Uunikute Talveralli 2010 - järelkaja
#61

Uustulnukate "wannabe vfts" pidas ka väga edukalt kogu ralli vastu, hoolimata olematust pidamisest ja olematutest teedest Big Grin Labidat vaja ei läinud ja puksiirköit läks vaja ainult teiste abistamiseks, Transiti abistamisel saime ühest jagu aga ega see meil ainus polnudBig Grin
Aga muidu oli igati tore üritus ja esmakordselt nn. Dakari talveralli saada päris hea kogemus Cool Kahju muidugi et viimane pikim osa sõitmata jäi, aga aeg ja ilm tegid oma töö ja viimase pooleveolisena hilisõhtul hangedega maadlema minna, oleks meile selgelt ülejõu käinud.
Indreku poolt mainitud kaamerast oleks tõesti palju kasu, rääkimata lisakindlustusest tavaliikluses, oleks jäänud video peale nii Paz bussi hange vajumine, kui ka "koomiline" autoabi hangesõit kes juba hanges olevat e60 välja tõmbama sõitis Big Grin Järgmine kord installime endale ka mingi kaamera peale, sest käed-jalad olid muude tegevustega nii ametis, et ei olnud erilist aega isegi pilti teha, aga mõne klõpsu siiski - http://album.ee/album/435595/119032
Järgmine kord kindlasti kohal ja võimalusel samuti autoga mis kunagi talverallil osalenud poleCool

ps. meie suur respect korraldajatele ja kohtunikele kes suutsid külmast ilmast ja tuisust hoolimata väga hea ralli organiseerida. Sama suur austus ka tsiklimeestele Cool
Vasta
#62

Suu Tänu Priidule, et ta sellise ürituse korraldas. Loodetavasti läheb väsimus selle aasta lõpuks jälle üle...Rolleyes

Siin on mõned pildid, mis said stardis plõksitud . Kui keegi tahab originaali, siis võtke ühendust.

Piltide järgi oli teil lõbusWink
Vasta
#63

19.02.2010 19:00 - Ringvaade keskel on meie poisid. Wink Tänan Nymmik, et parandasid minu vea ära. :p

Veidi OT: viimast kahte postituses olevat albumit pole veel läbi jöudnud vaatata, aga vähemalt eelnevaid vaatades tekkis tunne, et maksimum 50 autot ongi rajal, sest ühed ja samad autod figureeriisid piltidel. Näide alles Villu157 piltidel nägin esimest korda Jesperi Fordi. Aga muidu olid väga lahetad pildid. Smile

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#64

Sügavad kummardused korraldajatele, piltnikutele ja osalejatele.

Priit Peljo & North (tiim 23)

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Vasta
#65

Uh, lihased on siiani valusad kaasvõistlejate autode tõstmisest ja lükkamisest. Endal ei õnnestunud kordagi välja sõita. Küll aga keset teed tuisuvaalu otsas istuda. Lõi korra nii 5sek. lumekardina ette ja kui pildi selgeks lõi siis oli hilja pidurdamiseks ja nii ma sinna vaalu kütsin 80km/h, labidas tööle ja väljas me olimegi.
[Pilt: P1040805%20(Medium).JPG]

nr 65 käis ka korra ulja sõiduga väljas
[Pilt: P1040799%20(Medium).JPG]

Üldiselt jäi mulle silma üle kolme auto kes käisid kraavis ikka korralikult 2+ korda. Ja kui neid välja aidati siis kupatasid jälle täie pasaga ning uuesti kraavi.
Neile tahaks öelda et kui oskusi pole ei tasu ka kupatada. Eks kodanikud tunnevad ise ennast ära. Ma ei räägi siin spinni tegemisest või vaalus kinni istumisest, vaid konkreetselt võsas olemisest Smile "tark ei torma" öeldakse selle peale.

Aga seiklus oli vägev, mis muud. Mõttes mõlkus miks mul mootorsaani katusel ei olnud. Järgmine kord sellise lumega kindlasti võtan manu, saab sellega KP-d läbisõita.

Muhuklubi tänab ka Teibituuningu rändkarika eest, Aitähh

Kiidusõnu Priidule on siin öeldud juba küll.
Tiinale suur kummardus, kes sellise ilmaga kodunt välja tuli, 99% naistest oleks saatnud .... mehe koos oma hobiga Smile


Ringvaade 19ndal - http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=103140 30min 20sek algab
Vasta
#66

(23-02-2010, 12:18 PM)miniest Kirjutas:  19.02.2010 19:00 - Ringvaade Löppus alles on meie poisid. Wink

Veidi OT: viimast kahte postituses olevat albumit pole veel läbi jöudnud vaatata, aga vähemalt eelnevaid vaatades tekkis tunne, et maksimum 50 autot ongi rajal, sest ühed ja samad autod figureeriisid piltidel. Näide alles Villu157 piltidel nägin esimest korda Jesperi Fordi. Aga muidu olid väga lahetad pildid. Smile

Just täpselt sinu postituse ees oleva kasutaja v6sa lisatud albumis peaks igast startinud autost pilt olemaSmile
Vasta
#67

Ka "marsa" nr 111 reisijad on õnnelikult diskolt tagasi. 30-kopikaline päevapilet sisaldas lisaks Tallinnast Audrusse sõidule ootamatult palju erinevat meelelahutust-regulaarset lükkamist, tõmbamist, kaevamist, tuisku... Sekka mõned kiiremad 360 ja 180 kraadised pöörded jäärajal, mille käigus meie proffessionaalne juht suutis tuvastada kõik raja kitsaskohad ehk siis lõigud, kust RAF hooga külg ees läbi ei mahtunud.
Kokkuvõtteks võib siiski kinnitada, et reis (loe: kogu üritus) oli super ja kaasreisijad ei lasknud tujul langeda isegi vaatamata miinuskraadidele, mis bussi sisemust "soojendasid".
Mõned pildid ka.

Tänud korraldajatele, kohtunikele ja kõikidele kaasvõistlejatele! Järgmine aasta jälleBig Grin
Vasta
#68

(23-02-2010, 11:55 AM)v6sa Kirjutas:  Suu Tänu Priidule, et ta sellise ürituse korraldas. Loodetavasti läheb väsimus selle aasta lõpuks jälle üle...Rolleyes

Siin on mõned pildid, mis said stardis plõksitud . Kui keegi tahab originaali, siis võtke ühendust.

Piltide järgi oli teil lõbusWink

Soojast autost oli kohe kahju vaadata kuda pildimees keksis seal tee keskel.

Endal läks kohe stardis lappama, väike piruet enne teele asumist.

Aia Racing
Vasta
#69

Ekipaaþ nr. 360 tänab ka toreda ürituse puhul. Nimelt ralli hakkas meil juba reedel, kui selgus, et generaator enam ei lae ja kiire lahendus oli kuidagi peale aretada rauasae abil võõrasgeneraator (vist pärines Ford Sierra pealt). Sellega asjad ei lõppenud, hommikul ei saanud enam autosse sisse, lukud olid jäetunud, sisse saades tagurdasin hange ja summutjaja läks pooleks... Kui osad kaasvõitlejad autos, sai mindud Jesperit lükkama ja peale seda kiiresti starit kus olime 1min varem kui meie pidime väljuma...

Peale starti sai ka kohe ära eksitud ja ega eesmärk polnud võita vaid lõbus seiklus ning tagant poolt esimeseks tulla...

Kinni ka ei õnnestunud kordagi jäeda, teisi sai selle eest lükatud ja väljatõmmatud küll, isegi neid kes rallil ei osalenud...
Vasta
#70

Täname toreda nädalavahetuse eest!
video: http://toru.ee/view/0a35123e876b
Vasta
#71

Kõik muudkui kiidavad ja tänavad, ma teeks vahepeale natuke osalejate aadressil üldist kriitikat ka. See ei käi kõikide kohta, aga selle üle võiks mõelda. Mõelda saavad need, kes koolis füüsikast aru said.
Nimelt häirisid mind mitmel korral rallitajatel kaasas olnud pukseerimise köied. Rebeneva või valesti sõlmitud köiega auto teele sikutamine on eluohtlik tegevus, või vähemalt tehnikale ohtlik. Maastikumatkadel on see üks levinumaid surma põhjuseid.

