2T õlid
#1

Ütlen kohe ette ära, et otsing ei andnud mingeid märkimisväärseid tulemusi.

Küsiks, et kas maksab panna Jawale 2T mineraalõli 1:50-le? Praegu panen ~1:30 ja tagant voolab ojades pruuni põlemata õli jääke. Ahjaa õli iseenesest on üsna p**k. Addinoli mineraal 2T.

Samas küsiks ka, kas Ziguli õli oleks selline, mis silindrit täis ei lagastaks? On hirmutatud, et kui paned uut mootoriõli, siis mätsib silindri kokku, sest jätab väga palju jääke.
Vasta
#2

ma olen eda jawale ikka vanat head autooli pannud 1:25-le ja pole miskit häda et kuskilt õli välja voolama oleks hakanud ja minek on masinal ikka päris hea.
Vasta
#3

Pole vanade aegadega eriti kursis, seega küsiks, mida see autooli endast kujutab ja kust seda saab? Või mõeldaksegi selle all Ziguli õli?
Vasta
#4

hmm kui te panete jawale 1:25-le siis ma peaks nagu oma iz jupile panema palju õli ?
Vasta
#5

Autool on vene mootori õli ja kuskil autokaupluses kus vene masinate juppe müüakse või mõnes põllutöö masinate poes peaks seda ikka liikuma veel. Täpse nimetusega on see: M8V \"Autool\" ja Ziguli õli see ei ole. õli lisamisel 1:50-le on juhtunud selline lugu, et ühe sõbra jawa 634 jooksis selle peale kokku - kasutas ka seda spets 2T õli. Enda kogemused räägivad nii, et kõigil pööretel peaks ikka kerge sinakas suits järgi olema, siis on kindel et asi õlitatud on (käib vene masinate kohta). raigo ju sa võid ka enda izile 1:25-le umbes panna aga põhilise koguse näeb ikka heitgaasidest ära.
Vasta
#6

ei ole mõtet katsetada. 1:50 purgi peal on õli kogus MINIMAALSELT, mida õlitootja lubab, mitte kohustuslik. vene päritolu (ka jawa) 2T-le on sobiv panna mineraalõli (u.50kr/l) 1:25, poolsünti 1:30 (u.75kr/l) ja täissünti 1:35 (>100kr/l). siin pole kubatuuriga mingit pistmist. ja enne, kui te vaatate, mis tagant välja tuleb, tuleb summid ära ka puhastada, sest sealt tuleb välja sodi, mis on sinna talletunud aastate jooksul.

muide addinoli 2T mineraaliga on mul väga halvad kogemused. ja autooli ei soovita üldse panna, kes oma mootorist ikka vähegi hoolib.
Vasta
#7

Üldiselt pole tänapäeval mõtet õlide pealt küll kokku hoida. Kasuta parimat võimalikku õli ja on muresid palju vähem.

Autooli võiks aga poeriiulile tolmuma jätta. Osta tasub ikka vähemalt 2T õli.

Asp
Vasta
#8

Parima võimaliku õli kasutamine tänapäevase õlivaliku puhul tähendab seda, et mingi 5% mootoriressursi suurendamiseks/parendamiseks tuleks kulutada 100% rohkem hinda.
See variant võib mõttekas olla tsikli puhul, mille hind on mõõdetav Mkr-ga.
Tavalise tsikli puhul on see mõttetu raiskamine. Tuleb leida mingi optimaalne vahekord -- mootori kulumine ja hind.
See oleks mingi poolsünt vahekorras kuskil 1:30-40. Avtooli ja siguli õli ei ole tõesti mõtet enam kasutada.
Tagant tulev sodi ei ole aga õli probleem, vaid korrastamata mootori tunnus.
Vasta
#9

1:30-le pole küll mõtet panna, kui sul tegemist Jawa 638-a! Olemas mul venelaste välja antud Jawa 638 raamat (pole siiski tehase originaal), kus kenasti öeldud, et õli peab sissesõidu ajal lisama vahekorras 1:33-e ning peale sissesõitu 1:40-e (õli mark AC 9,5 (MC20)). Samas tean ühte väga kõva Jawa meest, kes oma rattaga Pariisis ära käinud, ning tema on kogu aeg pannud vahekorras 1:50-e Teboili Selfmix õli (kusjuures ratas tal vana Jawa ja Jawa 634 juppidest koosneb), mis pidi Jawale kõige parem olema. Ise siiski sõidan seguga 1:40, summuti tagumised otsad lähevad pikapeale õliseks küll, kuid tuleb endale aru anda - tegemist on ju kahetaktilisega ning on absurd oodata samasuguseid puhtaid summuteid kui neljataktilistel masinatel
Vasta
#10

Kusjuures suitsu tuleb soojast peast väga vähe. Ja seda löga tuleb ikka vääga palju. Eks kui paak kuivale saab, siis proovin mõnda muud õli.

Summide puhastamise kohta nii palju, et üleeile võtsin lahti, kuid kuna mul 638 summutid, siis seal pole suurt midagi puhastada. Need pole ju sõeltega vaid suurte aukudega.
Vasta
#11

No neis summutites samapalju puhastada kui teistes! Pole veel mina ühtegi summutit näinud, kus sõelad sees oleks (tuulal vist on mingi kahtlane summuti klaasvillaga või midagi seesugust)! Neid lihtsalt nimetatakse sõelteks, kuid kõigil ratastel on need ikkagi aukudega torud. Ja peale korraliku puhastamist (leeklambiga näiteks) näed ise, et nendesamade aukude läbimõõt ikka hulga suuremaks on läinud. Kusjuures 638 summutitega on veel selline lugu, et tema nn sõelad koosnevad kolmest osast, neid osasi eraldavad paroniittihendid. Need tihendid peavad korras olema, seda enam et kahetaktilisel mootoril peab olema õige vasturõhuga summuti. Kevadel ajasin isegi neid tihendeid taga ning ostsin uued 20 krooni tükk
Vasta
#12

Kas neid 2T õlisid tasub ka vanematesse jawadesse panna?
Vasta
#13

ma jääks siiski autooli juurde.segu olen eluaja silma järgi teinud põhimõttel et asi peab suitsema.jup raibe tahab head õlitust saada.mul on tuttavaid kes panevad bensiini ja diislit segi ja pidavat suht hästi määrima.vähemalt plann pole kyll ära koolend.
et ei ole mõtet osta mingit korraliku mineraalõli mis maksab rohkem kui masin ise väärt on.vene tsiklite laagrid ja sõlmed on nii ju tehtud sinna ikka paks õli sisse läheks.mina näiteks lasin mingisuguse kalli täissünteediga võrri nii kinni et seda haamer ka lahti ei võtnud.autool maksab kuresaares mingi 9 eek/liiter,odavam kui bensiin.mina panex kyll oma raha pigem bensu sisse kui ostaks mingit kallit 2t õli.
Vasta
#14

ma muidu olen kasutanud ziguli õli.a kumb siis nagu parem on kas ziguli õli või siis see avtool?mis nende vahe on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne