Kasko kindlustus Klassikule
#1

Tere

Nimelt plaanis saada eestis tööle klassikalistele autodele kasko teenus.
Et selle projektiga edasi minna sooviks teada kes on sellisest asjast huvitatud.
Lisage palun ka oma auto mudel ja aasta.
Mujal maailmas on see täiesti tavaline asi ja ka hinnad samad ,mis tavalisel autol. Kui piisav arv huvilisi koos siis saan uurida kes suudaks sellist teenust pakkuda.

Harri
Autoklassik
Vasta
#2

Huvi olemas:
Triumph Spitfire4 (MK1) 1964.a.
Vasta
#3

Hea mõtte, ka mootorratta huvilised palun!
Vasta
#4

EMSAl on huvi asja vastu. Seni on katsed saada kaskot või varakindlustust eksponaatidele põrkunud kindlustatava objekti hinna küsimuse vastu - nõutakse hinnaekspertiisi, aga ükski ekspert eriti ei sobi jne. Aga kuidas haruldasematel ja omaniku poolt hoole ja vaevaga taastatud eksemplaridel hüvitatavat väärtust õiglaselt määrata? Müts maha, kui see teema lahenduse leiab.
Vasta
#5

Seda ma üritangi kindlustusele selgeks teha, et ei ole vaja miljoneid nõuda kui risk on tõenäoliselt väiksem. Kõik eesti suuremad firmad on kellegi partnerid euroopas, hea lihtne oleks nende käest lihtsalt vastavad tabelid ja muud andmed üle tuua.
Vaja on veel huvilisi, nii et julgelt soovi avaldama ja küsimusi esitama.
Vasta
#6

Uurisin siin ka sügisel kasko variante 65 Mustangile, aga ei miskit.
Öeldi, et sellisele autole me kaskot ei paku ja kogu lugu.
Siin veel 65 Thunderbird ootab oma järge ja 53 Cadillac ka.
Kui esimesele kahele on juppe leida ja nii, siis viimasele on juppide leidmisega juba probeem, et mitte öelda väga keeruline.
Seal tekib jah küsimus, et mismoodi sa teda siis hindad.
Vasta
#7

(01-02-2010, 02:05 AM)krss Kirjutas:  Kõigepealt, see teenus on Eestis olemas juba mõned aastad - IF pakub kaskot ka vanadele autodele (küsisin ja sain pakkumise 1973a Saab Sonettile), ainult et selle kuumaks oli täiesti utoopiline, lepingule lisatavatest kliendivaenulikest lisatingimustest rääkimata. Hetkel plaanis rääkida samal teemal BTA-ga (kontaktid olemas, küsi kui huvi). Soomes elades oli mul ka Saab 96-l kasko peal (mh ka tasuta äravedamine rikke puhul!) kuna see oli lihtsalt nii odav, et imelik oleks olnud jätta tegemata.

Tegelikult on see täiesti mõistetamatu, miks Eestis kindlustusseltsid uunikumide kasko nimel pingutada ei viitsi, kuna tegemist peaks olema kindlustusseltsile äärmiselt kasumliku tootega - oma kätega taastatud uunikumidest suur osa sõidab aastas mõnisada kuni mõnituhat kilomeetrit (käputäis vanatehnikaüritusi ja -näitusi), nendega ei liigelda kõrge riski piirkondades/aegadel (tipptunnil Tallinnas) vaid pigem vabal ajal ja vähese liiklusega ning nendega sõidetakse oluliselt hoolikamalt kui tarbeautodega. Eelmine aasta sõitsin Sonettiga vaid mõned sajad kilomeetrid. Mis oleks mõistlik kaskokindlustusmakse iga päeva või kilomeetri kohta, mida võiks maksta?

see on küll huvitav fakt , et IF pakub vanadele sõidukitele kindlustust ... käisin IFi Rapla kontoris ja sain vastuseks , et kahjuks vanematele sõidukitele, kui 15 aastat , ei pakuta ...
ERGO kodulehel oli võimalik teha hinnakalkulatsioon oma sõidukile kuid lähemal uurimisel selgus , et võimalus siiski puudub ...
Vasta
#8

Mina oleks pundis!
Selle nädala lõpuks peaks olema ka mingi hinna laadne asi käes olema ,tõenäoliselt hakkavad samuti kõik pakkumised olema indv.
Hetkel probleem selles kes hindab auto ja kes teostab kindlustuse jaoks hinnapakkumise.

Harri
Autoklassik
Vasta
#9

Huvilised saatke mulle palun oma email, et saaksin teile edastada faili mida on vaja täita ,et edasi liikuda.
Hetkel on 2 UK firmat huvitatud pakkuma sellist teenust eestis, nüüd vaja andmeid.

Kontaktid palun
harri@autoklassik.ee

tänan
Vasta
#10

Võib olla olen naiivne, aga siiski küsiks - mis mõtet sellega on?

Uunikumit on suhteliselt mõtetu varastada.
Uunikumil ei ole reeglina sees kallit stereo või hinnalisi velg
Uunikum sõidab harva, reeglina kõike LE reeglid täites, ja seegi suvel ja hea ilmaga.
Ning lisaks sellele, uunikumit on mõnevõrra lihtsam taastada avarii järel -
näiteks GAZ-21 tiib maksab uuena 1000 eek, esituli 100 eek jne...

Ning lisaks sellele, olgem ausad - eestis on väga vähe uunikume mis annaksid hinna poolest kas või uue Mazda 6 mõõdu välja.


Nii et minu jaoks see on kuidagi mõtetu, sorry.

Palju tõsisemalt oleksin huvitatud garaazivalvest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#11

Minu mõte on selles ,et kui sul näiteks uks parklas ära rihitakse või keegi sõidab sulle öösel sisse ja lahkub või keeratakse peegel küljest jne.....
kasko lihtsalt mugavuse ja muretuse pärast, kui ma sõidan autoga 3 kuud siis ei tahaks küll ise maksta kui keegi otsustab mul midagi auto külest ära keerata.
Teadmiseks ka teistele siis loodetavasti on järgmine hooaeg kasko ka vanadele olemas, endal on esimene MGB kasko peale saanud ja hinnad ka mõistlikud.
PS, kõigil autodel ei maksa tiivad 1000 ja tuled 100 Wink
Vasta
#12

(21-08-2010, 00:46 AM)denis23 Kirjutas:  Võib olla olen naiivne, aga siiski küsiks - mis mõtet sellega on?

Uunikumit on suhteliselt mõtetu varastada.
Uunikumil ei ole reeglina sees kallit stereo või hinnalisi velg

Palju tõsisemalt oleksin huvitatud garaazivalvest.

Natuke iseendale vastu ei räägi?

Ja see varuosahindade väljatoomine pole ka just parim näide. Volga tiiva võid 1k eest saada, aga mis maksab see töö, et see auto külge ka sobima hakkaks?
(Samas, mina pole isegi ühegi masina taastamisel nokkapidi juures olnud, Denissil peaks kogemust tunduvalt rohkem olema).

Kõige rohkem on mul kahju tegelikult noorklassikute omanikest. Autod, mida leidub veel ohtrasti igasuguste jobude käes läbiaetud kujul (kuid korraliku isendina omavad väga kõva väärtust), on ülimadala turuhinnaga. Ja kui siis korralik isend puruks sõidetakse, peab hakkama tõestama, kes see kaamel on. Kindlustus maksab ju turuhinna järgi.
Näitena kasvõi BMW e30 325i või e34 535i. Või Sierra kõvemad mudelid.

Igatahes peaks sellisel kindlustusel turgu olema, iseasi milliseks see hind kujuneb, et ka äriliselt asi ära tasuks.
Vasta
#13

Mul on hetkel kokku leppitud järgmiselt, et enne määran ise sõiduki turuväärtuse ja sellest olenevalt tuleb ka kuumakse, sellega peaks ära jääma juhtumid, kus surnud E21 keeratakse ümber puu ja nõutakse palju raha või siis korralikult taastatud E21 ja makstakse välja surnud auto raha.
Hetkel kindlustus ei ole huvitatud väga kallite suurusjärk 500-1milj autode kindlustamisest sest seal on riskid suuremad. Kuid autod alla selle ei tohiks olla probleem kui nad näevad ka hinnale vastavad välja.
Minu arust igati teretulnud, et selline asi lõpuks ka eestisse jõuab, endal on vajalik just vanatehnika rendi jaoks.

Harri
Autoklassik oü
Vasta
#14

Kas oled saanud selle kasko kindlustuse asja käima?
Kas tegemist Eesti või mõne välismaise kindlustusfirmaga?
Kuidas üldse see protseduur välja näeb?
Peaks siin hakkama ka vaikselt oma valmiva projekti kindlustamise peale mõtlema ja sellepärast oleks tore kui vähe teadjamad nõu suudavad anda sellel teemal.
Vasta
#15

Kui tahta klassikalisele autole kaskot, siis tuleb ta regada suomaaliasse või pedekuningriiki. Saab õiglased hinnad ja mõistva suhtumise. Siinsed seltsid on nii hinnad, kui suhtumise võtnud otse persest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

Huvi pärast lasin oma nn. kindlustusmaakleril uurida kas ja kuidas saaks kindlustada 71´ GTO-d mis siis võetud algosadeks ja uuesti puhastatuna/keevitatuna/värvituna kokku pandud. Loomulikult ka uus ajastutruu sisu ja värvus ning kogu veermiku osa ja mootor uuendatud. Põhimõtteliselt siis nagu uus auto.
Peale paari päeva tuli vastus,et kahjuks ei ole keegi nõus seda autot kindlustama. Enamus oli põhjenduseks öelnud,et turuväärtust raske hinnata ja võimaliku kahjukäsitluse korral ülmalt keeruline remondi kalkulatsiooni koostada ning teostada.
On kellegil kusagil midagi muud ka kostetud või ongi selle teemaga nii?
Vasta
#17

.......kurb aga tõsi,nii ongi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18

Läbi tutvuste on võimalik saada ka siin tegutsevatest seltsidest. Hind loomulikult pole õiglane, nagu hea Eesti äritava ette näeb.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#19

Seda läbi tutvuste teemat olen ka kuulnud. Aga kuulnud ka seda,et kui mats käes oli, siis läksid asjad ikka kole nugade peale lõpuks.
Ehk see vast selline natuke kahtlane teema.
Vasta
#20

(11-06-2014, 13:45 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kui tahta klassikalisele autole kaskot, siis tuleb ta regada suomaaliasse või pedekuningriiki.

Ei häbene ennast korrata Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne