Gaz- 67 B
#1

Üks Gaz-67 B on taastatud!                    
Vasta
#2

Väga ilus töö on ära tehtud!

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#3

Väga viiskas ja korralik töö, mulle meeldib! Ehk kui teemaalgataja jõuab võiks ka natuke juttu kirjutada, kuidas sellest algsest toorikust selline ilus asi sai?

Siiski tekkisid väiksed küismused GAZ-67B kohta, vastata võivad ka need,kes
teavad!
*kas raam ja tagasild, lehtvedrud esitule korpused olid algselt mattmustad?
*kas mootorid olid üldse värvitud(ma mõtlen WWII omadel), selle konkreetse masina puhul tundub roheline olema, kuid nt Dodge Willisel olid mootorid miski
matt roheline (Mist Green=udu rohelised) mootorid, mulle vähemalt nii on meelde jäänud.
*kas peale sõjaväe rohelise oli ka muide värvikombinatsioone olemas?
Muud hetkel küsida ei oska!


Vasta
#4

Sõja- ja hilisema aja ( nimetatud masin aastast1953) masinate värvierinevuste kohta mul andmed puuduvad. Kuna neid on aga eestis hetkel üsna mitmeid, siis võibolla teadjad omanikud võtavad sõna!
Antud auto taastamislugu on lühidalt kirjas Vanatehnika. ee Projektide lehel kirjas, ma ei hakkaks siin kordama.

Tervitustega Veteran.
Vasta
#5

kui saladus pole siis ega omanik üks inglane või kuskilt sealtkandis polnud?
elab ikkagi eestis...



Vasta
#6

(12-10-2009, 14:02 PM)Veteran Kirjutas:  Antud auto taastamislugu on lühidalt kirjas Vanatehnika. ee Projektide lehel kirjas, ma ei hakkaks siin kordama.

Paneme lingi kah, leiavad teised jutu lihtsamalt üles:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...forum&f=46
Vasta
#7

(12-10-2009, 15:00 PM)Jossu Kirjutas:  kui saladus pole siis ega omanik üks inglane või kuskilt sealtkandis polnud?
elab ikkagi eestis...

Äi pole mette, mulgimaa mees on, suvel käis veokate kokkutulekul ja kusagil veel.
Terv. Veteran.
Vasta
#8

Vanatehnika.ee on nii soliidne seltskond, et ei julge palju kommenteerida, seega äigaks siin foorumis.
Minu mälu järgi oli see ese toorikuna Võhma romulas ja minu määratluse võime järgi oli tegu puhtatõulise Eesti tööga, ehk Karksi-Nuia parendustega. Nüüd aga on Eesti asjast taastatud Vene asi.
Kas selle koleda plekist katuse ajaloo kohta on midagi teada? Kas te viskasite selle koos Võhma meestega minema?

Tegelikult on mul ükstaspuha, peaasi, et keegi selle ette võttis ja korda tegi. Ausalt öeldes oli mul ka mingil hetkel see plaan, aga mina oleks katuse ja uksed säilitanud sellisena, nagu nad selle kere küljes olid.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

Mu konsultant teadis kindlalt, et Karksi-Nuias Gaz- 67- ga ei tegeldud. Seal hakati Gaz-69 -tele konge peale ehitama ning muidugi Gaz- 51.
Need putkad Gaz-67-tele tegid kohalikud meistrimehed, nii kuidas kellelgi puitu, vineeri, plekki ja mõistust jagus. Nii sai ka näiteks Viljandi Kinovõrk oma iivanile kongi peale.
Tsentraliseeritult olevat iivanitele kap.-remonti tehtud Brjanskis, kus siis sõjaväe masinad olevat varustatud ka õlipiduritega ning suunatud edasi põllumajandusse. Sõjavägi sai siis juba Gaz-69.
Nii ma ei leidnudki vajadust seda masinat kongiga varustada. Kuid seda võib ju keegi veel teha!
Vasta
#10

Paistab jahh kangesti Võhma isendi moodi olevat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne