01-01-2014, 23:28 PM
Kindlasti võib alati asjad üle mõõta enne ostu ja ega vene tehnika jupid on nagu on. Kuid selle kokkuhoiuga ei ole mõtet ka hulluks minna. Nagu ma juba mainisin, siis silindrid müüaksegi koos kolbidega. Mis seal enam jurada ja joosta treiali juurde, et hülsse üle puurima hakata, ning siis otsida mingeid x mõõdus kolbe, mida saada ei ole ega ei toodeta.
Mina näiteks ei hakkaks kolmandasse rem. lihvima, kui vänt on sama kallis lihvimisega. Samuti ei hakkaks eelpool mainitud puurimisega tegelema, kui puuduvad suuremad kolvid. Ja miks peaks vältima uusi kolbe, kui uus silinder nõuab õiges mõõdus kolbe sisse, mis tulevad komplektiga kaasa?
Ega siis pidevas hirmus ei saa mootorit ehitada, et äkki ikka on uued jupid halvad või mõõtudest väljas. Kui midagi on pees, siis tuleb selle probleemiga tegeleda, mitte enne. Enne ostu saab ainult mõõta, kuid see ei tähenda, et ei peaks uute asjade poole vaatama, kui võimalus on.
Loomulikult võib vanu ja korras detaile uuesti paigaldada, kuid karta uute ostmist ainult nende kvaliteedi pärast, ning tänu sellele jebida oma ajusid vanade ja kulunutega, on kergelt öeldes jama.
Mina näiteks ei hakkaks kolmandasse rem. lihvima, kui vänt on sama kallis lihvimisega. Samuti ei hakkaks eelpool mainitud puurimisega tegelema, kui puuduvad suuremad kolvid. Ja miks peaks vältima uusi kolbe, kui uus silinder nõuab õiges mõõdus kolbe sisse, mis tulevad komplektiga kaasa?
Ega siis pidevas hirmus ei saa mootorit ehitada, et äkki ikka on uued jupid halvad või mõõtudest väljas. Kui midagi on pees, siis tuleb selle probleemiga tegeleda, mitte enne. Enne ostu saab ainult mõõta, kuid see ei tähenda, et ei peaks uute asjade poole vaatama, kui võimalus on.
Loomulikult võib vanu ja korras detaile uuesti paigaldada, kuid karta uute ostmist ainult nende kvaliteedi pärast, ning tänu sellele jebida oma ajusid vanade ja kulunutega, on kergelt öeldes jama.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!