Talverallist .
#61

(22-01-2010, 10:42 AM)nymmik Kirjutas:  Kas põhjustatud liiga madalast mootori töötemperatuurist?
Külm mootor vajab rikkamat segu, kui natuke sulged (tõmmata toorest)klappi peab turtsumine lõppema.
Vasta
#62

(22-01-2010, 11:18 AM)janek555 Kirjutas:  
(22-01-2010, 10:42 AM)nymmik Kirjutas:  Kas põhjustatud liiga madalast mootori töötemperatuurist?
Külm mootor vajab rikkamat segu, kui natuke sulged (tõmmata toorest)klappi peab turtsumine lõppema.
Toorega oli asi hullem just :s
Vasta
#63

Karpa külmas ära?

Dad.
Vasta
#64

Kunagi sõitsin 412 mossega igapäevaselt nii suvel kui talvel ja tänu Nymmiku jutule tuli meelde, miks ma enam ei sõida. Üldmulje oli meeldiv ja kuidagi kergesti ununes tõsiasi, et hommikuseks käivitamiseks tuli talviti soe vatitekk laotada õhtul mootori peale. Kapoti servade vahele tuli toppida dressipüksid ja iluvõre taga oli laiaks litsutud pappkast. Kuna õhufilter oli vanatüübiline, siis Tallinn-Tartu trassil pidin -20 kraadiga kolm korda teeveeres seisma, et karburaator lahti sulaks. Ükskord kui hommikul aku ainult plõksis, võtsin pagaaznikust vända ja väänasin selle käsitsi käivitades kõveraks, sest mootori õlid olid liiga paksud ja mootor ei käinud ringi. Slepis vedamisel ei olnud ka tulemust, sest tagasilla õli ei võimaldanud libeda tee peal ratastel pöörelda.
See peale saigi hakatud sellega Uunikute Talverallit sõitma, sest see, mis ei kõlba igapäevaseks tarbimiseks on kindlasti sobilik vanatehnika harrastamiseks.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#65

Kuna Peakorraldaja, toetudes eelnevate aastate kogemustele, plaanis avada totalisaatori, et kas sel aastal õnnestub mul "remondiga või ilma" ja et saaksin teha panuse "remondita" variandile, tuli selline kummaline mõte, et võib olla tõesti peaks enne starti väheke testima.
-16 kraadi - trossist sikutatav starter kiunub vaevaliselt, kuid on mõtetes oma soojal kodumaal ega plaanigi teha seda rõõmu, et ülejäänud kaadervärgi käima veaks.
-8 kraadi - pika ketramise peale hakkab miskit turtsuma ja jääb käima tühikäigul, peale 5min tiksub juba päris hästi. Hingeaur on väljavaateavad mattklaasiga katnud, mootorijahutuse sissevõtuavas olnud lumi sulab, jõudes läbi soojenduskanalite lõpuks gaasilises olekus salongi - aurusaun omast käest. Klaasidel olev jääkiht kahekordistub...
Sõita täitsa kannatab, varvastel on küll külm ja linnaliikluses kipub kätest väheks jääma, et aknaid seestpoolt pidevalt puhtaks kraapida.
-4 kraadi - käivitub teine juba päris rõõmsalt ja peale 15min sõitu on nähtavus läbi esiklaasi juba nii hea, et läheks juba ka tehnoülevaatuselt läbi, tõsi, küljeklaasid vajavad ikkagi veel abistavat kätt.
Kuna masina all olevad naastudega rattad kohe kuidagi ei mahtunud vabalt veerema, siis sai asutud otsima väiksemaid jalavarje. Naaste ei leidnud, sai lamellid pandud. Igal juhul parem kui enne, suuresti seda muidugi tänu tehasest tulnud "vaese mehe veojõukontrollile ning ABS-le", ühtpidi vajutades ei saa ratast ringi ja teistpidi vajutades ei saa ratast pidama. Milleks küll kallis elektroonika...

Cinquecento
Vasta
#66

Ma loodan juba ainuüksi kohtunike pärast, et ei tule -15. Mõni kraad külma ja kerge öine värske lumi päikesepaistega on tegelikult tellitud. Liiga ekstreemene pole ka enam ekstreemne ning selline külm mõrvab igal juhul ka rahakotti jubeda kütusekulu näol.

Aga jah, olid ajad... Ikla-Tallinn otsaga külmus gaasijalg lubjavildi sees Põrnikaga sõites ära; Mosset peksid rihmaga soojaks; käimakasti õli on nii paks et ei saanudki käiku sisse etc. Aga ikka ei jäänud ükski sõit sõitmata... v.a. ööga koolenud aku tõttu. Konkreetselt on eelmisel õhtul heas tervislikus seisundis aku hommikuks lõhki külmunud. Siis tuli taksoga minna ja poest uus tuua.
Vasta
#67

Series 75 on nüüdsest ka testsõitude faasi jõudnud, sihiks ikka õigeks hommikuks ideaalvormis olla. Talverehve pole veel alla saanud aga mingit aimu annab ka mikihiire M+S-iga. Salongisoojendus on veel tiba veider, maanteekiirustel ei anna korralikku kraadi, täna -20 õues hoidis küll aknad puhtad aga termomeetrit evimata pakuks sisenumbriks trassil +10. Kurva uudisena tuli ühe naastrehvi koolemine, sestap otsin siis asenduseks 235/75 R15 valge randiga naastrehvi, kui kellegil leidub, ostaks tänulikult ära. Ka paar on mõeldav.

[Pilt: 28bacc6b225f606c7a08ef8b2b5f3776.jpg]

pildike massinast kah:
[Pilt: 8bb62020ff39ada19447b07f858a9e7d.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#68

Nonii, peale mõningast kaevamist leidsin oma rallika lume alt üles !
   

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#69

Heh, eile tahtsin mosse garaaþi ajada, enne pidin kilomeetreid slepis vedama, et õlid vedelamaks läheksid...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#70

Polnud mingisugust probleemi peale pikemat seismist käima saada...
[Pilt: large_21981983_bP7o.jpg]
[Pilt: large_21982001_cMyT.jpg]
Vasta
#71

Tere.
Väga lahe ja taskukohase hinnaga 150-PÄEV Talveralliks harjutamise koht on Laitse Rallipark.
Tangid hommikul paagi täis ja põristad õhtuni välja kui viitsimist on.
Paar viimast nädalavahetust seal käidud ja hullatud.
Kuna Talveralli läheneb tohutu kiirusega peab hakkama seal ka nädalasees,õhtuti peale tööaega käima.

http://www.laitserallypark.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=138&Itemid=30


Taas on avatud jäärada LaitseRallyPargi paarisrajal!

Piik: 500 kr 30 min 2wd
500 kr 30 min 4wd

Tänavarehv: 1 päev 150 kr

Pakkumine kehtib kuni lund jätkub!

Rajainfo: 50 67 663, 52 28 484
www.laitserallypark.ee

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#72

Alustasin samuti ralliks valmistumist, auto siis selline:

[Pilt: aao.sized.jpg]

ja praegu selline:

[Pilt: aaa.sized.jpg]

Talverehvid on autole alla pandud ja esimesed 350km libedasõitu, sh ka jäärajasõit läbitud. Probleeme ei esinenud Smile

BMW E30 320i '89
Vasta
#73

Harjutamine käib

[Pilt: normal_ohekatku%20413.JPG]
[Pilt: normal_ohekatku%20440.JPG]

1 Udutuli tuli maha kanda
Parempoolsed uksed õnnestus ka mõlki sõita aga sai eile õhtul juba need ka sirgendatud.
Vasta
#74

Kõigile käredatele Zigulli-sõpradele, a ilmselt ka teistele, on just enne ralli algust laekunud unelmate võimalus (piiratud tjuunimiseks) Big GrinBig GrinBig Grin

Äri laial (endisel) kodumaal käib kõrges kaares ja sestap on pakkuda asjast huvitatuteile täiendust, mis võimaldab oma masinast teha lumeskäija, kaotamata midagi ei mugavuses ei soojuses:

Устройство предназначенное для превращения обычного автомобиля в снегоход. В обычном автомобиле размещаются от 5 до 7 человек, которые могут передвигаться по снежной целине с комфортом и в тепле.


http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto...d=28838537

Rallisõpradele kõlab ilmselt muusikana selgitus, et nimet täiendus on võimalik töökorda saada ühe tunniga. Ilmselt selliselt varustet pill ongi see pingsalt oodat 'hiline üllataja', kellele organisaatorid bronni hoiavad ..... Toungue

[quote='nymmik' pid='241683' dateline='1265017311']
Vasta
#75

neli kuud peale viimast käivitamist ja peale paari aastat seismist enne seda, käivitus vana karbuss Alfa Romeo lumehanges sekundiga - nüüd algab sõidukõlbulikuks seadmine.
itaalia kvaliteet, mis teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne