Vanatehnikarallid - Ford Sierra ehk kas saab rajale või ei saa

Priidu jutt jobudest on muidugi õige, Talveralli ilmselt ongi see piir, kust jobud üle ei saa. Üks asja külg Talveralli juures on see, et hea on kaasata tehnikahuvilisi noori, et need oma Sigulle näpiks, teisalt aga ei ole Eesti tasandil küll ühtegi vanatehnikat, mis noormaalse oskusega juhi käes talverallil oluliselt katki läheks ja üsna kurb on, et valdav osa just vanemaid liikureid sellel üritusel ei osale.
Minu käest on sajad inimesed küsinud, miks me ei sõida Uunikute Talverallit Packardi või Tðaikaga? Ütlen ausalt, et Tðaika ei lähe normaalset käima külma ja niiske ilmaga, kahtlase kvaliteediga automaatkasti ja pidurite koostoime lükkab igas kurvis otse ja üldse on talvise teelpüsimisega tõsiseid probleeme. Packardiga on lihtsalt vaja enne palju tööd teha, et see oleks talvel soe ja läheks ka käima. Kogu lugu... Kui ma ei oleks jobu, siis ma teeks ühe auto sellisesse korda, et sellega saaks restaureerimise konkursil vähemalt kolmanda koha, saaks Talverallil kiiremaid kurve võtta ja saaks häbi tundmata külastada teiste maade vanatehnikaüritusid. Sinnani tuleb mul areneda, mitte vabandada oma tegematajätmisi vanatehnika haruldaseks olemisega.

Põhimõtteliselt võiks olla "musta numbri" üheks eksamipunktiks ka -20 kraadine käivitamise katse.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

Nii tore, et kõigil need LAADAD, MOSSED hingel on. Saate neid Talverallil uudistada ja rinda pista Big Grin
Rajal näeme rsk.
[Pilt: Untitled%201.jpg]
Vasta

(02-02-2010, 16:48 PM)nymmik Kirjutas:  Nii tore, et kõigil need LAADAD, MOSSED hingel on. Saate neid Talverallil uudistada ja rinda pista Big Grin
Rajal näeme rsk.
See on hea, et Sina kirjutasid (saab üldistades või ühe nimetaja alla panna -MuhuKlubi): kui mistahes põhjusel ei taheta selle peamise ülikorraliku vanatehnikaga sõita, leitakse aeg ja võimalus ehitada teine, spetsiaalne stiilne "roostekindel" vanatehnika, sest tahetakse väärikamas eas tehnikaga ka talvisel ajal tegeleda ning elu nautida

Seega taandub kõik vaid tahtmisele ja kaudsemalt võimalustele. Kui ikka tahad oma hobiautot nautida ja ei ole võimalust teist juurde soetada, kasutadki seda ühte. Ja tegelane, kellel on tõesti reaalselt ulmeväärtusega uunikum näitusesaalis, pole küll see, kes teist "natuke" lihtsamat masinat ei saaks tahtmise korral omada. Sellise auto omamine pole "uue bemmi liisimine", et ema annab süüa ja sõbrad ostavad bensu, liisingmaksest raha üle ei jää.

Ja ka vanus ei mängi siin mingit rolli: Mati Kits pole ammu enam poisike, garaaþis restaureerimises 2 kohe väga vana ja 1 pealtnäha lihstalt rallikorda tehtav vana Audi, vana Rover, paar Cobrat jms Big Grin aga näed, tahab rallida ja korraldada ning soetas selleks ka tavaPõrnikast palju haruldasema "rohelise konna". Äkki läheb rooste... äkki tuleb vaid burgeeni süües püksi.
PS: DKW ja nüüd 63'e roolist ei leia ka teps mitte poisikest. "Poisike" loeb kõrval kaarti Big Grin

PPS: eks me oleme Tõnuga oksendamiseni kuulnud (Tõnu veel paar korda rohkem) neil lugulaule, et "talvel on külm, siis on sool, suvel on tolm, vihmaga pori, päike kõrvetab värvi ja tegelikult on ka uued maanteed ikka kole sitad, no kuidas sa ikka sõitma lähed"... eks sellest ka meie vägagi teravad väljaütlemised. Ja siis tuleb vana Wermachti tsiklimees, lööb sadavate "pussnugade ja kärnkonnade" kiuste vana R-35'e vändast käima ja lendab esimesena läbi kõige jubedama porimülka.
Vasta

(02-02-2010, 13:15 PM)PlyVal64 Kirjutas:  [quote='gazwoman' pid='241756' dateline='1265099370']
Tsitaat:Samuti on siin foorumis 100x välja toodud, miks nt Talverallist ei võta osa kõik-see-parimad-palad ja üks mõjuv argument on ilmastikuolud.
See mu arvamus.
Eksid, siiski võib selle panna üldise nimetaja alla: jobud. Reaalselt ei ole Eestis ühtegi sellist rariteeti, mida peaks maailma autonduse säilumise pärast perfektse sisekliimaga näitusesaalis hoidma. Samas olen ma nõus soolaprobleemiga, see on olemas aga see ei kuulu ilmastiku alla. Kas nende omanikud tormaks Lapimaale Talverallile, seal ei panda soola ega kloriide?
Siin pidasin ma tõesti soola silmas.

Ise olen ka seda poolt, et mis on hobiauto omamise mõte, kui seda nautida ei saa..."nice to have it!? what`s the point?" .......a ilmselt läheb ka minu jaoks kuskilt maalt piir.....

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta

(01-02-2010, 11:50 AM)13piisab Kirjutas:  
(13-12-2009, 23:53 PM)Inc1 Kirjutas:  205Tubo16-rep, 206WRC-rep, täis Martini-disainis Lancia Delta-rep jne. Ei pea ju Integralet võtma, tavaline edevedu koos 90% õige välise disainiga on juba piisavalt edev.
...aga samas võib ju ka õige asja võtta. Siitsamast Maarjamaalt:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=179496
Tegelikult selles see uba seisnebki, et samasugune "aparaat" on meil olemas. Lihtsalt öeldes asi selles et, ralli korraldustoimkond sooviks seda masinat näha tehase tiimi värvides. See eeldaks meilt auto ülevärvimist/kleepimist (auto nimelt musta karva), mida me aga teha ei tahaks. Tegu ikkagi veel originaal "võõbaga".
Üleüldse kipub me osavõtt jälle "kahe kintsu vahele minema"! Lada millega plaanisime osaleda võttis eila õhta trenni tehes mingi kahtlase kõlina sisse, nii et ei teagi kas saab asjast asja või mitte Sad .

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta

Eks see huvitava tehnikaga sõitmine on sisetunde küsimus, ise asusin põhjusmõtteliselt limuskit sõidukorda ajama Talveralli sihiga (2008 masin sai espegiaalselt ürituse tarbeks Seinäjoe tagant toodud -25 kraadise ilmaga) . Nu et oleks pilt rikkam võinii. Caddyklubi on läbi aastate mitmekesisusega esirinnas olnud ja ei tohi see kena tendents kindlasti maha käia. Selle aasta lineup peaks päris esinduslik saama Smile Küll mitte Cadillac-ide paljususe osas aga viisakas ikka. Minumeelest täitsa asjalik oleks siht, kus igal aastal prooviks rahvas sõita masinaga, millist varem pole osalenud. Aga see on vaid minu kolm kopikat, mis ei pruugi mossede ja kopikate meres pinnavirvendustki tekitada Smile

E: ilmselt iga aasta uus ja huvitav autu on tiba liiast tahta aga see võiks juba korraldusepoolne teema olla, et eelistatud on mitmekesisus ja siis mingid paar edevamat retromaalingus kopeikat ja muud asja jagataks kenasti teiste autude vahele ära ning stardikohtade ülejäägi korral saavad igavamad lõpus karjakesti sõita. Pealtvaatajatel suts huvitavam mumeelest.

Devil@sai just täna tuttuued esivedrud rallikale.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

No ma siis paotaks ka vähe oma suumulku selle autode valiku koha pealt.
Ilmselt tuleb see paljudele tublidele rallitajatele vastumeelne....
Minu arust vöiks teha mingi kindla limiidi zigullidele-mossedele, ma pakuks 5tk kummastki mudelist. Ja noodki vöiks olla "erilisemad", väga rallinäoga vöi väga originaalselt korras. Et midagi vaadata ka oleks, pealtvaatjatel ntx.
Sest olgem ausad, ega sadat sigulli pole huvitav vaadata, pane niipalju triipe peale vöi miilitsamütse tagaaknale kui tahad.

See on muidugi keeruline, sest nimetet söidukid igal teisel inimesel kodus aiaääres seismas ja kus sa siis nendega ikka veel söidad kuimitte talverallil.
Aga siis äkki VIITSIKS midagi originaalsemat sebida/ehitada kui näeks et enam
vanal moel ei saa. Ei ole siin tegelikult küsimus rahas, sest heas korras kopikas maksab möne lääne saaniga sama hinda.

Minu viis senti....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Tsitaat:Eksid, siiski võib selle panna üldise nimetaja alla: jobud. Reaalselt ei ole Eestis ühtegi sellist rariteeti, mida peaks maailma autonduse säilumise pärast perfektse sisekliimaga näitusesaalis hoidma. Samas olen ma nõus soolaprobleemiga, see on olemas aga see ei kuulu ilmastiku alla. Kas nende omanikud tormaks Lapimaale Talverallile, seal ei panda soola ega kloriide?

Seega mõned tõeliselt perfektselt restaureeritud isendid seisavad ka põhjendatult aga enamus ka hästi restotud tehnikast seisab küll ilmaasjata. Ka kõige vanemad autod on ette nähtud sõitmiseks, seega tuleb nendega sõita. Selge, et kusagilt maalt on mõistlikkuse piir aga minu hinnangul ei olnud Hart oma restaureeritud Jagiga veel isegi mitte piirile ligilähedal. No ja sellised masinad, kui DKW (oli veel suhteliselt hiljuti igapäevaauto) või Teearu Mersu (volga tehnikaga) peavadki rallit sõitma. Sõltuvalt muidugi ka autost, siis mõistlikkuse piir jookseb vahemikus 1930-1940, veel vanemad aga mõistlikult sõidetavad autod kisuvad siiski juba nende ülikallite superharulduste kilda.

Vaatamata sellele, et kõik vanatehnikahuvilised nõustuvad väitega, et vanatehnika - olgu kui vana tahes - on mõeldud sõitmiseks, ei tuleks antud kontekstis "jobudeks" nimetatud isikute mitteosalemist või osavõtmatust üldisemalt pidada valeks.

Miks?

Iga tehnikaomanik otsustab ikkagi ise, mida ta oma käega restaureeritud või oma töö tulemusena teenitud raha eest soetatud varaga teeb.
Seda enam, et antud vanatehnikaüritusel osaleva keskmise auto tänane realiseerimisväärtus (sh ka minu oma!) ei ületa isegi mõne tuhande euro piiri. Miks peaks keegi, kas NSVL tehnika tulihingeline austaja ja päev päevalt üha detailsemat restaureerimist tegev Mati Heinsar või mõni "kapitalistliku riigi tehnika" austaja - nt Ekspressautos kajastatud MB 190SLomanik (konkreetsel autol on isegi olemas ka kõvakatus) tulema mõne oma vanasõidukiga üritusele, kus seisavad rivis Ladad, Mossed, hainina BMW'd jms, mis selliste sõidukite omanikele ju mingit emotsiooni ei paku? Ja riskima autode riknemise, soolakahjustuste, mõlkimiste vms'ga selleks, et lihtsalt mitte "jobu" olla?

Vanatehnikaürituste tase paraneb Eestis nö evolutsioonilise protsessina, millele on "kapitalistlike riikide tehnika" osas jätnud oma jälje kindlasti ka vahepealne ajalooperiood, kus nimetatud tehnika omamine oli keelatud.

Sellisele pisut kriitilisele mõtteavaldusele vaatamata loodan toredat vanatehnikaüritust ning minu kommentaar pole mõeldud kellegi solvamiseks. Ja kaugeltki mitte virisemisena Smile

BMW E30 320i '89
Vasta

Mul on järjest rohkem tunne, et uunikumiks määratlemist või mittemääratlemist tuleks teha sarnaselt Kultuuriministeeriumi juures töötavale "pornokomisjonile". Ehk siis kas komisjonile tundub või ei tundu, väga täpseid reegleid ei saa sellises teemas püstitada. Täpsed reeglid on "musta numbri" määruses kirjas, kuid laiema vanatehnikaürituse tarbeks need ei kõlba, ehkki see võiks olla eesmärk, kuhu püüelda.
Mina ei jagaks asju ainult Mersude ja Mossede skaalal. Kui ralli üldpilti vaadata, siis on mis iganes meeltega adutav, et mõni Sigull tundub uunikum ja mõni viib taseme ikka üsna alla, kuigi aastad ja originaalsuse punktid ei pruugi jaguneda kvaliteedi alusel. Samuti on nähtud "välismaa autosid" uunikute üritustel, mis jätavad mulje, et TÜV on ostetud, rääkimata uunikuks olemisest.
Ma usun, et mõistlikult meelestatud kallima auto omanik pelgab pigem potentsiaalset romurallit, mitte niivõrd Sigulle ja Mossesid. Mina pelgan ka, kui kallil kaasrallitajal on vahetatud number ja väärtusetu rallikas. Pärastiste pisaratega ei ole ka kindlustuses midagi peale hakata.
Pigem on jumet siinsetes postitustes juttu olnud panuse ja töötundide või raha hulgal, ehk hoolimata auto margist ja päritolumaast, on ohutum rallida koos selliste kaaslastega, kes on oma uunikute kallal kvaliteetselt vaeva näinud. Kas ma ise nende alla kuulun, on muidugi vaieldav, aga sinna võiks püüelda.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

(03-02-2010, 22:52 PM)sysi Kirjutas:  Miks peaks keegi, kas NSVL tehnika tulihingeline austaja ja päev päevalt üha detailsemat restaureerimist tegev Mati Heinsar või mõni "kapitalistliku riigi tehnika" austaja - nt Ekspressautos kajastatud MB 190SLomanik (konkreetsel autol on isegi olemas ka kõvakatus) tulema mõne oma vanasõidukiga üritusele, kus seisavad rivis Ladad, Mossed, hainina BMW'd jms, mis selliste sõidukite omanikele ju mingit emotsiooni ei paku? Ja riskima autode riknemise, soolakahjustuste, mõlkimiste vms'ga selleks, et lihtsalt mitte "jobu" olla?

Vanatehnikaürituste tase paraneb Eestis nö evolutsioonilise protsessina, millele on "kapitalistlike riikide tehnika" osas jätnud oma jälje kindlasti ka vahepealne ajalooperiood, kus nimetatud tehnika omamine oli keelatud.

Sellisele pisut kriitilisele mõtteavaldusele vaatamata loodan toredat vanatehnikaüritust ning minu kommentaar pole mõeldud kellegi solvamiseks. Ja kaugeltki mitte virisemisena Smile

Sa ei ole vist "Uunikute Talveralli" mõttest aru saanud.
Loe võistlusjuhend läbi VÕISTLUSJUHEND
Ja keskendu juhendi kõige viimasele reale.

Need tulihingelised ei tule mitte iialgi nö. Mersudega sinna rivvi. Eesti autoajaloo suurim osa jääbki NSVL'i tehnika aega ja mitte keegi ei suuda seda lähiajal ümberpöörata. Ükskõik kui palju Mikidemaalt rauda sisse tuuakse oleme me seotud Mossede, Volgade ja Þigulitega.

Ja kuna LADA ongi juba aeglane, siis käin veksli välja, et võibolla juba 2011 olen rajal Sapakaga, tõsi tootmisaastad hakkasid 1986-87 Kuid ma usun, et Priit lubab mind rajale ehk ikka Smile

Ralli sapakas
Vasta

Tegelikult hakkab jutt veidi teema pealkirjast kõrvale kalduma, aga eks see ole foorumimaailma argipäev.

Tsitaat:Ja keskendu juhendi kõige viimasele reale.

Olen juhendiga tutvunud ja ei ürita üldse midagi vastupidist väita. Minu postituse point oli see, et "mint-condition" vanatehnika omanikke ei pruugi see fun-fun-fun ja rivi Zhigulle ja Mossesid absoluutselt paeluda, st nad ei ole ka huvitatud sellise auto endale soetamisest, rääkimata mõne tõesti haruldase ja kalli autoga nimetatud autode vahel sõitmisest.

Kes otsib rõõmu talverallist ja sellega seonduvast, kes lihtsalt ilusa ilmaga sõitmisest, kes detailideni taastamisest ja igast detailist endast (selle otsimine, vajadusel taastamine, paigaldamine) ja kes veel millest iganes.

Ja kes tõesti kardab "romurallit".

BMW E30 320i '89
Vasta

Mina ei tea, äkki olen loll aga kui see auto oleks minu oma, siis ainult mööda maailma vanatehnika rallilt-rallile ma käikski ja kaardilugeja peaks ka saksa keelt hästi oskama... kõike muidugi vastavalt riigi poliitkorrektsusidiootsusele. Lõpuni stiilseks jäämisele võidakse jube pahasti vaadata isegi siis, kui kaardilugeja deklameeriks öiroliidu direktiive kliimasoojenemisest, rahust ja vendlusest.
Lisaks poleks sellel masinal minu jaoks muud kohustust, kui vastu pidada hetkeni, kus mind kuue laua vahel tema pealt surnuaia vahekäigu otsal maha tõstetakse, siis võib ta kasvõi molekulideks laguneda. Ehk see auto pole veel kaugelt "püha", mida ei peaks omanik korralikult kasutama.

PS: ma unistan ka kompressorMersust just selleks, et temaga minna rallidele ja kogu see võim ning juhitavus proovile panna. Ja kui mul selline juba olemas on, siis kindlasti mitte viimaste veeringute eest soetatud, teine on kodus varuosadeks Big Grin

[Pilt: hs-6-624i.jpg]

Edit: põhimõtteliselt enne mistahes asja kallale asumist tuleb lahti mõtestada mõiste "ralli", kui selline, üldiselt. Ka hetke absoluutne tiip, WRC, on tegelikult täpselt sama asi, mida meie teeme ja millisena on ralli autode mõistes ka kogu aeg olnud. See on individuaalsport üldjoontes üldkasutatavatel teedel (mitte spetsiaalrajatistel) orjenteerumise, regulaarsuse ja lisaboonusena kiiruskatsete (moodsalt superspetsiaalid) näol. Moodsa sportralli puhul on osad asjad rudimentiseerunud aga nad kõik on ikkagi olemas, lihstalt lõpptulemuse arvestamisel on kõige suurem osa lisakatsetel. Tulemuste põhjal maailma parim rallimees Loeb on kõigi nende põhimõtete vastu vähemalt korra eksinud: regulaarsuslõigul ära eksinud ja avatud teel avarii teinud. Aga kui paljudel on läbi aja jäänud ralli pooleli ülesõitudel? Lisaks kõik ajatrahvid, mida kogutakse enamsues ikkagi regulaarsuslõikudel, on muutnud alati rallide lõpptulemusi. Ainult lisakatsete tulemsute põhjal ei panda kokku mitte ühegi autoralli paremusjärjestust. Kogu ralli korraldus mängibki regulaarsuslõikude pikkuse/keerukuse ja lisakatsete pikkuse/raskuse suhtega lisades sinna reeglitega lisakeeldusid, mis ka 90% ulatuses puudutavad just regulaarsuslõike. Lisakatse pea ainus keeld on "kõrvalise abi kasutamine" aga palju neid on sellest väljaspool? Alates kogu Liikluseeskirjast mistahes maal...
Vasta

(04-02-2010, 11:20 AM)nymmik Kirjutas:  Ükskõik kui palju Mikidemaalt rauda sisse tuuakse oleme me seotud Mossede, Volgade ja Þigulitega.

Ma ei näe küll mingit tarvidust seda agooniat pikendada ja jätta end ilma võimalusest tõsiselt mugavate mikimasinatega sõita. Mina olen nende mossede ja asjadega seotud täpselt niipalju, kui neid minu auto ümber tiirlemas parasjagu on.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ühes foorum rääkis kodanik Supp, et loobus Alfa Polizia värvidesse panekust, et mitte menti mängides mentidega pahuksissse minna, ning valis lihtsama tee. Wink
[Pilt: large_22267399_O2Ig.jpg]

Aga siin on Suppi märg uneneägu müügil.
http://www.carandclassic.co.uk/car/C130929/#


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

miks ta mu märg unenägu peaks olema? Mul ju on juba sarnane auto reaalselt olemas
Vasta

(23-02-2010, 23:43 PM)supp Kirjutas:  miks ta mu märg unenägu peaks olema? Mul ju on juba sarnane auto reaalselt olemas

Ära sa seda ostama ei pea, mötlesin sellega seda, et kuhu sul veel oma autoga areneda on. Ma juba kujutan ette, kuidas sa mööda Tallinna ringi patseerid oma Sini-valge(Polizia kirjadega)Alfaga ning vötat igal siin veidigi kahtlast äri ajaval itaalasel kaka vedelaks. [Pilt: lol.gif]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Niipalju kui mina olen arusaanud on Eesti Politseil siiski säilinud huumorimeel ja nähes talverallidel erinevaid sinistevilkuritega sõidukeid Alustades Martini Saabist, Tuletõrje Polost jne ning lõpetades Majanduskrisisega (punane vilkur) ja ka viimasel rallil olid politseinikud pigem abistavaks kui karistavaks organiksSmile
(27-02-2010, 22:37 PM)kalacompany Kirjutas:  Niipalju kui mina olen arusaanud on Eesti Politseil siiski säilinud huumorimeel ja nähes talverallidel erinevaid sinistevilkuritega sõidukeid Alustades Martini Saabist kes Roostalt lahkudes tuli täie lauluga vilkur katusel aga samas Supp võeti oma summuti vaba 343 ga rajalt maha), Tuletõrje Polost jne ning lõpetades Majanduskrisisega (punane vilkur) ja ka viimasel rallil olid politseinikud pigem abistavaks kui karistavaks organiksSmile
Vasta

(27-02-2010, 22:37 PM)kalacompany Kirjutas:  Niipalju kui mina olen arusaanud on Eesti Politseil siiski säilinud huumorimeel ja nähes talverallidel erinevaid sinistevilkuritega sõidukeid Alustades Martini Saabist, Tuletõrje Polost jne ning lõpetades Majanduskrisisega (punane vilkur) ja ka viimasel rallil olid politseinikud pigem abistavaks kui karistavaks organiksSmile

nu selle peale ei saa nüüd küll lootma jääda, et mõni inimene sattuks peale Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Soojendame pool aastat vana teema üles ja jätkame, sest ei jää 10. Uunikute Talveralli aastal 2011 tulemata... ja ütleme nii, et sai õhtul Alwaroga, Tiina nõusoleval mõminal, otsustatud nii, et juubelirallil TULEB väärikate vanade rallikate sportklass. Kuid siin saab olema mitmeid karme lisatingimusi, mida mitmed masinad ei täida.

Kõigepealt vanus:
Auto mudeli tootmisaastaga enne 1980, isend ise võib olla uuem aga ta peab olema välimuselt ehk disainilt äratuntavalt mudeli turuletulemise aegne.
Vanemad Lääne autod, mis on lihtsalt korralikud uunikumid, võivad olla ka tehasekorras. Lisaks kõigele ei saa sportklassi peale lõpmatult NLiidu toodangut, sellega tuleb juba ette arvestada. MuhuKlubi Ladad on pädevad, sealt alla ei saa, üle on autentsusel abiks. Käib ka kõigi Mossedse ja Volgade kohta.

Siis tehnika:
Auto mootor ja veermik peab vastama mudelile, asja võib arendada aga turbod jms on ikkagi keelatud. Näiteks ei mahu siia alla Villu157 2,9 Taunus! Sportklassile tuleb siiski teha enne ka kerge teh-ülevaatus, et akud oleks kinni, spordiks sobilikud kiivrid olemas, turvavööd toimiksid etc. JA et "ajastu vaim" oleks siiski tuntav!!!

Veoskeem:
AINULT 4-rattalised 2WD sõiduautod, ei mingeid erandeid ühelegi 4WD autole, krusale ega tsiklile!!! Niva, LC, UAZ, GAZ etc jääb raudselt mängust välja.

Meeskond:
2-liikmeline, Juht PEAB olema enne edukalt lõpetanud vähemalt ÜHE Talveralli või olema Eesti autospordis niisama tuntud tegija. Nii ei saa olema, et suvaline tundmatu tegelane hüppab kusagilt välja ja saab peale - ei saa! See on siiski ja eelkõige klubiline usaldusele tuginev tegevus, kuhu võib lisanduda mõni pärissprortlane. Kaartide segamiseks. See on Korraldaja otsustada, kes on olnud edukas ja kes on tuntud!

Võistlus:
Sportlikul regularity printsiibil, võttes ðnitti erinevatest maailmas testitud lahendustest. Ikkagi teisendatakse ajad karistuspunktideks ja ka lisa- või kiiruskatsed võivad olla lisaks kiirusele ka regulaarsusele, kuid Ristsõna ei ole. MAX. osalejate arv 25 jõuvankrit!


Seega need, kes tahavad teha "sporti", sellega peaaegu 6 kuud enne võistlust ka arvestada!!! Tavaline Talveralli igati samadel tingimustel, tehnikal jne on igal juhul. Selles muudatusi ei saa olema, vähemalt pole keegi seda mõelnud. Kui nüüd tõesti tuleb teema alguspoole kirjeldatud youngtimer-replicaid piisavalt a'la 5 tk kokku, siis neile saab teha väljaspool arvestust "sportliku" promotionklassi. Aga need peavad siis olema ka väärt masinad.
Vasta

Esitan siis uuriva küsimuse, kas minu tagasihoidlik isik P3 rallitaunuse roolis kölbaks osalemaks sportklassis?
Teaks ettevalmistusi teha, kuna vanem söiduk selleks ralliks ilmselt veel ei valmi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne