Mootor Zil 131-le
#21

Tervist foorumlased. Kui teemaalgataja 131 palju sõita ei plaani,siis kõige odavam ja lihtsam oleks praeguse mootori võimsuse suurendamine. Selleks vaja plokikaaned maha võtta ja madalamaks freesida 3-4mm ,ämbliku poldiaugud(tikkude) ka ovaalseks freesida,sest kinnitustikud nihkuvad rohkem koomale,nookuri võlli taldade alla paigaldasin 4mm paksused lappakad,tõukurvardad jäid pikaks. Palju Kw juurde tuleb ei oska täpselt öelda aga survet mõõtes oli 9,6 Lisaks paigaldasin gaasiseadme,autoks 130 kallaja, sellega toimetatud kolmas hooaeg,veetud 10t koormaid,teisel aastal panin kabiini taha ka kraana.Pole küll miski rakett aga asja ajab ära.Edu nokitsemisel.
Vasta
#22

ehk oskad lähemalt seletada.praegu autol vana mootor peal.sõidab.aga sellel ei ole jõudu kah kiita.russi mootor oleks praegu selline variant mille saaks kohe võtta.mis need masinad ikka seisavad.
aga ehk oskate üelda palju peaks olema ühe korraliku zili hind?
ilma kastita.
Vasta
#23

http://www.auto24.ee/used/466364 Smile Muidu korra olen eesti energia oksjonilt 131 kümne tuhhiga ostnud. Aga noh mis jõu puudumisse siis jagaja võib nässus olla, tsentrifugaal ja vaakum süütenurga muutjad ei tööta. tsentrifugaal kokku roostetand või vedrud laiali.Vaakumil membraan puru,karburaatori ujukitase,küünlad,juhtmed jne. Kui juba üks pütt ei tööta siis see aparaat liigub väga vaevaliselt. Mis värvi küünlad on? Muidu oma vene kroonu ajast mäletan,et vähegi korras tehasemootoriga aparaadid liikusid päris nobedalt. Big Grin
Vasta
#24

nojah.100 tuhhiga seda ei raatsiks küll osta.võtaks ilma kastita.ega see mootor pea siis nii töökorras ka olema.kõike saab teha ju.aga paar posti tagasi räägitud mootoriga mängimine.mingi asja maha liffimine huvitab rohkem.ehk võiks proovida.
ega neid zile siin kuskil müügil pole.
ehk on mõtet zil maha müüa ja osta nt gaz 66.
neid ikka liigub rohkem.ja ehk sildade pidamine peaks parem olema ja paras masin ju?
Vasta
#25

Ei saanud päris täpselt aru. Ütlesid,et sul on olemas 131 vaja ära tuua,milleks veel teist ostma pead? No ja kui kõva ehitaja oled,võid ju 131 ühe tagumise silla ära võtta,raami lühemaks teha tagumised vedrud ümberehitada jne. Saad sellise ronimisriista,et vähe pole. Ise vene kroonus sõitsin 66-ga,vägev riist. Muideks 53 mootoril olen ka plokkikaani maha freesinud,et saaks 95/gaasiga sõita, on ka gaasiga/95 tehaseplokikaani liikvel,minul lihtsalt tookord freesida lihtsam oli ja kaaned olid kallid. Praegu kasutuses kolm sõiduriista,mis gaasiga liiguvad ZIL 130, Ford eskort pirukas, Suzuki Baleno 4WD. 66-l see võimalus,et otsid kuskilt Zaika mootori tollel liitreid ja KW rohkem.
Vasta
#26

(22-02-2010, 02:11 AM)kun14 Kirjutas:  Ei saanud päris täpselt aru. Ütlesid,et sul on olemas 131 vaja ära tuua,milleks veel teist ostma pead? No ja kui kõva ehitaja oled,võid ju 131 ühe tagumise silla ära võtta,raami lühemaks teha tagumised vedrud ümberehitada jne. Saad sellise ronimisriista,et vähe pole. Ise vene kroonus sõitsin 66-ga,vägev riist. Muideks 53 mootoril olen ka plokkikaani maha freesinud,et saaks 95/gaasiga sõita, on ka gaasiga/95 tehaseplokikaani liikvel,minul lihtsalt tookord freesida lihtsam oli ja kaaned olid kallid. Praegu kasutuses kolm sõiduriista,mis gaasiga liiguvad ZIL 130, Ford eskort pirukas, Suzuki Baleno 4WD. 66-l see võimalus,et otsid kuskilt Zaika mootori tollel liitreid ja KW rohkem.
eks mõeldud nii ja naa.asi selles et maad siin kui palju.ja sai veetud masin võsa vahele,et pärid teisele päris ligi ei saaks.ja nüüd tuli mõte et kuna räigelt suur nina ees zilil siis müüks teise maha ja tooks gaz66-e
Vasta
#27

Zil 131le istub kenasti peale uuem belarussi mootor ,mis on koos turboga. Ma ei tea ,kust sellist mootorit saada ,kuid kaitseväes olen ühte sellist näinud ja täitsa kenasti liikus teine. Käigukast oli zil originaal .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne