mille oma?
#1

Tere!

Täna vanavanaema juures sai pööningul jälle sobratud, leidsin ühe huvitava pidurisüsteemi.. seega küsimus millele kuuluda võiks?

[Pilt: 0639701257f194.jpg]

[Pilt: 06397012795c92.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#2

Oleks nagu Riga tüüpi mopeedi oma.
Vasta
#3

Spidomeetriajam vihjab mingi mootorratta poole. Mopeedid-võrrid välistatud. Iþ-49?[/align]
Vasta
#4

Minule meenutab ta 125ccm USSR mootorrattal kasutatavat esipiduri trummlit.
Sarnane trummel on Minskil(M1M,M103,M104) kui ka Degtjarjevi tehase toodangul (K-55,58) vahe on nii palju,et kui see peaks olema mõeldud Minskile siis peaks olema ka spidomeetri trossi kinnitus ja ka koht kus tross siseneb. Osadel pidurisüsteemidel on ka klotside hoova juures määrdenippel.
Degtjarjevi tehase masinale mõeldud esipiduri süsteemil on spidomeetri trossi sisenemise koht juba kinni valatud (spidomeetrit käitatakse mootori juures vedava hammasratta juures asuvalt ajamilt).
Izh 49 jaoks on see ajam kuidagi proportsioonidelt väikse võitu.
Samas ehk saab kasutaja Kevin68 rohkem fotosid teha ja erinevate nurkade alt?


Vasta
#5

Minsk M1M -ile sobiks selline, järelikult ka muudele vanematele 125 kuubikulistele NSVL tsiklitele, nagu juba Maz500 mainis.
Edit: Kui nüüd mälu kontrollima hakkasin, siis tabasin ära, et M1M-ile omapärase esivedrustuse tõttu see sellele küll päris ei sobi, kuid postituse teine osa peaks küll paika pidama.
Vasta
#6

Teen selle homme puhtaks korralikult ning siis saab detailsemaid pilte.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#7

Peaks sobima sellele rattale.    

Tervitab Veteran.
Vasta
#8

Katsuks siis tehtud postitustest mingi kokkuvõtte teha...
Peaks sobima vene 125 ccm 3-käigulistele 19" ratastega teleskoop - esivedrustusega tsiklitele - M1A teleskoobiga, K-125M, M103..., minu arvates ka K55 aga nendest edasi ei julge mina nii kategooriliselt väita, nagu siin mõned spetsid on teinud. M1M-l on teistsugune piduriklotsi kaan.
Vasta
#9

Jah, M1M 1956-59 on natuke teise kujuga esipiduri süsteem(taldrik).
Kusagil 1960 tuli uus esihark kasutusel.
Põhimõtteliselt võiks ka K-55 sobida, kui tal on spidomeetri trossi kinnitus olemas selle taldriku sees.K-55 käis spidomeeter veel esirattalt, alates K-58 on spidotrossi kinnitus ja sisenemise osa kinnivalatud.
Ootan ära kasutaja Kevin68 täpsustavad fotod. Tegu esialgse hinnanguga olukorrale.


Vasta
#10

Mis täpsustavaid pilte siin enam vaja? Kas sellist, millel detailinr näha on?Big Grin Minu arvates on Kevinil lõpuks ometi õnnestunud normaalsed pildid, kuigi pole roosipõõsast taustaks ega intiimset hämarust meeleolu loomisels!Toungue
Vasta
#11

(18-01-2010, 11:17 AM)kass Kirjutas:  Mis täpsustavaid pilte siin enam vaja? Kas sellist, millel detailinr näha on?Big Grin Minu arvates on Kevinil lõpuks ometi õnnestunud normaalsed pildid, kuigi pole roosipõõsast taustaks ega intiimset hämarust meeleolu loomisels!Toungue
Nendelt 2 fotolt ei selgu fakti kas spidomeetri tross kinnitub sinna taldrikusse või ei. Vähemalt mul on raske seda siit poolt ekraani seda kindlaks teha. Samas ega,siin endam vaielda pole midagi enam vähem on ju selge,mis asjaga tegu.Wink


Vasta
#12

Ülemiselt pildilt võiks rikutud fantaasia abil ettekujutada spikokatrossi otsa fikseerimise polti ?
Aga siiski - Kevin! On veel Sinulgi pildistamise alal arenguruumi ! Smile
Vasta
#13

Spidomeetritross läheb piduritrossi pinguti kõrval olevasse pesasse, näha kõrgem koht.
Vasta
#14

(18-01-2010, 11:53 AM)teints Kirjutas:  Spidomeetritross läheb piduritrossi pinguti kõrval olevasse pesasse, näha kõrgem koht.
'

See on hea uudis! Smile Aga ta läheb sinna juhul, kui see pesa on seest tühi, kui on kinnine relikt ja vanaaja jäänus, siis sinna midagi sisse ei topi ja tükk on ilmselt K58 küljest. (nagu Ksf! Maz500 siin püüdis selgitada, kui keegi juhtus lugema äkki ? ) Kevini oma aga tundub olevat siiski vanemale mudelile sobiv.
Vot kuidas väikeste vahendite ja lihtsa asjaga saab põneva teema teha! Big Grin
Vasta
#15

Kui juba tühja ja põneva jutu pajatamiseks läks, siis kas ülemisel pildil piduriklotsi alt just selle " õige " koha pealt ei paista nagu spidoajami tigu?
Kuid kuidas selle spidotrossi alumine ots tolle kaane külge stoperdataksegi, kas seal ei peaks mingi nupp olema? Ei viitsi kohe oma ratta juurde läbi paksu lume toasussides jne.

Tervitab Veteran.
Vasta
#16

Vanadel rööpkülik-liigenditega esihargiga ratastel oli spidovõlli otsa stoperdamiseks vedruga surunupp, M1M-l juba oli vist M6 polt kruvikeeraja lõhikuga, mulle koidaks justkui seda polti sealt esimese pildi pealt veidi ka.
Vasta
#17

Spidomeetri auk on olemas, samuti oli tigu seal sees olemas.. aga mis ma ikka seletan, jagan pilte.

[Pilt: 064040809a8184.jpg]

[Pilt: 064040811cb9cd.jpg]

[Pilt: 0640408138b228.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne