Uaz 69?-elektri süsteemi probleemid
#1

Mul on uaz 69 mis töötas ilusti(generaator,tuled,starter korras).
Enne talve läks starter katki,käima sai ainult tõmmates.
A ja kui starter katki läks ,siis tundus et mootor oli liigas kuum,sest jahutusvedelikku oli vähesel määral välja voolanud alt kraanist.
sain uue starteri ,ühendasin ära nii nagu peaks olema,aga nüüd ei ole sädet,starter veab mootorit ringi,aga küünaltes sädet pole.
ma ise ei oska midagi arvata.

       
Vasta
#2

Kas keegi oskab midagi pakkuda milles konks võib olla?
Vasta
#3

Ei oska muud soovitada kui hakka testriga või kontrolllambiga järge ajama.Süütelukust vast võiks alustada.
Edu
Vasta
#4

Alustuseks puhasta kontaktid ära
Vasta
#5

Selline jama on ,et mul on starteri ja süütepooli juures juhtmed sassi läinud.Kui kellegil on mõni pilt või skeem ,siis palun saatke.
Vasta
#6

(10-04-2010, 00:24 AM)fred Kirjutas:  Selline jama on ,et mul on starteri ja süütepooli juures juhtmed sassi läinud.Kui kellegil on mõni pilt või skeem ,siis palun saatke.

69-l peaks olema hea vene tava järgi süütepooliga järjestikku lisatakisti, mis piirab voolutugevust poolis. Käivitamise ajaks, et anda käivitamisel tugevam säde, lühistatakse starteri klemmidega see eeltakisti ära. Kui starteri pealt jalg ära võtta ja mootor käivitus, siis taastub algne seis - eeltakisti piirab jälle voolutugevust.

Инвалид информационной воины.
Vasta
#7

Gaz 69 skeem.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#8

uuur aitähh!üritan mõnel nädalavahetusel korda saadaSmile
Vasta
#9

Ühendasin juhtmed ära nii nagu skeemil ,aga ikka ei hakanud tööle,kui süütevõtit keerata siis ampermeetri osuti liigub millimeeter miinuse poole peale.
starter ei käi üldse ringi kuigi vool on starteri otstel olemas,lambid põlevad,
keegi oskab soovitada mida teha?
Vasta
#10

Kui süütelukust starterit annad siis peaks kuskil mingi relee klõbisema,kui klõps käib ja starter tööle ei hakka siis pane starterilt nö otse, akust tuleva juhtmelt viid otse voolu tõmbrelee klemmile,kui nii starter hakkab tööle siis viga relees või juhtmetes.Siis kui enda masinal vene relee veel peal oli oli pidevalt kapoti all nn vahelduvvool,võtmest starterit andes relee ainult klõbises,ei jäänud muud üle kui kruvikaga kapoti all otse ja mootor käis.panin lääne relee peale ja nüüd sellist probleemi enam pole.
Vasta
#11

mul on jalgstarter,üleval pool elektriskeemil on näha.Aga ma olen proovinud otse ja starter käib nagu teistmoodi kui eelmine starter mis katki läks.Ma võtsin küll starteri maha ning proovisin otse aku pealt siis käis küll ilusti,aga kui mootori külge tagasi panin ja juhtmed ära ühendasin siis ei käinud jälle,proovisin nii ka et starteri küljes oli ainult plussi juhe,ka siis ei läinud tööle
Vasta
#12

Kui hea sul mootori mass on?Kui maha võetult otse akult töötas siis julgen oletada,et mass võib kehva olla.
Vasta
#13

Mass,nu kui ma plussi juhtmele mis käib starteri küljes ühendasi lambi ja teise lambi otsa ühendasin mootori ,kere või starteri külge siis lamp põles sama tugevalt kui otse akuga ühendatult.
Vasta
#14

Mis on lambi võimsus?ja mis on starteri võimsus ja voolutarve?Ei oska muud soovitada kui vaata juhtmed ja nende kontaktid korralikult üle.Kui sul starter otse akult töötab,aga autol ei tööta siis ainus järeldus mis teha oskan on see,et akult tulev pluss või mass on poolpidune.
Vasta
#15

Reedel kontrollin üle kontaktid ja muud kah siis.
Vasta
#16

Mul oli kunagi aastat10-15 tagasi analoogne jama,starter käis vaevaliselt ringi.Naabrivanamees 70a papi rõhutas sama asja vaata juhtmed ja kontaktid üle,vaatasin kõik nagu ok,siis tuli too papi ka vaatama ,et mis teen ja kukkus akult tulevat pluss juhet näppima-mudima,keset juhet üks koht imelik kohe noaga sellelt kohalt isolatsjoon maha ja mis avastasime kaabel roheline(mäda),tegime selle korda ja oligi selleks korraks mure murtud.
Pole paha kui vahetad need jämedad kaablid uute vastu välja,sest iga asi saab ükskord otsa.
Vasta
#17

nuh korraks oli ka selline mõte peas,aga selle uazi elektrisüsteem tehti viimati korda 20 aastat tagasi.kontrolllin seda juhtme asja.
Vasta
#18

Kui Ikarus bussil starteri andmisel näidikute seierid hüppasid, oli viimane aeg kere ja mootori vahelise massijuhtme otsi roostest puhastada. Sul on näidikud pika inertsiga ja ei näita hüppeliselt aga võid panna mootori ja autokere või siis mootori ja aku miinusklemmi vahele selle pirni või voltmeetri. Starteri andmisel ei tohi pirn süttida ega voltmeeter üle 0,5 voldi näidata. Siis on ühendus vähemasti massipoolt olemas. Mootor on ju kummipatjadel ja sellepärast on vaja eraldi massijuhet. Vool võib liikuda ka igasugu gaasihoovastiku, sumbutitorude, toorekõride jm kaudu aga see pole normaalne.

Инвалид информационной воины.
Vasta
#19

proovin seda starteri andmise varjanti,mootori ja kere vaheline massijuhe asub karbussi juures,kontrollin seda ka.
Vasta
#20

akujuhe miinus oli mäda.aga nüüd on nii et starter käib ja muud asjad töötavad aga küünla säde on väääga väike,mida teha?kas süütepoolis on asi?aku on korras.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne