18-01-2014, 18:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2014, 18:36 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(18-01-2014, 12:11 PM)unimüts Kirjutas: Kas sa võiksid ka mind õpetada, kuidas see käib nii, et ühtegi hamba nurka ei saaks kannatada. Ja kas sa annad ka garantii uuele masinale (peale õpetust), et ca 1000tt hiljem ei pea masina käigukastile kapremonti tegema.
Hoopealt käiguvahetusega enamjaolt lõhutaksegi just töökäigud ära.
See ka põhjus miks ise ei ole leidnud korraliku vähetöötanud t40am/ltz55te, millel käigukast korras oleks.
Küsin kohe vastu kas t40-ga lähed siis kohalt 5nda - ja 6ndaga minema? Mitu tt sul sidur kestab? Hakkan vaikselt aru saama miks t40 sidurit nõrgaks peetakse, kui koomikud raiuvad kohapeal 6nda rauda ja siis minema libistada ei saagi kettast midagi alles jääda. Sama lugu MTZ-ga, mitte iial pole mõeldud et 9nda kiirega kohalt peaks startima...
T40 koos käruga kerge koormaga lähed neljandaga minema, siis viies ja kohe kuues otsa. Mitte mingit ragistamist ei toimu kui vähegi mõtlemisvõimet on kaasa antud. Väga hea masin käiguvahetuste harjutamiseks on muidugi Fuller Eaton kastiga veokad, nagu näitkes see minu Sisu. Käiguvahetus toimub ilma sidurita... tootjapoolne soovitus.
Samuti on sõidupealt käiguvahetus traktoritel ette nähtud, vastupidist paluks üldse mitte väita.
Ei kujuta ette mis vähetöötand masinaid sa vaatamas käid kuid minu kasutuses olevad t 40-ed on suht palju töötand ja probleeme käigukastis pole täheldand, hetkel kasutusel oleval isendil läks 2-3käigu võllilt laager ükskord õhtale aga seegi oli tehase praak.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB