Toimunud: Retro Night Race 03. aprill 2010
#1

Tere

Tulemas on üks põnev ja kaasakiskuv autoorienteerumise üritus nimega Retro Night Race. Tegemist on seiklusliku autoorienteerumisega, millest võivad osavõtta vähemalt 25 aastat vanad autod. Auto väljalaske aasta peab olema 85(kaasaarvatud) või varasem.

Üritus leiab aset 03. aprill Harjumaa teedel. Start antakse kell 23.00 Tallinnast. Stardikoha avalikustame 2 nädalat enne ürituse toimumist.

Distants, mis läbitakse jääb 200-300 km vahele. Distantsil on täpsuslõike, keskmise kiiruse lõike, joonorienteerumist valikorienteerumist ning palju seiklust, põnevust ja nalja.

Finish on planeeritud öösel kella 04.00-06.00 vahele.

Kontrollpunkte tuleb rajale 30+ .Ajavõtt on elektrooniline.

Ühte võistkonda võib kuuluda samapalju rahvast, kui on auto tehnilises passis kohti.

Osavõtutasu: Kuni 20 märtsini 250 eek võistkond. Peale 20 märsti 350 eek võistkond. Starti pääseb maksimaalselt 50 ekipaazi.

Dresscode: Arstid, teadlased

Registreerimine maili teel: Joonas@okcomposter.com

Registreerimiseks saada mail sisuga:
Võistkonna nimi:
Võistkonna liikmed:
Auto mark:
Kontakt telefon/mail:

Võistkond loetakse registreerunuks peale stardimaksu laekumist. Stardimaks tuleb kanda MTÜ OK Composter arveldusarvele swedbank 221039164068. Selgitusse võistkonna nimi.

Autasustamine: Esikolmik autasustatakse karikatega.


Kõik küsimused ja ettepanekud oodatud: Joonas@okcomposter.com

Joonas
Peakorraldaja


Manustatud failid
.pdf nightracejuhend.pdf Suurus: 58.37 KB  Tõmbamised: 669
Vasta
#2

(28-02-2010, 11:58 AM)Composter_Seiklused Kirjutas:  Tere

Tulemas on üks põnev ja kaasakiskuv autoorienteerumise üritus nimega Retro Night Race. Tegemist on seiklusliku autoorienteerumisega, millest võivad osavõtta vähemalt 25 aastat vanad autod. Auto väljalaske aasta peab olema 85(kaasaarvatud) või varasem.

Üritus leiab aset 03. aprill Harjumaa teedel. Start antakse kell 23.00 Tallinnast. Stardikoha avalikustame 2 nädalat enne ürituse toimumist.

Distants, mis läbitakse jääb 200-300 km vahele. Distantsil on täpsuslõike, keskmise kiiruse lõike, joonorienteerumist valikorienteerumist ning palju seiklust, põnevust ja nalja.

Finish on planeeritud öösel kella 04.00-06.00 vahele.

Kontrollpunkte tuleb rajale 30+ .Ajavõtt on elektrooniline.

Ühte võistkonda võib kuuluda samapalju rahvast, kui on auto tehnilises passis kohti.

Osavõtutasu: Kuni 20 märtsini 250 eek võistkond. Peale 20 märsti 350 eek võistkond. Starti pääseb maksimaalselt 50 ekipaazi.

Dresscode: Arstid, teadlased

Registreerimine maili teel: Joonas@okcomposter.com

Registreerimiseks saada mail sisuga:
Võistkonna nimi:
Võistkonna liikmed:
Auto mark:
Kontakt telefon/mail:

Võistkond loetakse registreerunuks peale stardimaksu laekumist. Stardimaks tuleb kanda MTÜ OK Composter arveldusarvele swedbank 221039164068. Selgitusse võistkonna nimi.

Autasustamine: Esikolmik autasustatakse karikatega.


Kõik küsimused ja ettepanekud oodatud: Joonas@okcomposter.com

Joonas
Peakorraldaja

On siukse nimega firma olemas? On Joonas Peakorraldaja nimeline isik reaalselt olemas? Millegipärast tekitab perekonnanimi kahtlust?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

On ikka olemas . Ise voiks ka veidi ennem uurida kui paukuma hakata Big Grin

http://okcomposter.com/
Vasta
#4

Ma ei tea,kui suur tung saab üritusel olema, aga juhul kui see on väike siis soovitan teha kordust suvel, siis pakuks see ka minule huvi.

Jõudu ja edu korraldamisel!
Vasta
#5

Suvel ja kevade poole on veel neid üritusi plaanis. Praegusel hetkel on kirjas 5 võistkonda, aga on oodata lisa. Kõik huvilised saavad alates homsest vaadata registreerunute nimekirja aadressilt: www.okcomposter.com

Meeldivat kevadet ja julget registreerimist soovides

Joonas
Vasta
#6

Minu arust igati tervitatav, et peale Talveralli ja suvise Tähesõidu, ka vahepealseid nn. kevadüritusi tulebSmile

Kusjuures keegi võiks siia eraldi teema teha, 2010a ürituste ajakava koos täpsemate võistlusjuhenditega. Tahaks juba teada kus ja kuna midagi toimub ja mis ajastu masinaga rajale pääsebCool Kas piisab oma neljarattalisest sõbrast või tuleb külapeale otsima minnaToungue

Samas konkreetse ürituse kohta tahaks ka rohkem infot. Kus toimub, start-finish, kas eesmärk on kiirus või täpsus, milline on legend, jne. üldiselt täpne võistlusjuhend.
Siin juba mainitud kodulehelt võib küll lugeda eelneva aasta juhendit, aga siiski ootaks korraldaja kommentaare. Sealsest juhendist jäigi segaseks, et kas kõik osalejad (k.a. "tagapingil istujad") peavad olema kained ja kas tõesti tohib teisi võistlejaid füüsiliselt takistada Big Grin Samuti nn. kontrollpunktid, kas mõni võib asuda väga "metsas/lombis" või hoopiski võõral maal või hoones? Sellisel juhul võib öisel ajal väga lihtsalt "soola tagumikku saada" (paremal juhul)Big Grin
Samuti ootaks mingit pildimateriali eelnevate ürituste kohta ja kommentaare neilt kes varasematel üritustel osalenud.
Infot, infot ja infot, lihtlabase kutse peale ei hakka keegi oma tagumikku liigutama, eriti veel täiesti tundmatu ürituse peale. Sest hetkel jääb tõesti mulje et see üritus sobiks rohkem streetrace foorumisse kui automotosse, seega korraldajal on võimalus see arvamus ümber lükata, muidugi juhul kui on soovi seda tehaSmile
Vasta
#7

Johnny-johnny....
Maakoopas elad või komberdad ainult netis ringi Big Grin.
Eestis toimub aastas vähemalt 12 autoorienteerumisega sisustatud üritust.
Ja orienteerumisklubi Composter on tootnud sääraseid Hiiumaal juba aastajagu kindlasti. Nüüd otsustati mandril tegevust laiendada.
Tublid poisid!

Ise olen osalenud kahel taolisel üritusel. Kahjuks mitte compostri omadel. Aga orienteerumine on orienteerumine ja mida rohkem igasugust segast rahvast, seda huvitavam on.
No ja seda ei pea vist mainimagi, et lakkus peaga meeskonnas osalemine ei ole osalemine, vaid võistlejate segamine. Usun, et sellist "võiskonda" korraldajad kunagi rajale ei lasekski.
Vasta
#8

Tere

Valgustan natuke ürituse ja üldse enda telgitaguseid.

Autoorienteerumiste korraldusel läheb juba kolmas aasta. Kaks eelmist aastat oleme tõesti tegutsenud ainult Hiiumaal. Üritusi on olnud üle 25. Sisult ja üleehituselt on olnud kasutusel 10 erinevat formaati. Ürituste moto on olnud alati kavalus ja täpsus. Ei propageeri liiklushuligaane ja kihutamist. Samuti on olnud eesmärgiks hoida võistlusseltskond kaine. Tuleb küll vähem osalejaid, aga samas on teistel turvalisem ja mõnusam. Kiirust oleme piiranud elektroonilise ajavõtuga. Sõitudel on olnud täpsus lõike, et nt 43 km/h tunnis ja eksida võib +-3 km/h. Samuti on kasutusel ajalised lõigud et punktist A punkti B teatud ajaga. Aeg on arvestatud nii, et kiirus jääks 30-40 km vahele. Iga eksimus võtab punkte maha. Võidab rohkem punkte saanud võistleja ja võrdsete punktide korral kiirema aja sõitnud võistkond.

Aga kuna oleme kogemusi kogunud ja vigadest õppinud Hiiumaal, on aeg laieneda. Sellel aastal on eesmärgiks alustada korraldust Tallinnas. Lisaks on plaanis 4 osavõistlusega karikasari. Etapid leiavad aset Läänemaal, Saaremaal, Hiiumaal ja Pärnumaal. Täpsem info tuleb kodulehele selle nädala jooksul.

Aga selle Tallinnas toimuva Retro Night Race kohta: Ürituse stardikoht on praegu läbirääkimistel. Selgub samuti paari päeva jooksul.

Ürituse sisust natuke: Kuna kasutusse tulevad mitmed autoorienteerumise formaadid, siis täpse info annan kaks nädalat enne võistlust. Füüsiliselt kedagi takistada ei tohi, samuti ei tohi sellel võistlusel tahtlikult kedagi ka autoga takistada. Kontrollpunkte lõhkuda ja ära viia ei tohi. Punktis asub orienteerumisest tuntud SI jaam. Kõik võistlejad saavad SI kaardi. Kõik punktid asuvad üldkasutatavate teede, parklate läheduses. Osa punkte võib olla hoonetes, natuke kõrgemal postide küljes jne. Eramaa omanike teid ja maid ei kasutada ja nendel liikumine on keelatud. Üritus on saanud kooskõlastuse Tallinna linnalt ja ürituse toimumisest on teavitatud ka poliseid.

Rõhutan, et tegemist ei ole streetrace tüüpi üritusega. Seepärast paneme südamele, et inimesed sõidaks mõistlikult ja püsiks kained. Ei hakka kasvatajat mängima ja kõike puhuma panema.

Oleme küll tundmatud Tallinna kontekstis, aga anname kõigile võimaluse ise hinnagu anda. Tulge kohale ja proovige järgi. Kuskilt peame peale hakkama.

Kõike parimat soovides

Joonas Väärtnõu
Ürituse peakorraldaja
Jagan ka mõne etapi pildid

http://www.okcomposter.com/public/dokume...y/Karikas1

http://www.okcomposter.com/public/dokume...y/Karikas2

http://www.okcomposter.com/public/dokume.../Karikas3/

http://www.okcomposter.com/public/dokume...y/Karika4/
Vasta
#9

(01-03-2010, 23:30 PM)Composter_Seiklused Kirjutas:  Kõike parimat soovides

Joonas Väärtnõu
Ürituse peakorraldaja

Nii, hakkab juba tulema. Kõigepealt saame teada, et Joonase taga pole suvaline "Kükametsakolla" vaid mõisnike poolt pandud perenimega reaalne mees.

Teine asi, mida siiski vanatehnika ja uunikumide asja ühe ajajana läbi aastate absoluutselt 100% kohustuseks panen - ainult rajaajaja orienteerumise kombel täisnimed, juhendid jne, see ila "meeskond joomahullud" olgu igaveseks kadunud mandripeal tegutsedes. Kodus tehke mida ja kuidas tahate.

See, kuidas mingi vanatehnika peal sõitev seltskond ise ennast nimetab, on absoluutselt tähtusetu, VASTUTAJA nimi PEAB olema. Ja kui jutt on vanadest autodest ja mõistest Retro, siis 100% autod koos markide ja väljalaskeaastatega. Lisaks paneks siiski siia klubide Unic ja Unic-Moto ja üldisemalt Vanatehnikaklubide Liidu mängumaadele tulles kohustuseks jälgida autoorienteerumise üldjuhendit. Ütleks nii, et orienteerujad eesotsas hr.Krautiga on meie sõbrad ja abilised.

Kui mistahes kombel see asi heidab varju mõistele vanatehnika või uunikum ja kujuneb joomahullude rullnokkade lääpasratastega sierrade külaralliks, tulevad kohale arstide ja teadlaste kokkutulekule "kaevurid ja metsalangetajad" kirveste ja kirkadega... ja seda tasub tõsiselt võtta.
Kui MISTAHES kombel öine rullnokkade möll häirib kohalikke elanikke (sest tegu on öörahuga!!!) ja seda seostatakse enne vanatehnikasuve väga soliidsete inimeste korraldatavate Laidoneri Memoriaali, Suursõitu, Lustisõite jms asju mõistega UUNIKUM... ei tasu hiljem isegi Rohukülasse nina pista. Arvestama peate sellega, et "oma värvide kaitsmine" võib olla ka jõuline.

Ühesõnaga: tehke asjad konkreetseks ning korda ja TERE TULEMAST!

PS: kõige vähem võib "juhtuda" see, et keegi kuskil meedias hakkab vanatehnikat ja "notðnoi dozori" seostama. See tiblade öine kihutamine Tallinnas ja härrade ajaviide ei ole samad asjad.
Vasta
#10

Iga-aastase metsatöö kogemusega võin laenata kirveid. Vajadusel ka midagi tõhusamat. Näiteks millega Talvesõjas tibladest metsaraiujaid eemale peletatati. Tegelikult loodan, et tuleb üks tore üritus, mis mahub sõbralikult konkureerima teiste vanatehnikaürituste kõrvale kalendrisse Wink
Vasta
#11

Kõlab igati huvitavalt...
võtame oma meeskonnaga ka antud ürituse arutlusele!
Vasta
#12

Tere

Lisasin esimesse postitusse ka võistlusejuhendi.

Infoks eelkõnelejatele.

Nagu näete ka mu eelmistest postitustest ja ka juhendist on rullnokkade ja streetracerite osalemine ning nende kihutamine tehtud minimaalseks. Loomulikult on olemas lolle, kellele reeglid ei loe midagi. Aga selle ürituse esiotsa peaks moodustama täpsed ja targad inimesed. Kihutamine, läbustamine ja lollimängimine ei vii võidule.

Millepärast on osalustasu pandud kõrgem kui tavalisel Tallinna autoorienteerumise üritusel ja autode vanusepiirang 25+? Just sellepärast, et muuta üritus turvalisemaks ja hoida eemal niisama kõvatajad, kellel paagis 5 liitrit kütet, tagumiku all mõni evo, impreza või isa luks jeep ning eesmärgiks konkurendiga esimese foori taga jõudu katsuda.

Sellised reeglid, sellisele võistlusele, et osaleks ja saaks sõitu nautida vaid need, kes seda ka hinnata oskavad.

Kõik küsimused ja ettepanekud on oodatud Joonas@okcomposter.com

Samal aadressil saab ka ennast kirja panna.

Parimat soovides ja julgemat registreermist utsitades.

Joonas Väärtnõu
Ürituse peakorraldaja ja rajameister
Vasta
#13

Rõhutan veelkord, et auto võimsus ja vanus ei mängi sellel võistlusel mingisugust rolli. Vaja on sõita täpselt ja vältida trahve, mis on väga kerged tulema. [/align]
Vasta
#14

(03-03-2010, 00:19 AM)kalacompany Kirjutas:  Kui vanus ei määra rolli siis miks peaks seda sõitu Retro race nimega promoma,,,?
Tervitiused Eestist!

Sest eesmärk on rajale saada vanemad autod. Vanus ja võimsus ei määra rolli võidu kohapealt. Sa võid võita ka 30-nda aasta masinal. Aga retro nimi sellepärast, et rajal on lubatud vanemad kui 25 aastased autod.
Vasta
#15

Hetkel kirjas 7 võistkonda. Vabasid kohti veel 23. Kiirustage seltsimehed. Info registreerunute kohta www.okcomposter.com

Info ja registreerimine: Joonas@okcomposter.com
Vasta
#16

Tänase seisuga kirjas 12 võistkonda. Vabasid kohti on veel 18. Ootame aktiivset registreerimist.

Infot registreerunute kohta näeb: www.okcomposter.com

Tänase seisuga käib aktiivne töö ajavõtu süsteemi vargakindlaks tegemisel. Kui kellegil on pakkuda nelikant toru, mis on seest õõnes ja kuhu mahub sisse 60mm lai ja 21 mm kõrge ajavõtu jaam siis andke julgelt teada. Lisaks oleks soov soetada 30 tabalukku ja 40 meetrit ketti.

Pakkumised ja samuti ka registreemissoov on oodatud aadressil: Joonas@okcomposter.com

Joonas Väärtnõu
Ürituse peakorraldaja
Vasta
#17

Kaunist nädala algust

Annan veidike infot ürituse kohta. Stardikoht on muutunud ja start antakse Tallinna Linnahalli eest parklast(Parkla, mis jääb Statoili ja Linnahalli vahele). Teine uudis on raja pikkuse lühendamine. Kuna lumeolud ei taha kuidagi järgi anda, siis osa punkte tuleb asendada teistega, sest autoga on punkti ligidale juurdepääs võimatu. Raja pikkus jääb 100-150 km vahele. Täpne kilometraaz ja lõplik trass selgub nädal enne üritust.

Hetkel on kirjas 16 võistkonda. Vabu kohti stardinimekirja on järgi kõigest 14. Registreeri end täna, sest varsti võib olla juba hilja!

Registreerimiseks saada mail aadressile Joonas@okcomposter.com ja sisuks:

Võistkonna nimi:

Võistkonna liikmete nimed koos perekonna nimega:

Võistkonna automark:

Auto väljalaske aasta:

Auto reg number:

Kontakt telefon:

E-mail:

Kõik küsimused ja ettepanekud on endiselt oodatud.

Kõike paremat ja kevadet soovides

Joonas Väärtnõu
5226895
Vasta
#18

Kuule sina, tõmba õige siit foorumist uttu ja ära oma mersuronti lagedale vea.












(16-03-2010, 01:41 AM)kalacompany Kirjutas:  Meie tiim maksab 350 kohapeal kui on selge kui pikk on trass ja muud jutud. Selline rahanuiamine ei kõlba küll alustavale üritusele . Pigem oleksite võinud teha esimese ürituse tutvumiseks tasuta ....

PS. Kas te tõesti arvasite , et see lumi sulab ?

Ahjaa: Mis ma selle raha eest saan ? Afterparty ikka tuleb ? Nali !
Vasta
#19

(16-03-2010, 13:38 PM)hulkurkalle Kirjutas:  Kuule sina, tõmba õige siit foorumist uttu ja ära oma mersuronti lagedale vea.












(16-03-2010, 01:41 AM)kalacompany Kirjutas:  Meie tiim maksab 350 kohapeal kui on selge kui pikk on trass ja muud jutud. Selline rahanuiamine ei kõlba küll alustavale üritusele . Pigem oleksite võinud teha esimese ürituse tutvumiseks tasuta ....

PS. Kas te tõesti arvasite , et see lumi sulab ?

Ahjaa: Mis ma selle raha eest saan ? Afterparty ikka tuleb ? Nali !

Tere.
Tundub / torrre / üritus tulema,suhtumine osalejatesse on vägev,osalemise mõtted kohe kadusid........
Tänud Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#20

Tere

Vaatan, et on tekkinud mõningaid küsimusi ja annan neile ka vastuse.

Võistluse trass on paigas ja sõltub mõnest punktist, mida on vaja võibolla ringi tõsta. Seega ei ütle välja kilomeetri pealt täpset trassi pikkust, kuna siis on põhjust norida, et ei olnud nii nagu lubatud. Paraku on just iga võistkonna enda teha, kui pikaks ta selle tee endajaoks teeb. Iga viga pikendab trassi. Suhteliselt loogiline.

Teine küsimus oli lumesulamine. Me eeldasime, et lumeolud on selleks ajaks mingil määral taandunud. Just taandunud, mitte olematud. Seega on osa punkte väga paksus lumes ja et vältida kõhuni lumes sumpamist, toome osa punkte teele lähemale.

Kolmas küsimus oli raha. Pole kordagi kellegilt raha nuianud. Reeglites on ilusti kirjas, et kuni 20 märtsini on soodsam registreerida. Mõeldes osalejate peale, annan neile teada, et see kuupäev on lähenemas. Kui tead, et oled kindlasti tulemas siis on parem ju maksa vähem. Taaskord loogiline. Samas küsiti, et mida selle raha eest saab ja miks seda on niipalju. Selle raha eest saab 5 liikmelise teami iga liige 5 tundi funni ja adrenaliini. Põnevust, mõtlemist, rohkelt enese ja võistkonna proovile panekuid. Parimad saavad auhindu, stardis saad mapi infoga, elektroonilise ajavõtu jpm. Kui teha lihtne arvutus siis 250 jagada 5 võistkonna liikme vahel on 50 krooni nägu. Kui igaüks teeb kaasa terve võistluse siis temale maksab 1 tund seiklust kõigest 10 krooni. Minu arust täiesti mõistlik hind.

Saan aru, et on MASU, aga iga korraldus neelab ka raha. Igat asja ei saa teha tasuta. Paraku on selline elu. Aga viimasel ajal tahavad kõik kõike tasuta või olematu hinna eest saada.

Afterpartyst niipalju, et kindlasti tuleb kuskil pubis auhindade üleandmine.

Nii et kannatust ja mõistvat suhtumist.

Joonas Väärtnõu
Retro Night Race korraldaja
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne