Uunikute Talveralli 2010 - järelkaja

veidi OT aga fotograaf on jube hästi tabanud bussi tagaratta spinni Smile


(24-02-2010, 19:53 PM)jaamakorraldaja Kirjutas:  [Pilt: bnds-1.jpg]

Ei ole olemas halba ilma, on vaid valesti valitud liikurmasin
4x4 tähendab, et kinnijäämise korral vajatakse 16 väljalükkajat
Vasta

Sihi tn poiss Uku ekipaaz 65-st tahab ka protesti tõsta LK3 jääraja kohta.
Et kas läbis nii kiiresti et finishis ei nähtud, aeg olevat 2.16 kandis.
Õlled tuuakse siis paar ristmikku linnapoole ära Smile
Vasta

Ega siin pole midagi muud teha kui korrata eelmisel aastal toimunud Olditmers Winterrallye ametlik lõpetamine koos analüüside ja filmide ning fotodega.

Kõik targad ja osalejad saavad kokku ning arutavad mis ja kus valesti oli .

Teen uue regamise teema vaatame palju rahvast kokku tuleb ja kui pikka lauda meil vaja läheb.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32032
Vasta

Vaatasin, et ma polegi oma Pick-up'iga päris viimaste seas.
Eks see esikoht sinna hommikusse jäi kus tee oli läbimatu ning paar tundi tuli end lumest läbi kaevata. Hilisemaid tulijaid enam sinna põldudevahelisele teele ei lastud. See on see esimeste startijate "rõõm"

(24-02-2010, 15:09 PM)villuro Kirjutas:  Eile sai just sellel talveralli teemal mõeldud, miks mitte asja rahvusvaheliselt vähe reklaamida?
Ma rootsi vanadeveoautode foorumisee postitasin väikese nupu viimasest rallist.

Üks 2009 Rootsi suvise võistluse klipp. Ma veel ei osalenud

sai vist kõik öeldud
Vasta

(24-02-2010, 19:53 PM)villuro Kirjutas:  Alguse ajad ei läinud arvesse kuna tee oli mingi aeg läbimatu.
Aga seisma jäänud autode aitamine ja nende taha takerdumine on tehnikasport, õnn mängib oma osa ja juht ise otsustab mis teeb.
Tegelikult oli vaid üks tee tõesti läbimatu ja sinna sinine L-R Teid ka ei lasknud. Sealt poleks keegi läbi pääsenud. Kõik muud teed suudeti siiski rohkema kui ühe jõuvankri poolt läbi sõita. Aga "närimise" all on Start (hilinemine on näha ja hilinejaid oli), OAKP, AKP3 ja AKP4. AKP2 jääb välja (Mikk risti ees) ja ka AKP5, sest Taalis sai hoiatatud üliraskete teeolude eest. Kõik muu rada tuli ja ka suudeti igati graafikus läbida. AKP4-AKP5 läbimata on "näha" üldjuhul ka Ristsõnast, ainult KP12 (kohtunike väitel oli isegi silt tuisuvaalu kadunud Wink ) loeti kõigil õigeks, kes suutsid õige vastusetähe kirjutada. Niipalju PEAB juhtimisõiguse saanud isikul siiski mõistust olema Big Grin ja sellega on kõik vähegi vastusele lähedale jõudnud võiduajajad ka hakkama saanud.
Vasta

Team Transistor tänab ka korraldajaid ja kõiki kaasvõistlejaid. Eriti rohelise vana Land Cruiseri mehi ja vana Audi Coupe mehi + uuema Nissan Navara'ga liigelnud turvameeskonda.

Võistlus läks meil seekord täiesti anüüsi - enne Varbola AKP'd liitusime tegelastega, kes tulid trassilt vastassuunas ja väitsid, et see on läbimatu. Ekslesime tükk aega üsna sihitult ja läksime lõppeks otse Halingasse. Teine pool päevast kulges väga kenasti, kuni mingil hetkel saime teate, et jälle mingi lõik on läbimatu ja korraldaja soovitab otse viimasele kiiruskatsele sõita. Nii saigi tehtud. Viimase katse alguses andsin lolli peaga ära poolikult täidetud ristsõnakaardi, kust olid osad sõnad puudu (tean, et need tuleb kirjutada koheselt, kuid peamine legendilugeja seda ilmselt ei teadnud) ja lõppvastus, mille me juba hommikul välja mõtlesime. Jäärajalt ära tulles veel müksasime õnnetul kombel meid just eelnevalt jäärajal aidanud Audimehi, aga see on juba suuremas osas klaaritud. Aga mälestused on endiselt väga positiivsed ning hing juba valmis järgmiseks korraks.
Team Transistor tänab ka korraldajaid ja kõiki kaasvõistlejaid. Eriti rohelise vana Land Cruiseri mehi ja vana Audi Coupe mehi + uuema Nissan Navara'ga liigelnud turvameeskonda.

Võistlus läks meil seekord täiesti anüüsi - enne Varbola AKP'd liitusime tegelastega, kes tulid trassilt vastassuunas ja väitsid, et see on läbimatu. Ekslesime tükk aega üsna sihitult ja läksime lõppeks otse Halingasse. Teine pool päevast kulges väga kenasti, kuni mingil hetkel saime teate, et jälle mingi lõik on läbimatu ja korraldaja soovitab otse viimasele kiiruskatsele sõita. Nii saigi tehtud. Viimase katse alguses andsin lolli peaga ära poolikult täidetud ristsõnakaardi, kust olid osad sõnad puudu (tean, et need tuleb kirjutada koheselt, kuid peamine legendilugeja seda ilmselt ei teadnud) ja lõppvastus, mille me juba hommikul välja mõtlesime. Jäärajalt ära tulles veel müksasime õnnetul kombel meid just eelnevalt jäärajal aidanud Audimehi, aga see on juba suuremas osas klaaritud. Aga mälestused on endiselt väga positiivsed ning hing juba valmis järgmiseks korraks.
Vasta

(23-02-2010, 19:11 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga nüüd Ristsõnade tulemused, 14 jõuvankri Ajakaardid ei jõudnud meieni. Huvitav, seal on terve rida "vanasid kalasid", oleks ju pidanud teadma... näiteks tsiklimehed tõid ise kenasti need meile kätte ja päris haugimälu meil nüüd ka pole, lisaks on asjad enamuses dubleeritud. Aga vaat Ajakaardi teist poolt me küll dubleerida ei oska Big Grin

Tiim 23 tunnistab oma lollust ( täpsustama ei hakka ) ja häbeneb siiani vaikselt nurgas.Sad

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
Vasta

Uhh, tänu adminnile (kes mu passwordi taastas, mis taaskord kuhugi kadunud või ununenud oli), saan samuti ühineda foorumlaste poolt tekitatud tunnustava mõminaga Talveralli, sellel osalejate ja eriti korraldajate aadressil. Süda tilkus küll verd, nähes häid kohtunikke sellistes ilmaoludes külmetamas, kuid samas olin ellu viinud oma mitme aasta taguse lubaduse taaskord kohtuniku ametist jõuda võistlejate pingile. Tänud ka Margusele, kelle laenatud Mersu võimaldas meeskonnal Vanem-Noor ehk Jagdgruppe'l "Älter-Jung" üritust täiel rinnal nautida. Meie väike töökas kollektiiv jäi väga rahule ja edastab oma tänusõnad kõigile (s.h. ka Ilmataadile), kes ürituse meeldejäävaks teha aitasid.

Kurat, et see sportlik ebaõnn just Jaanimäe katsel seal eesotsas ka meid pidi tabama, aga no mis parata. Peale raja puhtaks lükkamist oleks sõitnud kindlasti märksa teistsugusema aja mida tõendab ka LK-3 paremuselt 4-s aeg (kahe neljaveolise Länkari ja 3-se Bemmi järel). S-klassi Mersu pikkust ja massi arvestades "pole paha". Taalil jälle tekitas meis segadust see, et rada sai sõita 2-l erineval moel. Valisime parempoolse ja seega ka pikema haru (arvan, et me pole ainukesed, kes selle õnge langesid). Aga muidu läks ju kõik väga kenasti, eriti arvestades, et avanes korduvalt võimalus kaasvõitlejaid aidata, samas ise kordagi kinnijäämata ja teelt välja sõitmata. Its oli ikka paras peal, arvestades vahepealset üle tunni ajast seisakut metsateel, kus partisanid olid meie ette pannud pikaks ajaks liikumatult kaks raskeveokit. Ning hiljem oli rahvavaenlane ka paaris kohas tee niimoodi lund täis puistanud, et vaatamata korduvale erinevate autodega proovimisele ja üksteise nügimisele ja kaevamisele sealt ikka ühesilla veoga sõiduautod läbi ei saanud. Eriti see üks koht (oli vist peale KP 16 ehk peale rippsilda?). Hiljem võis sealt keegi ehk läbi saada aga ühine arvamine oli, et see ikka ainult tänu sellele võimalikuks osutus, et suures osas tee juba ette nühitud sai ning kambas sattus ka mõni 4-veoline olema, kes selle tavasõidukitele võimalikuks tegi. Kui järgnev ralli tuleb veelgi sportlikum, siis peab vist küll kaasvõitlejate aitamise seisukohalt südame täitsa kiviseks tegema või saab selleks otstarbeks eraldi pukseerimis-ja sikutamistehnika olema, mis vajadusel sündmuskohalt sündmuskohale sõidab.

Palkmaja asemel kirjutasime ristsõnasse "külakiik", mis paradoksaalselt samadele kriteeriumitele vastas ja lahenduse seisukohalt ka samuti õige tähe andis. Olid nad suht lähestikku ja täpsemaid mõõtmistulemusi ei võimaldanud Mersu odomeeter, mis vahelduva eduga näitas maailmalõpuni jäänud sekundeid ning sisemajanduse koguprodukti suhet euriboriga. Navigeerimise kohapealt veel see, et paberkandjal kaart kukkus kohe esimesel lisakatsel uksevahelt välja koos ühe kindaga ja GPS-i või muud kaasaegset tehnikapahet meil polnudki (samuti ka sirklit ja joonlauda). Nii et ega saanudki millegi muu, kui legendi,odomeetri, silmanägemise ja tehnilise taibu järgi liigelda. Ja arvestades ka seda, et esimese seisaku ajal, kui Miku Chevy hakkas kõigile tutvustama ainete erinevaid omadusi ja olekuid ning nende sõltuvusi temperatuurist, siis samaaegselt said Agu Sihvka ja Juhan Kiilike aru ka sellest, et kivisöega kooliahju kütta pole mõtet et ehk kui pagasnikulukk (mis juba eelnevalt oli p..ses) lisaks kõigele ka lõplikult kinni külmub, siis pagasnikut ilma puurimis-, lõikamis-ja lõhkamistehnikat kasutamata avada ei ole võimalik. Siin jääb üle vaid kiita lisaks piloot Rauli raskele jalale ka kindlat kätt, sest vähimagi väljasõidu või kinnijäämise korral poleks meil olnud pagasnikusse jäädavalt lukustunud kahest labidast, köiest, kirvest ja muudest tööriistadest ning abivahenditest vähimatki kasu. Lisaks tuleb tunnustada ka Jagdgruppe "Älter-Jung" naisliikmete vaprust, kes said finiðisse jõudes aru, et ka parima tahtmise korral pagasniku avamine ei õnnestu ning tuleb veeta ürituse pidulikum osa (ja ka järgnev öö, hommikusöök ja kodumatk) ilma vahetusriiete, hambaarja, kosmeetika ja hügieenitarveteta, mis turvaliselt pakiruumis hoiul. Edasine ainult kinnitas meie valiku õigsust mitte kauem külmetada ning teha abitud katseid pagasniku avamiseks. Pühapäeva õhtul pikajaliselt välitingimustes väldanud katsete tulemusena pidid siiski alla vanduma ka 2 koos tegutsenud tunnustatud lukumeistrit (üks nendest Nemsa Unic-Motost) ning üle jäi ainult rafineeritud vägivald koos moodsa tehnikaga. Õnneks oli esmaspäeval võimalik soetada uus lukusüdamik ühest MB varuosadega hangeldavast kauplusest.

Keskmine bensiinikulu 35l/100 km ületas S-klassi Mersu puhul kõvasti meie julgemadki ootused.Omavaheline koostöö sujus meie teamil kenasti ja kõigil on vastupandamatu soov järjepidevaks osalemiseks nüüd ja edaspidi.

Igatahes on hammas verel ja käib süvaanalüüs tulemuste kallal, seega järgmisel aastal te enam nii kergesti ei pääse. Millised III Reichi tehnikaimed võtab Jagdgruppe "Älter-Jung" tuleval aastal tarvitusele, jääb esialgu saladuseks, kuna need on väljatöötamisel Antarktika maa-aluses baasis ja osa strateegilisi nippe samuti.
Vasta

Ekipaaz 18 ja 19 tervitab kaaskannatajaid ja eriti organiseerijaid - korraldajaid. Jäime ülimalt rahule ja teeme kõik selleks , et tulevikus rivis olla.

pildid:http://album.ee/album/291015/50220389
Vasta

Nii, kuna oma elu vajab ka vahepeal elamist, siis kogu rivi veel üles ei pane aga esimesed 15 kohta ehk Ristsõna õigesti lahendanud=kogu raja läbinud saab üles panna.

Nagu eelminegi aasta, siis kes kohal polnud, kohta ei saa. Ralli lõppeb siis, kui Korraldaja seda ütleb, me ei tee asja "oma lõbuks" tühjale saalile. PUNKT!
Nii jäi igati teenitud II kohast ilma Hart/roolimees Villu ja III Martin Mäesalu.

Kuna ilmastikuolud soosisid selgelt 4X4 autosid ja nr.80 ei vasta kohe teps mitte tehniliselt uunikumi põhimõtte alla, siis täpselt nii need kohad olid, on ja jäävad. Kuna lisakatsed ei ole Talveralli PÕHILINE osa, siis kõik said ausalt ka auhinnatud.

Nr.89 Mustang jäi miskipärast LK-3 tulemata ja sealt ka nende kõva punktikaotus ning teoreetiline III koht. OAKP punased tähendavad varem jõudmist. Kõige regulaarsemalt sõitis Hart/Villu, kõige ühtlasemalt läbi ralli Võitjad. No ja Heikson on vanakest ikka isuga piinanud!

Lisaks ETTEHOIATUS 10.Talveralliks aastal 2011 ja sportklassis ajame aastaarvuga pilli lõhki, seega tasub juba eos hakata ÕIGE aastaarvuga masinaid otsima ja ei tee erandeid ka vene tehnikale:
- Group 1: Pre-war thru 1945 vehicles
- Group 2: 1945 to 1953 vehicles
- Group 3: 1954 to 1963 vehicles
- Group 4: 1964 to 1973 vehicles
- Group 5: 1974 to 1981 vehicles
- Group 6: Exceptional vehicles dating from 1982 thru 1990 Korraldaja eriotsusega täiesti omaette klassis üldvõidule mitte konkureerides s.h kõik 4X4 autod.

.pdf Tulemused 1-15.pdf Suurus: 13.79 KB  Tõmbamised: 732
Vasta

Paar pilti ka P.I.M.P teamilt

http://album.ee/album/471173/50220273
Vasta

Hohoo, need tulemused on küll positiivselt üllatavad.
Ralli lõpul isekeskis arutasime, et kas top 30-sse mahume ära. 7.-s koht on ju lausa suurepärane tulemus, viib suu vägisi naerule.

Martti ehk Heiksoni kaardilugeja.
Vasta

(26-02-2010, 13:47 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Lisaks ETTEHOIATUS 10.Talveralliks aastal 2011 ja sportklassis ajame aastaarvuga pilli lõhki, seega tasub juba eos hakata ÕIGE aastaarvuga masinaid otsima ja ei tee erandeid ka vene tehnikale:
- Group 1: Pre-war thru 1945 vehicles
- Group 2: 1945 to 1953 vehicles
- Group 3: 1954 to 1963 vehicles
- Group 4: 1964 to 1973 vehicles
- Group 5: 1974 to 1981 vehicles
- Group 6: Exceptional vehicles dating from 1982 thru 1990 Korraldaja eriotsusega täiesti omaette klassis üldvõidule mitte konkureerides s.h kõik 4X4 autod.
Teen ettepaneku juba varakult reeglid kuskile üles panna.
Uunikute talveralli ja tähesõit võiksid lausa omaette alamkategoorias olla näiteks. koos vanade teemadega.

Ühesõnaga mina panin oma Fiati kontserni pilli MÜÜKI, et siis vähe vanem pill ettevalmistada.
Vasta

Ka meie ekipaazh nr 518 on tulemustega väga rahul. Ikkagi neljas, peaaegu kolmas ja kokkuvõttes viies koht. Mis autasustamise "iseärasusi" puudutab, siis mulle selline süsteem meeldib - auhinnad kohe füüsiliselt asjaosalistele kätte ja minusugused unimütsid saavadki ninanipsu Smile

BMW E30 320i '89
Vasta

(26-02-2010, 14:19 PM)nymmik Kirjutas:  
(26-02-2010, 13:47 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Lisaks ETTEHOIATUS 10.Talveralliks aastal 2011 ja sportklassis ajame aastaarvuga pilli lõhki, seega tasub juba eos hakata ÕIGE aastaarvuga masinaid otsima ja ei tee erandeid ka vene tehnikale:
- Group 1: Pre-war thru 1945 vehicles
- Group 2: 1945 to 1953 vehicles
- Group 3: 1954 to 1963 vehicles
- Group 4: 1964 to 1973 vehicles
- Group 5: 1974 to 1981 vehicles
- Group 6: Exceptional vehicles dating from 1982 thru 1990 Korraldaja eriotsusega täiesti omaette klassis üldvõidule mitte konkureerides s.h kõik 4X4 autod.

Uunikute talveralli ja tähesõit võiksid lausa omaette alamkategoorias olla näiteks. koos vanade teemadega.

Mõned vanemad pildid netist Smile

2004 http://www.emm.ee/stuff/gallery/unictalveralli2004

http://www.hot.ee/ralli2004/index.htm

2005 http://www.hot.ee/talveralli/

2006 http://www.rallifotod.eu/album11/fotod.html
http://www.rally.ee/?a=a009&b=4466

2007 http://www.rallifotod.eu/album47/fotod.html

PAZ idele kohe meeldivad need kraavid :S

http://www.rallifotod.eu/album11/slides/uunik3240.html
Vasta

(26-02-2010, 14:19 PM)nymmik Kirjutas:  Teen ettepaneku juba varakult reeglid kuskile üles panna.

Ühesõnaga mina panin oma Fiati kontserni pilli müüki, et siis vähe vanem pill ettevalmistada.
Kindlasti tulevad tehnilised reeglid ja põhimõtted palju varem, tegelikult pole neid siin ja kohe ka suures piires raske lahti kirjutada.

Rahvusvaheliselt jagatakse gruppe veel ka kubatuuripõhiselt alaklassidesse, kuna enamasti käib seal sõitmine suvel ja asfaldil ning sel teekattel on võimsusel eelis. Talvel seda pole, sestap esimene aasta töömahu põhjal jagama ei hakka. Eks muidugi saavad kannatada mõned pisikesed putukad a'la 2 Fiatit, 2CV, Muhud etc aga nagu ikka, samm-sammult.
Tehnilised tingimused põhimõtteliselt FIA appendix K põhjal aga jällegi mööndustega: veel kaua aastaid pole meil mõtetki ajada taga kunagise homologeeringu täpset järgimist jms ehk FIA vanaauto sportpassi. Eesti oludes mõttetus. Ja ka nii peensusteni ei tule Eestis vist kunagi laskuda aga see annab kätte põhimõtte, kuidas maailmas asjad käivad.

Põhitingimused: auto ettevalmistus peab vastama auto ajastu vaimule k.a. igasugused tuled-viled.
Nii on keelatud igasugused elektroonilised-digitaalsed vidinad k.a. GPS-seadmed ja elektrilist signaali teisendavad distantsimõõturid, xenon-tuled lisatuledena jne. Turvavarustus võib olla viimane sõna ehk siis lubatud on turvapuurid-kaared, korvtoolid, traksid, moodne sõiduvarustus (kuigi seda tehakse uut ka vanas stiilis!). Rehvid tavalised tänavarehvid, veljed ajastuvaimuga (mingi moodne neegri-porr 20-tolli on keelatud) etc. Mootori ja käiguosa/pidurite tuunimine peab ka vastama ajastu vaimule ehk Volvo tagasillaga Lada on OUT.
Edit: maailmatava mitte spetsiaal-ralliautodel on selline, et regulaarsusrallide vanadesse autodesse installitakse võistluste ajaks poltpuur või turvakaar, korvid ja traksid, muul ajal sõidetakse originaalis autoga.

Ja ALATI võib auto olla 100% originaal. Samamoodi võib alati ka võimalikult lähedast ajastuvaimus teibituuningut teha. 2010 ralli "säravamad tähed": BMW 635, Alfa, Opel GT, Taunus 17M Super (perfektne koos toolidega, ainus vanakooli NIIÐP-rallirehviga), muidugi 49'Chevy, MZMA 407 ja päris ausalt öeldes, siis "latiautoks" Mustang HT. Seal saab natuke norida esisilla kallal kuid 60'te Stangid-Falconid olid üldiselt samamoodi võidusõitudeks ette valmistatud. Lisaks töötav Halda twinmaster...

Reeglid suures piires: regulaarsusralli kiiruslike lisakatsetega, kus regulaarsust mõõdetakse oluliselt täpsemalt (teoreetiliselt Tähesõidu kombel digipulgaga vms) aga on ka mehitatud AKPd, varustuse äkk-kontrolli punktid, ootamatud jms. Tulemused mitte ajalised vaid karistuspunktides. Keskmised kiirused gruppidel erinevad: grupid 1 ja 2 kõige aeglasemad (näiteks 43), 3 ja 4 keskmised (n.46) ja 5 ning 6 siis ligemale 50 km/h, mis on FIA lubatud "lagi" avalikel teedel. Kinnistel radadel a'la sportralli lisakatsed, võib puuridega masinatele kõrgemaid keskmiseid anda (kuni 80 km/h, mis on juba puhas sportralli).

Lisakatsete tulemused FIA valemi põhjal: 100 / autode arv * testitulemus ehk siis "autode arv" tähendab autode arvu selles klassis, mitte kokku! Nii tekib kõigil võrdne võimalus ja VANATEHNIKARALLILE omaselt, mida vanema autoga sõidad, seda suurem võimalus on lisakatsetelt vähe karistuspunkte koguda. Selge, et gruppides 1 ja 2 ei saa kunagi "liiga palju" masinaid olema ja grupis 5 pead ikka väga kõva sõidumees olema kui plaanid etteotsa jõuda.

Need oleks siis põhipostulaadid, mille järgi nii tehnikat kui lisavarustust valida. Ja trenni teha!

PS: juba klassikaks muutunud Uunikute Talveralli koos Ristsõna ja suure pohhuismiga ei kao kuhugile. Ja sõltumata turismist või spordist, eesmärk on ikka sama: FUN, jubedalt janutab ja tahaks juba õhtusele osale saada Big Grin Lihtsalt talvepäeva veetmine on omal vabal valikul erinev. Ning parimad selguvad ikka, sõltumata "klassist", kus talvist vanatehnikaüritust NAUDITAKSE!
Vasta

Vötab ihuvärisema kohe selline jutt. Smile
Aga igaks juhuks juba eos küsin ette ära et kas 2011a pmst 85a orig korras 5seeria bmw-ga saaks rajale vöi too auto kipub sellel puhul liiga uueks jääma?
Vasta

Mõned SAKP pildid, kes tahab, saab oma läbimise aeg vaadata Smile

http://unic.didyk.eu/talveralli2010juhan/
Vasta

Paraku jääb meie jaoks siis järgmise aasta, ning nähtavasti ka tulevased, talverallid ära. Ei hakka igapäevasõidukilt ühe päeva pärast ära kiskuma kängururaudu, tulesid, vintsi, koopalaiendeid... Kuigi auto muus osas on 100% originaal...
Vasta

Ega see ralli polegi igapäevasõidukitele mõeldud ja terve aasta on ju veel aega. Teada anti nii palju ette kui võimalik.

Meil pole ka veel järgmiseks aastaks autot ja isegi mõtet mitte millega sõita võiks. Aga selles mõttes on asi õige, et iga väga suur vahe on, kas sõita mingi viiekümnendate mõisahoonega või näiteks Integrale, ur-iga või kui udumaal elavaid klubi-saatusekaaslasi õnnestuks pehmeks rääkida siis originaal B rühma autoga. Mingi süsteem peab olema kuidas tulemused mõistlikud tuleks.

Meie akulaadja (must Navara) meeskonna tehtud pilte
http://www.snap.ee/user/Hugh/album/uunik...ralli_2010
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne