Luaz 969 sahk talveks
#1

Nimelt on projekt käsil "luazile sahk ette"
Asi hakkab valmis saama vaikselt,kuid enne külge panemist sooviks kommentaare,kes kiidaks ja kes maha teeks,siis teaks parandusi teha.
rohkem juttu
http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthr...owstart=60
kuid panen tähtsamad asjad siia üles.

sahk,kaal hetkel 65kg
[Pilt: large_21405283_wk5B.jpg]
silinder mis hakkab liigutama,vähemalt plaanis
[Pilt: large_21249481_y9sE.jpg]
auto roolivõimu pump,millele on juurde tehtud kiilrihma seib
[Pilt: large_21241455_4owj.jpg]
mingisugune jagaja,ise arvan ,et pole kõige parem
[Pilt: large_21373277_Ubko.jpg]

Ise kahtlen kas auto roolivõimu pump jõuab tõsta?
mazda 626 oma 92a kaal kuskil 1300kg
Ning hüdrojagaja mis sain pidi olema kahe asendiga,kui ise leian sealt ühe ja tundub olevat kivi ajast.
Vasta
#2

Olen ise teinud ATV-dele sahkasid,pane sahale paksem kummi riba ka alla.Arvan,et tõstab küll,oleneb pööretest muidugi.
Samas võid ette ju mingi odavama vintsi tõstmiseks panna.[/i]

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#3

kummi riba tulemas,ei saa kuidagi veoauto rehvist valmis,plaanis oli ka.
Mingi odav vints on olemas ja ajaks asja ära küll.
Vat sellist infot ootasin.
Toungue
Lisan eelmise aasta ühe foto ka,vanast sahast Big Grin
200l vene vaat,vabalt asendis.
[Pilt: large_19029427_UIXR.jpg]
Vasta
#4

Nagu pilti (koos autoga) vaatasin, kargas esimese asjana pähe mõte - miks aisad niiiiii pikad om?
Minumeelest on pikad aisad õigustatud siis, kui otste kinnitus on kusagil kõhu all.
Vasta
#5

vana sahk ehk see kus pildil lumi on,sellel on aisad 160cm.
kuid uuel hetkel 200cm nii sain nad metalli poest ja mõõtu pole veel lõiganud,selleks arvamust tahan.
Uus sahk läheb 60cm esiotsast kõhu alla,ehk esirataste juurde peaaegu.
Ja hüdrosilinder läheb esiotsa külge ehk sinna kinni kus vana sahk kinni oli.
Vasta
#6

Sebisin vahepeal uuema jagaja ja silindri.
Sahk valmis ja isegi 70m lund lükanud,kuid hüdrosysteemis jama.

Nimelt kang peab põhjas olema siis püsib sahk üleval muidu kukkub kohe alla.
Ja pikka aja peale lähe pump ja jagaja kuumaks.
[Pilt: large_22002475_KyFb.jpg]
[Pilt: large_22037403_XbrQ.jpg][Pilt: large_22037369_vEFW.jpg]
Vasta
#7

Kui õli kuumaks kisub, siis pidi kusagil liiga kitsas koht õli läbivooluks olema.
Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.
Vasta
#8

(18-01-2010, 23:44 PM)motamees Kirjutas:  Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.

Selles kala ongi, et neutraalis vajub sahk lihtsalt alla ja siis hoiab härra kangi tõsteasendis, et sahk ülal püsiks. Nii lähebki õli kuumaks.
Kas sel silindril enne masinale aretamist tihendid kah veel kolvil alles olid? Oled vaatanud mis seisus nad on?
Vasta
#9

oskan aint nii palju öelda,et voolikud on uued ja autoroolivõimu pump on sõitva auto pealt võetud,et need peaks olema korras.

Mis seisus silinder on või jagaja ei oska öelda.

Et peaks silindri laiali
võtma ja uurima mis seal head sees on?
Vasta
#10

Luaz on nii kerge, et kas see lükkab ka midagi?
Mul on 1700kg Nissan Kingcab võimsusega 109kw isegi sellel on tegemist et lükata ja ratastega veel autot ka juhtida.

Aga sellest saha ehitusest, Miinuseks on kindlasti, et õlipumpa ei saa välja lülitada. Raiskab mootori ressurssi ja õli läheb kuumaks.
Ma kasutaksin veoauto tagaluuktõstuki hüdroajamit mis käitati starterilt.

Samas oma autol lahendasin asja vintsiga, lihtne, kerge.
saha kaar kas pole mitte liiga torujas, lumel pole kuhugi ära joosta, vaid koguneb ja pakib ennast sahka kinni.

Ja kummiriba on hea asi, kuna ma ise ka ei ole veel seda pannud siis on sahk juba nii mõnestki kohast kõveraks aetud, kuid ehk kannatab see talv ära, et suvel täiendust teha.
Vasta
#11

Üleval pool on eelmise aasta talve foto kui viimane suur lumi tuli maha märtis siis seda lund lükkas üllatavalt hästi.
Vasta
#12

Miks vedrusüsteem toimima ei jäänud ?
Vasta
#13

(18-01-2010, 23:06 PM)ultra Kirjutas:  Sebisin vahepeal uuema jagaja ja silindri.
Sahk valmis ja isegi 70m lund lükanud,kuid hüdrosysteemis jama.

Nimelt kang peab põhjas olema siis püsib sahk üleval muidu kukkub kohe alla.
Ja pikka aja peale lähe pump ja jagaja kuumaks.
(18-01-2010, 23:44 PM)motamees Kirjutas:  Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.


Kõik viitab nagu sellele, et viga on jagajas (või siis voolikute vales ühendamises jagajasse)
Loogiline ühendus oleks:
1. Kang neutraalasendis - õli ringleb vabalt pumbast tagasi paaki, kusjuures silindrisse minevad klapid on suletud.
2. Kang tõsteasendis - pumba surve läheb silindrisse.
3. Kang langetamise asendis - pumbast tulev õli ringleb vabalt tagasi paaki, silindrisse minevad klapid samuti avatud (seega sahk vajub oma raskusega alla.)
Mitme kangiasendiga jagaja see on üldse? Vene traktoritel näiteks kangil neli asendit. Ülemisest alates: Tõstmine, neutraal, sundlangetamine ja ujuv.
Parandage, kui milleski eksisin.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#14

ostsin uue jagaja,see eelmine oli mingi eriline millel oma skeem.
Nüüd asi toimib ja video ka olemas
http://www.youtube.com/watch?v=996aLcurHTk
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne