26-12-2015, 20:40 PM
(26-12-2015, 20:27 PM)v6sa Kirjutas: Vähemalt üks pihusti ei tööta korralikult. Võimalik, et kõik on peedid.
Enne mootori poegadeks võtmist tee pihustid ära - võib sellestki piisata.
Äkki keegi teeks selgeks, mis sellel mootoril vahetamist vajaks? Ennustaks kohvipaksult. ja siis kalkuleeriks varuosade hinna. (remondimehe töötunni tasust ei tasu rääkida)
Näitena pihusti võib ära olla, kuid enamjaolt pöörispea pumbad pekkis (vanema tüübi pumbad)
Mootoris võivad olla kõiksugu anomaaliad. Alates õhutustoru umbes olekust, klappide ärapõlemisest või klapivahede puudumisest kuni kolvirõgaste purunemiseni.
Isiklikult pole kokkupuutunud nii väga t40 mootoriga. (lauapeal neid olnud, kuid siiani piirdunud väntvõlli või plokikaane vahetustega) Seega äkki ennustaks keegi mis võib viga olla.
Samas reaalselt oleme ausad. Kõiki juppe sellele mootorile ka saada. Kui asi juba pekkis siis kaks varianti.
Võtta mootorist viimast ja siis teha täielik kapital
Võtta mootorist viimast ja siis vahetada ta mõne uuema mootori vastu välja, Zak keevituste pealt neid mitmeid liikumas soodsa hinnagagi. (arvestades, et remondimehed küsivad juba töörahana selle mootori kapitali eest 500euri. (jupid lisaks) - ja seda heal juhul 2 päeva töö eest.
Võimalik, et mul on vale arusaam. Kuid ise peseks selle õlikäki puhtaks ja vaataks kust õli veel lahmab ja üritaks need ära lappida. Siin oli just kogemus, kus plokikaane oli kõveraks tõmmanud ja sealt pressis ka tahm välja. Mistõttu oletasime ka kõiki anomaaliaid.
Samas pumba ja pihusti vead löövad esimesena pähe, kui mingi anomaalia on mootori töös.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.