Küsimused T-40 kohta

(13-09-2020, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:  Rapsisid kangiotsa kulissist läbi nii, et käik jäi sisse.  Tavaline noorte ja vihaste, kuid teadmiste- ja tunnetuseta sofrite puhul Big Grin Siin ei ole midagi häbeneda, olen isegi seda teinud. Korduvalt. Aga sellest enamus vanatehnikataltsutajaid kasvab välja.

Kang maha, heebliga liugurid paika ja ettevaatlikult edasi.

Edasijõudnud panevad lihtsalt kangi õigesse vahesse tagasi...
Nutusem on siis kui mõni käiguvahetuse kahvel otsustas poolituda. Siis kaas maha, kahvli vahetus ja edasi juba nagu ksf. Võsa kirjeldas. Ka läbikäidud etapp.
Vasta

Uuriks,et kui uus t-40 tuli tehasest . Mis asjad olid kastiga kaasas?
Vasta

(08-10-2020, 14:11 PM)Laurimetall Kirjutas:  Uuriks,et kui uus t-40 tuli tehasest . Mis asjad olid kastiga kaasas?
Olen uue küll ühe korra lahti pakkinud. Päris suur puust kast oli, seal oli võtmete komplekt, siis minu meelest tuled, peegel, kojamees, kas oli termos ka? Mingil traktoril oli ka plekist esmaabikarp aga kas 40 ei mäleta. Kindlasti oli see kõvera käepidemega haakeseadme pulk koos stoppersplindiga. Ühesõnaga seal kastis oli kõik see mida võidi transpordil pihta panna.
Keegi andis mõned aastad tagasi mulle ühe T-25 tehasekasti, seal olid veel papist kütusefiltrid paberisse pakituna, filtripoti tihendeid, õlipaberis mutrivõtmeid jne träni.
Vasta

(08-10-2020, 14:11 PM)Laurimetall Kirjutas:  Uuriks,et kui uus t-40 tuli tehasest . Mis asjad olid kastiga kaasas?
Kojamehed, haakepulgad, tuled, kasutusjuhend, ventika talvekate, kiirliidete otsad, kesktõmmitsa torud 2 tk, jvv pikendus, ventikas kabiini, pihustivõti, ventikarihmad, küttefiltrid, kütusevarga voolik, pudeliharja meenutav asi silindrite puhastamiseks ja rehvipump ning erinevad võtmed presentkotis.
Ostetud sai see viimaste rublade eest Pihkvast, kuid asi juhtus ammu ning kõike enam ei mäleta.
Mitteolulise märkusena tuldi sellega sealt omal jalal ning poolel teel kadus sidur sest käpapolt läks.
Vasta

Ma mäletan, et ca 30 aastat tagasi kui olin tatikas siis sai üks t40 kast lahti tehtud. Seal olid istmepadjad, päikese sirm, peegel, kojamehe mootor vb ka kojamees, kabiini ventilaator , kõik tuled, haakelatt koos lõuaga, nagu mäletaks, et olid splindid haakelattile ja haagise pistik koos pesaga. Tööriistu ei mäleta ja varuosi ega filtreid samuti mitte .Vb olid need pakitud nii, et 
polnud kohe näha, sest nägin lihtsalt kasti sisse kui see lahti tehti ja võeti mõned asjad ning traktor müüdi ära . Vahel paneb imestama, et sellised asjad meelde on jäänud. Meeles on ,et olid sellised silindrilised gabariidituled , kus on valge ja punane klaas ühe pirniga. Ma pole küll näinud ,et need ühelgi küljes oleks olnud . Veel on meeles ,et armatuuril olid kellad natuke erineva disainiga taustaga kui enamusel. 
T-40 tel mida ma olen näinud.Traktor oli 80ndate lõpu toodang.
Vasta

Neid silindrikujumisi tulesid mäletan mina küll T40 ja näiteks MTZ50/52 küljes olevat.
Vasta

Tere.Mul on selline küsimus:. Vahetasin roolibõimul tihendid ja panin kõik ilusti kokku tagasi ja siis tekkis probleem,rool keerab vasakule väga hästi aga paremale ei.Võtsin uuesti kõik lahti ja vaatasin videod(Venemaa) panin kokku ja probleem sama!
Oskab keegi öelda milles on probleem?
Vasta

(22-02-2021, 15:19 PM)alarsaks Kirjutas:  Tere.Mul on selline küsimus:. Vahetasin roolibõimul tihendid ja panin kõik ilusti kokku tagasi ja siis tekkis probleem,rool keerab vasakule väga hästi aga paremale ei.Võtsin uuesti kõik lahti ja vaatasin videod(Venemaa) panin kokku ja probleem sama!
Oskab keegi öelda milles on probleem?
Kas mingit tihendit tagurpidi ei pannud?
Vasta

(22-02-2021, 15:39 PM)pat1 Kirjutas:  
(22-02-2021, 15:19 PM)alarsaks Kirjutas:  Tere.Mul on selline küsimus:. Vahetasin roolibõimul tihendid ja panin kõik ilusti kokku tagasi ja siis tekkis probleem,rool keerab vasakule väga hästi aga paremale ei.Võtsin uuesti kõik lahti ja vaatasin videod(Venemaa) panin kokku ja probleem sama!
Oskab keegi öelda milles on probleem?
Kas mingit tihendit tagurpidi ei pannud?
Sinna ei saa tihendid tagurpidi panna.
Vasta

Mure 40-ga, viimane kasutus kord läks siis arvatavasti 2 käiku sisse, enam ei aita et võtad kangi maha ja lükkad paika, nüüd on kõik käigu kahvlid nagu kinni poonud. Mis otsast tuleks läheneda probleemile.
Vasta

Ülekanne pinge all. Lahuta sidur ja peaks vabanema.

Reversit ei saa vabale?
Vasta

Oskab keegi ütelda mis läbimõõduga ja mis sammuga on traktori poolse hüdro kiir ühenduse väliskeere. Mõtlen,et teeks mingid korgid kodus valmis.
Vasta

(22-02-2021, 18:59 PM)alarsaks Kirjutas:  
(22-02-2021, 15:39 PM)pat1 Kirjutas:  
(22-02-2021, 15:19 PM)alarsaks Kirjutas:  Tere.Mul on selline küsimus:. Vahetasin roolibõimul tihendid ja panin kõik ilusti kokku tagasi ja siis tekkis probleem,rool keerab vasakule väga hästi aga paremale ei.Võtsin uuesti kõik lahti ja vaatasin videod(Venemaa) panin kokku ja probleem sama!
Oskab keegi öelda milles on probleem?
Kas mingit tihendit tagurpidi ei pannud?
Sinna ei saa tihendid tagurpidi panna.
Kas hambumine sai ikka kokkupanekul keskele või on paigast? Pingutasid nii nagu peab? Kas kolb muidu liigub kui lahtiselt proovisid?

ja mismoodi see roolivõim käitub kui ütled et ei keera teisele poole? Kas täitsa kinni?
kõik kuulid ja vedrud panid ikka tagasi?
Vasta

(07-04-2021, 10:05 AM)Occassion Kirjutas:  
(22-02-2021, 18:59 PM)alarsaks Kirjutas:  
(22-02-2021, 15:39 PM)pat1 Kirjutas:  
(22-02-2021, 15:19 PM)alarsaks Kirjutas:  Tere.Mul on selline küsimus:. Vahetasin roolibõimul tihendid ja panin kõik ilusti kokku tagasi ja siis tekkis probleem,rool keerab vasakule väga hästi aga paremale ei.Võtsin uuesti kõik lahti ja vaatasin videod(Venemaa) panin kokku ja probleem sama!
Oskab keegi öelda milles on probleem?
Kas mingit tihendit tagurpidi ei pannud?
Sinna ei saa tihendid tagurpidi panna.
Kas hambumine sai ikka kokkupanekul keskele või on paigast? Pingutasid nii nagu peab? Kas kolb muidu liigub kui lahtiselt proovisid?

ja mismoodi see roolivõim käitub kui ütled et ei keera teisele poole? Kas täitsa kinni?
kõik kuulid ja vedrud panid ikka tagasi?
Kas paremale ei keera üldse- isegi jõuga keerates mitte?
Minu traktori teemas olen selle roolivõimendi hingeelu täpsemalt lahanud. Üldiselt on seal probleemiks roolivõimendi kolb, mille sees on pisikene metallpulk - nimetatakse teda siibriks. Selle ava on kulunud ovaalseks ja peale uute tihendite paigaldamsit sellised anaomaaliad tekkivad. Ise maadlesin sellega ka väga pikalt. Soovitan otsida uue kolvi ja siibri - mis on peaaegu, et võimatu ülesanne Eestis. Teine valik oleks mingi töötav võim hankida ja sellega edasi toimetada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Küsimus T-40 kütusesüsteemi peenfiltri kohta.


   


Nimelt asendan kütuse originaalfiltritekomplekti sellisega, nagu siin: https://www.periko.ee/et/a/komplektne-ku...een-cav296

See jääks siis jämefiltri asemele paagi ja etteandepumba vahele. Peenfiltrist tahaks üldse loobuda ja seetõttu viia etteandepumbast vooliku otse kõrgsurvepumpa (joonisel sinine) ja kõrgsurvepumbast ülevoolu otse paaki tagasi (joonisel punane). Kas selline ümbertegemine toimiks? Kas oleks vaja lisada mingeid abinõusi nagu surveklapp, õhutusdüüs vms?
Vasta

Peenfiltrist loobumine küll hea mõte pole.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Filtri paigaldamine imipoolele on probleemide otsimine.

Asenda algne peenfilter parem soetatud järjestikfiltriga.
Vasta

(02-06-2021, 13:10 PM)v6sa Kirjutas:  Filtri paigaldamine imipoolele on probleemide otsimine.

Asenda algne peenfilter parem soetatud järjestikfiltriga.
Minu isikliku arvamuse järgi on lahtikäiva elemendiga filtri panemine survepoolele probleemide otsimine.
Need tihendid ja läbipaistev põhi ei talu eriti pikalt survet ja hakkab lekkima.
Samuti kui element ära ummistuma peaks võidakse ta etteandepumbaga puruks lükata.
Seda aga imemisel ei juhtu ja mootor lihtsalt ei käi ning käsipumbaga pumbates on tunda et süsteem on vaakumis.
Selle eeldus on aga puhtus etteandepumbaga toimetades sest sealt satub kõrvaline ese otse plunsrite vahele.
Kui aga etteandepumba klapid peavad ja käsipump asendada näiteks Boschi omaga pole sinna niipea asja sest seal liigub puhastatud kütus mis ei kuluta kolbi ega jää puru klapi vahele.
Vasta

Arusaadav, aga....

On keegi mõõtnud, palju KSP etteandepumba vedru süsteemi survet tekitada suudab? Sest tõsine surve saab tekkida alles siis, kui rõhuklapp mingil põhjusel kinni kiilub ja süsteem täisrõhu alla jääb. Tavaoludes on seal jämedalt 0,5 bar, mis pole mingi surve ei tihendite ega plasti jaoks.

Imipoolel tekib ju ummistuse puhul täpselt sama surve, lihtsalt sissepooleWink
Vasta

Nimetatud filtril internetist leitud andmed:
- kasutus diislile
- maksimaalselt 45 l/h
- töösurve 5 Bar
- 10 mikromeetriline element

Proovin esialgu paagi ja etteandepumba vahel. Kui ikka gravitatsioon ja atmosfäär piisavalt mõju ei avalda filtrist läbi lükkamisele, siis panen filtri etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahele. Ülevoolu suunan ikkagi otse paaki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne