nublakas nimega Triumph - mootorrattalt või raadiolt?
#1

Algul arvasin, et see võiks olla raadio nupp - peal on maakera ja mingi numbriline jaotus ja puha.

Siis meenusid Triumph mootorrattad. Ja et mootorratastel olid esihargi peal vahest sarnased jublakad. Ja tekkisid kahtlused, et võibolla hoopis sealt pärit. Maakera ju sobib ka tsiklite puhul ( ja eriti hästi sobiks just Triumphile selline maakera, kus pole Ameerikat Smile).
Aga milleks siis tsikli esihargi nupule numbrid 0-11 ? Ja taga võll, mille ümber justkui midagi kerida saaks (raadiotel tavaliselt käib seal skaalanöör).

Kas tunneb keegi ehk ära? Või saab kindlalt öelda, et tsiklitega pole midagi tegemist?

Materjal: bakeliit või midagi selletaolist.
Läbimõõt: 7,5 cm (tsikli jaoks vist liiga väike, raadio jaoks liiga suur Smile ) Võll on seest keermega.
[Pilt: Triumph_nupp.jpg]
Vasta
#2

Kuigi asjatundjad kindlasti teavad, kas võib tsikli hargi peale käia, suskan oma postituse. 7,5 iseenesest ei olegi liiga väike. saksa TWN-ide oma küll ei tohiks olla, aga inglased selliseid kunstmaterjalist mutreid kasutasid, näit. AJS jt. Kui teaks, mis keere seal mutri sees on, kuigi proportsiooni järgi tõesti kaunis väikese läbimõõduga. Ja milleks numbrid ja maakera ?Rolleyes
Vasta
#3

Võlli sees on keere M8.
Raadiotel pole veel näinud, et nupp keermega kinnituks. Nuppe on ju vaja mitut pidi pöörata, ja siis ju keerduks lahti (midagi fiksaatori-ava taolist näikse siin siiski olevat).
Vahepeal käisin vaatamas ka kümmekonda bakeliidiaegset Triumphi nimega raadiot, aga ei leidnud ühtki, mis sellist mõõtu nuppu välja kannataks.
Vasta
#4

pakun, et ikka tsiklilt. Esihargi jäikuse reguleerimiseks - kummaline, et on kasutatud tavalist fonti, mitte triumphi logole omast. Väga sarnane bakeliidist nupp oli samas kasutuses ka matchlessil Link:
http://www.vintage-motorcycle.com/index....=1&id=2354
Vasta
#5

Jah, inglased kasutasid, aga nupul pole ei inglise ega ka saksa TWN logo ning M8 keere ei lähe inglasele mitte, vb küll on mingi x/y tolli aga veidi peenike ka nagu läbimõõdult ja milleks ikka need numbrid ?
Vasta
#6

Võiks mõelda muude valdkondade peale ka.
Pakun, et võibolla oli tootmises fotosuurendi selle nimega. Siis asetuks see detail suurendil korpuse üles-alla kerimiseks mööda püstist jalga. Oli mul kunagi vene ajal kodus piltide tegemiseks mingi Poola suurendi, millel väga sarnane detail täitis seda ülesannet. Mingi joonestuslaua nupp näiteks jne.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

ma ei taha küll õli tulle valada, aga äkki võib olla tegemist sõiduauto triumph vidinaga, näiteks hoovaga millega esiakent lahti-kinni kruviti või istet liigutati.

PS Väikses Autolammutuses silmasin hiljuti triumphi ilukilpe - pole just tavaline asi eesti lammaris
Vasta
#8

Triumphi mootorratastel on kunagi maakeraga märki kasutatud.
Triumphi nime kandsid (kannavad praegugi) ka kirjutusmasinad.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#9

Tõesti IngliseTpiumph on oma mootorrataste logol 30-ndate algul kasutanud maakera kujutist. Numbrid võiksid olla selleks,et näha, mis asendis rooli demfer parajasti on. Keere M8 võib olla ka 5/16 tolli.

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#10

tänan vihjete eest.
M8 oli silma järgi antud hinnang, hetkel pole käepärast ühtki polti, tollkeeret ammugi mitte.

kahjuks ei õnnestu netist leida ühtki kvaliteetset pilti 1929-31 mudelitest CTT või CSD, kus näikse väga sarnane vidin küljes istuvat.


triumph csd
[Pilt: Triumph-CSD-29.jpg]


triumph ctt
[Pilt: 314134068_d486c371cb.jpg]

[Pilt: 3316674335_8b3137b30f.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne