Lada 112 mootori probleem
#1

Kuna ei leidnud sellisele kurgikärule sobivat kohta siin foorumis, siis postitasin siia.


Jöuallikaks peaks olema, siis 2108 modifitseeritud mootor.
(Kasutusel Lada 112-nel)
1.5 liitrine
8 klapiline
Boschi sissepritsega eksemplar.

Probleem, siis selles, et nii seistes(valgusfoori taga), kui ka liigutes mootori pöörded köiguvad 1000 ja 2000 vahel. See asi sööb meeletult küttet ja selle töttu tahaks sellest probleemist lahti saada. Kas see probleem on lihtsasti lahentatav vöi on asi keerulisem?
Teid ette tänades AM foorumi surm Miniest.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#2

Õhulugeja või lambda andur omadega otsas. Pritsungi puhul üldiselt aitab teda hästi diagnoosida, seega alusta diagnostikast.
Vasta
#3

(16-01-2010, 15:37 PM)siim006 Kirjutas:  Õhulugeja või lambda andur omadega otsas. Pritsungi puhul üldiselt aitab teda hästi diagnoosida, seega alusta diagnostikast.

.....või maandu oma murega sellekohasesse foorumisse: http://www.ladaklubi.ee/foorum/ Wink
Vasta
#4

(16-01-2010, 18:34 PM)Janka Kirjutas:  
(16-01-2010, 15:37 PM)siim006 Kirjutas:  Õhulugeja või lambda andur omadega otsas. Pritsungi puhul üldiselt aitab teda hästi diagnoosida, seega alusta diagnostikast.

.....või maandu oma murega sellekohasesse foorumisse: http://www.ladaklubi.ee/foorum/ Wink

Tänan, kes vastasid, olin selle teema juba juhuslikult ära unustanud.
Ma nagu ei taha, ühe asja pärast neid lada klubi foorumi inimesi tülitada. Smile

Probleeemiga tegeletakse, siis, kui on piisavalt raha.(ehk järgmisel kuul).
Ega keegi tean palju umbes see lambda andur 1,5 8klapilise mootoriga Ladale maksab?

*loll küsimus, aga kas öhulugeja ja lambda andur üks ja see sama asi pole?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#5

Õhulugeja asub kollektori ja õhuviltri vahelises kummtorus,lamda andur aga auto all enne esimest pütti ehk katalüsaatorit.Soovitan need lullad lasta diagnostikas vahetada,saavad kohe reaalselt kontrollida kas ka töötavad.See,et õhulugejal kiri Boch,Germani ei maksa midagi,toodavad samasugust sitta.See pole haruldus kui auto enne sõitis ja peale tutika riiulist võetud õhulugeja vahetust masin enam ei sõida.
Vasta
#6

(31-01-2010, 19:06 PM)miniest Kirjutas:  Ma nagu ei taha, ühe asja pärast neid lada klubi foorumi inimesi tülitada. Smile

Ja vot asjata sa ei tee seda, sest kui sa seda teeksid, siis pole sul vaja ka igatsugu küsimusi esitada, vaid saaksid teada, et on olemas taoline vidin, nagu sõidukompuuter (marshrutnõi kompjutr, paluks mitte segamini ajada mootori tööd juhtiva ajuga) mis ei maksa teab-mis summat ning mis leiab ise vastuseid kõiki mootori normaalset tööd segavatele küsimustele.
Uhh - ühesõnaga, testseade. Ostad, paigaldad ja kui miskit jura, siis annab teada, mis värk on.
Vaat siis diagnostikat Wink
Selfservice Smile
Vasta
#7

(14-01-2010, 23:09 PM)miniest Kirjutas:  Jöuallikaks peaks olema, siis 2108 modifitseeritud mootor.
(Kasutusel Lada 112-nel)
Boschi sissepritsega eksemplar.

Probleem, siis selles, et nii seistes(valgusfoori taga), kui ka liigutes mootori pöörded köiguvad 1000 ja 2000 vahel. See asi sööb meeletult küttet ja selle töttu tahaks sellest probleemist lahti saada. Kas see probleem on lihtsasti lahentatav vöi on asi keerulisem?



(16-01-2010, 15:37 PM)siim006 Kirjutas:  Õhulugeja või lambda andur omadega otsas. Pritsungi puhul üldiselt aitab teda hästi diagnoosida, seega alusta diagnostikast.

Kui ma veel Ladat igapäevaliikurina evisin, siis oli mul ajuti sama probleem - tühikäigupöörded kõikusid ajuti 1000-2000 rpm vahel. Mingi anduri jama see on jah, aga kas ta nüüd päris otsas on, see on iseasi. Mina vahetasin 360 tuh km üldläbisõidu vältel oma Ladal igatahes korra igatahes lambda-andurit, kuid mingi aasta pärast (ca 50 tuh km pärast) algas see "jobutamine" taas.

Siis õppisin katse-eksituse meetodil "segi kamminud" andurit "lahti ehmatama". See käib nii, et kui tühikäigupöörded jälle jobutavad, siis annad gaasiga ca 2000-2500 rpm mootorile peale ja selles olekus võtad süüte välja ja praktilisel samal hetkel või imepisike hetk hiljem vajutad gaasi põhja. Pöörded ei jõua enam tõusta, kuid andurid ehmatas see võte vähemalt minul lahti, st kui auto uuesti käima panid, olid tühikäigupöörded normis.

Niiviisi sõitsin oma Ladaga mitu aastat (üle 100 tuh km), andureid paar-kolm korda nädalas lahti ehmatades.

Nagu kõikuva kvaliteediga liikuritel (Lada klassifitseertub sinna alla), ei pruugi ühe isendi "best practice" toimida teisel, kuid katsetada võib. Ära ainult mootorit tühikäigul kõrgesse pöördesse lase, võib kokku jooksutada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Suur tänu!
Eks me proovi Valdo sinu lahendust ennem, kui midagi vahetama asume.

Muska71 tänan lahti seletamise eest.
Tänan Janka, peab vist selle seadme endale muretsema, vast see teeb elu kergemaks.

*Meie pere Ladal on veidi üle 97tuhande km söitnud.(masin ise aastast 2002) Kas ta ka nii kaua vastu peab, kui Valdo sinu 111, selles ma väga kahtlen.
Kui parempoolne peegel paigast löödi, siis telliti uus, aga eriti pole ükski sobinud, präegu peaks küljes olema juba viies, kuigi seegi näitab ajateibaid.
Vaadates venelaste tehtud uut Ladat tundub mulle, et aeg on tagasi kerinud enne Ford T tulekut, kus veel polnud autod masstoodang, sest möned originaal tagavara osad ei sobi masina külge. Sad
On muidgi vigu, nagu lumi sajab peaaegu ukse vahelt sisse. Soojendus vahest puhub ainult külma öhku, aga korraks seade välja lülitada ning siis jälle uuesti sisse ja sooja hakkab kabiini lendama. Smile

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#9

http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=51
Soovitan lugeda, kui juba sellist masinat omad. Enamus probleeme k.a.sinu oma on ammu lahatud.
Õhulugeja ja lamda on korras kui auto pööretel korralikult töötab ja bensukulu normaalne
Vasta
#10

Tänan Janka, peab vist selle seadme endale muretsema, vast see teeb elu kergemaks.


Soovitan siiski külastada diagnostikut ja mitte palgatöölist vaid eraettevõtjat FIEt.Kui diagnostikule satub riiulist võetuna 2kilo maksev p....s(praak)andur siis ta võtab järgmise ja vajadusel ülejärgmise,sina saad auto korda ja maksad ühe korra ühe kvaliteetse anduri eest ja see rämps saadetakse ilmselt tehasesse tagasi.Ostes poest tuksis anduri siis see paraku mahavisatud raha.
Peale läpakas auto aju korrastamist teeb korralik diagnostik autoga proovisõidu veendumaks,et auto reaalselt ka korras on ja alles siis saad arve.Pole seda veel üheski firmaesinduses näinud,et keegi proovisõitu teeks.
Vasta
#11

Pole küll see teema, aga üks positiivne kogemus, mõne aasta tagune. Pärnus MDM-is tegi meister küll peale tehnohooldust või remonti proovisõidu. Rohkem pole kusagil sellist asja näinud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

Üks võimalus näiteks ka määrdunud või vigane tühikäigumootor.

http://www.pasker.ru/catalog/goods.php?id=7539
Torreros vist mingi 200eek
Vasta
#13

(01-02-2010, 10:14 AM)tiit Kirjutas:  http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=51
Soovitan lugeda, kui juba sellist masinat omad. Enamus probleeme k.a.sinu oma on ammu lahatud.
Õhulugeja ja lamda on korras kui auto pööretel korralikult töötab ja bensukulu normaalne
Tänan!
OT: Ega sul Tiit pole kuskilt saada joonist 112-ne tagumiste uste kattete eemaldamiseks, ilma, et midagi seal ära löhuks. Kui on saada ps.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#14

Joonist pole, aga midagi keerulist seal ka pole. Ühe korra olen võtnud. Lingid ära kõik, all ääres 3 kruvi kui mälu ei peta, ümberringi tüüblid nagu ikka.
Vasta
#15

(01-02-2010, 04:09 AM)miniest Kirjutas:  On muidgi vigu, nagu lumi sajab peaaegu ukse vahelt sisse.

Ca 6 a tagasi, kui Pärnus müüdi Ladasid, tekkis kah ostusoov. Minema peletas mind eranditult kõigil nähtud autodel ühine viga: nimelt juhipoolne A-piilar ja ukseserv omavahel kokku ei sobinud. Seal on kahekordne tihend ja kogu transpordi pori ja tolm oli tulnud välimise tihendi vahelt läbi. Kõigil autodel sama viga ja tehas ei tee mitte midagi asja korrastamiseks - noo seee on ikka tootmistase!!!
Selle asemel 2006 sai MDM-ist Gordoba ostetud ja seni rahul.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

Kaasvõitleja Valdo võiks siin nähtavasti oma kaaluka sõna sekka öelda, tema kasutas 112 ligi 300 000 kilomeetri vältel ja see masin sõidab vist siiani edasi.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne