Opel gt 70
#1

Eelmine nädal jõudis uus projekt garaazi, mis võtab ka osa talverallist.
       
Tegemist siis 70´aasta gt. algselt usast pärit.
Kere on roostevaba kõik plekid originaalid, kuid taha otsa on paugu saanud, mis on väga primitiivselt üles löödud. Esmasne on valmistada ette talveralliks ja peale seda läheb pulkadeks ja tegemisse.
Hetkel on kõik tuled tööle saadud, vaja veel ohutuled ülekäia. Pidurid puhastada ,sest jäävad peale ja naelad alla.
Saaga jätkub.

Harri
Autoklassik
Vasta
#2

Käreda pakasega hakkavad GT-d välja tulema. Jõudu ja jaksu ilusa autoga.
Vasta
#3

Tänaseks siis korrastatud elekter, kõik tuled tööle saadus, ostetud romulast tuli tagurdustuleks. Käsipidur reguleeritud, üks suport lahti võetud. Nüüd pidurid töötavad. Signaaliga oli päris palju tööd pidi kogu roolisamba lahti võtma sest isolatsioon oli ühest kohast viga saanud ja keerates töötas ka signaal.
Sisu sai puhastatud ja kergelt üle käidud.
Teha veel enne ülevaatust, karpa regull, turvavööd liikuma saada.
Täna sai avastud ka ,et autol 4x heavy duty amordid ja poly puksid.
Karpa on vahetatud weber 32/36 vastu, otseläbi summuti. Arvatavasti on ka nukk vahetatud sest tühikäik lonkab selliselt ja pöördesse läheb ka vähe paremini kui ootaks.
mõned pildid sisust.                
Vasta
#4

Tore et klassikalisi opeleid ka Eestisse juurde tuleb. Mõni aeg tagasi oli üks auto24-jas ka müügil aga kahjuks ei suutnud auto müüja kuidagi aega leida, et autot näidata ja minust ta ostmata jäi.Sad
Vasta
#5

Tean täpselt mida sa tunned käisin ka ise seda vaatamas, "huvitav" müüja oli.
Aga õnneks ei ostnud Wink
Vasta
#6

Olen lihtsalt veidi kade... Big Grin
Vasta
#7

Minagi tolle müüjaga suhtlesin kuni lõpuks mees andis teada, et tal on nüüd aega autot näidata ja tulgu ma ikka mingil hommikul kuskile blaablaa kohta jne. Ise arvasin, et lõpuks miski oksjonilaadne madin lumepallina kõima lükataks. Ei läinud. Oleks vend samal päeval(või nädalal) kui kuulutuse pani ka masinat näidata saanud oleks too oupeletis auto24-st minu varandus. Kahju.Ise vend veel kiitis, et sommid tal huvinimekirjas lausa trügivad et saaks teda eurodega loopida.

Ja üleüldse on see vist viimase poole aasta jooksul neljas masin millele olen koheselt kuulutuse ilmudes silma peale pannud, helistanud suhelnud,kuid mis on mingitel omanike põhjustet ajakulu ja "tahan-kohe-rikkaks-saada" hinnamängude pärast koju toomata jäänudSad


Aga edu ja jõudu massina korda seadmisel. Venime võidu!
Vasta
#8

Uudiseid: Tänaseks saadud nii kaugele ,et vaja paigaldada ainult juhiuksele peegel, numbrid saada ja ülevaatusele. Sai avastatud lisaks elektrilistele probleemidele ,et ka tagumine üks piduritöösilinder on otsad andnud, mõlemad pooled sai igaks juhuks vahetatud. 180.- eek tükk ja päevaga kohal.
Käsipidur reguleeritud, karpa puhastatud ameerika maa sodist, jagaja kaas, rootor, kontaktid ja küünlad vahetatud. teha võiks veel õli vahetuse siis korras.
Sai laenatud ka sõbra käest talverehvid 155 laiusega, mis näevad päris ajastu kohased välja seal all. Hoovis esimesed test sõidud tehtud ja paistab kõik toimivat nii kui peab. Avastasn veel ,et eelmine omanik on vahetanud kõik puksid PU pukside vastu ja lisanud jäigad amordid nii ette kui taha.
Pikemal ekskursioonil põhja all ei leidnud ühtegi keevitus või rooste jälge, samuti on rattakoopad kõik originaalid ja ilma roosteta. Hea mõtte oleks veel enne talverallit vahaga üle käia põhi ,et kaitsta soola eest.Järgmine nädal siis Laitsesse test sõite tegema.
(03-02-2010, 22:22 PM)krooks Kirjutas:  Minagi tolle müüjaga suhtlesin kuni lõpuks mees andis teada, et tal on nüüd aega autot näidata ja tulgu ma ikka mingil hommikul kuskile blaablaa kohta jne. Ise arvasin, et lõpuks miski oksjonilaadne madin lumepallina kõima lükataks. Ei läinud. Oleks vend samal päeval(või nädalal) kui kuulutuse pani ka masinat näidata saanud oleks too oupeletis auto24-st minu varandus. Kahju.Ise vend veel kiitis, et sommid tal huvinimekirjas lausa trügivad et saaks teda eurodega loopida.

Ja üleüldse on see vist viimase poole aasta jooksul neljas masin millele olen koheselt kuulutuse ilmudes silma peale pannud, helistanud suhelnud,kuid mis on mingitel omanike põhjustet ajakulu ja "tahan-kohe-rikkaks-saada" hinnamängude pärast koju toomata jäänudSad


Aga edu ja jõudu massina korda seadmisel. Venime võidu!

Mis puutub müüja kohta siis täitsa nõus, uurisin minagi ,et kas tegemist oksjoniga. Ei ,ei tulevad inimesed ja pakuvad ja siis kes rohkem pakub saab endale. Naljakas aga igasugu inimesi on Smile rahu kõigile
Vasta
#9

Lisa ikka pildimaterjali ka, et ila tilkuma saaks Toungue
Vasta
#10

(05-02-2010, 19:53 PM)mrt36 Kirjutas:  Lisa ikka pildimaterjali ka, et ila tilkuma saaks Toungue

Linna peal olla nähtud Big Grin
[Pilt: orig_26277807_wQgo.jpg][Pilt: orig_26277805_RIEr.jpg]

Vasta
#11

OI OI mis tuled, saan küll asjade vajalikkusest aru, kuid ikkagi...
Vasta
#12

Kuna me kasutame seda autot ainult talveralliks ja garaazis olid need olemas siis läksime lihtsamat teed. pealegi proovisin korraks mingeid ümmargusi traktori omasid ja tundus, et kuidagi liiga ümmargune saab kogu esiots.
Jäänud veel esiratta vibra kõrvaldada, mille saime eelmine aasta ühel kiiruskatsel ja natuke summutit sättida, et vastu tagasilda ei käi.
Vasta
#13

Vahepeal siis osa võetud mõnest talverallist ja palju muudetud pole.
See vähene ,mis siiamaani on tehtud on järgmine.
Istmed vahetatud Starioni omade vastu.
Puksid taga vahetatud kõik PU omade vastu.
Mootor käis lahti ja sai pea porditud ja värskendatud uute tihenditega.
Pidurivoolikud
Peasilindri rem komplekt.
rooli otsad ja muud kuluosad sildades.
Kuna uus ralli tulemas siis sai auto oktoobris ette võetud.
Kõigepealt läheb alla 5 kast rekordi pealt, uus sidur ja omega pealt 2,4l mootor. v.l kolle jääb omega enda oma ja sinna järgi siis isetehtud torud järele. Kütuse eest hoolitseb suurem 38dgs weber originaal kollektori peal ,mis on ümbertehtud. Vahetusse läksid kõik saaled ja tihendid, lisandus veel uus nukk Enem x1, mis peaks natuke parandama 2.4 madalapöördelisust. Suurem radikas, et jahutus oleks ka tasemel.
Kuna juba eelmistel aastatel oli pidamisega probleeme siis selle vastu peaks aitama LSD lukk tagasillas, lisaks kui aega üle jääb siis wats link või mõni muu lahendus mis hoiaks silda rohkem paigal. Taha uued ja natuke jäigemad vedrud, üks vanadest oli pooleks läinud ja sellest ka kahtlane käitumine kurvides. Tööde nimekiri on pikk ja hetkel juba uus mootor peal, tagasild ootab veel lukku. Kui tehnilise poole pealt saab jaanuari lõpuks valmis siis võibolla jõuab ka teha kiire värvimise ,et kaitsta keret natuke järgmise talve ralli eest.
Vasta
#14

       
Vasta
#15

Täna siis mootorist esimesed hääled käes, vaja ehitada veel uus summuti ja oodata kuni tagasilla ja gardaani saab tegemisest kätte. Küsimärk on veel jahutus, et kuidas originaal radikas uuele mootorile vastu peab aga eks see tuleb esimeste proovi sõitudega välja. Karburaator vajab veel sättimist, hetkel annab liiga palju peale. Kõik mahlad püsisid sees ja isegi õlirõhk oli korralik oleneb ,mis sooja mootori tegema hakkab.
Varsti siis kätt harjutama talveralliks.
Vasta
#16

Eks radika suuruse peab kompenseerima võimsam ventilaator.
Vasta
#17

Kas enne oli peal 1,9-sane,kui jah siis ei tohiks jahutus probleeme tulla.
Ülina ära muud sisse topi kui 15w40, vedelama tökati korral jääb tühikäigul õlitus lahjaks,nii on vähemalt minu opelite CIH mootorite puhul olnud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18

Hetkel proovin tavalise vendiga kui see väikseks jääb siis elektriline juurde. Õlina on mul sissesõidu ajaks kasutusel jah 15w40 ja pärast sisse 20w50. Hetkel oli tühikäigul külma mootoriga 4 (ühikut ei mäleta aga skaala jookseb 5) eelmise mootoriga oli see 3,5.
Hetkel summuti ehitus ja ülejäänud asjad. Sild peaks valmima paari nädala pärast selleks ajaks peaks ka auto nii kaugel olema, et alla ja minekut.
Vasta
#19

Jah seda 20w50 soovitab data panna,kuid talvel äkki jääb paksuks,suure pakasega saab starter ikka vatti.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#20

Õli kohapealt hea mõte. Täna sai siis Genekas vahetatud 2,2 rekordi oma vastu ja eemaldatud väline pingeregulaator, lisaks peaks uus genekas olema 65amp vs 35amp. Ümber sai tehtud jagaja, vakuum eemaldatud ,plaadid kinni keevitatud, vihtide vedrud vahetatud nõrgemate vastu. Kollektoril vaakum võtud suletud. Samuti sai genekal vahetatud harjad ja muud sise organid koos laagritega. Mootor käivitub ilusti, tühikäigul on aru saada ,et nukk pole päris originaal. Homme siis pükse ümber tegema ,et need käigukasti kõrvale mahutada, lisaks vaja käigukasti tala ümber teha ,et saaks summuti seal läbi viia. Sellega peaks saama summuti suht kõrgele ja ei tohiks enam kõige madalam koht olla autol. Loodetavasti saab varsti silla alla ja gardaani ka siis saab alustada süüte ja karpa reguleerimisega ja summuti lõpuni tegemisega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne