gaz 52-03 1989
#21

(21-07-2010, 23:50 PM)hulgus Kirjutas:  Nõukaaegsed jutud poolikutest peadest ja läbi seina lennanud vitstest, pole mitte laest leitud.

"Mootor"i kummitöökoja laes oli hoiatuseks ilmselt LAZ-bussi rehvi jälg. Töökoja lagi ca 5m kõrge nagu vanadel kaalumajadel. Pärast seda pumbati ainult lukus võre taga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#22

Läheb küll hirmsasti Offtopicuks, aga kas mõni vana kala viitsiks mulle, noorele ja rohelisele ära seletada (kõige parem kui pilte ka oleks), milline on vitsaga velg, kuidas talle rehv peale käib jne. Äkki läheb kunagi vaja.
Vasta
#23

Vitsaga lukustub r]ngas ja r]ngas omakorda hoiab vitsa radiaalsest liikumisest. Vitsal on lukuvahe nagu kolvir]ngal, et teda saab oma kanalist v'lja v]tta ja tagasi panna. R]ngal seda vahet pole.
Peale sellist lahendust on see, mida n'ed iga p'ev s]iduautode all ja veel kolmeks k'iv velg, mis kinnitub konnade abil *Ikarus, Kamaz jne(.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#24

tervit, mul oleks üks vana, tava-elu küsimus sama põlvkonna masina vallas.

nimelt olen ma oma 52-veoka puhul vaadanud, et niiske ilma v lausvihma korral ei taha lugupeetud tehniline abimees hästi käivituda. muidu on muud asjaomased vennikesed - küünlad, aku, starter, juhtmed jne - justkui kõik tipp-topp. kui võtta jagajal kaan maha, seda vähe nühkida ja tagasi panna, siis mõne aja möödudes varasem 'unisus' kaob, ja masin käib nagu nalja.

samas visuaalsel vaatlusel pole märgata, et sinna tegelikult ka olulisel määral niiskust koguneks. samuti, olles korra juba 'üles ärganud', rohkem samal tööpäeval sarnast 'laiskust' ei ilmne.

olge head, kommenteerige, kas lugu on tuttav ja mida tasuks veel üle käia.
k



[quote='aavu' pid='250935' dateline='1279867158']
Vasta
#25

(14-10-2010, 10:50 AM)koterman Kirjutas:  tervit, mul oleks üks vana, tava-elu küsimus sama põlvkonna masina vallas.

nimelt olen ma oma 52-veoka puhul vaadanud, et niiske ilma v lausvihma korral ei taha lugupeetud tehniline abimees hästi käivituda. muidu on muud asjaomased vennikesed - küünlad, aku, starter, juhtmed jne - justkui kõik tipp-topp. kui võtta jagajal kaan maha, seda vähe nühkida ja tagasi panna, siis mõne aja möödudes varasem 'unisus' kaob, ja masin käib nagu nalja.

samas visuaalsel vaatlusel pole märgata, et sinna tegelikult ka olulisel määral niiskust koguneks. samuti, olles korra juba 'üles ärganud', rohkem samal tööpäeval sarnast 'laiskust' ei ilmne.

olge head, kommenteerige, kas lugu on tuttav ja mida tasuks veel üle käia.
k



[quote='aavu' pid='250935' dateline='1279867158']

Lähed poodi, luhvtitad sajalist ja ostad aerosooli, millele küünlajuhtmete pilt peale on sehkendatud. Valvolinel, Motipil ja teistel lugupeetud keemiatöösturitel on selline segu kindlalt olemas.
Lased õhukese kihi peale, lased ära kuivad ja teise veel. Kui aitab, siis oled õigel teel, aeg-ajalt tuleb ravi korrata.
Aga ikkagi on see ajutine ravi, nõuka asjadega enam kogemust ei ole, aga lääne autodele on alati lõpuks uued juhtmed-kaaned peale ostetud. Seal ei ole isegi suure vihmaga niiskusega probleemi. Küünlajuhtmetest võid hammastega kinni hoida.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne