Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Sama põhimõttega küünal oli Avial ja Renault veoautol Saviem mootoriga. Kütteks nii autole, kui ka küünlale diisel. Avial kütus potis küünlast kõrgemal, Renaultil madalsurvetrassis. Spiraal lastakse hõõguma, bimetall klapp küünla sees avab kütuse pealevoolu, ja kütus süttib. Kollektoris on kuulda tümpsu või pauku, täpselt see moment tuleb starterit anda, kui jokutama jääda, summutab hapnikupuudus leegi, kui varem starteerida, ei ole veel leeki, vaid ainult valge kütuseaur. Kui pole veel noh, selline päris külm ilm, piisab muideks ka sellest kütuseaurust, et paremini käivituda.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
71.a. Ford Transitil oli ka selline mootor peal.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 1,245
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Sellise diisliga käiva hõõgsüüteküünlaga käisid transitid kuni 2000 aastani. Süsteem küll aastakäiguti erineb - vanematel on eraldi diislipaagike, kust küte peale jookseb, uuematel tuleb otse tagasivoolust. Elektriline klapp ja kogu seda armastust juhtiv traatspiraal-temperatuuriandur ja väike elektroonikaplokk.
Tagantjärgi tarkusena veel - transitil pole kunagi olnud peal VM motori mootorit, mida võis leida scorpadelt. Scorpa ja transiti 2.5 diislitel ei ole mitte midagi ühist.
Kui keegi tahab oma paadi või muu leiutise peale 2.5 liitrit transiti diislit, siis mul on üks ülearune eksemplar aastast 1999 üle.