Ärge kasutage tanklates müüdavaid odavaid kahtlaste konksudega köisi, millega saab heal juhul suviti autot mööda asfalti pukseerida. Läbi sulalume raksuga tõmmatava auto mass tuleb korrutada igaks juhuks viiega (võib ka rohkemaga) ja vastavalt sellele tuleb arvutada köie parameetrid. Samuti tuleb köis kinnitada tonnaazile vastava kinnitusega.
Kõige parem pukseerimise vahend on ehitusmaterjalide poes saada olev kraana tropp, mis on kaetud eraldi kapronist kattega ja millele mõlemasse otsa tuleks kinnitada poldiga seekel. Muud klambrid on küll mugavamad, kuid ei pruugi järsule hetke koormusele vastu pidada. Eriti ohtlik on kinnitada köit suvalise kruvikeeraja või tellitava võtmega. Kui auto on sügavamal soos, siis saab seeklitega ühendada kokku mitu köit. Kohapeal niiskelt tehtud sõlmed ei ole hiljem avatavad.

Paari pukseerimise juures keerasin igaks juhuks pilgu eemale, sest olen oma elus näinud küll katkisi tagaklaase ja veriseid silmnägusid.

PS Vintsimise ajal ei hoita trossist kinni ja üleüldse seistakse vähemalt viie meetri kaugusele.

Lugupidamisega
3.kategooria offroad-instruktor

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#72

Ja läks minu õige laeva köis ka nagu sauna aken. Sil ja Landcruiser osutusid tugevamaks lüliks. Õnneks võtsin metall seekli enne küljest ära, kui kaks köit kokku sõlmisime. Muidu oleks Silli mehel hambutu naeratus olnud.

Aia Racing
Vasta
#73

Vahelduseks kiidaks osalejaid väga suurearvulise STIILSETE jõuvankrite eest! Seekord ikka oli, mida vaadata. Minu isiklik lemmik (peaaegu) oli hr. Arnimi 6-seeria aga teda ei saanud ju stiilseimaks valida, kuna mehed tormasid ummisjalu Tartu maratoni suusatama...

Aga nüüd Ristsõnade tulemused, 14 jõuvankri Ajakaardid ei jõudnud meieni. Huvitav, seal on terve rida "vanasid kalasid", oleks ju pidanud teadma... näiteks tsiklimehed tõid ise kenasti need meile kätte ja päris haugimälu meil nüüd ka pole, lisaks on asjad enamuses dubleeritud. Aga vaat Ajakaardi teist poolt me küll dubleerida ei oska Big Grin

See on lihtsalt punktid suuremast väiksemaks ja kaks ekipaaþi panid 1 tähega puusse ehk siis nagu ikka:
nr.9 kirjutas Sophie von AnDropoff ja
nr. 97 sulaselgelt Kulli kiviaja, mõlemale siis -12 (10 läbimata KP ja 2 vale tähe eest) punga.

Nr.745 - ei ole kaalujaam, kaalumaja tahtsime aga hea vastus!!! -16 (10+3X2)
nr.32 - silda ei tohi tõesti ka õõtsutada (õõtsutamine) aga sildil oli kirjas kõigutamine -16 (10+3X2)
nr.18 - Sipa sild on tõesti ka kivisild aga nii ta läits... -16 (10+3X2)

Edasi oli juba rohkem tähevigu või valesid vastuseid (läbimata KP) ja neid ma tõesti ei plaani selgitama hakata.

.pdf Ristsõna tulemused.pdf Suurus: 24.54 KB  Tõmbamised: 784
.pdf Ristsona vastused.pdf Suurus: 19.09 KB  Tõmbamised: 525


Ahjah, vastusest siis ka . Nii väidavad ajaloopeatükid, et 21. veebruar 1937 tegid esimesed kolm Waldo Watermani ehitatud Aerobili eduka lennu üle Arizona.
Vasta
#74

Ja kui kellelgi kahtlusi tekkis, et milline see 635 ikka oli, siis selline:
[Pilt: 065394017d31ac.jpg] (pilt on küll tehtud Lepikus, aga no eks see olegi asjakohane)

Ja piloot oli tuntud maadeavastaja, maratoonar, väliseestlane ja pedagoog Ervin Lill isiklikult:

[Pilt: 065393995d8590.jpg]

(ma olen küll erapoolik, aga nii head auto-piloodi stiilisuhet ei suutnud ka mina läbi oma jäätunud silmavaate kuskil mujal tabada - seega maksimum stiilipunktid ka minu mõtetest)

BMW E30 320i '89
Vasta
#75

Üks linnuke teadis laulda, et täna pidada Reporteri saates ka miskine lõiguke selle vahva ürituse kohta tulema.
Vasta
#76

Vaatasin just Reporterit ja osavõtjate pilte, ning kadetsen ja kahetsen, et seekord starti ei jõudnud, väga hull ettevõtmine ikka toimus teil.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#77

Panin mõned pildid: http://unic.didyk.eu/talveralli2010/
See kord ainult pidu Smile
Vasta
#78

Soh paar sõna siis ka liba pritsumeeste poolt. Algatuseks suured tän ud Priit ja co kena ürituse eest ja ka kaaskannatajatele, kes viitsisid end korralikult ülal pidada.
Samas natuke kriitikat ka noortele ullikestele kellehe talveRALLI on vist ainus ralli kogu võistluskalendris. Kindlasti millegipärast osad osalejad ei mõista, mis tähendab sõita lumiste teeoludega 10+ tonni rauaga (kui soovid proovida võta bensiin kaasa, helista ja proovi siis ehk mõistetakse kui sant seda välja kaevata). Samas mõistan ka seda, et väike auto tahab kiiremini sõita - jah lasen mööda aga mitte 5+ korda järjest - kaarti peab ka natuke lugema. Kitsal metsateel on suure autoga serva ronimine piisavalt ohtlik.
Kuna ürituse suur loosung oli FUN, siis me juba alguses teadsime, et oleme võitnud - vähemalt vaba päeva. Sellest ka meie moto tark ei torma. Tänu sellele sai kaubik rõõmsalt ilma takerdamata lõppu viia ja ka koos meiega veel chevi seltskond, keda taheti kraavi lükata?
Siinkohal üleskutse kaasvõistlejatele - tegemist ei ole sauna taga tiigil jääraja sõiduga vaid täiesti arvestava pikkuseda distantsiga - hoidgem teineteist ja aidakem.
Olles tegelenud mõnda aega maasturi spordiga ja käinud ise maailma pikemad ja raskemad võistlused läbi julgen kindlalt väita, sellise suhtumisega te lõppu ei jõua.
Tänud tähelepanu eest kes teavad kellest see jutt käib aga järgmine aasta proovin tulla puksiirautoga - siis on mugavam.

Rajal näeme raisk

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#79

Minu (tiim nr 244 lisaraskus) tagasihoidlik pildimaterjal stardialast.
http://album.ee/album/523485/50220369
Loomulikult unustasin fotika akut laadida ja külm ilm tegi akuga kiirelt 1:0 mistõttu jäid paljud vahvad hetked jäädvustamata.

1. Suur aitäh korraldajatele meeletult laheda ürituse eest (minu esimene);
2. Ilmataadile funnimiseks sobiva ilma eest;
3. Kaasvõistlejatele kah aitäh.

Kohtunikud ja mootorratturid - sügav kummardus teile.
Vasta
#80

(23-02-2010, 16:41 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Kõige parem pukseerimise vahend on ehitusmaterjalide poes saada olev kraana tropp, mis on kaetud eraldi kapronist kattega.

Julgeks vastu vaielda,parim on siiski veniv elastne köis.4X4foorumis just sama teema arutusel. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=16186&highlight=
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne