01-03-2010, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2010, 17:39 PM ja muutjaks oli walrus.)
Esmalt tervitus kõigile siinsetele foorumlastele.
Nimelt on endalgi sattunud kätte üks kaunis 66nda aasta Moskvich 408. Alustasin vaikselt selle ülesvuntsimist ning mõtlesin, et miks mitte kajastada seda foorumis kriitikute kui ka soovituste ja nõuannete saatel.
Auto sain omale paari aasta eest ühe vanema meesterahva käest, kes oli seda ikka terve elu putitanud, kere on korralik (kõik ilusti ära keevitatud), värv oli ka enamvähem (mõned rööstetäpikesed ja kobrutav värv mõne koha pealt). Samuti oli autol vahetatud originaal armatuur 412 omaga ja 2140 kelladega. Mootori juures oli ka välja vahetatud karburaator, mis oli asendatud ziguli omaga. Lisaks on paigaldatud ka Volga paralleelvardad. Veel üks ümberehitus, mis eristub originaalist, on tagavararatta asendi muutmine. Nimelt originaalis peaks olema ratas diagnaalis, kuid on paigutatud vertikaalselt (pagasniku põhja on tehtud väike süvend).
Ise sõitsin sellega ühe suve (üle 5000 km) ja ei vedanud kordagi alt. Ainus probleem, mis häirima hakkas, oli mootor. Ilmselt kas kolvirõngad (jõud kadus ja õli hakkas palju sööma). Peale selle on seisnud ühe aasta garaazis ja nüüd mõtlesin, et peaks hakkama seda üles tegema. Plaan on kakkuda kõik juppeks. Uus värvikiht, nii põhi, kui ka kere. Mootori kapremont kui ka armatuuri asendus originaaliga oleks samuti järjekorras.
Ühesõnaga plaan oleks mu moskvich võimalikult originaali lähedale tagasi viia. Ning siinkohal oleks vägagi teretulnud kõiksugused abistavad nõuanded ja näpunäited ning kui ka kellegil on mingeid varuosasid pakkuda, võib kindlasti pakkuda!
Siin ka paar pilt autost:
[/align]
okei, midagi läks pe**e
pole vist eriti sinapeal nende piltide lisamisega
okei, viskan siis lingina need pildid siia:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1665806
Nimelt on endalgi sattunud kätte üks kaunis 66nda aasta Moskvich 408. Alustasin vaikselt selle ülesvuntsimist ning mõtlesin, et miks mitte kajastada seda foorumis kriitikute kui ka soovituste ja nõuannete saatel.
Auto sain omale paari aasta eest ühe vanema meesterahva käest, kes oli seda ikka terve elu putitanud, kere on korralik (kõik ilusti ära keevitatud), värv oli ka enamvähem (mõned rööstetäpikesed ja kobrutav värv mõne koha pealt). Samuti oli autol vahetatud originaal armatuur 412 omaga ja 2140 kelladega. Mootori juures oli ka välja vahetatud karburaator, mis oli asendatud ziguli omaga. Lisaks on paigaldatud ka Volga paralleelvardad. Veel üks ümberehitus, mis eristub originaalist, on tagavararatta asendi muutmine. Nimelt originaalis peaks olema ratas diagnaalis, kuid on paigutatud vertikaalselt (pagasniku põhja on tehtud väike süvend).
Ise sõitsin sellega ühe suve (üle 5000 km) ja ei vedanud kordagi alt. Ainus probleem, mis häirima hakkas, oli mootor. Ilmselt kas kolvirõngad (jõud kadus ja õli hakkas palju sööma). Peale selle on seisnud ühe aasta garaazis ja nüüd mõtlesin, et peaks hakkama seda üles tegema. Plaan on kakkuda kõik juppeks. Uus värvikiht, nii põhi, kui ka kere. Mootori kapremont kui ka armatuuri asendus originaaliga oleks samuti järjekorras.
Ühesõnaga plaan oleks mu moskvich võimalikult originaali lähedale tagasi viia. Ning siinkohal oleks vägagi teretulnud kõiksugused abistavad nõuanded ja näpunäited ning kui ka kellegil on mingeid varuosasid pakkuda, võib kindlasti pakkuda!
Siin ka paar pilt autost:
[/align]
okei, midagi läks pe**e
pole vist eriti sinapeal nende piltide lisamisega
okei, viskan siis lingina need pildid siia:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1665806