Mootoriploki värvimine???
#1

Tere!!!

Vaja oleks mootoriplokk värvida ja siinkohal ma paluks targemate meeste nõu. Kõige lihtsam viimistlus oleks muidugi pulbervärvimine. Sellega kaasneb aga 200 kraadine kuumus plokile. Kas see 200 kraadi võib mootoriplokile saatuslikuks saada? Mis võimalusi veel on? Igasugune nõu mootori viimistluse kohta oleks teretulnud.
Tegemist siis sõiduauto mootoriga.

Terv. Marco
Vasta
#2

Ehk valgustaksid, mis plokiga tegu. Õhkjahutusega mootor? Vesijahutusega mootor? Malmplokk? Alumiiniumplokk?
Vasta
#3

Aga kas tõesti siis muid võimalusi pole peale pulbri? Omal aja sai ikka värvipüstoliga neid värvitud. Võtad mootori maha,eemaldad kõik segavad detailid ja annad minna.Ei midagi keerulist ja rasket siin pole.Ainult seda pead jälgima,et pind oleks ilusti puhas nii õlist kui tolmust ja muust jamast.Lased krundi alla ja siis vastavalt värvile kas lased märg/märjalt või ootad kuni krunt kuiv,matistatud ja siis lased omal soovil valitud tooni värvi selga! Anna kuuma.
Vasta
#4

(18-01-2010, 21:11 PM)marco Kirjutas:  ... Kõige lihtsam viimistlus oleks muidugi pulbervärvimine. Sellega kaasneb aga 200 kraadine kuumus plokile. Kas see 200 kraadi võib mootoriplokile saatuslikuks saada? Mis võimalusi veel on? ...
Kui sa oleksid "vanem foorumikala", siis noriksin natike su kallal... Pulbervärvimine kõige lihtsam?????? Kõige lihtsam oleks laeva mootoriplokki värvida pihustiga... Kuna aga sa oled suht uus, siis ma küsin vaid, mis plokiga on tegu?
Ei usu, et 200kraadi midagi halba teeb. See on ju paras töötemperatuur (tegu ikka sisepõlemismootoriga?). Kuumutatakse ju ahjus ja tempertuur tõuseb ühtlaselt kogu ploki ulatuses.
Smile
Vasta
#5

Vabandust.
Tegemist VW Golfi mootoriga(1,1 37Kw-i)-1980a.
Ühes teises foorumis öeldi, et ei soovitata liivapritsiga puhastada, kuid miks, see vastus jäi saamata.
Vasta
#6

Mina puhastasin oma motika (K750) mootori ploki liivapritsiga ja pärast värvisin. Ei olnud mingeid probleeme. Muudelt detailidelt (mida pole liivapritsitanud) kippus värv kohati maha kooruma.
Mootori ploki värvimiseks võib kasutada mingit tavalist kuumkuivamise värvi. Vanasti olid autovärvid ML, mis tahtsid kuivamiseks paar tundi 110 kraadi (Lada plokk).
           
Vasta
#7

Mootoriplokki ei soovitatud Teil sellepärast ilmselt puhastada liivapritsiga, et liiv võib sattuda sinna, kus pole soovitav.Seepärast peab avade kinnikatmisel olema eriti hoolikas, muud probleemi siin pole!
Värvide valik on suur, pulber see kõige lihtsam küll pole, vast ikka vastupidi. Siin ka mõni näide. Gaz -67 mootor värvitud nn. veoautovärviga, MGB värv tuli rootsist, oli spets. selle margi mootori jaoks mõeldud ( oli 2-komponentne)        

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne