Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2010 - STARDINIMEKIRI!!! Lisatud LK-1 ja LK-3 stenogrammid!!!

Tere uunikumirallitajad Wink

Eesti Volga Seltsiga on ühendust pidanud autospordikorraldajad.

2010. a pakutakse Volgade ja Zaporoþets sõiduautode omanikele tasuta osavõttu rahvasprindi osadest etappidest. Seda siis ala populariseerimise ja tutvustamise eesmärgil.

Esimene võimalus on osaleda Simuna rahvasprindil 13.02.2010.
Seega hea tasuta treeningvõimalus

Link: Bülletään nr 1

Volgaseltsi kodulehel on teema siin:

Nii ülekanne tehtud ja käru toon kasvõi nööri otsas starti aga kohal ma olen. Näeme Finisis, kui kohale jõuate....Wink

Mamba is Black where ever you go! few Fords!

Ka Piimauto meeskond peab kahetsusega teatama, et see aasta kindlasti rajal oleme ja oma 3-4 sada liitrit bena korstnasse laseme Smile .

Midagi neile, kes rallitama ei saa tulla, kuna rehv tühi või kolin sees Big Grin
Meie mehaanikute auto näeb hetkel välja selline, täna peaks lõppema keevitustööd ja edasi on teadagi mis..... See peaks optimismi lisama teistele, kes arvavad, et ralliks ettevalmistustega jännis on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš

(07-02-2010, 11:54 AM)gazwoman Kirjutas:  Midagi neile, kes rallitama ei saa tulla, kuna rehv tühi või kolin sees Big Grin
Meie mehaanikute auto näeb hetkel välja selline, täna peaks lõppema keevitustööd ja edasi on teadagi mis..... See peaks optimismi lisama teistele, kes arvavad, et ralliks ettevalmistustega jännis on.

Tüdrukud! Ma loen nüüd seal joone all autosid. Volga neelan alla, isegi selle 3x 2103 neelan alla.
Aga miks me ei tea midagi sellest ZAZ965-st Peale rallit Afterparyl teeme noomituse Smile

Ekipaaz nr 52 paluks ära muuta juhi, Mareki asemel on "barankat kruvimas" Janis Kaarits (kasutaja "Axxel")Smile Ise seekord kaardilugeja rollis, nn. vintsimeesBig Grin
Aga muidu ettevalmistused käivad täie hooga ja tulgu taevast või pussnuge aga meie oleme igaljuhul stardis, igati vinksis ja vonksis ning stiilsed Cool

ps. hetke seisuga tundub, et lootused osaleda ainukesena 2105-ga, autoga mis kunagi varem pole osalenud, isegi õnnestubBig Grin (kaasvõitlejatel veel rahad tasumata). Nii et kiirustage seltsimehed Toungue

N.ö. "Hoovid korda" projekti raames leidsin täna lõpuks jõuvankri, millega sõidul osaleda. Nimeks on emm nelisadakaksteist (iiþevski tehase toodang). Sellega seoses tuleb välja, et volgasid naljalt enam hoovinurgas ei seisa. Pisut kõhe on, kuna kõik eelnevad sõidud on osaletud gass kakskümmendneli tüüpi jõuvankritega. Tuleb ilmselt igaks juhuks rohkem universaalvõtmeid ja keevitusaparaat kaasa võtta - no mine tea...
Siis veel "Sõber kutsub külla" ja " Käsi peseb kätt, kui vett on" (Vahastu vanasõna aastast 1612) raames leidsin täna ka kaartilugeja. Ühesõnaga igati õnnestunud päev.
Nüüd jääb veel vaid lumehangedele ja kerest läbi kasvanud kaskedele selgeks teha, et toimunud on omanikuvahetusSmile Teisisõnu tehnikaga tuleb teha nii nagu ütleb filmiklassika: NUþNO DOVESTI DO KONDITSIISmile))

PS. Raha ehk stardimaks ( 375 per schwanss ) on ka nüüdseks üle kantud, kuigi nagu viimasel ajal ülemused ütlevad- eino raha see on nii vana asi, et seda peaks juba kõigil olema. Minul kuramus kogu aeg ei ole.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).

Täna siis sai ka alustatud kolmerattalise jõuvankri komlekteerimistöödega. Alustuseks sai tühjaks veetud garaaþ kus peab hakkama korvi ja tsikkelt jälegi paaritama (kuna juba 3-as kord siis peaks see protseduur minema lihtsalt). Nüüd õhtupimeduses sukeldusid kuuri kus seisab tsikkel (soolona siis), kaasas toas kenasti ära laetud aku. Klemmid külge, kolm-neli korda sain käivitada ja oh imet ei läinudki käima vaid hoopis plastmass kast nimega akumulaator sai tühjaks ja minetas oma elektri mahutavuse. Nüüd peab siis alustuseks uue aku jahile minema ja samast kohast jätkama aga stardis olen igaljuhul.

HONDA GL 1000-1976

Meie tiimi jõuvankril on vaja veel teha salong, veermik ülekäia ning remontida, mõni värviparandus väljast, väljast komplekteerida, üks uks eitaha miskipärast ees püsida, elektrisüsteem ehitada, mootorit näppida ja süüdet seadistada... Siis ülevaatusele Big Grin
Kere on kõva ja mootor ei leki ning käima läheb, midagi küljest kah ei kuku (pole väga midagi kukkuda). Seega oleme positiivsed.
Raha on makstud, seega taganemisteed pole. Ongi põnev jätta asju viimasele minutile... Cool

ekipaaþ 65 on ka tasunud ja on ärevil et pole roheliseks muutunud Smile

ekipaaþ 64 on muutunud, sõidumeistriks Risto, 2 autos ja 2 ööbivad, masinaks IÞ412 ülekanne on ka sooritatud


5. 6 Siim Muhuklubi VAZ 2105 VFTS 1982 2 2 <-- Loobub, kuna mingi hääl käskis tal auto maha müüa.

Lisaks ralli korraldamisele peab ju hea lapsevanem ka lapse rallivahendit ehitama, seega alles nüüd sain arvutisse ja hakkan asju roheliseks maalima. Aga paganamas, kasutaja simsoni käest 5K raha eest soetatud Rekord E1 on ðeff küll. Opel aastast 1982 ja tundub, et kõik detailid on tehasest, peale mootori, mis vahetatud pisut kabedama vastu. Roostet peaaegu pole ja isegi tagaamordid olid originaalid, neel läksid küll kohe vahetusse. Teha muidugi on veel aga asi sõidab uhkelt. Suurim mure on natuke segamini elektriga aga saame sellegi korda, on ju ennegi neid lapitud.

PS: ärge siis unustage, et HOMME 09.02 on Alfredi pubis numbrite jagamine 19.00-21.00 ja ka pikem vanatehnikaalane õhtune vestlusring: klubi Unik iga kuu teise teispäevaõhtune koosviibimine.

(03-02-2010, 15:23 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...

Miami Vice oli ikka täielik "lagi".

Miami Vice ist rääkides, siis see lugu küll ei tohiks kedagi külmaks jätta isegi selliste külmadega mis meil on Smile Kuigi lugu tekitab täismatsus kuulates külmavärinaid Big Grin

http://www.youtube.com/watch?v=bLi4BlgcNrQ&feature=related

Tere!
Kui 1 vaba koht peaks ilmnema, sooviks Toyamees Team samuti talverallist osa võtta.Autoks siis 1972 vl Corolla.
Lugupidamisega,
    toyamees

Toyota corolla KE20 1972

Toyamees, hetkel VEEL on, sest mõned võitlejad on langenud ja jaapani vanad masinad on ikak teretulnud Waxile konkurentsi pakkuma. Ja täiesti kogemata on Sinu vana number 49 täiesti vaba, seega läheb loosi. Aga siis ülekanne ja kõik sujub Big Grin Teen muudatuse ära.

22. 23 Priit Peljo BMW 518 e12 1977

makstud 2 * 375.-

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063

Ekipaaz nr 53 palub ennast nimekirjast maha tõmmata. Põhjuseks probleemid tehnikaga ning nende lahendamiseks kuluva aja puudumine.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Limusk on igatahes sõiduvalmis. Suht põhjalikult ülekäidud:

1. uued kütusetrassid
2. uus piduritorustik
3. uued seisupiduri trossid
4. uued piduriklotsid
5. uued pidurisilindrid
6. uued pidurivoolikud
7. uus roolivõimutorustik
8. uus kastiõlitorustik
9. kastiõli ja filter
10. uued esivedrud
11. uued esiamordid
12. uus aku
13. uus süütelukk
14. uued voolujuhtmed
15. uued süüteküünlad
16. uued esilaternad
17. massilüliti
18. uus salongiradiaator
19. uus summutipott
20. uued kojamehed
21. värske kütusepaak
22. renoveeritud plekkveljed talverehvidele
23. uus Cooper Weathermaster ST valge randiga naastrehv

ja siis on otseloomulikult varutud usinalt joovastavaid jooke puhkehetkeks

Polegi nagu eriti miskit Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

(12-02-2010, 13:42 PM)DevilDeVille Kirjutas:  1. uued kütusetrassid
2. uus piduritorustik
3. uued seisupiduri trossid
4. uued piduriklotsid
5. uued pidurisilindrid
6. uued pidurivoolikud
7. uus roolivõimutorustik
8. uus kastiõlitorustik
9. kastiõli ja filter
10. uued esivedrud
11. uued esiamordid
12. uus aku
13. uus süütelukk
14. uued voolujuhtmed
15. uued süüteküünlad
16. uued esilaternad
17. massilüliti
18. uus salongiradiaator
19. uus summutipott
20. uued kojamehed
21. värske kütusepaak
22. renoveeritud plekkveljed talverehvidele
23. uus Cooper Weathermaster ST valge randiga naastrehv

Ühesõnaga - uus auto.

http://www.automoto.ee/blog/?p=90

Smile

Kes pole veel tasunud, tehke seda kiiresti, esmapspäeval tahan suhteliselt lõpplikud numbrid lõuna- ja õhtusöögi jaoks anda. Selge, et (õnneks) päris 120 jõuvankrit kokku ei tule aga alla 100 vist ka ei jää...

Aga siis stardinimekirjast: teen ja teen ja ikka peab keegi alguses ja keegi lõpus olema. Hetkeseis on selline: suured, tsiklid ja vanakesed ning USA-raud on kõik ees ja raske/kerge on kõik vaheldumisi. Ja vägisi tahan kõige lõppu panna kõik need, kes ei ööbi, sest muidu ummistub praeguse lumeseisuga kogu Andropoffi juurdepääs ära ja ööbijad ei saagi oma majadele ligi. Tagasisõitjate jaoks on suur parkla ja siis kõik muud leitavad kohad teede ääres... ausõna, seda ma enam "korraldama" ei hakka ja seal tihedas männikus pole see võimalikki.

Seega ei tasu hakata ka vanadel kaladel a'la Wax või Väravamehaanik "hädaldama". Lisaks pole ma veel jõudnud otsusele, kas "kupatada" stardirivi lõpupoolele ka mõned mitteööbivad suuremad aga kiiremad bussid a'la Transitid, mõned Länkarid jms. Tuleb vist nii teha, et ööbijad saaks rahulikult ennast ette valmistada, suurt territooriumi pidi kulgeda ja "püha õhtu söömaaeg" koos discoga algaks kõigile enam-vähem ühel ajal k.a. meil kohtunikel.

Nagu Te ju teate, siis Korraldaja otsus on lõpplik Big Grin Vast esmaspäeva õhtuks panen Stardinimekirja üles, kes siis sees see sees.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne