T-25´'le laiemad rattad
#1

Kas oleks võimalik panna t-25'le alla t-150k rattad? Pole endal võimalust isegi nende läbimõõte võrrelda, seega ei tea, kuidas suurus üldse jääb. Offset ei tule ilmselt probleemiks, sest niikuinii tuleb velje südamikku ümber teha. Või on kellegil pakkuda t-150k rattaid(koos rehvidega)?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#2

Olen näinud T16 all T 150 rataid päris huvitav oli
Ilmselt saab neid siis ka põkale panna
Vasta
#3

Olen näinud vene kombainide sk-3 ja sk-4 rattaid T-25-l all, on laiemad ja samas näevad välja suhteliselt normaalsed. T-150 ratastega võid sõita ju tühja rehviga, 0-survega.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#4

T 150-ne omadega ikka tühja rehviga ei sõida, aga skp 5 omadega küll sest kombaini rehv tunduvalt tugevama servaga kui 150-nel.
Vasta
#5

CK rehve on 2tk.
Vasta
#6

sk-4 ja omad sobivad täpselt, augud ka samad. 150 omad vist ikka tsipa suured, eelnevalt on juttu ka olnud nedest rehvidest.
Vasta
#7

Siin üks foorumlane pannud ka alla sk4 rattad/kummid
http://album.ee/album/270174/50079416

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#8

Tollel masinal ka miskit suuremat taguratasteks. Smile

[Pilt: 047100455d90e3.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#9

Pildil T25
Tagarattad T150
Vasta
#10

(04-12-2009, 22:54 PM)renee Kirjutas:  Pildil T25
Tagarattad T150


Kui nüüd tähti närida on pildil T25a ja t150K.
Kuid see rohkem tähenärimine.

Randmevääne2 albumis on alla pandud sk4 rattad. Millele velgedele on pandud sisse t25 kilp. Kõige parem meetod selle panekuks. Mingid omatehtud vaheplaadid on jurad - minu arvates.

Sk4 ratastega on samas üks ülisuur jura. Nimelt on tegu ikkagi keskeltläbi 40aastat vanade rehvidega. Mida veel kasutada oleks viimane rumaluse tipp.
Samas on teine asi, et uued maksavad ca 3500-4000eeki tk. Mis pole ka odav lõbu.
ISe soovitan seetõttu rohkem mõelda rehvidele 12,4x28. Mis on t25a uuematel all originaalis.

T150k ratastega on see jura, et nad raiped söövad külgülekannete laagreid plus veel kulutavad käiste mõlema otsa tikkpolte. Paariaastase vahega tuleb arvestada uute käiste soetamist.

t25a külge panna topeltrattad 9,5x32 on ka nutune. KUNA originaal velg on kilbiga. ja sinna teise ratta küljele panek MURRAB kõvasti velje "kõrvasid"
Plus veel see, et topeltrattaid kinnitatakse tavaliselt keskelt ja lisaks veel veljerõngas ülevalt fikseerimaks kahte velge üksteisest veidi kaugemale.
(sarnaselt t150k topeltrataste süsteemile)

Seetõttu isiklikult küll näen vaid kahte lahendit. Kui soovitatakse soetada t25ale laiad rattad.
a) originaal 12,4x28 rattad
b) sk4 rattad, millele soetatakse uued tänapäeva rehvid juuurde.

Kuna mõlemad laksud oleksid miinimum 5-8k eeki väljaminek - siis odav see pole, kuid oleks kindlasti minuarvates õigustatud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#11

Kui 40 a.siis ehk mõtlesid ikka C-4 mitte CK-4 rehve.Muide C-4 rehve olen näinud veel paljudel DT-20-del siiamale all ja keegi ei kurda.Omal vedeleb üks ratas rehviga kui kellegil on paariline siis ostan või müün.
Vasta
#12

(05-12-2009, 00:27 AM)Armex Kirjutas:  Kui 40 a.siis ehk mõtlesid ikka C-4 mitte CK-4 rehve.Muide C-4 rehve olen näinud veel paljudel DT-20-del siiamale all ja keegi ei kurda.Omal vedeleb üks ratas rehviga kui kellegil on paariline siis ostan või müün.


http://kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=77

Vana naine ka ei hädalda kui noort pulli näeb.
Maitse asi. Isiklikult mina neid kivistunud rehve ei kasutaks, millel omakorda paar cm sammalt ka peal on.
Samas vene inimene ei huvitu mugavustest, turvalisusest. Peaasi, et odav.

Avaldasin enda arvamust, mis kahjuks jah tavaliselt ei kattu enamikuga.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#13

Aga SK-5 Niva rattad? Mis nende diameeter on? T-25 omadel 118..120cm.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#14

Ck-5 Niva rehvimõõt sama mis T-150K. Ühel on lihtsalt õhemate külgseintega rehvid ja teisel paksudega. Nii ehk kõige lihtsam arusaada.
Unimütsi suhtumisest saan aru küll aga tihtipeale veel CK-3 ja 4 aegsed rehvid on paremad kui need uued, pragunemine väljas seistes, kulumine jmt. Jäigemad nad on küll aga samas pidid ka olema, kombain oli ju kukil kaalumas. Mitmeid aastaid juba T-16 all millele paigaldatud RS-09 tõstuk, vedanud kõik talu asjad isal ära ja pole veel need lõhkenud ega midagi. Ei kulu, ei idane ega mädane ka. Sõiduauto ega mootorrattaga muidugi ehk ei läheks samblakihi all olevate rehvidega "rajale" aga konkreetselt vana kombaini rehvidega pole siiani kuskil mingeid probleeme kohanud. Ja ei lõhu ega sikuta ka käiseid, laagreid ega pooltelgi nagu Unimüts juba välja tõi, mida suured (Niva või 150-ne rattad) kindlasti teevad!
Valikud siis minu arvamise järgi kas nn. vana kombaini rattad või nagu ksf! Unimüts soovitas neid uue põkatsi rattaid.
Vasta
#15

pole probleemi ck 4 omadega- aastakümneid kasutuses olnud.
pildike kah
http://www.foto24.ee/album/21627/s1
Vasta
#16

Kui vaadata seda, kuidas mu maakodus oleva T-25 rehvid 17 aasta jooksul pragunenud on, siis turvalisuse kohalt oleks ka vanad CK-4 rehvid ilmselt paremad.
Kusjuures vanema ja üleni roostes põka rehvid on veel täitsa viksid ja viisakad, kuigi traktor ise saab varsti ühe koha peal seismisega 10 aastat hakkama ja seda kõigi välisolude käes. Kuramuse kehvaks läks lõpuks see venelaste osade kvaliteet, nagu näha...
Vasta
#17

Ei ole kellegil pakkuda normaalseid sk4 rattaid?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#18

Keegi sk4 omasid ei pakkunud ja seega pidin siiski t-150k omad alla panema. T-25'e originaal veljest kilp õige suurusega välja lõigata ja t-150k velje sisse õige koha peale kinni keevitada ja valmis ongi. Panen esilgu mõned pildid ka, äkki kellelgi huvitav vaadata.
http://fotoalbum.ee/photos/hannest/sets/1196279

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#19

Käisin EMEWX`meestele seni peale, kuni sissetulnud CK 4 iidvanad rehvid mulle kõrvale panid. Teine veel sisselõikega küljel, õhukumm veidi paistab. Paar aastat T-16 all, pole veel metsaski ära torkinud, ptüi...Luban, et kui lohvi katki saan, vulgin korralikult ja panen ilusa lapi 6mm poltidega. T 150 k tüüpi rehv mõttetult lai, koormab kõike paagist külgülekanneteni, ujuvust nendega ka ei saavuta.
Vasta
#20

(03-12-2009, 23:33 PM)auk_ Kirjutas:  sk-4 ja omad sobivad täpselt, augud ka samad.

Kas siis T-25 on erineva poldivalemiga need tagaratta rummud liikvel? Mõtlesin ka CK-4 rataste paigaldamise peale, kuna need olemas.
Aga ei taha kuidagimoodi sobida. Minu 71 aasta T-25 kinnitub velg 6 poldiga. CK-4 veljel aga 8 auku. Lisaks ei sobi ka keskava poolest. CK-4 velje keskava ikka tunduvalt väiksem.
Oskab keegi miskit kosta? Ja kuidas saaks kõige valutumalt asja tehtud, eespool olevad pildid ka aegunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne