Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2010 - STARDINIMEKIRI!!! Lisatud LK-1 ja LK-3 stenogrammid!!!

Igaks juhuks julgustuseks nendele kes toa bronni pole saanud vöin öelda et nt 2006a rallil magasin 3h tiibkalveril kuna keegi oli voodi höivanud Big Grin

Ps too oli esimene osavött minul sellest üritusest.

Äh ma ei teadnudki et nende tubadega nii tuuga on, ma sain aru et keegi summeeris esilehel olevad numbrid ja teostas võrdluse majutuskoha kapasiteediga.

Oma madratsiga ikka lastakse kuhugi pööningule või ahju peale kerra tõmmata ma loodan? Muidugi Audrust koju ma oskan sõita kinnisilmi ka, aga see ei ole nii lõbus.

Veel üks võimalus, kus magada on seal: http://www.doberan.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=41
See sellest villast 1 km kaugusel ja seal 4-ne tuba 700eeku Smile
Kui hommikusööki juurde tahta, siis väheke kallim.
Bronnige, kuni veel kohti jägub.....

(17-02-2010, 17:15 PM)90Deville Kirjutas:  See viimane on küll siklimehele hea soovitusWink
Aga ega asjad siin metsaski ladusalt lähe, meeletu vöimsuse ja hullumeelse kiirenduse tulemusel läks täna ntx pooleks spidomeetritross.
Poest olid just otsa saanud 64a taunuse omad, krt.
Vöitlus jätkub.

Samas raporteerin et, 77 aasta Taunuse tagarattalaagrid on tootmisest maas. Aga nüüdseks auto sõidab jälle, aga uus proobleem, pidurid ütlesid üles. Wink

Aia Racing

Mina aga keerasin termostaadi korpust maha võttes mõlemad poldid sisse puruks Sad Täna-homme tuleb kuidagi need poldijäänused sealt seest kätte saada. Poldieemaldajaga ei õnnestunud, eks püüab midagi välja nuputada, kuigi aeg peksab jalaga tagumikku.

Tanklad: Start, lõunapaus ja ka ralli lõpp on kõik peaaegu otse korralikus tanklas. Seega peab ralli osale startides olema kaasas 170-200 km kütus. Rohkem rajaääres otseselt tanklaid pole, natuke kõrvale põigates mõne leiate.

Tuletab VEEKORD meelde: KIIVRID KOHUSTUSLIKUD lisakatsetel!!! Kuna lubab veel ka "head ralliilma", siis tõsisemalt asja kallal olijatel pole see kogu ralli aja üldse liiast lisa aga LE on kohustuslik, seega tavateedel ei tohi ikka "päris rallit" sõita ja mistahes kiiruspiirangutest tuleb ka kinni hoida. Rõhutan veelkord: see on FUN ja õhtul toimub korralik DISCO: igasuguste poltide purukskeeramise asemel tuleb hoopis kaltsukaid ja vanemate (enda) riidekappide põhjasid sorteerida Wink

Seoses ilmaprognoosiga: tänase seisuga on kõik teed läbitavad ja lisakatsed siledad/lükatud. Mis meid laupäeva hommikul ootab, ei sõltu enam korraldajatest. Kui tuleb see, mida lubatakse, saabki jälle kord õige maratoni: labidas võib olla suur sõber.
---------------------------------------------------------------------------------
Team-chef PV lõpetas 00:30 võistlusmasina ettevalmistuse viimaste "sponsor"logode kleepimisega. Nüüd on kerge seadistuse test "noodikirjutamise" jaoks ja ralli hommikul on "proffidel" vaja vaid sisse istuda. Vähemalt niipaljugi saab möllust osa enne rasket pikka tööpäeva Big Grin

Eile sai ülevaatus ära tehtud. Enne ülevaatust käisin ka pesulas Männiku tee 104 , männiku ärimajas. 120.- tehti vanakesele korralik käsipesu ja kuivatati suurem vesi ära kah. Soovitan!
Öömaja pärast ei tasu väga pabistada, kogu kompleksi peale koos lisavooditega 200 kohta. Tarvis ainult tuba bronninud isikutega kaubale saada lisavoodi paigaldamise suhtes.. Nurgas tukkumise koha otsib iga üks ise. Öömaja kilomeetri kaugusel teab samuti tulijatest, see siis võimalus pirvaatsemalt-rahulikumalt ennast välja magada.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"

Seoses proognoositavate ilmastikuoludega (lumi, tuisk) on meie ekipaazil tekkinud tõeline dilemma, et kas jätta haagis siiski koju? Sad . Tahaks siiski stardist ka finiðisse jõuda ning teistel rallitajatel jalus tolgendamine ei oleks ka ilus, kellegi elu ja närve ei tahaks ka ohtu seada. No kus mina teadsin regamise hetkel, et meil Eestimaal mitu kuud järjest lumi maas on Smile

Kostüümide jm sellega seonduvaga on meil kõik vägagi pro, kolhoosi prouadest on saanud seoses masuga küll töölisklass, aga tühja sest....

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš

Praeguseks seis selline. Kojamehed veel oleks vaja tööle saada ja esivedrustust tugevdada. No ja siis muidugi veel see rutiinne ÜV läbida...
N-ö "Otse Kuuse Alt" Edition. Peaks vist ikka ära pesema tegelt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).

Ära pese!
See on nii raju pill, et publik hakkab erutusest luksuma nähes sammalhabet mööda tuiskamas.

Sammalhabe stiil viimasepeal! Peaasi , et ülevaatusest läbi saab.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"

(18-02-2010, 15:37 PM)robi Kirjutas:  Ära pese!
See on nii raju pill, et publik hakkab erutusest luksuma nähes sammalhabet mööda tuiskamas.

Mina jätaksin ka nii, väga kõva.

No muidu võiks ju nii jätta aga ma kardan, et ÜV punktis üks ülevaataja minestab ja teine laseb naerukrampides püksid täis ja siis pole ju kedagi, kes pitsati reg tunnistusse lööksSmile)) Tahaks ikka sõidu kaasa teha

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).

Rohelise masina leiab vähemalt lumemöllus üles, ilus valge sulab taustaga ühte...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...

Eile õhtul avastasid ekipaaz nr. 78 mehed et õli ja jahutusvedelik on ühinenud.

[Pilt: mosse1.jpg]

Ja täna hommikul käis juba kiire lammutamine.

[Pilt: mosse2.jpg]

Aia Racing

Elva mehed siis ekipaaþ nr 100 ja 44 on põhimõtteliselt valmis talveralliksCool
Peale mitut kuud tööd ja ka leiutamist on siis asjad nii kaugel,et võib siis öelda,et suur töö on ära tehtud ning tulemus on siin:
[Pilt: e17a0f9af0c8d19d0c883a18123a1f4a.jpg]
[Pilt: 8b5b6a42dfb45434eb9e28771f06251f.jpg]
[Pilt: a05410365c5da8a3372c8615152081d4.jpg]
[Pilt: 8607a5f8edae29b2c62850315fd2e77c.jpg]
[Pilt: ecb42edec9b32bcd273d8624e7f3cd1e.jpg]
[Pilt: 850b5cc64ae8bc721eeb41740f21e38c.jpg]
Teha on veel jäänud mõned pisi asjad Chevrolet Deluxe juures, kõik,mis töötama peab töötab.
Kõrval olev Chevrolet Apache on ka valmis jäänud veel elektri süsteemi korrastamise tööd.
[Pilt: 44975e789bd2c6b09611def456d0538f.jpg]
[Pilt: 16ffa9c992e129d80fd10b3b1587bd1d.jpg]
[Pilt: b3c7cd1684df94eb5307b50d94f667f4.jpg]
[Pilt: f4fb5a6fbc550c9ae6e6c7149aead52c.jpg]


Sm Ida Limusiini kaitsevärvides Moskvichi praeguse välimuse poolt veel üks poolthääl, no vast ei ole väga kuri ülevaataja, ja see pole ju üldse paha kui keegi naerukrampides on, serveerimise küsimus. Väiksed stiilipunktid juba praegu.

Ford Granada

Vahepeale ka olulist ralliteavet: esimeses postituses on ka kaks lisakatse steogrammi. Kes tahab, prindib endale välja ja sõidab selle järgi, on ohutum. Jah, saab küll kiiremini aga siis juht teab, mis ees ootab. Oht tähendab ohtu ja Ära lõika tuleb tõsiselt võtta, kui pole tahtmist traktorirehvi otsa ennast katki sõita.

Kuna enamus kaardilugejaid vist ei ole kunagi "noote" lugenud ja ka enamus nende järgi sõitnud, siis teen iseenda tehtud "lihtnootide" selgituse. Kõigepealt, distants katsel ei ole lugemisel oluline. Seega ei tasu kokku liita distantse !!!

Lugeda võib kahte moodi: öeldes järgmise sirge pikkuse kohe või hiljem.
Kes sõidavad esimest korda, soovitan sirge pikkuse lugeda viimase kurvi lõpus ehk järgmise kurvi ees.
Hüüumärk numbri taga näitab ohtu, mis on kirjeldatud lisana.

Näide LK-1 :

0 start P1

0,15 130 V3-P2-V2! ! Ära lõika

0,3 50 P1 Pikk

0,5 100 V2-P3! ! Ära lõika

Sidekriipsuga on seotud kurvid, kus vahel pole mingit selget sirget. Lõik meetrites on antud enam-vähem väljakiirenduspunktist järgmise pidurduspunktini.

- kolm-kaks-üks-start-paremüks (kurvi lõpul loed järgmise)
- Sadakolmkümmend vasakkolm-paremkaks-vasakkaks ära lõika (viimast hoiatust võib enne kurvi korrata ja siis uus rida)
- Viiskümmend paremüks pikk (sirgele avanedes loed järgmise)
- Sada vasakkaks-paremkolm ära lõika


Näiteks selline rida:
1,01 100 P2!-V3-P2! ! Ära lõika
Ohud on esimeses ja viimases kurvis, loed: sada paremkaks ära lõika-vasakkolm ja siin võib enne esimest veelkord ohtu korrata ja lugeda paremkaks ÄRA LÕIKA-vasakkolm-paremkaks ära lõika (ja enne kurvi meenutada Ära lõika!).

Selge, et mõni juht ei tahagi meetreid ja eesootavaid kurve teada ("haugimälu" ehk tegelikult harjutamise asi meeles pidada) vaid käseb lugeda vaid kurve vahetult enne koos hoiatustega - peaaegu "sõit silma järgi". Siis peabki kaardilugeja kurvide rütmis ettevuristama ja olulised ongi hoiatused.

ma sõitsin ka täna esimest korda ültse elus oma alfaga, kuigi homme on veel paar suurt probleemi vaja lahendada, önneks on väljanägemine juba ok:
[Pilt: large_22267399_O2Ig.jpg]

(Edastan laekunud sõnumi /koterman/)

Ahoi, rallitajad
ekipaaz Hulljad Lodjamehed annab teada, et pärast põhjalikumat traktorklassi veoki Unimog´62 ettevalmistust - süütesüsteemi häälestus, bensiinipumba uuendus, jahutusvedeliku tagasisurumine talle tehase poolt ette nähtud piiridesse jms, sai lõpuks alustada ka sõidukatsetustega.

Pilootide kõrgest klassist stiiliesitusele vaatamata selgus teatava üllatusena katsete murdepunktiks olnud hetkel, et isegi nii raudsel ratsul on võimalik sidur täiesti laiali sõita.

Sestap - anname oma koha ja numbri ´4` vabaks ja jätkame saksakeelse manuaali läbitöötamist, et mõista tehase poolt kasutatud imelikke väljendeid nagu `mõistlik koormus`, ´ühtlane kiirus`, `piirangud veol` jm eesti tehnikakeeles vähelevinud termineid. On võimalus, et tehas eksis (eksib)!

Edu (seni veel) tervetele uunikumidele! Uuel aastal uuele katsele! Big Grin

(Teate lõpp /koterman/)
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne