K: Omega B roolikarp
#1

Tere.
Kas keegi on kokku puutunud Omega B roolikarbiga mis õli lekib?
Kuna asjale mingeid varuosi saada pole ja ka esindus pakub kohe varmalt uut karpi (26K :O), siis tuleb midagi nuputada. Lekib siis võlli pendelhoova poolse otsa tihend. Asi tihendatud rõngastihendiga. Olen ühel masinal nüüd siis juba kaks korda kolme kuu jooksul omanikuga koos asjaga vaeva näinud. Esimene üritus kestis kolm kuud, teine üritus pidas vastu pool päeva.
Äkki keegi on probleemile toimiva lahenduse leidnud?
Vasta
#2

Vaevlesin kunagi sama auto ja sama murega.
Kusagil vana narva maanteel oli miskine ettevõte, kes taastamisega tegeles, hind jäi hinnapakkumise järgi neljakohaliseks. www.avk.ee äkki. Tänaseks nad seda teenust enam ei paku. Aga kuna nad seda tegid, siis järelikult on karp siiski parandatav.

Minu probleem lahenes sedasi: Auto oli nagunii suremise piiril (just kere kohapealt) siis seda teenust kasutama ei hakanud ja sai mingil majanduslikult raskel ajal vihaga TAD17 õli sisse kallatud ja hiljem selle peale taas normaalset ( Dexron II) õli.
Tulemuseks oli üllatuseks täiesti pidav roolikarp. Mitte ainsamat piiska enam ei pidanud peale valama.Cool
Kestis järgnevad 20k+ kilomeetrit. Auto saatus oli nagunii romula, kuna kere oli juba tollal läbi, seega polnud siis ka kaotus väga suur, kui see oleks midagi veel rohkem nahka keeranud. Smile

Hea see soovitus pole, kuid infoks hea küll.
Vasta
#3

Probleemi lahendus, ca 200 eeku varuosad ja päev tööd.Selle O tihendi vahetad ära seal ja peaks abi olema.

Jõudu tööle
Vasta
#4

(30-10-2009, 14:39 PM)MägiAivar2 Kirjutas:  Probleemi lahendus, ca 200 eeku varuosad ja päev tööd.Selle O tihendi vahetad ära seal ja peaks abi olema.

Jõudu tööle

Ei see asi nii lihtne pole. Esimesel korral, siis umbes kolm kuud tagasi sai nii tehtud ja tundus, et asi sai korda. Siiski kahjuks mitte. Lahtivõtmisel selgus, et O rõnga kontaktpind (korpuse poolne) suhteliselt hõõrdunud ja ühelt kohalt päris lõhe sees. Kuna see rõngas oli toodetud venemaa avarustes siis kahtlustasime materjali/detaili kehva kvaliteeti. Nüüd sai siis Hydroscandist uus tihend ja tolmukaitse võetud. Õli püsis sees nibin-nabin 12 tundi... Tegemist pole väikese lekkega vaid umbes 25 km peale jookseb terve süsteem tühjaks.
Probleem tundub olevat kergelt roostetanud-ussitanud võlli otsas ja korpuses. Metalli pind muutunud poorseks ja O tihend ei pea enam. Muide originilaalis ei ole seal teps mitte klassikaline O rõngas vaid lapik O rõngas. Seda aga kahjuks keegi ei paku. Isegi Opeli ametlikust esindusest pole võimalik roolikarbile varuosi saada ja puudub ka pinnalaotus sisu kohta. Ilmselt tegemist mõne muu ettevõtte toodanguga.
Vasta
#5

mõnda teist kasutatud pole mõelnud proovida ... sobivad äkki viimaste aastakäikude Senator B omad ... nendel pole sellist viga täheldanud ...
Vasta
#6

Vanematel sellist viga pole olnud jah. Omega A-l kah mitte. Aga omega A karp ei sobi, proovisime. Senaatori oma äkki isegi läheb... Peab uurima.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne