26-01-2010, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2010, 23:13 PM ja muutjaks oli MaxL.)
Minul on talve autoks 2004 aastal Tais valmistatud diisel Ford Ranger. Ei ole tal mingit plokisoojendust ega Webastot. Käima on läinud iga ilmaga ja käib külmalt sama vaikselt kui suvel. Ei ole kasutanud ka mingit kütuselisandit, -15 sõitsin veel suveküttega. Kuna sõidan väga lühikesi otsi siis kabiin küll soojaks ei jõua minna.
Sügisel tüdrukule ostetud Chrysler Sebring Cabrio osutus aga veel paremaks talve autoks. Salong läheb uskumatult kiiresti soojaks(sama kiiresti jahtub ka maha) ja kütusekulu jääb isegi selliste külmade ja pudruste teedega alla kümne. Väga säästlik võrreldes minu Rangeri ligi kahekümnese kuluga.
Esmaspäeval oli terve päev tõõkoda muidugi Prantsuse sõidukite päralt. Need sai tõstukiga lae alla tõstetud, et teised alla mahuksid. Terve päeva jooksul ei käinud tõõkojas ühtegi mitte Prantsuse autot, see on tase!
Sügisel tüdrukule ostetud Chrysler Sebring Cabrio osutus aga veel paremaks talve autoks. Salong läheb uskumatult kiiresti soojaks(sama kiiresti jahtub ka maha) ja kütusekulu jääb isegi selliste külmade ja pudruste teedega alla kümne. Väga säästlik võrreldes minu Rangeri ligi kahekümnese kuluga.
Esmaspäeval oli terve päev tõõkoda muidugi Prantsuse sõidukite päralt. Need sai tõstukiga lae alla tõstetud, et teised alla mahuksid. Terve päeva jooksul ei käinud tõõkojas ühtegi mitte Prantsuse autot, see on tase!
Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.