GAZ 24 1978
#21

Siis küsime teistmoodi,et miks ei tohi tekstoliit hammasratast ära võtta?


Vasta
#22

Tohid küll kui tahad rohkem ajusid keppida,aga kui see on korralik,siis ma ei näe vajadust seda ära kiskuda.Oletame,et saad selle kätte,aga vigastad seda kuidagimoodi,näiteks südamik tuleb lahti nii,et sa seda ei märka,käega ei tunne jne,paned mootori kokku ja hakkabki jama pihta,süüdet paika õieti ei saa ja vannud,et mis kurat küll viga on.Olen selle jama läbielanud M 407-ga ja GAZ 53-ga.Mossel keerasid mootori märgid kokku,tundus kõik õige,ladusin kõik kokku ja käima,no krt süüde hiline,jagajast enam varasemaks keerata ei saanud,hiljem selgus,et tekstoliithammakal oli südamik lahti tulnud,veidi asendit muutnud ja selle tulemusena 2 hammast hiline.GAZ 53-el oli nii,et tühikäigul töötas suht korralikult,aga sõitma hakates hakkas pull pihta,turtsus ja plärtsus,jõudu polnud.Auto kuulus Paide kutsekoolile ja sellele tegid õpilased remonti ja siis rikutigi see tekstoliithammaka jura ära,isegi õpetaja pidi tükkaega leiutama,milles jama on,lasi mootori uuesti lahti võtta ja siis selgus,et hammakal oli südamik lahti ja muutis asendit kuidas tahtis.
Vasta
#23

Huvitav seisukoht,samas ma võin ju selle tekstoliit hammasratta jätta nukkvõlli otsa aga nukkvõll tuleb välja võtta nii kui nii,sest ilmselt pean plokki ära vahetama, praegusel plokil on 2401 kirjas aga tahaks plokki millel on 24D
Ausalt siiani pole selge,see kas auto oli tehasest tulles 2401 või 24, mootori järgi seda kindlaks enam ei tee, kuna ilmselt see on teine mootor autol ja mootori ja auto aasta arv ei klapi kokku samuti pole mul autol ka
tootjapoolset silti (VIN plate) keegi "hea" inimene on selle ära võtnud.
Ise enesest on mul ka uusi tekstoliit hammasrattaid kui sellega peaks midagi juhtuma, samas tean,et uued tekstoliit hammasrattad võivad olla ka valesti
välja lõigatud kas siis üks hammas rohkem või vähem. Seega oma jagu on siin pea murdmist.
Mootor on seest tagi ja vana paakunud õli täis, kas on selle eemaldamiseks olemas mingit paremat vahendit kui vaid puhas bensiin millega detaile ära pesta.


Vasta
#24

Mootorimeestel on vastavad pesumasinad. Äkki läheduses leidub keegi.

Tervitab Veteran.
Vasta
#25

Arvan,et lihtsam on võtta vana hea bensiin ja miski hari või pintsel ja hakata seda seest puhastama, ilmselt võtab kauem aega aga samas hetkel kiiret ka pole sellega.

Väntvõll on nüüd käes, tegin ka mõned fotod, mida siis lugejad arvavad,
kas saab sellest elulooma või on vaja töödelda teda ennem või võib kohe minema visata?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               


Vasta
#26

Nii siis natuke edasi minekut jälle, sain siis hülsid mootorist kätte, tuli natuke leidlik olla selles osas. Tõmbitsat mida otsisin ei leidnud ega pakkunud ka keegi (peale seda postitust ilmselt keegi tuleb pakkuma nagu tavaliseltWink Murphi seadus)
Väntvõlli sai uuritud ja vaadatud, mõõdetud mikromeetriga, tuleb tõdeda,et sellega on natuke kehvad lood. Jama selles,et esimese raamsaale kael on saanud sooned sisse,teised vändakaelad on enam vähem korralikud.
Ilmselt põhjus,miks nii on läinud peitub selles,et mingil hetkel on mootor õli nälga jäänud. Väntvõll on õnneks teine varuks seega selle võib panna kõrvale paremaid aegu ootama.

Hülssidega see,et kätte nad sain ja ka koos nendega päris rõveda kihi mingit saasta millele nime anda ka ei oska. Seest on nad ok, jahutus kanalite poolne osa on roostene ja imelik, kuid mida targemad arvavad kas neid tasub tagasi panna või osta uued?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               


Vasta
#27

Kui tahad 100% peale välja minna,siis pane ikka uued hülsid.
Vasta
#28

Tekkis vajadus siia miskit kirjutada, nimelt hakkasin ajaviiteks mõningaid oma autoga seonduvaid küsimusi lahkama.

Nimelt küsimus kere nr osas?
Passis on 1978 aga kui ma kere nr hakkasin olemas olevatel ja teada oleva infoga 77/78.a masinate kohta võrdlema selgus,et alates 500XXXX on 1978 ja
minu 470XXX peaks olema kindlasti 1977.a
Kunagi peab selle vea ilmselt ära parandada laskma ARKis.
Ka on birka ära võetud tulemüürilt, miks arvan,et ikkagi miski vasturääkivus vanas passis ja kere nr osas. Ei arva,et kere vahetus pigem miski bürokraatia omal ajal.
Samuti ei saa ma ilmselt iialgi teada kas mul on olnud 24 või 2401 mudel!

Järgmine probleem on,et kuidas ma saan õige 1977.a mootori. Nimelt olen tähele pannud,et 1982.a mootori ja vanema siis 1977,.a mootori ehituses on väike erinevus nimelt õli pumba osas. Fotol vasakpoolne peaks olema see,mida kataloog näitab ja parem on selline(fotol olev lõigatud),mis mootorist välja tuli.
[Pilt: 0564631896afef.jpg]
Samuti on otsapukk kuhu rasvanöör toetub teistsugune. Kuid kuna sinna mootori sisse keegi reaalselt ei vaata siis on see kolmanda järgu küsimus. Aga jama tekib kui tuleb minna kunagi kauges kauges tulevikus musta numbrit taotlema ja mul pole ei birkat ja mootor on ka 1982.a ja 2401!
Birka probleem on lihtne lahendada kuid mootori nr ja aasta arvu puhul on natuke jama. Peaks nr 82 üle lööma 77.a omaga?
Originaal mootorit ei leia enam iialgi ja sama aasta(1977) varumootoriga sama teema. Olen uurinud aga siiani ei mingit tulemust on vaid jäänud kas vanemad või uuemad mootorid ja mootori plokkid ette.
Seega hulga probleeme millele kohe ise vastata ei oska.


Vasta
#29

Väike teema uuendus: http://www.volga.ee/modules.php?name=For...&start=120


Vasta
#30

Kui sa auto väljalaske aastaks 1977 oled detekteerinud, siis originaalmootor ei saa kuidagi 1982a olla ja kas 2401 mitte jupp maad hiljem ei tulnud kui 1977 a...
Vasta
#31

(16-03-2010, 09:10 AM)via Kirjutas:  Kui sa auto väljalaske aastaks 1977 oled detekteerinud, siis originaalmootor ei saa kuidagi 1982a olla ja kas 2401 mitte jupp maad hiljem ei tulnud kui 1977 a...

ksf Via, palun loe ka eestpool kirjutatud postitusi, mootor on ilmselt juba ammu ilma ära vahetatud, kuna siiski tegu on algselt olnud asutuse masinaga, mis müüdi erakätesse alles 1995.a Mootor on viimane asi,mille järgi hakata auto vanust määrama, kuna see on asi,mida ilmselt kõige enam vahetatud on.
GAZ 2401 oli paraleelselt tootmises GAZ 24 põhimudeliga, erineb vaid madalama surve astmega mootori poolest!


Vasta
#32

Kallis MAZ, pole justkui mõtet liigselt ärrituda.
Asjade ajalugu on lihtsam selgitada minnes uurimisega tagasi inimesi pidi kes on neid kasutanud. See kehtib samuti autode korral.
Vasta
#33

(16-03-2010, 10:31 AM)via Kirjutas:  Kallis MAZ, pole justkui mõtet liigselt ärrituda.
Asjade ajalugu on lihtsam selgitada minnes uurimisega tagasi inimesi pidi kes on neid kasutanud. See kehtib samuti autode korral.
Ei ma ei ärrituBig Grin, lihtsalt tahtsin sinu tähelepanu juhtida,olulistele asjadele.
Minna mööda inimesi tagasi autoni, pole võimatu, kuid selle konkreetse auto puhul natuke keeruline. Ma olen suutnud tagasi minna kuni 1993 aastasse, sealt edasi enam ei saa. Oleks vaja leida keegi,kes mäletab oma aegseid Tartu Sidevõrgu inimesi ja tehnikat.Paraku ma ei ole veel siiani sellise inimese otsa juhtunud. Teiste autode puhul on mul ajalugu üsna hästi teada.


Vasta
#34

(16-03-2010, 10:31 AM)via Kirjutas:  Kallis MAZ, pole justkui mõtet liigselt ärrituda.
Asjade ajalugu on lihtsam selgitada minnes uurimisega tagasi inimesi pidi kes on neid kasutanud. See kehtib samuti autode korral.

Inimmälu on eksitustele aldis. Ise ei mäleta enam pooli asju, mida võiks või peaks teadma.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne