74a 2103 müügis
#21

(12-02-2010, 18:53 PM)uko Kirjutas:  Põhja alla on lastud juurde mingit valget asja,ilmselt kaasaegne kivikaitse.On sattunud seda tagasilla vardale,käsipiduri trossile jne.

See foto on tehtud pärast sõitu Pärnu - Tallinn
Ja uus omanik ei ole lapiga poripritsmeid ära pühkinud.

Kruvikas plekist läbi.... oeh niisama sirvisid teemat või lugesid ka?
Kas sul toas diivanijalad ka läbi roostetavad?
Kuivas garaazis ei roosteta ju haljas plekk ka läbi. Tekib vaid pindmine rooste ja nii jääb. Kui see masin on vaid vihma pealt näinud ja kohe pärast seda põhjapesu saanud, siis mis moodi oleks see võimalik Rolleyes
Vasta
#22

See on ju arusaadav, et midagi tuleb ikka masinaga teha, et ta nii kaua säiliks..nt on põhja all mitme talade augud kaetud kummist korkidega, mõndades talades on ka mingeid auke juurde tehtud, kas see siis selleks, et vesi/kondents paremini välja pääseks vms.
Igatahes ega need üliväiksed asjad mingit vahet tee ning tegemist on tõelise pärliga.Smile
Vasta
#23

(12-02-2010, 19:23 PM)robi Kirjutas:  Kas sul toas diivanijalad ka läbi roostetavad?
Kuivas garaazis ei roosteta ju haljas plekk ka läbi. Tekib vaid pindmine rooste ja nii jääb. Kui see masin on vaid vihma pealt näinud ja kohe pärast seda põhjapesu saanud, siis mis moodi oleks see võimalik Rolleyes

Natuke kohatu võrdlus. Diivanit sa ju välja ei vea ja ei pese. Tavaliselt. Kui seda siiski regulaarselt teha ja diivani jagadesse vett satub, mis sealt välja auruda ei saa, võib diivani jalg pikapeale ära küll roostetadaSmile
Vasta
#24

Selle nädala kolmapäeval oli mul pealinna asja. Muuhulgas käisin samuti Okupatsioonimuuseumis. Mitte ainult kõnealuse VAZ 2103 pärast, vaid olin seal pigem aega parajaks tegemas.

Olles nüüd samuti oma poolprofessionaalse pilguga selle vaidlusaluse Lada üle vaadanud, tuleb nentida, et tegu on ikka väga hästi hoitud autoga.
Isegi minu sinine IÞ 412 pole nii hästi säilinud, kui see konkreetne masin. Olgugi, et ta on samamoodi originaalvärvi all ning läbisõitu u 60 000 km.

Uuenduse eesmärgil tehtud värviparandused oleksid selle VAZ 2103 kereplekkide juures silma hakanud.
Päris põhja alla ma ennast selili muidugimõista ei visanud ning taskulambi ja luubiga teda pingsalt uurima ei hakanud, sest et sellel tarkuse tagaajamisel "on ta nüüd põhja alt viimse seibini ja värvitilgani 100% originaal või mitte" poleks nagunii mingit mõtet.

Auto omanikule soovitaks musta numbri taotlus sisse anda ja ma olen suht kindel, et peale mõningast paranduslikku näputööd auto kallal talle see ka väljastatakse.
Siis oleks selle koha pealt niiöelda märk maha pandud, et missugune peaks tegelikult üks originaalkonditsioonis N.Liidu auto välja nägema ja teiste analoogsete masinate omanike jaoks näitlik etalon olemas.
Vasta
#25

(13-02-2010, 00:36 AM)vant Kirjutas:  Natuke kohatu võrdlus.

Üks räägib aiast, teine aia august.
Vasta
#26

See auto on tase, just säilivuse osas.
Ja olen täiesti ühel meelel Sm.Volgahuvilisega . Peaks andma musta numbri taotlus sisse, kaldun arvama et kui autot näidata ametnikele, siis pole probleemi nende saamisel.
Kui Kilulinnas hakatakse neid vanu õismäe ja muid garaaze kokku lükkama siis tuleb sealt ilmselt sarnaseid asju veel hulka välja.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#27

Kus kandis Pärnus auto elas, kui saladus ei ole ? Sellise rariteedi elupaika võiks lausa korra kaugemalt silmitseda Big Grin

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#28

Sel masinal juba ammu must nr Smile Sattusin kevadel selle praeguse omaniku juurde ja nägin seda imet oma silmaga. Praegune omanik ütles, et seda masinat peakski tegelikult alt poolt vaatama, sest on sealt tõesti nagu uus. Masin on kindlates kätes ja väga heades hoiutingimustes Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne