fiat 127 mootori probleem
#1

Tervist. Probleem selline, et mootor teeb imeliku laginat nagu oleks klapivahed paigast ära aga ei saa olla sest need üle vaadatud. Probleem tekis sellest, et mootoril oli süüte probleemid ja paukus hirmsasti. Aidage palun minu mõistus enam ei võta.
Vasta
#2

Kui mootor on alanukkvõlliga,siis üks lagina põhjusi on lõtkud nn klaveris.St nookuri ja võlli vahelised lõtkud.Sellel mootoril on ka nukkvõlli kulumisprobleemid.
Vasta
#3

aga kas sellised asjad saavad päeva pealt tekida. muidu töötas mootor jumala ilusti
Vasta
#4

Kas nookuri klaver on ikka kinni. Sellel mootoril kipub klaver lahti tulema või isegi et tikkpoldid tulevad kaanest välja.
Vasta
#5

Päeva pealt võib klapi ja nookuri vaheline kausike ära lennata.
Vasta
#6

No see klaver oli ilusti kinni. täna vahetasin klapisääre tihendid ka ära kuna selgus, et üks oli oma kohalt lahti tulnud. Põhimõtteliselt olid kõik küünlad ka jumala tahmased ja esimese silindri oma oli mingi pasaga koos. Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos
Vasta
#7

(18-02-2010, 20:23 PM)xpoint Kirjutas:  Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos

Mul õnnestus omal ajal kahel 900ccm mootoril teise silindri kepsusaale ringi lasta. Miks just teine silinder ei oska öelda. Selline heli gaasi andes, nagu viskaks keegi kuivi herneid vastu plekki.

P.S. Üks korralik 900ccm mootor on mul veel alles ka. Kui huvi, siis suhtlemiseks PM.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#8

aga selline küsimus veel, et täna kui kaan maas oli siis ajasin mootorit ringi ja katsusin kolbe siis 2 kolbi liigusid käega vajutades nagu mõne võrra allapoole.
Vasta
#9

(19-02-2010, 03:13 AM)xpoint Kirjutas:  
(18-02-2010, 21:20 PM)korvimees Kirjutas:  
(18-02-2010, 20:23 PM)xpoint Kirjutas:  Äkki on mingi saale kolin aga seda ei usu eriti muidu oleks juba koos

Mul õnnestus omal ajal kahel 900ccm mootoril teise silindri kepsusaale ringi lasta.

aga selline küsimus veel, et täna kui kaan maas oli siis ajasin mootorit ringi ja katsusin kolbe siis 2 kolbi liigusid käega vajutades nagu mõne võrra allapoole.

No näed, hakkab juba looma ju Smile Ega Sa muidu teada ei saa, kui pead alt õlivanni maha võtma, siis näed, mis seis on.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#10

Oligi saalede viga olid ringi peale teinud, 1 ja 3 silinder. Aga kust saaks uued saaled, tegelt on auto mark seat ibiza 1991 a mudel, 29kw. Mootor vist nagu peaks samma olema mis fiat 127. Aga ei ole kindel ka. Äkki keegi teab kust netist tellida saaks.
Vasta
#11

(20-02-2010, 03:38 AM)xpoint Kirjutas:  Oligi saalede viga olid ringi peale teinud, 1 ja 3 silinder. Aga kust saaks uued saaled, tegelt on auto mark seat ibiza 1991 a mudel, 29kw. Mootor vist nagu peaks samma olema mis fiat 127. Aga ei ole kindel ka. Äkki keegi teab kust netist tellida saaks.
Veidi OT:
Kas mootor pole mitte 0.9 8v [46 PS/34 kW]. 1984-1993 (021A)
Fiat 127 tootmine löpetati juba 83 vöi 84 aastal ära, siis seal oli kasutusel selliste andmetega mootor. 0.9 8V, S4, 45 PS (33.1 kW; 44.4 hp)
Vöis isegi sama mootor olla, aga väikeste muudatustega. Näiteks Lancia Y10-nel oli kastusel Fiatilt* pärit mootorid, ning 5 käigukast. Unol ning Ritmol oli kasutusel nii 4-ne kui 5-ne manual ja 3 käiguline automat kast, 127 tuli välja ainult 4-se käigukastiga.

* 127-lt pärit ja osad on Brasiilia taustaga.
999cc: 45bhp @ 5000rpm Fire
999cc: 50bhp @ 5500rpm 4WD
1049cc: 55bhp @ 5850rpm Touring
1049cc: 85bhp @ 5750rpm Turbo
1301cc: 78bhp @ 5750rpm GTie
1297cc: 74bhp @ 5750rpm GTie (cat)
1108cc: 57bhp @ 5500rpm LXie
1108cc: 50bhp @ 5250rpm LXie (cat)
1297cc: 71bhp @ 5750rpm 1.3ie

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#12

No siis ma arvan, et need fiati saaled peaks sobima küll. Aga kui ei sobi saab ju alati tagasi saata.
Vasta
#13

Aga kas te mõtlete ka, et miks sellised asjad juhtuvad just väga tihti peale *syyteprobleeme, külmaga käivitamisi jmt*?

Üks põhjustest on see, et peale süütamata silindrisse sattunud kütus peseb silindrisintelt õli maha ja seejärel hakkab ilmselt kolvirõngaste vahelt läbi imbuma. Volgat näiteks tuues-kahepäevaste käivituskatsete järel oli isendil õlitase tõusnud tiku peal 1 cm võrra. Aga mida teeb bensiini ja õli segu, kui korra selline masin käima saadakse?.

Ise vahetan alati õlid selliste pikkade käivituste jäerel(kliendi autod) ja kui ise pean pikemalt viga otsides mootorit ringi ajama, siis bensupumbale viiv toru ühendan lahti või pigistan tangidega kokku(voolik). Pritsungitel saab alati võtta kütuseregulaatoril vaakumi ära.

Ostan Mini juppe!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne