel pööretel. Tegin sellega kaasa 2-3 võidusõitu ja hiljem sõitsin pool aastat Pranglis ringi. Laadima peab, aga ühe laadimisega sai ikka mitu päeva sõita.
Vasta
#35

Ära võta südamesse - aga pole ju mõtet noori huvilisi vales suunas juhatada !!! ei ole ju mõistlik väheste kogemuste juures veel mõtetuid töötunde teha !!!
Selle asemel et mingi
Vasta
#36

Muide pindade kasvatamiseks sobib päris hästi Technoweld nimeline toode, kujutab endast metallvardaid, mis sulavad 370 kraadi peal. Ajad alumiiniumpinna kuumaks, kuni varras pinna puutel sulab, määrid varda peale ja siis kriibid roostevaba oraga läbi sula-kihi. Liide jääb sama tugev või tugevam kui alumiinium. Müüakse neid ka Eestis, aga suht kallilt. Hea hinnaga saab Ebayst.
Vasta
#37

eks tööstuskeemia areneb edasi.

Silindri pildi pealt paistab et ülevoolude vaheline rõnga toetus pind on välja lõigatud või saan ma valesti aru ?

millise freesiga sa seal sees käisid ?
Vasta
#38

Ülevoolude vaheline ribi maha jah võetud, kui akna ääred ilusti üle käia siis probleemi pole, kolvirõnga peab loomulikult parema panema. Ma käin mõnest saepoest läbi ja vaatan kas 38mm kolvile leidub midagi. Minifreesi ostsin oomipoest, 10-32 K pööret, ajab asja ilusti ära, jõudu jääb ülegi.
Vasta
#39

Mind huvitab ikkagi, mis otsikuid kasutasid.
Vasta
#40

Ei oska öelda Rolleyes grinder stone oli vist, lõpus oli kasutuses mingine diamond bit, muuga ei pääsenud ligi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne