Vanatehnikarallid - Ford Sierra ehk kas saab rajale või ei saa
#1

Tere Priit.

Tsitaate:
Eelmine aasta oli 84 jõuvankrit ja see kippus absoluutne valulävi olema.

Vägisi tundub, et masenduse najal vajab rahvas hoopis rohkem mõistlikku meelelahutust? Kui nii läheb, et see maagiline 85 jõuvankrit piir hakkab selgelt lõhki minema, peame tegema juba eos korrektuure nii rajavalikul kui lisakatsete valikul. Lisaks hakkab tekkima nõudlus paraja hulga lisakohtunike järele. 100 jõuvankrit= 1:40 puhtalt stardiaega, kogemused näitavad, et nii lõunaks kui õhtuks venib see vähemalt 2 tunni peale. Samas on ju "uus veri" alati teretulnud ehk ei tahaks ka esmakordseid mitte kohe eemale jätta. Kui õhtuse söömise/pidutsemise kohaga ei teki vast probleeme, aeg ei tao tagumikku, siis lõunapaus, kes suudaks sujuvalt sellist massi jõuvankreid platsile mahutada ja sööjad ära teenindada ... nüüd võib see problemaatiliseks osutuda. Tahaks ju vana kombe kohaselt väikeseid kohakesi toetada aga kui tuleb kohale rohkem osalejaid, kui vallas on elanikke(naljaga pooleks), siis...

--------------------------------------------------------------------------------
Valiant 170CID `64; M-402, M-408 Elite DeLuxe`66; Ford Taunus`39; Gaz-69 suvekodu disainiobjekt

Aga äkki saad lõunasöögid teha 2. erinevas söögikohas näiteks esimesed 50 autot üheskohas ja teised 50 autot kusagil teises totlustuskohas.
Tänud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#2

Koledalt tahan avalikult protesteerida, kui rivistusse lubatakse juba 199x autosid. Peakorraldajaga juba tõrelesin varem. Üle 1982a. on niigi patuga pooleks ning eelnevatel aastatel olnud ju pigem selleks, et seltsis segasem ehk rahvast rohkem. Tulevaks korraks on juba täna NII pikk nimekiri soovijatest, et kui sellest liiga uued autod ära kärpida, jääks vaid veidi ruumi piisavalt eakatele ning nimekiri oleks ikkagi piisavalt pikk. Ütlesin seda ka otse Priidule, et kõik üle 82a. liikurid peaksid olema nö joone all, kuniks kõik Uunikud on ennast kirja saanud. Seejärel täidetaks võimalikud vabad kohad vastavalt sõiduki väljalaske ajale. "Aastaarvu kärpimisest" pääseksid vaid eriteenetega isikud ja erilised autod, mille alla ei kuulu tavalised ladad, bmw-d, volvod jne. Mitte midagi isiklikku kellegi vastu, aga ürituse pealkiri eeldab midagi muud. Kuna ilmselt tuleb jälle vest selga ajada ning loota, et külmarohi aitab, siis võiks olla vähemalt silmal lõbus. "Tutikad" autod seda ei paku.
Vasta
#3

(27-11-2009, 11:29 AM)Alwaro Kirjutas:  Koledalt tahan avalikult protesteerida, kui rivistusse lubatakse juba 199x autosid. Peakorraldajaga juba tõrelesin varem. Üle 1982a. on niigi patuga pooleks ning eelnevatel aastatel olnud ju pigem selleks, et seltsis segasem ehk rahvast rohkem. Tulevaks korraks on juba täna NII pikk nimekiri soovijatest, et kui sellest liiga uued autod ära kärpida, jääks vaid veidi ruumi piisavalt eakatele ning nimekiri oleks ikkagi piisavalt pikk. Ütlesin seda ka otse Priidule, et kõik üle 82a. liikurid peaksid olema nö joone all, kuniks kõik Uunikud on ennast kirja saanud. Seejärel täidetaks võimalikud vabad kohad vastavalt sõiduki väljalaske ajale. "Aastaarvu kärpimisest" pääseksid vaid eriteenetega isikud ja erilised autod, mille alla ei kuulu tavalised ladad, bmw-d, volvod jne. Mitte midagi isiklikku kellegi vastu, aga ürituse pealkiri eeldab midagi muud. Kuna ilmselt tuleb jälle vest selga ajada ning loota, et külmarohi aitab, siis võiks olla vähemalt silmal lõbus. "Tutikad" autod seda ei paku.
POOLT
Vasta
#4

Eriteenetega isikud eriliste autodega ????????

Tervitab Veteran.
Vasta
#5

Alwaro protestiga üldjoontes nõus. Ja kindlasti tõmbame kuhugi joone vahele ning paljud kirjas olevad jõuvankrid paigutame alguses joone alla. Kuid selle medalil on ka teine pool, mida nõuab ehk millele juhib tungivalt tähelepanu proua peakorraldaja. See on uute tulijate kaasamist ehk "uue vere" lisandumist. Soov on ju vanatehnikakultuuri laiemas plaanis propageerida ja pikemas perspektiivis ette vaadata!!!. Uus huviline ei pruugi kohe omada mingit väga vana uunikumi, tal on selline "nii-ja-naa" masin. Täiesti tüüpiline ongi 2-seeria Volvo ning Saab 99-900 aga ka Lada-Mosse. Või siis Minid ja Põrnikad (viimaseid Eestis uusi mehhiklasi teadaolevalt pole). Need on autod, mis 95% ulatuses on ka aastaarvuga 199X ikka sama, mis auto sünniaastaga 197X. 5% ongi vaid uued tuled või samale mootorile pandud sissepritse (ja seegi oli olemas erilise kalli lisana 70'tel, Saab EMS näiteks). Peale Mini olen ma neid kõiki ise omanud, algosandanud, kokku tagasi pannud ja uuema aastaarvuga juppidega arstinud.

Siis on veel vähemalt 2 luksusautot, mis olid omast ajast niipalju ees, on konkurentsis (õigemini ületavad ka täna tuliuut pilusilmset kräppi) ka 21.sajandi esikümnendi lõpu autodega: BMW 7.seeria E23 (1977-1986) ja MB W126 . Tegelikult ka G-Wagen W460 (toodeti koos "essiga" 1979-1991). Probleeme tekitab E30, sest on ju Sierra ja Sigari saatusega (1982) ja E28 (1981 ehk igati ok algne sünniaasta). Samas Alwarol lasin tutvuda Mobilega ja temagi leidis, et E28 on isegi Saksamaal kujunenud väga hinnaliseks uunikumiks. Eestist on odavam "bemmi" osta, kui sealtmaalt. Hetkel on pakkuda põhimõtteliselt kogu Euroopa peale hinnaklassis kuni 690-1000eur äratoomiskõlbulikke autosid 4 mudelit E12 ja 2 E28. 1000eur auto Saksamaal = ~28000 eek Eestis registris.

2,5 aastat tagasi ostis Malloc 100% originaalkorras E28 525e 4000 krooniga, mis sõideti idioot-autojuhi poolt puruks. Sellest autost on siiani kahju. Tema doonor maksaks praegu 520eur. Mis maksid sellised autod ja palju neid oli saada 2002, kui Väravamehaanik kutsus kokku esimese Talveralli? Rääkimata kasvõi sellisest autost, kui Opel Monza. Täna normaalset autot alla 1500 euri enam ei saagi ja neid ka pole. 3,6 Irmscher ehk põnev väärtuslik uunikum aastast 1983 maksab 6900 eur! Muuseas, veel sada korda hullem lugu on Senatoriga, kuni 1985 regamisega pakub mobile hetkel vaid 6 (loe. KUUS!) autot!!!

Seega on minu vaikne mõte ka selles, et sedasorti korralike ja rikkumata noor-uunikumide omanikud väärtustaks oma olemasolevat tehnikat ja hoiaks seda kasvõi algatuseks Talverallideks, sest juba 5 aasta pärast... edasi saate ise ka aru! Et ostetaks ära viimasedki Eestis alles olevad korralikud isendid veel ODAVA raha eest, 2012 ralliks neid enam alles pole. Kas keegi kujutas 5 aastat tagasi ette, et A-Senatorid saavad kogu Euroopas otsa?
Ma arvan, et ma hakkan vaikselt välja puksima hoopis Vene tehnikat ja peale pääseb vaid parimatest parim (kas 100% originaal või ülistiilne a'la Muhuklubi) kuid ka ülistiilne Lada läheb täna maksma juba 15-20 tuhat.

Ja kogu pika jutu kokkuvõte: Sierrast, Sigarist ja GolfII'st ei saa ikka veel uunikumi, vähemalt minu jaoksBig Grin Ja selle auto peale tasub juba praegu hullunud pilgul tormi joosta. PS: pane tähele Senatti roolisamba alt paistvat kõige ehedamat vanakooli kassetikat... Vaat see auto, mehed, on uunikum! Ja katsugu mistahes radikaalne "tõllaarmastaja" väita, et selline ei sobi vanatehnika paraadi üheks pärliks kompressorMersu ja Maybachi kõrvale classic-youngtimerite esindajana.
Vasta
#6

(27-11-2009, 13:07 PM)Veteran Kirjutas:  Eriteenetega isikud eriliste autodega ????????

Jah, eriteenetega isikud. Näiteks Priidu esimeses postituses Bronni esimene Sergei. Ükskõik, millega otsustab sõita.
Erilised autod, no ma ei tea miks mulle esimesena Kubani täis naisi meelde tuleb Smile
Vasta
#7

(27-11-2009, 13:44 PM)Alwaro Kirjutas:  
(27-11-2009, 13:07 PM)Veteran Kirjutas:  Eriteenetega isikud eriliste autodega ????????

Jah, eriteenetega isikud. Näiteks Priidu esimeses postituses Bronni esimene Sergei. Ükskõik, millega otsustab sõita.
Erilised autod, no ma ei tea miks mulle esimesena Kubani täis naisi meelde tuleb Smile
Nimetage siis üritus kasvõi näiteks HOBIAUTODE TALVESÕIT, sest ralli puhul on meeskonnas vaid piloot ja kaardilugeja. Siis pole karta, et rallisõitjad,need PÄRIS noh, ei muigaks ja uunikumiomanikud ei tunneks endid ka solvatuna!

Tervitab Veteran.
Vasta
#8

Kas see tähendab et ma ei võigi enda "üliuue" 1990nda aasta Riga-13nega Talverallist osa võtta? Sad

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#9

Veteran, Sina oled selle ajastu mees, kus Te kõik kooris vingusite ka Almade peale! Horch ja kompressor olid need õiged... ja neid oli ka Eestis. Ja mis hobiautod nad siis ikka olid, enamus olid igapäevases kasutuses. Ja tuletaks meelde Sullegi lihtmatemaatikat: 1977 (Unicu asutamine) - 25 (35) aastat = 1952(1942). Ja kõik need überkallid ja esinduslikud autod olid siis nooremad, kui 40 aastat. TÄNA on isegi minu ralli-Mosse Elite(1966) VANEM, kui siis oli Eesti kõige-kõige kompressor. EMW-BMW oli siis suisa tutikas auto, viimased mudelid mõni aasta üle 20'ne...

Aga miskipärast paljud selle ajastu Tegijad mehed eesotsas Märt Karu või Teearuga (liidulise restaureerimiskonkursi võitja tsikliga) ei võta vinguda vaid naudivad ja sõidavad (kurat-teab-millega). Teearu on isegi 740 diisliga Hiiumaal käinud aga ka vana ennesõjaaegse Mersuga rallitanud. Kuniks kõlbab sellistel avatud maailmavaatega meestel, ja loomulikult ka härra Laanojal oma DKW'ga, koos sõita ja elu nautida noorte inimeste ja noore vanatehnikaga, ei võeta ühtegi "vana pussu" vingumist kuulda. Ära pahanda, eks! Laanojal on tema uunikum siiani alles ja ka Enno hoidis Pullmanni ning müüs selle eestlasele aga kus on suur enamus nendest vanade tegijate "õigetest" uunikumidest? OK, Levatekis on ja AU neile. 1 Zis ja paar lahtist Admirali (mitte just parimas konditsioonis) lisaks üksikud prantslased jne.

Uunikum on auto, mis on üle 25 aasta vana. Ja väärtuslik ehk Musta Numbriga masin, mis 35+ aastat ja täisoriginaalis. Lihtsalt täna on meil küsimus (võttes näiteks sellesama Senator-A), kas 30 aastat vana täisoriginaal luksusautot võtta samaväärselt BMW 340'ga aastal 1979-80? Nagu me ka vanadelt uuniku-rallide piltidelt näeme, siis MIS KURAT SEAL ON VAHET? Veebruaris 2010 on kasutaja sysi 1980 E12 BMW 518 täpselt samaväärne auto ja Priit Peljo oma veel kõvem sõna.

EDIT: et teha suisa puust ette ja punaseks. M-B 290 W18 ja W18-II toodeti väidetavalt kokku 3929 autot vahemikus 1933-1937. Kuid see oli tohutu tehase üks paljudest mudelitest ja ei midagi "erilist". Aga juba 70'tel oli ta "ulmeline unistuste auto" ja klubisse astudes võisid ukse jalaga lahti lüüa. Samas Eestis "ralliautona" olemas... nagu ka teine näide. Bricklin SV-1, toodeti 1974-76 kokku 2854 autot. Tegu oli ainsa ja väga-väga erilise mudeliga põhimõtteliselt coach-builderi värkstoast. Aga Raul vaatab, kuidas talvel rallisõitmise ajal oma auto uksed kinni saaks ja Teearu vaatab, kuidas lumerajal üüratu teljevahega driftida oleks.
Ja siis tooks veel ühe näite: E28 M535i, kokku toodetud üldse kogu ilma peale 10335 autot, seda ametliku M-registri andmeil. Jälle mobilest perfektne uunikum: automaadiga M535 1. omaniku auto, 9750 eur. See on üks kas 861'st või 718'st sellises konfiguratsioonis autost üldse. Sellised autod on juba täna tegijad ja mida aasta edasi, seda tegijamateks muutuvad. Juba täna on iidvana Musta Numbri kõlbulik Opel Kadett odavam...
[Pilt: BMW340_49-52_11_haapsalu79.jpg]
[Pilt: BMW340_49-52_10_80.jpg]
Vasta
#10

mina olen ka suhteliselt kahtlasel arvamusel igasugustest uutest asjadest.

minu arust viib see ainult selleni, et tekivad sahistamised ja saavutatud nn vaim kärbub. sest ega tõsise vanatehnikaga läbielanud kodanik ei saa aru, miks tema peab siis püüdlema ja toimetama ja seiklema - teised aga lasevad suht lödvalt ja pingutuseks pole nagu põhjustki. ja kas tekibki. ühesõnaga respect kaob - ning seda segasemaks tulemus või tulevik läeb, kui palju kirjumaid asju kaasatakse teemasse.

ega kõikide asjade uueks löömine pole miskine salajane valem, et asjad paremaks läevad. on ka vanad asjad head - ning kuniks neid austatakse - see ka kestab ja täieneb.

teate - üsna tobe oli üleeelmisel rallil enda ees pidevalt näha söitmas oma igapäeva auto seeriat - kes veel takkaotsa koperdas ees ja ei lasknud 20a vanemat sõidukitki mööda, rääkimata et tal oli nelivedu all ja kaasaegne tehnika. üsna häiriv asjaolu, mis näete - ei läegi nigu meelest, järelikult toimis see asjaolu piisavalt.

- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
Vasta
#11

Nagu ikka on arvamusi seinast-seina.
Siiani neljarattaliste kohta õelduga olen nõus aga masohhistide klass e kahe- ja kolmerattalised liikurid võiks ikka natuke vabamaks jääda... tegu pigem ju nö "fun" elemendiga rajalToungue

Samas kuskile tuleb piir tõmmata... keeruline teema.
Vasta
#12

Ma teeks ettepaneku, et kasvõi pool sellest energiast, mis kulub iga aasta mingite täiesti suvaliste bemmide väljalaskeaastate üle vaidlemiseks, pandaks autode rallivälimuse kohta info kogumise ja elluviimise peale. Ehk siis inimesed kes muretsevad Talveralli keskmise taseme pärast võiks selle hoidmisesse panustada plussmärgi, mitte miinuse abil. On kõigil lõbusam.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Delta_gruppo_A.jpg
Vasta
#13

aga masohhistide klass e kahe- ja kolmerattalised liikurid võiks ikka natuke vabamaks jääda... tegu pigem ju nö "fun" elemendiga rajalToungue

Ega sõites ikka nii "fun" ei loe nagu arvad. Natuke külm, natuke tuult, vihma, lund ... vaid hoopis lahe on.

HONDA GL 1000-1976
Vasta
#14

Kokkuvõtteks ... Priit lasi püksi ja nüüd teeb näo, et kõik on kõige paremas korras ja nii peabki olema.

Dad.
P.S. Ma ei viitsi sinu blabla-st faktivigu välja sortida aga neid on seal hulgim.
Vasta
#15

No tule ja vöta kinni iga-aastane vingumine jälle.
Uunikut ei saa vöta päris nii et max 80a toodetud ja üles suht nn moodne auto.
Teisest küljest jälle kui vötta uuniku järelkasvu järgi siis osad meist siiski on nooremad kui autod millega liigeldakse. Seega noorema generatsiooni jaoks on nii mönigi jungtimer suhteliselt uunikum, nii nagu ka minu enda jaoks. Alati on olemas ka autod mis ei ole küll tootmis aasta järgi uunikum kui on nn sündides klassik a.la 6 seeria bmw, Mb w126 isegi Sierra xr4 ja cosworth.

Minu meelest on see suht mötetu vingumine et mis on ja mis ei ole uunikum,
kui töesti keegi krt rahul ei ole muudame siis ralli nime klassikuks vöi Priit mis sa arvad?

Minu meelest pole väga vahet mis aastal auto toodetud vm, kui on huvitav ja korralik vanem auto las söidab rallit. Ise olen vist umbes täpselt 4 talverallil söitnud ja seda 3 erineva autoga, 87a 3 ukseline 200-seeria volvo minu meelest piisavalt uunik et rallil osaleda.
Vene tehnikast nii palju et suvaline 70-aastate vaz vöi mosse suht tavalisem auto kui möni uuem lääne maailma toodang.

Tänan tähelepanu eest ja side löpp
PS. Suts respecti vöiks ikkagi olla ja mitte vinguda asja kallal.
Vasta
#16

(27-11-2009, 16:26 PM)dad Kirjutas:  Kokkuvõtteks ... Priit lasi püksi ja nüüd teeb näo, et kõik on kõige paremas korras ja nii peabki olema.

Dad.
P.S. Ma ei viitsi sinu blabla-st faktivigu välja sortida aga neid on seal hulgim.
Enne, kui plõksima hakkad, too vead välja! Sa ju meil ilgelt kõva asjatundja... Mina võtan faktid veebist ja ei oleta. On number kirjas, siis nii on. Mersude number vanaautode galeriist, SV oma on kõikjal sama jne. Või plaanid hakata M-seeria toodangunumbrit määrama? Või väidad, et 9000 on väiksem number, kui 8000. Või MIDA Sa püüad väita?

1 viga jah on: Unicu asutamiseks ei olnud Eestis ühtegi kompressorit enam alles. Kõik ehk mõlemad olid lastud välja petta ja minema viia. Vanem OLEKS olnud aastal 1977 44 aastat vana...aga sellise vanuseni ta ei jõudnudki Eestis olles. Täna on isegi USA-raua kruiisi KESKMINE autode vanus suurem, kui 80'te alguses vanatehnikasõidul. 50'te-60'te autosid on lihtsalt arvuliselt nii palju, et 20'te-30'te autosid pole Eestis kokkugi nii palju olnud. See on küll eriti räigelt võrreldud aga nii see on.

Üldse on eestlaste suurim häda see, et ette ei vaadata! Ehe näide on ju EAL oma rahvaspordiga. Ette peab mõtlema, mitte takkajärgi tark olema. Näiteks võiks hakata korraldajad (vanadest pussudest rääkimata) nina kirtsutama, kui ma tooks selle Senatori ära ja tahaks suvel uhkelt ümber Eesti sõita. Ja siis "äkki" saaks 2015 samaks sõiduks masin külge Musta Numbri... 2015 vingume selle M535i peale ja 2020 maksab see auto juba 100 000 eur. Neid vanu ennesõjaaegseid juurde enam ei tule, ei tule juurde ka enam 50-70 masinaid. Juurde tuleb aga 80'te väärtusi, mida tuleb PRAEGU koguda ning ka restaureerida. Nendele hakkab veel kuidagi hammas peale sest väärtuslikele 60'te masinatele enam ei hakka. Kui, siis on tegu romuga, mille restomine on kallim, kui korraliku ostmine. Päris vana tehnika on vaikselt hinnalage saavutamas ja edev käib Eestis kõigile üle jõu. No ei leia Eestist Duesenbergi ostjat, Jay Lenosid meil ei ole. Reaalselt pole meil isegi selle M535i'le ostjaid, hädapärast leiab Senatorile kosilase. Ja nii me vingume ka aastal 2020, et meil pole mitte persetki ja sõidame ikka Talverallit Mossede-Ladadega ja 200-seeria Volvo on tippuunikum.
Vasta
#17

Mõttetu vaidlus, sest korraldajad nii kui nii kaebusi vastu ei võta. Aga arvan , et jutu point on tegelikult hoopis millegis muus.
Seega Priit küsimus järgmine :
On soov tulla sõitma M-407-ga, nokitsen ta liikuma spetsiaalselt talveralli tarbeks, et endal tore oleks ja pealtvaatajatele ka meeldiks.Kas ürituse aeg sobib ja tehnika ka selleks ajaks valmis saab on selge näiteks 10. jaanuariks. Oletame ,et selleks ajaks on osalejate arv juba täis , kas sa siis looksid sellele 1959 aasta autole koha mõne veerand sajandit noorema arvelt?
Vasta
#18

Ma ei tea võibolla ma pole piisavalt pädev, et konkreetsest teemast "matsu jagada", aga mis on selle suure arutelu ja vaidlemise point ja eesmärk?
Mitte ei saa ka oma arvamust enda teada hoida, foorumid selleks ju ongi.
Kui eesmärk oleks midagi sarnast korraldada nagu Historic Rally, siis sellest tasub vaid unistada. Esiteks on reeglid/nõuded liiga ranged ja tegu on ikkagi ralliga, kus loeb kiirus. Mingit naljategemist seal ei ole.
Talveralli aga on rohkem fun ja pulli üritus, kus suurem rõhk on autoentusiastide lõbusal talvisel ajaveetmisel. Sõidetakse vanade stiilsete autodega, kantakse retrohõngulist riietust ja tarbitakse mõõdukalt külmarohtu koos üüratu hoomorimeelega. Ei aeta taga kihutamist ja nn. üle trumpamist.
Pole mõtet ajada taga musta numbriga autosid mis kihutaksid FIA reeglite järgi.
Kallihinnalisi haruldusi pole samuti mõtet oodata, sest 99% selliste omanikest ei tuleks kunagi oma "kullakest" talvisele teele lõhkuma, lootuses et äkki õnnestub mõnes kurvis "kuusk metsast maha murda".
Juba haruldast Senaator A-d või E28 M535 (rääkimata M5-st) oleks samuti patt talvisel ajal välja "rallima" ajada, sest selliste autode omanikud lihtsalt teavad oma auto väärtust ja hoiavad neid autosid.
Sel põhjusel ongi tüüpiline auto Talverallil Lada, Mosse või vana Volvo.

Mis puutub auto vanusesse siis minu arvamus on see et mille poolest erineb 70-da Lada 90-da Ladast või Mini Rover või Zaz või ... Nagu öeldud on ju reeglites selgelt kirjas mis aastal peab olema mudel esmaesitletud ja kõik. Või siis teha reeglid ümber et max vl. aasta ja max auto reg. aasta, et esmaesitlus enne 1982 ja auto ise maksimaalselt ntx. 1985.
Kui tõesti muutub liiga igavaks, kuna mõne arust on kõik mossesid sikse näinud, siis pigem muuta autode rivi vaheldusrikkamaks. Ehk siis igat erinevat mudelit ainult paar tükki, veelgi parem kui 100 osaleva auto kohta oleks 100 erinevat mudelit/marki. Poleks ju väga huvitav kui pooled osalejad sõidaksid kõik 01 või 412 või 24-ga.
Samas tasub arvestada seda et kõigil ei ole rahakott puuga seljas ja haruldasi autosid ei ole iga kell igaltpoolt võtta.

Seega minu pika ja lolli mõtte idee oleks see, et milleks kakelda, jätta Talveralli selliseks nagu ta on, nn. iga tehnikahuvilise meelelahutus ürituseks, kus ei ole oluline sponsorite ja tehnika väärtus vaid pigem lõbus meel ja fair play Smile
Vasta
#19

igaaasta on see jauramine, siiani pole vist keegi rallis pettunud olnud, loomulikult on paremaid ja halvemaid sõite olnud. See aasta on jube palju osalemist soovijaid, ju siis see formaat sobib.
PS miks siis seda teoreetilist 59a mosset enne ei regatud, niimoodi ei saaks kunagi ju rallit tehtud kui 10. jaanuaril kõik soovijad ärkavad olgu neil kõigil 39a maybachid, lisaks korraldja suvale loeb ikka ka see kui huvitavaks keegi üritust omajaoks peab ja vastavalt sellele üritab ka liikurit regada. Mina näiteks üritan iga aasta tulla mulle kättesaadvama, kui samas ka suurimat liikumispõnevust pakkuva liikuriga - varasematel aastatel kasutatud liikurid on oma kestvust tõestanud ja just seepärast üritan millegi uuega, et endal adrenaliini ülal hoida.
üritus on ikkagi täpselt sama huvitav, kui huvitavad on meie oma regatud liikurid. samas ei kohta õnneks veel süüdistusi a`la " tema sai regatud aga mina ei saanud "
Vasta
#20

(27-11-2009, 20:42 PM)janek555 Kirjutas:  Mõttetu vaidlus, sest korraldajad nii kui nii kaebusi vastu ei võta. Aga arvan , et jutu point on tegelikult hoopis millegis muus.
Seega Priit küsimus järgmine :
On soov tulla sõitma M-407-ga, nokitsen ta liikuma spetsiaalselt talveralli tarbeks, et endal tore oleks ja pealtvaatajatele ka meeldiks.Kas ürituse aeg sobib ja tehnika ka selleks ajaks valmis saab on selge näiteks 10. jaanuariks. Oletame ,et selleks ajaks on osalejate arv juba täis , kas sa siis looksid sellele 1959 aasta autole koha mõne veerand sajandit noorema arvelt?

Äitähh Janek, justnimelt jälle käest läinud teema alguse point.

Ja ilma asjata läks teema sellele, kui kallis mõni auto on või kui palju mingit mudelit toodetud. Sellepärast ongi Talveralli FUN, et seal võib osaleda 100eurise või 1000eurise või kasvõi 100 000eurise masinaga. Ehk kui keegi soovib proovima tulla, siis ju esmalt EI vaadata auto väärtust või osaleja rahakotti. Praktiliselt ainus osalemise reegel ongi aastaarv. Aga kui sedagi hakata põhjendamatult liigutama, siis kaob hoopis asja võlu, nagu keegi ka eelpool ütles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne