Jaguar XK120 DHC
#1

Tegemist 53` aasta DHC parem poolse rooliga. Tehtud neid siis 293tk.
Auto läks töösse sept. alguses. Tehtud on uus alates ustest tahapoole.
Lisaks vahetatud suunatuled, esitulede korpused, uksed vahed paika aetud, luukide vahed. Kõik on tehtud nagu tehases tinaga ja käsitsi maha lihvides.
Mootor on matching numbers ja läbinud kap. remondi, kast hetkel veel töös.
lähipäevadel värvimisse. Valmimis tähtaeg aprill-mai.
Värviks BRG ja sisuks Bisquit brown.        
Üritan kõiki huvilisi kursis hoida töökäiguga.

Harri
Autoklassik
Vasta
#2

Kuhu riiki auto arvele tuleb? Ja väga hea oleks lugeda ka auto saamisloost.
Vasta
#3

(28-01-2010, 17:14 PM)siim006 Kirjutas:  Kuhu riiki auto arvele tuleb? Ja väga hea oleks lugeda ka auto saamisloost.

Sa vötsid mul peaaegu sönad suust.
Kas teed selle auto kellelegi teisele vöi on endale, see jutust eriti ei selgunud, aga see selleks. Väga ilusad projektid jöuavad juba siia maarjamaale ja edu selle korda tegemisel.
Kuid mul tekkis üks küsimus, rohkem on see seotud Daimler SP250-nega ja ka teiste GB liikuridega. Miks tuuakse Ameerikast Britti klassikalisi masinaid, kui seda vöiks ju lähemalt emamaalt ka tuua?
[1) Lühem maa 2) Odavamad hinnad 3) Valik suurem]* Aga pole selles nii kindel. Palun kas keegi oskab seda ära seletada?

*käib GB kohta

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#4

Auto tõime aasta tagasi saksast. Auto ise alguse saanud inglismaalt ja edasi rännanud Austriasse ja siis sealt edasi saksa kus me ta ka kätte saime.
Alusttud oli töödega, varuosa plekid ja päris palju uusi juppe oli juba eelmine omanik soetanud. Tagaosa on uutest tükkidest tehtud, pean ütlema ,et mitte kui üks plekk ei sobinud.
Mis puutub autode toomisse siis ma ise eelistan järgnevat varianti.
Auto on usast toodud, sest sealne kliima hoiab neid paremini, kui auto euroopas siis lähen kohale ja vaatan kandidaadid üle, ilma ise enne üle vaadamatta selliseid autosid ei julge osta. Kui meeldib ja on hinda väärt siis kas suur treiler järele või ise väikesega järgi nagu ka xk120 sai toodud.
Auto tuleb eesti registrisse loodetavasti (parem poolne rool) ja hakkab suvel elama venemaal ja talvel eestis.
Lähipäevadel saab lisatud veel pilte töökäigust.
Samas pean ütlema ,et selle auto keretööd ajavad juhtme kokku küll ja lähim sarnane mudel on soomes mida olen käinud vaatamas ,et näha kuidas peaks originaalis olema.
Päris keeruline juhtum aga loodame ,et suveks sõitma.

Harri
Autoklassik
Vasta
#5

mõned pildid kuidas tina panna, ukse vahed ja tagastange kronsteini proov.            
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne