Linnamaasturi valimine
#1

Tere,
Lähiajal ootab ees auto ost, kuid seda õiget on päris keeruline valida. Miks just linnadþiip? Põhiline sõit toimuks küll heade mõtete linnas, kuid korra-paar nädalas käiks ka maakodus, kuhu sopase ilmaga teinekord nadi sisse on pääseda. Lisaks veel talveolud Eestis..Rohke linnasõidu tõttu oleks aga täisväärtuslik maastur veidi liialdus.
Silma on hakanud Honda CR-V, mis võlub eriti oma välimusega. Samuti tundub sellel kvaliteedi ja hinna suhe harmoonias olevat. Karvamütsi hinnad algavad üllatavalt madalalt, kuid kui valida automaatkastiga pakett ja veidi lisavarustust, tõuseb sellegi hind ikka päris lakke. Suurimaks miinuseks CR-V puhul minu silmis on diiselautomaadi puudumine, kuna ma pole veendunud, et sellise keretüübi puhul mulle bensiinimootor meeldiks. Ikkagi momendil favoriit.
Muidugi on populaarne linnadþiip ka RAV4, kuid olles viimasel ajal üsna sageli uute Toyotadega kokku puutunud, ei saa ma väita, et need minus erilisi emotsioone tekitaks. Land Cruiser meeldis küll väga, aga see ei mahu momendil kõnealusesse hinnapiirkonda.
Hyundai SantaFe? Tundus rikkaliku varustusega ning välimuse võib ka kenaks liigitada. Hind aga sellevõrra suurem kui meeldiv pakett valida. Teised korealised välistaks.
Autosid on toredaid ju palju, kuid see tuleb kinni ka maksta. Seetõttu ei lisanud siia nimekirja erinevaid Saksa autosid, mille peale ma muidugi suud vesistan.

Kellel on kokkupuuteid nende autodega, palun neid kiita või laita ning kes arvab, et ma täitsa peast põrunud olen, et selliseid autosid vaatan, võiks oma kogemustele najatudes midagi muud soovitada.
Vasta
#2

ameeriklased ei imponeeri?
Ma valisin omale JEEP Grand Cherokee. Rolleyes Natuke ujub, aga sellega harjub ära. Hind näib olevat asja eest...
Vasta
#3

Subaru Forester.2,0 ilma turbota rahulik kulgemise masin.Pääsed igale poole ligi. Kuna sa ei lisamud ka hinna klassi siis.... . Aga ka Subarute hinnad on kõvasti alla tulnud.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#4

Ei saagi nüüd aru kas otsid päris uut või kasutatud masinat.

Ise julgeks soovitada Volvo xc70, D5 diisel ja automaat täiesti olemas, sõiduautolik kuid tavainimese jaoks täielikult piisava läbivusega.
Üldjuhul väga hea varustusega soliidne auto.
Endal küll XC-d ei ole aga sõbrad sõidavad ja kiidavad.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#5

Mina annan ka oma hääle Subaru poolt. Hinnad, nagu mainitud, on tõesti alla tulnud. Vastu peab väga hästi. Kui juba Hyundaid vaatad, siis Subaru bensukulu peaks ok olema. Suure plussina ei ole tegemist põllumajandustehnikaga (nagu LC) ja sõita on väga lõbus. Lisaks on kliirens kõrgem kui valdaval osal linnamaasturitel (Outbackil 20 cm, CRV-l 18 cm. Võrdluseks, Land Cruiseril peaks vist olema 22 cm).

B@Outback

Edit: tuli veel meelde, et piduritega haagise suurim lubatud mass on Outbackil 2 t. Ja tõepoolest, ka suure koorma või paadivedamisega jätkub nii jõudu kui stabiilsust. Ainuke jama, et tänu auto üle 2 t registrimassile läheb B-kategooria väga kergelt lõhki.
Vasta
#6

Alates 2004 Subaru Outback.
Kiirens oli 19 või 20sentimeetrit, täpselt peast ei mäleta enam. Automaatkast käitub pisut omapäraselt (natuene kiiremini võiks reageerida), aga sellega harjub ära. See ka suurim miinus masina puhul.
Positiivse poole pealt, et tegemist on ikkagi sõiduautoga. Juhitavus ja teelpüsivus tänu madalal asuvale boksermootorile hea, rool täpne, välja näeb suhteliselt kena, rasketes teeoludes kulgeb suure tõenäosusega kaugemale, kui RAV4, HRV, CRV jne.
Forester on ka võimalus, samas mulle isiklikult Foresterid ei meeldi, liiga muhviautod nagu kuidagi, aga nelivedu toimib Subarutel küll hästi.
Ja hinnad ka minu arvates suhteliselt mõistlikud. USA turuga ei anna muidugi võrrelda, seal saab Ameerika ja Jaapani autosid poest pea poole odavamalt kui Euroopas.

Kassisõber
Vasta
#7

hinnakriteeriumite osas teemapüstitus ilmselt törts teine (?), aga ehk abi: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29395

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

(18-12-2009, 10:05 AM)valts Kirjutas:  Ise julgeks soovitada Volvo xc70, D5 diisel ja automaat täiesti olemas, sõiduautolik kuid tavainimese jaoks täielikult piisava läbivusega.
Üldjuhul väga hea varustusega soliidne auto.
Endal küll XC-d ei ole aga sõbrad sõidavad ja kiidavad.

Volvo on muidu hea masin, aga selle video pärast valisin ise Subaru. XC70 vs Outback

Kassisõber
Vasta
#9

Sõidan ise juba 3 aastat III Gen. CR-V-ga. Üldiselt rahul. Automaat teeb oluliselt aeglasemaks auto. Diidel+AUtomaat peaks tulema 2010 koos 2,2 mootoriga. Nelivedu on lõbi visko siduri, et kui kuumaks ajad siis on 2wd.
Talvel ise sõidan VSA maas, siis tuleb tagasild paremini järele, Kütusekulu on normaalne samuti on kasko pea 3x odavam kui Subarul.
Alguses vaatasin ise Grand Vitarat, et oleks lülitatav nelivedu aga auto ise oli ikka kirst.

Et minu poolt 1 hääl CR-V-le
Vasta
#10

(18-12-2009, 10:15 AM)Reixmees Kirjutas:  [quote='valts' pid='238779' dateline='1261119901']

Volvo on muidu hea masin, aga selle video pärast valisin ise Subaru. XC70 vs Outback

Oi-oi, see oli küll huvitav (loe: õpetlik) katse! Ise olen XC70-t vaadanud ammu, ühe vanema eksemplari oleks peaaegu ära ostnud, nüüd vaatan küll, et hea on, et kaup seekord pooleli jäi! KUST otsast see nelivedu on, kui olukorras, kus esirattad koha peal ringi käivad, seisavad tagarattad lihtsalt paigal?! Minu arvates nimetatakse seda esiveoks...
Vasta
#11

(18-12-2009, 11:21 AM)Tom Kirjutas:  
(18-12-2009, 10:15 AM)Reixmees Kirjutas:  [quote='valts' pid='238779' dateline='1261119901']

Volvo on muidu hea masin, aga selle video pärast valisin ise Subaru. XC70 vs Outback

Oi-oi, see oli küll huvitav (loe: õpetlik) katse! Ise olen XC70-t vaadanud ammu, ühe vanema eksemplari oleks peaaegu ära ostnud, nüüd vaatan küll, et hea on, et kaup seekord pooleli jäi! KUST otsast see nelivedu on, kui olukorras, kus esirattad koha peal ringi käivad, seisavad tagarattad lihtsalt paigal?! Minu arvates nimetatakse seda esiveoks...
Lisaks kõigele laguneb Volvo suht palju. Aga see video on kahtlane, isegi kui visko sidur on tuline peaksid tagarattad ju puksima.
Vasta
#12

Omal olnud kaks linnakat KIA Sportage 2,0 D ja Honda CR-V 2,0 B. manuaalidEsimesega 60 tuhat,,40 tuh.peal vahetati üks pihusti ots,60 tuh.lähedal tuli undamine salongi,vahetati rattalaagrid,läks paremaks agatargemad pead arvasid et vahekast.Kõige rohkem häiris mind Viljandi Raeli teenindus kultuur ja suhtumine klienti.Kui pidin sõitma kolme silindriga(pööretel töötas)kuni saadi uus ots,siis ei vahetatud isegi mootori õli,ei saadud aru et kui ühes silindris ei tomu põlemist siis põlemata kütuse viib õliröngas karterisse ja rikub õli ära.kui valasin klaasipesu vsdelikku paagi ääreni täis siis pandi ikka kirja 2 l jne.
Sõita mugavamgi kui Honda,teel püsivus hea
Honda,momendil läbisõit 90tuhat,vahetatud 80 t peal mingi taga tapiga puksid ja kõik.Teel püsivus hea,sõitsin kaks talve aastaringsete m.s rehvidega,täpselt nagu suve omad,see aasta esimest korda all lamellid.
Kütuse kulu:suvel pikemad otsad kui naine roolis(auto ei olegi kraavis) 6,5-6.6 ja mina 6.8-7,9 keskmine 8 lähedel.Talvel 9-10 ringis keskm.Kasutame sageli püsikiiruse hodjat.autol peals tabiilsus kontroll,väga hea asi,eriti kui raske käru jarel ja tee libe.
Honda puudus on liiga väike aku,mida tunnistab ka esindus,kui uksed lahti varsti aku tühi.
Vasta
#13

See "endal ka peres" on ikka vahva väljend, põgusal lugemisel jätab kõva mehe mulje stiilis "ah ostsin siin naisele ka ühe käru kaalikaveoks", samas juriidiliselt korrektne on seda kasutada ka juhul kui tegelik olukord on "räägin autofoorumis issi/emme autost" Wink
Vasta
#14

(18-12-2009, 13:41 PM)carfan Kirjutas:  Endal ka peres 2007a honda crv 110kw, bensiin ja manuaal käigukastiga. Vastupidavuse ja väljanägemise kohta ei ütle midagi halba, kuid tema kõige suurem miinus, minu silmis, on liiga lahja mootor. Kui sa soovid mingit sõiduelamust ka saada, siis soovitan midagi särtsakamat vaadata. Lisan ka honda crv proovisõidu video, kui keegi pole veel näinud:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Motors...+CR-V.aspx
Mis kuradi sõiduelamust sa linnamaasturiga tahad?
selleks on 2 autot
1 sportauto suveks
2 täis maastur millega saad elamuse metsas
ja btw 110kw liigutab seda küll, kuna olen ise suht raske jalaga
Vasta
#15

(18-12-2009, 11:45 AM)nymmik Kirjutas:  Aga see video on kahtlane, isegi kui visko sidur on tuline peaksid tagarattad ju puksima.
kas need masinad mitte avatud silladiferentsiaalidega ei ole? St et tuleb ikka vaadata mõlemat ratast sillal - mitte üht, millele video kontsentreerub. Ei julgeks küll selles videos nähtavat üldistusena käsitleda - pigem näeb sealt paari juhuslikku sündmust.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

(18-12-2009, 15:05 PM)carfan Kirjutas:  Honda crv on rahulik pereauto, aga kui vaja maanteel ka liigelda, siis eelistaksin küll erksama minekuga autot, et möödasõidud saaks edukamat tehtud. Kui võrrelda crv-d näiteks mazda tributega (3l 145kw), siis valiksin sõitmiseks iga kell tribute, kuna see pakub mulle midagi, mis crv ei paku, kuigi kvaliteedilt jne jääb kõvasti alla. See lihtsalt minu arvamus, ei maksa sellest ärrituda.
Tribute sobibki ainult maanteele, kuna veojõu kontrolli ei saa maha võtta ja kinni istudes pole sellest 3L mootorist kasu. pealegi on sellel ülinõrk esisild ja kohutav janu. nymmik@ testis tribute enne crv-d
Vasta
#17

Tere,
Esimeses postituses jäi tõesti küsimärgi alla, et kas otsin kasutatud või uut autot. Vaatan pigem ikka uut autot - istuks ikka oma tagumendiga esimesena juhiistmele lohu sisse jne.
Subaru tundub tõepoolest huvitava variandina. Minule hakkas silma Foresteri hinna-omaduste suhe. AWD kooskõlas hea kütusekuluga on samuti suur eelis. Hind kujuneks umbes samaks, mis CR-V -l, kuid autot tundub selle raha eest rohkem olevat. Täpselt ei saanudki aru, mis lisavarustust Subaru pakub. Peale nahkpolstri ja erinevate liistude-võrede valiku midagi muud silma ei paistnud. Kuskilt ongi meelde jäänud, et Subarud mõningatele mudelitele lisavarustust eriti ei paku.
Vasta
#18

Lisan veel 1 huvitava lingi, siin vaadeldakse erinevate 4veoskeemide käitumist. Võlusõna peaks olema sümmeetrilisus.
http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

Kassisõber
Vasta
#19

[/quote]
Ei julgeks küll selles videos nähtavat üldistusena käsitleda - pigem näeb sealt paari juhuslikku sündmust.
[/quote]

Lõpliku üldistuse tegemiseks võib-olla tõesti vähe materjali, aga antud videos olid ju olukord ja tingimused nendele kahele autole täpselt ühesugused. Mõlema läbis Subaru (näiliselt) ilma mingi vaevata, Volvo aga üldse mitte.
Minu arvates vägagi konkreetne lugu.
Vasta
#20

(18-12-2009, 10:53 AM)nymmik Kirjutas:  Sõidan ise juba 3 aastat III Gen. CR-V-ga. Üldiselt rahul. Automaat teeb oluliselt aeglasemaks auto. Diidel+AUtomaat peaks tulema 2010 koos 2,2 mootoriga. Nelivedu on lõbi visko siduri, et kui kuumaks ajad siis on 2wd.
Talvel ise sõidan VSA maas, siis tuleb tagasild paremini järele, Kütusekulu on normaalne samuti on kasko pea 3x odavam kui Subarul.
Alguses vaatasin ise Grand Vitarat, et oleks lülitatav nelivedu aga auto ise oli ikka kirst.

Et minu poolt 1 hääl CR-V-le

Lisan veel 1 hääle CR-V- le . Peres abikaasal ka selline aparaat olemas ja siiani pole probleeme olnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne