Teema on suletud

Gaz 21 1964
#1

Tere

Kuna eelmisest Volgast asja ei saa ja see polekski mõtekas, siis sai uus masin muretsetud.Keret on ennem mitmel korral keevitatud ja enam eriti keevitada vaja pole."Eriti" kuna üks tihendi kinnitus on lahti tulnud ja puksiirimees oskas stabika varda kinnituse puruks tõmmata.Tema teenust ma enam ei kasuta muidugi.Mootoriks on vähesõitnud Uaz'i oma, millel Sierra karburaator.Käigukast ja tagasilt pärineb Gaz 24'lt.Kerelt oleks roostekohad vaja ära likvideerida ja siis kokku panna.Värviks on ilus-kole mitte midagi ütlev hall.Pilte katsun lähipäeval teha.

Üks küsimus ka tegelikult.Mootor ei taha käima jääda külmalt kui ma jalga gaasipedaalil ei hoia.Tooreklappi pealetõmbamine ka ei aita vaid siis tahaks mootori nagu üldse välja surra.Milles viga?Wink
#2

Kui tooreklapp ei aita,siis massin nälgas sul.
#3

(12-10-2009, 18:39 PM)mesamees Kirjutas:  Kui tooreklapp ei aita,siis massin nälgas sul.

Täitsa võimalik, ei teagi mitme liitrise Sierra karpa sellel peal on ja võib-olla düüsid vale mõõduga.Peab võrdlema Gaz 24 karburaatoriga.

Paar pilti ka siis aparaadist:
[Pilt: 060083501d9665.jpg]
[Pilt: 06008350573ae1.jpg]
[Pilt: 060083509c4d45.jpg]
[Pilt: 06008351300fd6.jpg]
[Pilt: 06008351549e5b.jpg]
[Pilt: 0600835191db3d.jpg]
[Pilt: 0600835234cab1.jpg]
[Pilt: 060083529c8682.jpg]
[Pilt: 06008353377147.jpg]
#4

Lubaga ennast õnnitleda uue GAZ 21 puhul, kasutaja Varblane!
Kere poolest tundub olema ilus auto ja mulle meeldib!
Huvitav kas kapott on tagavara osa või on märgi augud kinni pahteldatud?
Kuna ma saan aru,et masin originaalsusele ei pretendeeri siis pole mõtet siin hakata selle üle ka targutama! Siiski soovitaksin ma viia mõned muudatused sisse!
1.Paigaldage salongi radiaator
2.Paigadage ripikatte radikale
3.See pidurivõimendi on mittevajalik asi seal
4.Plastmass peeglite asemele, paigaldage vasakule uksele
VAZ 21011 kroom peegel, vähemal näeb ilusam välja kui see,mis praegu on!
5.Salongis soovitaks põhja üle käija korra,on küll tänamatu töö aga tasub ennast ära!
KUi midagi veel meenub panen kirja!


#5

Aitäh õnnitluse puhul!
Kapoti augud on jah keegi eelmistest omanikest kinni pahteldanud, äkki kadus märk ära?
Ma arvan,et 64.aasta Volga pole eriline haruldus mida peaks ilmtingimata originaalina hoidma.Eelmised omanikud on meelsasti seda autot nn thjuuninud.Keret on nii palju ringi tehtud,et on Lada tüüpi tihendeid võimalik kasutada, serv on siis kere külge keevitatud mida on võimalik viimaselt pildilt näha.Tagapõll on ka kuidagi kerega tasapinnas, originaalis asi siis servast poltidega kinni ja keskmine osa punktkeevitusega.

Auto kallal olen siis teinud nii palju,et paigaldanud kapotihinged,kapoti ja esitiivad.Ei ole jõudnud hetkel muud teha ka.Suureks takistuseks on garaazi koristamine.Mitte ei ole seda tahtmist.

Salongiradikat pole kuna eelmine omanik rääkis, et see jooksis nagu mahlakask, õnneks on mul üks korralik olemas.
Ribakatik pidi mittevajalik asi olema, väitis eelmine omanik, moepärast võib ta ju külge panna ka....
Pidurivõimendaja mittevajalikusele vaidleks natuke vastu.Peal ta on ja töötab.Muidu jäta liikluses teistega suur pikivahe ja keegi jörm trügib sinna vahele eksole.
Plastik peeglid on küll mugavad ja asjalikud kuid silma riivavad nad jah, mingi kroomitud peegli kruvin asemele, kas just nüüd Lada oma.
Salongipõhja ülekäimisega olen 100% nõus!Tüütu ta on, aga ära tasub igaljuhul.

Muud nagu ei oskagi öelda, Märtsis on numbri järgi ülevaatus.Selleks ajaks siis peaks masina liikuma saama.
#6

(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Kapoti augud on jah keegi eelmistest omanikest kinni pahteldanud, äkki kadus märk ära?
Kas seda või on nii lihtsalt ägedam tundunud ja huvitavam!
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Ma arvan,et 64.aasta Volga pole eriline haruldus mida peaks ilmtingimata originaalina hoidma.Eelmised omanikud on meelsasti seda autot nn thjuuninud.Keret on nii palju ringi tehtud,et on Lada tüüpi tihendeid võimalik kasutada, serv on siis kere külge keevitatud mida on võimalik viimaselt pildilt näha.Tagapõll on ka kuidagi kerega tasapinnas, originaalis asi siis servast poltidega kinni ja keskmine osa punktkeevitusega.
Kurb kuulda, ma ise selle auto kallal on enne sind juba miskeid ringiehitusi tehtud. Võib olla tõesti pole 64.a GAZ 21 mingi rariteet samas tundub mulle,et korralikke asju saada on aina keerulisem.
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Auto kallal olen siis teinud nii palju,et paigaldanud kapotihinged,kapoti ja esitiivad.Ei ole jõudnud hetkel muud teha ka.Suureks takistuseks on garaazi koristamine.Mitte ei ole seda tahtmist.
Koristamine on tüütu töö aga siis mõelge välja midagi,mis teeks selle töö
huvitavaks ja
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Salongiradikat pole kuna eelmine omanik rääkis, et see jooksis nagu mahlakask, õnneks on mul üks korralik olemas.
Ribakatik pidi mittevajalik asi olema, väitis eelmine omanik, moepärast võib ta ju külge panna ka....
Lekkiv radikas on jama ime,et sinna Lada oma pole üritatud aretada,mis on
üsna tavaline nähtus. Ma ei soovita seda ribikattet panna moepärast vaid
praktilisel põhjusel,nt kui külm talv on ja soovid,et mootor kiiremini saaks soojaks siis see ribikatik võib olla just see mida vaja võib minna.
Siis ma saaks veel aru,kui teil oleks plaan sinna miski V8 panna siis poleks ribikatik vajalik!
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Pidurivõimendaja mittevajalikusele vaidleks natuke vastu.Peal ta on ja töötab.Muidu jäta liikluses teistega suur pikivahe ja keegi jörm trügib sinna vahele eksole.
Tallinna liiklust ma kommenteerida ei oska enam pole ammu sinnapoole sattunud seega parem jätan selle teema sinna!
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Plastik peeglid on küll mugavad ja asjalikud kuid silma riivavad nad jah, mingi kroomitud peegli kruvin asemele, kas just nüüd Lada oma.
Salongipõhja ülekäimisega olen 100% nõus!Tüütu ta on, aga ära tasub igaljuhul.
On veel võimalusi, võib ka kroomitud GAZ 24 peegli (kallivõitu asi) panna
või siis miski 70.date lisa kroompeegel mida aeg ajalt müügil liigub.
(15-10-2009, 00:37 AM)Varblane Kirjutas:  Muud nagu ei oskagi öelda, Märtsis on numbri järgi ülevaatus.Selleks ajaks siis peaks masina liikuma saama.
Hoia siis lugejaid kursis mida teha kavatsed ja arengutest!

PS! Mis materjalist on laepolster,kas vahetatud?


#7

(15-10-2009, 10:02 AM)Maz500 Kirjutas:  Ma ei soovita seda ribikattet panna moepärast vaid
praktilisel põhjusel,nt kui külm talv on ja soovid,et mootor kiiremini saaks soojaks siis see ribikatik võib olla just see mida vaja võib minna.

Vaevalt et selle autoga talvel sõitma hakatakse.

Peegliteks äkki mingid peep mirror-stiilis asjad? Või on selle teemaga nüüd lõpp?
#8

(15-10-2009, 12:45 PM)pppp Kirjutas:  
(15-10-2009, 10:02 AM)Maz500 Kirjutas:  Ma ei soovita seda ribikattet panna moepärast vaid
praktilisel põhjusel,nt kui külm talv on ja soovid,et mootor kiiremini saaks soojaks siis see ribikatik võib olla just see mida vaja võib minna.

Vaevalt et selle autoga talvel sõitma hakatakse.

Peegliteks äkki mingid peep mirror-stiilis asjad? Või on selle teemaga nüüd lõpp?
Aga kust teie teate,et ei kavatseWink talvel kas või korraks sõita? Kui teade seda
nii hästi see pean ütlema,et olete ilmselt väga hästi informeeritud asjadest!


#9

Toetan pigem pppp'd. Talv ei ole vene autoga sõber ja rooste +muud vidinad on kiired tulema. Tänapäeva plastik(papp)autodele on see mõju väiksem, nendega oleks rahaliselt asi veidi andestavam.

Muidugi - lp kasutaja Varblase enda otsus!
#10

(15-10-2009, 12:45 PM)pppp Kirjutas:  Vaevalt et selle autoga talvel sõitma hakatakse.

Ei ole tõesti plaanis talvel sõitma hakata, rohkem kevadet sügiseni ja niipalju kui võimalik.Ribakatik selles suhtes ebavajalik ja salongiradikas pidi nõrkadel olema üldse?Wink
(15-10-2009, 12:45 PM)pppp Kirjutas:  Peegliteks äkki mingid peep mirror-stiilis asjad? Või on selle teemaga nüüd lõpp?

Peep mirror mingisugune sobiks tõesti.Ei ole selle teemaga kõik, küll aga mattmustast kui autovärvist ja punastest velgedest on küll siiber.Plaanidest vara rääkida veel.Mõtteid on palju aga raha vähe.
#11

Asjatundjate silmis pole ta eriline haruldus,aga tee temaga linnapeal paar tiiru ja tunned ,et on ikka küll.:Smile
Pidurivõimendi on vaikselt nurgas ,ega riiva eriti silma,aga see õhukopsik vaheta ära.Koos karpaga.
Ja veel vanale volgale iseloomulikud asjad nagu antenn esiklaasi kohal, käigukang roolisambal ..........
Aga edu auto tegemisel.
#12

Nõndamoodi ,et võtsin siis Sierra karpa maha ja lammutasin laiali, karpa on siis Pierburgi Solex 82TF - AHA ja pandi V6 OHV Sierradele peale.

K126G vs. Pierburgi Solex 82TF - AHA
[Pilt: k126gjoonis.jpg]

Düüsid ise on pealt siledad ja näib et vahetada neid ei saagi?Puudub kruvikeeraja soon, pressitakse sisse tehases ja nii jääbki?

Pilte ega muid andmeid pole netist leidnud ka selle karpa kohta.Sad

Tuleb vist korralik K126 osta ja see peale panna.
#13

Monopritse + elektronsüüde. Siis saaks pikalt muretult s6itta.

Pole midagi targemat teha
#14

Kas tulemas jälle "madalsõitja"-projekt ? Kui nii, siis endal ka sõbraga kahasse samalaadne projekt valmimisjärgus. Seega võin vajadusel anda paar head nippi sinu eelneva projekti "vigadeparanduseks" ehk ülilihtsad ja 100% legaalsed võtted soovitud madalduse saavutamiseks nii esi- kui ka tagasillal tarbetute ümberehitusteta. Samuti võin soovitada ka legaalseid sobiva stiiliga velgi ja peegleid.
Esmajärjekorras võiks siiski veermiku osandada ja kõik rooliotsad ning raudpuksid, määrdeniplid jne. remontida-asendada-värvida. Kui esisild uuesti hoolikalt valitud osadest (vene varuosade eripära : uus ja väljanägemiselt õige detail võib vabalt osutuda tehasepraagiks) koostada ja määrida saab tulemas eelnevaga võrreldes olema nagu öö ja päev. Isegi suhteliselt madalate ja laiade rehvidega saab rooli "ühe näpuga" keerata.
GAZ 21 on kahtlemata kõige parem ja ilusam siiski originaalkonditsioonis kuid kes on öelnud et iga enam-vähem säilinud isendi peab ilmtingimata restaureerima ?
Ja veel : lõpptulemusele võib määravaks saada keretööde kvaliteet. Selle pealt ei maksa aja ja ressurssidega koonerdada (endal kurb kogemus selles osas).

Jõudu ja edu !

O.Bender

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
#15

(21-10-2009, 19:39 PM)Killer666 Kirjutas:  Monopritse + elektronsüüde. Siis saaks pikalt muretult s6itta.
Kas on mõtet asja nii keeruliseks teha?Mida vähem elektroonikat seda parem.

(22-10-2009, 14:59 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Kas tulemas jälle "madalsõitja"-projekt ? Kui nii, siis endal ka sõbraga kahasse samalaadne projekt valmimisjärgus. Seega võin vajadusel anda paar head nippi sinu eelneva projekti "vigadeparanduseks" ehk ülilihtsad ja 100% legaalsed võtted soovitud madalduse saavutamiseks nii esi- kui ka tagasillal tarbetute ümberehitusteta. Samuti võin soovitada ka legaalseid sobiva stiiliga velgi ja peegleid.
Esmajärjekorras võiks siiski veermiku osandada ja kõik rooliotsad ning raudpuksid, määrdeniplid jne. remontida-asendada-värvida. Kui esisild uuesti hoolikalt valitud osadest (vene varuosade eripära : uus ja väljanägemiselt õige detail võib vabalt osutuda tehasepraagiks) koostada ja määrida saab tulemas eelnevaga võrreldes olema nagu öö ja päev. Isegi suhteliselt madalate ja laiade rehvidega saab rooli "ühe näpuga" keerata.
GAZ 21 on kahtlemata kõige parem ja ilusam siiski originaalkonditsioonis kuid kes on öelnud et iga enam-vähem säilinud isendi peab ilmtingimata restaureerima ?
Ja veel : lõpptulemusele võib määravaks saada keretööde kvaliteet. Selle pealt ei maksa aja ja ressurssidega koonerdada (endal kurb kogemus selles osas).

Jõudu ja edu !

O.Bender


Jah madaldada tahaks kindlasti.Tore kuulda, et veel samalaadne projekt olemas on.No nippe võib alati jagada.Esisillal peaks olema jupid vahetatud aga pole sõita saanud selle autoga.Esimene Volga mis mul oli, seda sai jah ainult peopesaga keerata.On plaan muidu rekka nupp roolikülge kruvida.Keretööd pole eriti plaaninud va väikesed parandused.Kui Kuressaarest kunagi ära saan, siis katsun selle karpa asja ära lahendada ja masina liikuma panna.Pärast võib modima hakata.Masin tänasest minu nimel ka.Wink
#16

Täna tegin siis väikese proovisõidu, täitsa hea oli jälle Volga rooli keerata.

Elektrisüsteemiga olen ilmselt kõige rohkem hädas kuna seda on väga palju ringi tehtud.Sad

Täna sain kõik tuled välja arvatud pargid põlema, pealülitit esimese astmeni tõmmates hakkavad lähid ja näidikutevalgustus põlema kohe ja jalaga lülitist kaugtuled.Pealülitit teise astmete tõmmates kustuvad kõik tuled aga ära.Millegipärast süüte sissekeeramisel hakkab suunatule tuluke põlema ja põleb ka töötava mootoriga, muidu suundasi sisse lülitades hakkab vilkuma ja kõik töötab aga see pidev kollale valgus häirib jubedalt.

Karburaatoriks on peal siis K126G mis küll täitsa hästi ei funka, gaasihoovastiku tegin ka sobivaks selle karburaatorile.Küünlad ostsin kogemata pika keermega ja peale käimist kohapeal läks esimese silindri vahe olematuks, panin siis igale küünlale kolm veneküünla seibi alla.Siiani tundub,et töötab.Volgaklubis polnud ka kirjas kuskil, et peab olema lühikese keermega küünlad.Aga noh, mis see 90 krooni siis ikka ole.

Paigaldatud sai ka salongiradikas ja selle kate,antenn,korralikum rool,uus suunatulekang,stanged ja esivõre.All olevad roostes veljed ja pragunenud rehvid vahetasin mattmustade plekkide ja valge randiga rehvide vastu.

Puuduolevateks asjadeks oleks siis tagumise tiiva tihendid ja hetkel ongi kõik vist.

Muidu olen ostuga rahul
#17

Pole ammu midagi kirjutanud, eelmise aasta numbri sees sai masin kokku pandud ja väike proovisõit ka tehtud.Hetkel masin seisab garaaþis ja ootab lume sula.Sellega ilmselt läheb kõvasti aega veel.Wink

[Pilt: 06379248519db1.jpg]
[Pilt: 0637925413e85e.jpg]
[Pilt: 0637924996e711.jpg]
[Pilt: 06379262367409.jpg]
[Pilt: 063792653bd76e.jpg]
Park kolis suurde laternasse ja suuna sisse keerasin oranzi pirni.
[Pilt: 063792873b8bba.jpg]
[Pilt: 063793105eb3f7.jpg]
Armatuur tahab värvi saada, salongipõrand ka.
[Pilt: 06379269176609.jpg]
[Pilt: 06379256907c16.jpg]
[Pilt: 063792783892dd.jpg]
Mmmm... kroom...
[Pilt: 063792963cb168.jpg]
Summuti tahab kere ligi rohkem saada, hetkel ei teagi kas viia enne tagaratast ots välja või täitsa tagant.
[Pilt: 06379279998921.jpg]

Ulme aga isegi mootor töötab: http://www.youtube.com/watch?v=D0pAN0qlWbo
#18

Mina ei tea kuidas siin foorumis teistega on aga mulle see volga meeldibWink väga huvitav kujundus tehtud võiks öelda väga "ameerikalik" volga, kilbid ja mõned lisa kroom liistud lisada siis oleks enam vähem täiuslik.


#19

Too kohe peale esiratast sumps välja. Ja miks see ulme taho seal on?Big Grin
Aga vägev pill edu ja jõudu, vaata et seda lõhki ei lõikaBig Grin
#20

Minu arust tuua summutid külgedele on mõtetu idee, lärmab ainult aga välimuses ei anna midagi juurde. Minu meelest oleks mõtekam dual exhaust system ehk siis topelt summutid ja sinna otsa lapikud kroom otsad kuid jah kuna see originaal mootor on selline nagu ta on siis ilmselt surnult sündunud idee kardan. Ise asi kui seal vahel oleks mõni small block V8Big Grin
Minu arust pole tahhokal midagi viga minge vaadake kudas ameerikas hotrode ehitatakse seal on selline meie mõistes naljakas tahho üsna omal kohal autos.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne