Postitused: 440
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
02-11-2009, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2009, 00:06 AM ja muutjaks oli
einota.)
Kas kodarate pea peal mingit märki pole? kas velje mõõt võiks olla 18? kas teiselt poolt rumm samasugune kui hetkel pildil? kas pilti teiselt poolt oleks pakkuda?
Kangest tundub olema põlend FN-i tagumine ratas, esimene minu kuuris, muidugi FN-il ei olnud läbipistetavat ratta võlli. Olen hetkel ära, neljap kodu siis saaks ka mõned mõõdud ja kui tõsi siis olen huvitatud.
eino
56608941
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
02-11-2009, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2009, 16:17 PM ja muutjaks oli
heiki.)
DKW see ei ole.
Nii ketiratas ühel küljel kui piduritrummel teisel küljel kinnitusid DKW 20.aastate mudelitel 6 poldiga. Rihmaveolisel võisid olla augud ka ainult ühel küljel. Kodaraid oli 36. Läbivat polti kasutati seepärast, et rattalaagrid olid reguleeritava lõtkuga koonuskuullaagrid, nagu jalgratastel.
Postitused: 4,955
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
145
Aga kas midagi N Liidu toodangust ei või olla, L300 vms (ei tea küll üldse, kuidas peaks välja nägema, aga mingil aparaadil oli sel ajal 40 kodarat ja rantmantel). Muidugi, kui DKW ei ole, siis vast ka ei sobi N Liidu ennesõja toodangusse ka ?
Postitused: 440
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
Lugesin kodarad üle ja on 40, kettiratta ja piduri trummli kinnitus 5 poldiga, nii et pakun ikkagi FN M70 20aasta lõpu tagumine ratas.
eino
56608941