teex auto....
#1

nii....plaanis on ehitada auto.Mõttes oli ehitada kahekohaline lahtine auto.Pole plaanis ARK-s registreerida.Tehnika poole pealt ma mõtlesin mosse.Aga probleem on selles et ma arvan et mosse tehnika ei pea kaua vastu ja see masin ei tuleks ei võimas kah.Ainuke pluss oleks vist mosse tehnikal soodne hind.Mis masina tehnikat võiks kasutada,mis oleks odav ja töökindel Smile
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: BlackJack
nii....plaanis on ehitada auto.Mõttes oli ehitada kahekohaline lahtine auto.Pole plaanis ARK-s registreerida.Tehnika poole pealt ma mõtlesin mosse.Aga probleem on selles et ma arvan et mosse tehnika ei pea kaua vastu ja see masin ei tuleks ei võimas kah.Ainuke pluss oleks vist mosse tehnikal soodne hind.Mis masina tehnikat võiks kasutada,mis oleks odav ja töökindel Smile

Kas Sa püüad mingile isetehtud raamile ehitada või kasutada mõne seeriaauto kandevkere ehituse käigus ära?

Odav ja lollikindel on ka Volga (M24) tehnika, juba stockis on sisuliselt kahe Lada 1200sm3 pöördemoment olemas. Omal ajal 4,1 tagareduktoriga Volgaga sai isegi 20km/h lülitada 4.käik ja saavutada ligi 165km/h ja seda u. 1,5 tonnise kaalu juures. Volga mootorit on kerge remontida - hülssidega mootor nagu mossel (412), ainult ta ei kannata pidevat täispööret (u. 5000 p/min), kuigi sellise mootoriga polegi vaja peeneks ajada, tihedalt käike tikkida ja liigub küll. Tuleb meeles pidada, et ikka 8,2 surveastmega mootor oleks -> on õkonoomsem ja teravam. Volga tehnika ei maksa ka suurt midagi.
Vasta
#3

Jah isetehtud raamile.Ma mõtlesin midagi väga lihtsat....õrn plekk ja lihtne konstruksoon.Palju see võiks maksma minna kui keegi oskab ütelda umbes Big Grin
Vasta
#4

Sõber lasi kunagi Kadett-C katuse maha ja keevitas torud külgede peale nii et uksed enam lahti ei käinud. Kere oli piisavalt jäik ja maksma ei läinud ka suurt midagi. Pärast müüs veel mingi 1500 eekiga maha. Ahjaa 3 ukselise Passatiga -79a. tegi ka üks säga täpselt sama triki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne