24-12-2015, 10:37 AM
(24-12-2015, 01:29 AM)AntsPants Kirjutas: Tänan vastuste eest!
nr2 all mõtlesin ühesõnaga seda silmas, et esisilla differ ei lukusta (aind vaska ratas käib ringi kohapeal)
Tühikäigul ta õli ei pritsi, käsi jääb igastahes puhtaks, kui kõvamaid pöördeid saab siis hakkab õli lendama nagu niagara juast
Sel preparaadil difrilukku ei ole. Kumbagi poolt veetakse eraldi. Seega parema poole veo puudumisel on parema poole hamasmuhv või põrklink puruks. Silda tuleb lahata.
Mootori kinnilaskmine rikub alati mootorit. Soovitan selle "asjatundja" teenuste kasutamist tõsiselt kaaluda. Samas pool tunnikest rasket tööd põhjagaasiga põletab muidugi nii kollektorid kui summuti seest puhtaks. Ära siis ehamata, kui vahepeal leegi summutist välja lööb - säilita külma närvi ja jälgi olukorda. Summuti elab selle üle, kuid lähedalolevad esemed võivad süttida... Mootori seiskamine süttinud summuti leeki kohe ei kustuta.
Pihustirike on tõenäolisim - see võib küll tekkida äkki ja sümptomiks on muu hulgas "haukumine" tühikäigul. Pihustite kontroll, vajadusel otste vahetus ja reguleeriumine on niiikuinii paslik vähe töötaval traktoril iga paari aasta tagant teha.