Pierburg 2E2 anomaalija...
#1

Viimaste külmade ilmadega üks mu igapäevasõidukitest hakanud iseloomu näitama...
Tegu siis 86a. VW Golf 1,6-ga, mida toidab ülalmainitud karburaator.
Pikemalt külmas seisnud masin sureb peale käivitamist ja hetkelist pöörete tõusu nagu noaga lõigatult välja. Käivitamine enam tulemusi ei anna kui...
...ei tee nagu vanasti osasi Gaz-e ja Zil-e käivitati ehk ei pumpa paar korda gaasipedaaliga. Kui pumbata on hetkeks matsupill. Kui on kõvem külm, peab nii tegema vähemalt 2-3 korda, enne kui lõpuks tööle jääb. Mõne külmakraadiga piisab korrast.

Siiani olen nende karpadega suht hästi hakkama saanud, aga nüüd hakkavad ideed lõppema.

Kontrollitud ja remondimanuaali järgi korras;
-automaatne tooreklapp
-vahaelement ja selle hoovastiku regull
-pulldowni hermeetilisus ja regull
-kollektori soojendus ja selle lülitus
-karpa padi ja kõik vaakumvoolikud
-õhu ja küttefiltrid puhtad
-kõik klapid ja andurid karpasse puutuvad

Karpa puhastatud ja uue tihendikomplekti ja nõelaga koostatud.
Uued küünlad ja jagaja kaas ja rootor.

Tulemusi ei ole...Sad

Kindlasti oleks lihtsaim tee sinna teine toimiv karpa asemele pista(mille leidmine täistoimivana väheusutav...) , aga tahaks ikka selle kala põhjusele jälile jõuda...
Vasta
#2

Kütusepump on tal veel mehhaaniline?

Pakuks esimese asjana, et kütus vajub tagasi ja etteandepump ei jõua mootori toitmiseks piisavalt ette lüüa, et kütusetase karburaatoris peale esimesi töötakte oleks külmkäivituse jaoks piisav. Kiirenduspump mida tallates kasutad) aga ampsab oma kütuse ujukiruumi põhjast...

Kui see Pierburg nüüd ikka on ujukiga ja mitte õlikambriga.
Vasta
#3

Meh. bensupump jah (peale seda veel rõhuregulaator kah, mille küljest tagasivool paaki läheb) ja karpa ujukikambriga.

p,
midagi tarka kahjuks öelda ei oska
Vasta
#4

Võib ka olla, et se karburaator on ise kulunud.Nõelad, düüsid jne.
Kütusepump jne .
Konkreetsel audil siin on 0.2-0.25 pumba surve.Tihendi vahetamisest on ka teinekord abi.

Surved 9.0-12.0

Seega väga tihe see mootor enam ei ole
Vasta
#5

(15-12-2009, 19:37 PM)MägiAivar2 Kirjutas:  Võib ka olla, et se karburaator on ise kulunud.Nõelad, düüsid jne.
Kütusepump jne .
Konkreetsel audil siin on 0.2-0.25 pumba surve.Tihendi vahetamisest on ka teinekord abi.

Surved 9.0-12.0

Seega väga tihe see mootor enam ei ole

Kulunud düüsidega karpa annab ennem rohkem peale ja rikub sellega soojalt segu kui et mootor nälga jääb külmkäivitusel...

Enda mootor ei tohiks ka väga kohvi olla- kaks kuud tagasi sai mõõdetud kompressiooni- näit kõikus 11,5 ja 12 vahel. Mootor väga heas seisus muidu, ei söö õli ega pole ülevaatusel küsimusi tekkinud...
Nõel uus sees- jama ei ole kuhugi kadunud...

Kuidas seda rõhuregulaatorit kontrollida? Hästi ei usu et nii läbi uue kui vana nõela ujukikambrist samamoodi bensiini tagasi veab(kui veab)...
Vasta
#6

Proovi kas "topkaga"käima läheb,kui ja siis ikkagi vähe pentsu karpas.Oma Audile paigaldasin el pumba ja mured kadusid.Nendel mehaanilistel pumpadel väsivad ära klapid ja külmalt ei löö kohe karpat pentsu täis.
Vasta
#7

Nii audi omanik, kui ka teema algataja kontrolligu üle karbussi jalg. Vähemalt peerupurgi all on sihuke kummiplaat. Kui selle pealispinnal on pragusid tuleks see välja vahetada. Teine koht mis kannataks kontrollida-sisselaske kollektori ja silindrikaane vaheline tihend( EI VÕI KASUTADA SILIKOONI ÜHELGIL TIHENDIL KARBURAATORIST SILINDRINI!!!). Uus tihend ei maksa eriti palju-vahetage välja kui vähegi kahtlust on.

Ostan Mini juppe!
Vasta
#8

Kulunud karpa annab ka sooja mootoriga palju peale ja lööb täis ja käima ta ka nii häste ei lähe.
Igasugu nn"kusemised"peaksid olema nähtavad ilma õhupuhastita ju lõõride vahelt.

Samas vaakum, mismoodi need pidurid töötavad.Et need tihendid korras oleks ja yhendused hérmeetilised.
Ja see karpa jalg on ulme nõmedik ja kui poest ostma lähed seda siis saad aru miks ta ulme nõmedik on.Hind on selline ulme.
Vasta
#9

(15-12-2009, 22:42 PM)Qubik Kirjutas:  Nii audi omanik, kui ka teema algataja kontrolligu üle karbussi jalg. Vähemalt peerupurgi all on sihuke kummiplaat. Kui selle pealispinnal on pragusid tuleks see välja vahetada. Teine koht mis kannataks kontrollida-sisselaske kollektori ja silindrikaane vaheline tihend( EI VÕI KASUTADA SILIKOONI ÜHELGIL TIHENDIL KARBURAATORIST SILINDRINI!!!). Uus tihend ei maksa eriti palju-vahetage välja kui vähegi kahtlust on.

See nn karburaatori padi sai katsetuse mõttes enda teise (1,8-se ) motoga masinaga ringi vahetatud juba sügise poole, kui see jama algas... Viga kaasa ei läinud. Teine masin toimib endiselt koralikult... Cool
Kui kolle ja kaane vahel oleks leke, siis sinna ümbrusse töötava mootoriga sprayd pritsides peaks mingi muutus moto töös olema... Aga ei ole...
Homme uuesti igasuguseid põnevamaid variante katsetama.Big Grin
Vasta
#10

Pumba ostsin Biltemast 20euri maksis ongi karpaga autole mõeldud,voolu võtsin süütepooli + klemmilt,kui süüte sisse keerad hakkab pumpama,kohe kuulda kui karpa pentsu täis,siis jääb vakka,paar kolm pumpamist gaasipedaaliga ja starterit ja poolest pöördest käib.
Vasta
#11

see on kindlasti kasuks kui süüteseadmetele lisakoormusi rakendada...

Ostan Mini juppe!
Vasta
#12

Relee võiks ka vahel olla.Sis vast ei olegi kõige hullem lahendus.
Vasta
#13

Sellel pumbal nii väike voolutarbivus,et elektrik ütles et pole releed vaja.Selle pumbaga u200000 läbi sõitnud ja pole veel mingit probleemi tekkinud.
Vasta
#14

(15-12-2009, 00:12 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  ... kui...
...ei tee nagu vanasti osasi Gaz-e ja Zil-e käivitati ehk ei pumpa paar korda gaasipedaaliga. Kui pumbata on hetkeks matsupill. Kui on kõvem külm, peab nii tegema vähemalt 2-3 korda, enne kui lõpuks tööle jääb. Mõne külmakraadiga piisab korrast.
...
1984 Honda Jazz nõudis külmaga sedasama (manuaalis oli lausa tabel erinevate miinustemperatuuride kohta: mitu nõksu tooreklappi ja mitu korda gaasipedaali pumbata), kui kõike täpselt järgida, polnud -27ga probleeme, teisiti tehes ei käivitunud naljalt ka -10 juures.
Vasta
#15

(17-12-2009, 00:48 AM)Qubik Kirjutas:  see on kindlasti kasuks kui süüteseadmetele lisakoormusi rakendada...

Millistele süüteseadmetele see koormust tekitab? +-klemmile tuleb ju vool süütelukust või lülitusreleest.

Kuigi voolu oleks võinud võtta otse, pole ka sel viisil viga midagi.

Kas sel karburaatoril sulgub tooreklapp automaatselt mootori jahtudes või vajab gaasipedaali vajutusega lukustuse vabastamist?
Vasta
#16

2E2-l on täisautomaatne tooreklapp, 2E3-l peab gaasi vajutama.
Vasta
#17

(18-12-2009, 13:42 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-12-2009, 00:48 AM)Qubik Kirjutas:  see on kindlasti kasuks kui süüteseadmetele lisakoormusi rakendada...

Millistele süüteseadmetele see koormust tekitab? +-klemmile tuleb ju vool süütelukust või lülitusreleest.

Kuigi voolu oleks võinud võtta otse, pole ka sel viisil viga midagi.

Kas sel karburaatoril sulgub tooreklapp automaatselt mootori jahtudes või vajab gaasipedaali vajutusega lukustuse vabastamist?

Tarbijate hulk sama juhtme otsas suureneb ju.

Ostan Mini juppe!
Vasta
#18

Käivitusprobleemile lahendus leitud ja ka -32 kraadi juures masina tõrkumatta koheses käivituses veendutud.
Viga oli sisselaskekollektori põhja saladuslikul kombel tekkinud mõras, mis külmal motol ilmselt piisavalt liigset õhku kollesse andis. Kui mootor juba käis, siis paisus ka mõra kinni...
Vea leidmine ei olnudki niisama lihtne. Pärast teise masinaga karpa ja selle padja ringitõstmist oli olukord muutustetta. Kindluse mõttes sisselaskekolle- ploki vahelist tihendit vahetama asudes ja siis kollet igakülgselt uurides äratas alumiiniumis nii sise kui välisküljel tähelepanu teatav tume kriips. Huvi pärast sai siis kolle kruvitud teise pea külge isevalmistatud kanaliteta tihendiga, tehtud plaadist karpa avale ka pime ette, pumbaga vaakummeeter pidurivõimu otsa külge sätitud, vaakum sisse(või siis õhk väljaToungue ) pumbatud ja siis sinna kriipsu kanti külmasprayd antud. Pärast seda enam vaakumit kolles ei olnud...
Teise kollega käib nagu peab.
Vasta
#19

(19-12-2009, 01:33 AM)Qubik Kirjutas:  .
...
Tarbijate hulk sama juhtme otsas suureneb ju.

Jah, suureneb. Aga see tekitab probleeme ahelas enne süütesüsteemi komponente. Süütepool ja katkestijaotur ei tea sellest lisatarbijast midagi... Süütelukk ja võimalikud releed aga ei arva sellisest olematust lisavoolust kuigi pahasti. Või vähemalt ei tohiks ühed korras pudinad sellest midagi arvata...

Teemaalgatajale rammus pluss selle eest, et võttis vaevaks vea välja selgitada ja tulemust ka teistega jagada. Harvaesinev nähtus.

NAgu ka viga - ei ole enne kuulnud, kuid iseenesest täitsa võimalik (teoorias)...

Hea, et korda sai.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne