Toimunud: Retro Night Race 03. aprill 2010
#41

Võib öelda et üritus oli mega lahe. Kui välja arvata ,et me suhteliselt noored ja keegi meist Tallinnat ei tea. Läks siiski hästi. Maarjamäe punkt jäi ülesleidmata. Ja gps oli ka kehva , näitas olematuid teed.
Seda võib küll öelda et korraldus oli väga hea.
Eks jääb ootama tulevaid samasuguseid üritusi.
Vasta
#42

Üritus sujus normaalselt, peavalu meie jaoks valmistas segadus gps-iga . Koordinaatide sisselöömine Regiosse ei toiminud. Vahepeal sai järgi sõidetud ka teistele võistlejatele , sai veelkord kinnitust fakt, et raf on sigullile võrdväärne vastane.Big GrinTänud ka Sinise unistuse meeskonnale kellega lõpu poole koos sõitsime. Tore kuulda , et ka joonlauast kasu oli. Meile oli sellise formaadiga võistlus esmakordne, tulevikuski plaan taolistest asjadest osa võtta.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#43

Tere

Tänan kõiki osalejaid, kes viitsisid, jaksasid ja tahtsid tulla osalema. Ilma teieta, ei oleks see üritus kujunenud selliseks nagu ta oli. Stardis oli 23 võistkonda ja nendest 23 jõudis ka lõpuni. Oli ka viperusi, varalisi kaotusi ja lõpuks ka tehnika probleeme. Korraldaja jaoks tekkis üritusest väga pikk võistlus, aga tore oli. Alustasime raja mahapanekuga laupäeval kell 16.00 ja viimased punktid korjasime kokku pühapäeva hommikul kell 09:00. Rada oli ideaalis plaanitud läbimiseks 5 tunni ja 117 km-ga. Enamus võistkondi viibis rajal natuke kauem. 11 võistkonda läbisid kõik punktid. Suurima ajakaotuse tekitas esimene punkt, mis oli varastele nii meeldima hakanud, et see võeti kaasa. Kahju, et neil pole sellega midagi teha. Kui kellegile pakutakse müüa SI jaama või näete seda kuskil müügil, siis ootan kõiksugu infot.

Aga rajast. Alustame algusest, esimene punkt ei lähe kellegil arvesse. Samuti ei saa ka arvestada teist punkti, sest see on ebavõrdne nende jaoks, kes kauem otsisid ja kes startisid esimesena. Lõpu poole startijad juba teadsid, et esimest punkti ei ole. Võistlus algab Teisest punktist kolmandasse.

Osades kohtades tuli võistkondadel oodata ajalimiiti. Sellise olukorra põhjustas valgusfooride väljalülitamine. Lahendus sellele oleks olnud rahulikum sõit.

Küsiti, et kuidas toimus aegade ja kiiruste arvutamine. Arvutamine oli iga punkti kohta eraldi. See, et nt teise punkti hiljaks jäid, ei tekitanud kohe seda, et kolmandasse punkti minnes oleks ka juba ajalimiit lõhki. Kõik kiirused ja ajad kehtisid vaid nende punktide vahel, kus legend seda näitas. Iga punkti komposteerimine nullis aja ja kiiruse ning arvestamine hakkas nullist.

Täpsed tulemused avalikustame hiljemalt esmaspäeva õhtuks. Esialgsed, ilma trahviteta tulemused on nähtavad juba praegu. Esialgsetel tulemustel on ka sees praegu teise punkti jõudmine. Sealt saate näha kui ebavõrdne asi oli ja miks seda ei saa arvutada.

Esialgsed tulemused ilma trahviteta: http://www.okcomposter.com/public/2010/0...esults.htm

Esialgsed vaheajad: http://www.okcomposter.com/public/2010/03_04/splits.htm


Igaljuhul teiega oli tore ja loodan, et jäite asjaga rahule. Järgmist üritust võib oodata mai algus nädalatel. Koos teiega õpime ka meie ning tänan ka kõiki küsimustiku täitmast. See on meile väga oluline, et parandada ürituse kvaliteeti.

Kummardustega osalejatele

Joonas Väärtnõu
Peakorraldaja
Vasta
#44

Meil kulus trassi läbimiseks u 123km, aga siin võib ka väike nihe olla, sest GPSi järgi valetas meil spidokas ikka korralikult. Kõik punktid leidsime üles, ehki stardist saadud vihje lõi algul ikka tummaks küll, et no kuhu krt ma nüüd selle suuna võtan? Aga peale väikest toibumist ja kaardil tuhnimist läks kõik juba ladusalt ning Nõmme postkasti idee tuli juba loomulikust intelligentsistSmile IT-bussiga saime tünga (ja tundus, et nii mõnigi veel), sest asusime seda Ülemistelt otsima. Tagant järgi võiks öelda, et väikene eelis oli põlisel tallinlasel, aga meie maakad saime nüüd ka targemaks. Ühesõnaga olime me hullemaks valmis, aga liialt kergeks me seda ka ei peaks - esimese korra kohta sellisel kujul harjutamiseks täitsa paras pähkel!

Tervitame Rafikuid, kellega viimase kolmandiku käsikäes kulgesime, teiega oli tore seda ööd veetaSmile

Korraldajatele aplaus kiiduväärt ettevõtmise eest ning "retro" integreerimisest kaasaegsesse üritusse. Meile meeldis ja tuleme veel, kui asja korratakse.

Sai veedetud üks tore öö koos HelesiniseUnistusega TallinnasSmile

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#45

aitäh korraldajale ja osalejatele toreda öö(t)rallitamise eest!
ööläbi RAFikuga sõita kisub ju ikka suunurgad kõrvuni, kõik ülejäänu sinna kõrvale oli boonuseks Toungue
edaspidiseks soovitus: laske eelnevalt rada kellelgi erapooletul läbi sõita, siis tulevad "müstika" kohad välja ja saate veel paremini asja korraldada, et inimesed, kes Tallinna ei tunne ka aru saaksid, mis toimub. saate oma sihtgruppi kah suurendada tulevikus Wink

oli tore vanatehnikaüritus Smile

head,
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#46

Ega kuskil pilte ei ole ürituse kohta üleval? Ja kas tulev üritus on samalaadne?
Tahaks veel tänada ZAZ tiimi kes meid aitasid.Wink
Vasta
#47

Kõigepealt tänud Joonasele huvitava ürituse eest. See oli mu esimene sedasorti üritus just osavõtjana, veidi tagasihoidlikumas mastaabis klubisiseseid orienteerumismänge olen korraldanud tükki kolm, kuid sellise tasemeni pole mina suutnud kvaliteeti ajada.
Aga mis mind sundis end siia foorumisse registreerima ja seda postitust kirjutama oli siinse seltskonna üpriski ebameeldiv ning kiuslik, võiks lausa öelda et stereotüüpsele eestlase iseloomulik õel suhtumine uutesse tulijatesse ja värsketesse ideedesse. Suurepäraselt kõlbaks siia vanarahva ütlus pinnust ja palgist, ainult selle erinevusega, et osa siinsest seltskonnast kippus pindu nägema juba enne selle silma sattumist. Üks väheseid vanemate autode, just vanemate mitte vana-autode, ühisüritusi niigi äärmiselt killustunud autohuviliste/klubide/seltskondade ühendamiseks võiks siiski saada veidi tolerantsema vastuvõtu osaliseks.
Loodame et siinse seltskonna skeptitsism on peale õnnestunud üritust lahtunud ning järgmist samalaadset ettevõtmist ei saada enam kriitikalaviin.
Võistkond „Eesti Ladaklubi“ tervitab härraseid musta Mersuga ning loodab et seltskond väljamaises maasturis pole väga pahane et me neile pisukese vingerpussi mängisime.

Kõike parimat,
Kytt
Eesti Ladaklubi Juhatuse liige

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#48

Room lugeda, et vanatehnika sobrad said veeta lobusa night reisi...

Nagu ytles Juku-Kalle , et kui me ei vinguks elaksime palju sitemas Eestis ...

Parimat okcomposteri poistele ...
Vasta
#49

(04-04-2010, 21:33 PM)Kytt Kirjutas:  Võistkond „Eesti Ladaklubi“ tervitab härraseid musta Mersuga ning loodab et seltskond väljamaises maasturis pole väga pahane et me neile pisukese vingerpussi mängisime.
Üldse ei ole. See käib asja juurde. Me olime niigi ainult vaatlejatena rajal, kuna meie Sierra vahekast andis enne võistlust saba... Aga ole sa mureta - küll me selle järgmine kord tagasi teeme Smile
Joonasele soovime jaksu ja jõudu edasiseks. Ise oleks SI jaamu veidi vähem avalikesse kohtadesse panna ning legendid keerukamad teinud. Oluline point on muidugi see, et keset võistlust ei tohi reegleid muuta. Kui me oleks päriselt võistelnud, oleks tuld ja tõrva vandunud, sest nähes, et me ei jõua 5 tunni jooksul võtta kõiki punkte, otsustasime strateegiliselt mõne vahele jätta, et aega võita. Formaadi enese üle ei taha viriseda, kuigi ise eelistaks klassikalist autoorienteerumist, kus kaardil punktid või joon.
Kokuvõttes - üritus oli tore, osalejad olid toredad. Ainus tõrvatilk oli see, et 2 seltskonda arvasid heaks meie nina all Maarjamäe memoriaalil autoga üles sõita. Jätame autod-nimed siinkohal mainimata lootuses, et mõistus on järgmisel korral omal kohal tagasi.
Vasta
#50

Võin öelda kiitvaid sõnu kogu selle ürituse kohta. Oli masinaid , sõitjaid, keerulisi olukordi, abistajaid ja sai ka ise veidi teisi aidatud.
Auto pidas põhimõtteliselt lõpuni vastu, see tähendab käivitumisega oli probleeme kuid ei olnud vaja eriti tihti ka seisma jätta, kui vaid paar korda mootori jahutamiseks. Ei taha see ZAZ 7 tundi vastu pidada ühte jutti töötava mootoriga.
Korraldaja sai oma asjaga päris hästi hakkama. Keskmise kiiruse katsetel olid kohati ehk madalad kiirused, tallinnas öösel üsna rahulik. mõned punktid olid ehk keerukad ja vajasid mitte just loogilist mõtlemist vaid interneti abi kuid kõigil seda võimalust ju ei olnud. tallinnat mitte tundval inimesel oli seda raskem. Meil oli probleeme punktiga 2 ja maarjamäel kuid muidu laabus kõik ok
Kaassõitjad olid isegi vastupidavamad endal oli mingihetk üsna väsind olemine, kuid kiituseks abilistele sõitsime kõik punktid läbi.

Tänan korraldajat ja võistlejaid kes tegid selle ÖÖ huvitavaks
Vasta
#51

Lahe üritus oli. Ootame tiimiga pingsalt lõpplike tulemusi! Meile oli esimene kord pimedas seigelda.
Tervitame vastu "Lada klubi" tiimi!

Härrased musta Mersuga("Omad poisid")

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#52

No nii. Tänaks ka korraldajaid ja loodan, et mu täna õhtune üleval passimine ja tulemuste ootamine asjaette läheb ja korraldaja ikka oma sõna peab. tund ja viisteist minutit on veel jäänud esmaspäeva õhtut Smile !!!!
Aga üritus igati supper.
tänud Full Block-i võistkonna poolt.
Vasta
#53

Tere

Vabandan südamest viivituste pärast, mis nende tulemustega olid. Lubasin neid pühapäeva õhtuks ja asjaga ühelepoole sain alles eile öösel. Põhjus oli tehnilist laadi, kus arvuti ei tahtnud enam koostööd teha ja tulemused iga võistleja kohta pidi käsitisi sisestama. Nüüd on tulemused nähtavad ja kõik võistkonnad võivad oma kohta vaadata aadressilt www.okcomposter.com

Kui kellegil on küsimusi, siis vastan meeleldi. Samuti võib teada anda, kui kellelegi on ülekohut tehtud.

Auhindadest ja autasustamisest ka natuke. Loodan, et võistkonnad ei ole väga kurvad kui ei tule afterpartyt ning autasustamine toimuks järgmise võistluse alguses enne võistlejate rajale minekut. Saladuskatte all võib ära öelda, et järgmine võistlus on plaanitud 12 mai ja samuti Tallinnas.

Lisaks karikatele on esikolmikule järgmine võistlus tasuta ning järgmised kohad 4,5,6 saavad rajale poole hinnaga. Lisaks on üllatusauhindu ka teistele võistkondadele, kes esikuuikusse ei mahtunud.

Kõiki osalejaid veelkord tänades

Joonas Väärtnõu
Composter Seiklused
Vasta
#54

Keegi mingeid pilte ka viitsis teha ja kusagile üles laadida? Vaataks ka, et mis värk oli.
Vasta
#55

(06-04-2010, 19:54 PM)Composter_Seiklused Kirjutas:  Auhindadest ja autasustamisest ka natuke. Loodan, et võistkonnad ei ole väga kurvad kui ei tule afterpartyt ning autasustamine toimuks järgmise võistluse alguses enne võistlejate rajale minekut. Saladuskatte all võib ära öelda, et järgmine võistlus on plaanitud 12 mai ja samuti Tallinnas.

miks afterpartyt ei toimu? Smile
head,
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#56

Tere

Afterparty ära jätmise peamine põhjus on see, et ei taha inimesi jooksutada. Väga paljud võistkonnad olid pärit väljaspool Tallinnat. Afterparty aeg ei oleks sobinud kõikidele võistkondadele ning osavõtt oleks olnud suhteliselt väike. Palju rohkem rõõmu pakub auhindade kättesaamine suurema rahvahulga ees. Seega otsustasime piduliku autasustamise teha järgmise võistluse alguses, enne kui võistlejad rajale lähevad.

Mõistvat suhtumist oodates

Joonas Väärtnõu
Vasta
#57

Küsimus Joonasele.

Esiteks , miks järgmine võistlus toimub nädala sees? Miks mitte nädalavahetusel ,kui kõigil oleks võimalik tulla.
Teiseks mis laadi järgmine üritus tuleb? Ehk räägid lähemalt juba, vaata et ainult kuu aega ju järgmise võistluseni.


Tänan vastuse eest juba ette ära.
Vasta
#58

Tere

12. mai oli vaid ettepanek. Üldsuse soovil tõstame selle ürituse samuti nädalavahetusele.

Üritus leiab aset 15. mai ja täpsemat infot jagan natuke hiljem. Ürituse ülesehitus muutub niipalju, et toimub ühisstart, puuduvad koordinaadid ja nende asemel on vihjeid. Et võistkonnad üksteise järgi ei sõidaks on rajal sellelegi mõeldud. Seda näete stardis. Võistlus algab kell 20.00 ja lõpp on seekord 00.00

Aga täpsem info tuleb lähiajal

Joonas
Vasta
#59

Tänud meiegi poolt korraldajale,päris tore oli,meile oli selline üritus esmakordne. Kuigi läks nagu läks,oleme mai kuus ka stardis.
Vasta
#60

Kuulge vennad vähid - kus too käte kohal olev punkt oli?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne