Postitused: 575
Teemad: 46
Liitus: Oct 2002
Maine:
3
11-12-2009, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2009, 11:51 AM ja muutjaks oli
Tom.)
Küsid nõu, et mis edasi teha? Taasta asi originaalis (või originaalilähedasena). Neid aparaate on piisavalt vähe säilinud, et asi seda väärt on. Ära palun hakka seda juba olemasolevat pornotuuningut edasi aretama, sellest ei tule MIDAGI head välja, see on enam kui kindel! Mina pole oma elu jooksul vähemalt siin selles vabariigis küll ühtegi põlve otsas tehtud "vana-aga-lahedamaks-tuunitud" - sõidukit näinud. Need kõik on täpselt sellised:"punane sportrool/lisatuled/kroomtorud"-tüüpi s_tanikerdised, mis ei kuulu lõpuks ei liha- ega kalaletti.
Aga õnneks on meil vaba maa ja inime otsustab (reeglina) ikka lõpuks ise.
Postitused: 5,854
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Silmajärgi vaadates on originaal ehk raam, sillad, jõuallikas. Kere kallal on keegi hirmsasti vaeva näinud, et sellest miski Jeep'i kloon teha. Kapoti, radikavõre ja esitiivad ehk saab võtta. Kere põhi tundub ka algne olevat, tagavararatta kinnitus ka.
Asenduskere oleks siinkohal tõesti ehk parim lahendus. Ja eks kogu masina saatus sõltub tegelikult raami olukorrast, kui see on kapsas, on konkreetset eksemplari mõistlik juba doonorina kasutada.
Silma järgi vaadates tegu kusagil vahemikus 51 kuni 53 tehtud masinaga.
Kasutajad Veteran ja Armex oskavad ehk taastamise koha pealt nõu anda.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
13-12-2009, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2009, 13:44 PM ja muutjaks oli
pppp.)
Küsin lihtsalt kas see masin on kuskil Järvakandi kandist - midagi tuleb nagu tuttav, aga eks neid "tuunijaid " ole mujalgi
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Ei mina seda Järvakandist ei ostnud. Aitäh saadetud vastuste eest. Kas keegi oskab öelda mis mootor sellel Gazil peal on ja mis autodel see veel peal oli. Kui kellelgi midagi gaz 67b`le pakkuda on, siis andke teada.
Endal ka tahtmine seda ikka võimalikult originaali sarnaseks teha, aga selle kerega ei mängi vist välja. kui oleks, et kellelgi vedeleb selline kuskil, aga seda oleks vist palju tahetud. seega, kui kuskilt neid vajalikke osasid ei leia, siis tuleb seda nn tuuningut jätkata. Sellepärast on kõik pakkumised oodatud.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Mootor, radiaator, õhupuhasti, vist ka karburaator , marki ei oskagi hetkel öelda, kõik on originaalid.
Selle masina kere pole mingi probleem uus teha. Tundub, et see ongi isetehtud, kuid mitte orig. mõõtudes, lisatud on tagaluuk ning vale esiklaasiraam.
Soovitan võrrelda mõne orig. kerega, siis on selgus majas!
Jõudu tööle!
PS Taastasin ühe sellise, lugu vaadata Vanatehnika.ee Projektid Gaz-67B ( Veteran)
Tervitab Veteran.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Võibolla loll küsimus aga kas keegi oskab seletada mismoodi on 67b tagumise kereosa ülemine äär tehtud kas see on eraldi plekist keeratud ja sinna keevitatud?
Postitused: 84
Teemad: 11
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Foto järgi tundub, et raam toodetud pärast III kv.1953. Raamil kummalgi pool üks kahepoolse amortisaatori kinnituskõrv (loe kronoloogiat, mille saatsin).
Terv.Avo
5050598
Terv. Avo
50 50 598
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
27-12-2009, 19:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2009, 19:12 PM ja muutjaks oli
villis1.)
[ Kõik on õige...ainult hoobamortisaator on pandud pikema hoovaga. Neid on ka lühema hoovaga ja siis oleks pilt teine!
Vanemal mudelil oli peal 2 ühepoolselt töötavat amortisaatorit, pildil olev on kahepoolne, ainult liig pika hoovaga...
kas see pika hoovga amort ei ole mitte vanema 51 oma ? kui ei siis mille omad olid nn pikema hoovaga
Veel üks tähelepanek- Kas taastaval autol ei ole küljes originaal mehhaanilised esipidurid mida nüüd kasutatakse käsipidurina , ainult et need toimivad esisillale.
[ Kõik on õige...ainult hoobamortisaator on pandud pikema hoovaga. Neid on ka lühema hoovaga ja siis oleks pilt teine!
Vanemal mudelil oli peal 2 ühepoolselt töötavat amortisaatorit, pildil olev on kahepoolne, ainult liig pika hoovaga...
kas see pika hoovga amort ei ole mitte vanema 51 oma ? kui ei siis mille omad olid nn pikema hoovaga
Veel üks tähelepanek- Kas taastaval autol ei ole küljes originaal mehhaanilised esipidurid mida nüüd kasutatakse käsipidurina , ainult et need toimivad esisillale.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
kas see pika hoovga amort ei ole mitte vanema 51 oma ? kui ei siis mille omad olid nn pikema hoovaga
Veel üks tähelepanek- Kas taastaval autol ei ole küljes originaal mehhaanilised esipidurid mida nüüd kasutatakse käsipidurina , ainult et need toimivad esisillale.
[/quote]
Gaz-51 esiamort on lühikese hoovaga, pika hoovaga on Gaz-69 ja Pobeda tagumised amortisaatorid.
Iivanid tehti õlipiduritele ringi, orig. mehaanilist osa sai kasutada käsipidurina. Antud masinal siis millegipärast esimest poolt.
Tervitab Veteran.
Postitused: 4,463
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(28-12-2009, 08:57 AM)Veteran Kirjutas: kas see pika hoovga amort ei ole mitte vanema 51 oma ? kui ei siis mille omad olid nn pikema hoovaga
Gaz-51 esiamort on lühikese hoovaga, pika hoovaga on Gaz-69 ja Pobeda tagumised amortisaatorid.
[/quote]
LAZ - bussil olid all esiamordid hoobadega. Aastail 74-75 sõitis see liini TAK Ülemiste filiaalis. Ei mäleta tagumisi, mis tüüpi olid, ilmselt ka hoobadega. Olid vist viimased hoobamortidega bussid tol ajal ja kanti need varsti maha ka.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Kui tahad keevitamatta (tuli liivapritsist) keret näha ,võta ühendust.
Kahjuks ei näe sinu auto kerel midagi kasutuskõlbulikku.Võib olla näed veel midagi huvitavat...
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....