m408 projekt
#1

Esmalt tervitus kõigile siinsetele foorumlastele.
Nimelt on endalgi sattunud kätte üks kaunis 66nda aasta Moskvich 408. Alustasin vaikselt selle ülesvuntsimist ning mõtlesin, et miks mitte kajastada seda foorumis kriitikute kui ka soovituste ja nõuannete saatel.
Auto sain omale paari aasta eest ühe vanema meesterahva käest, kes oli seda ikka terve elu putitanud, kere on korralik (kõik ilusti ära keevitatud), värv oli ka enamvähem (mõned rööstetäpikesed ja kobrutav värv mõne koha pealt). Samuti oli autol vahetatud originaal armatuur 412 omaga ja 2140 kelladega. Mootori juures oli ka välja vahetatud karburaator, mis oli asendatud ziguli omaga. Lisaks on paigaldatud ka Volga paralleelvardad. Veel üks ümberehitus, mis eristub originaalist, on tagavararatta asendi muutmine. Nimelt originaalis peaks olema ratas diagnaalis, kuid on paigutatud vertikaalselt (pagasniku põhja on tehtud väike süvend).
Ise sõitsin sellega ühe suve (üle 5000 km) ja ei vedanud kordagi alt. Ainus probleem, mis häirima hakkas, oli mootor. Ilmselt kas kolvirõngad (jõud kadus ja õli hakkas palju sööma). Peale selle on seisnud ühe aasta garaazis ja nüüd mõtlesin, et peaks hakkama seda üles tegema. Plaan on kakkuda kõik juppeks. Uus värvikiht, nii põhi, kui ka kere. Mootori kapremont kui ka armatuuri asendus originaaliga oleks samuti järjekorras.
Ühesõnaga plaan oleks mu moskvich võimalikult originaali lähedale tagasi viia. Ning siinkohal oleks vägagi teretulnud kõiksugused abistavad nõuanded ja näpunäited ning kui ka kellegil on mingeid varuosasid pakkuda, võib kindlasti pakkuda!
Siin ka paar pilt autost:
[Pilt: slideshow?id=1664614&img_id=1665806]
[Pilt: slideshow?id=1664614&img_id=1665807][/align]
okei, midagi läks pe**eBig Grin
pole vist eriti sinapeal nende piltide lisamisegaBig Grin
okei, viskan siis lingina need pildid siia:

http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1665806
Vasta
#2

Hetkel ongi tegemisel põhi. Siinkohal küsikski nõu, et kui teha see veidi säästuvariandina (ehk siis ilma liivapritsita), siis kuidas oleks võimalik pääseda ligi kõiksugustele nurkadele ja urgudele, et sealtki eelnev värvi- ja mastiksikiht maha saada. Ehk teab keegi mingit kodust agregaati või nippi, sest relakas ja traathari sinna ei küündi. Kas üldse on vajalik lasta haljaks? kui plekk on korralik, roostet ei ole? kas võib ka kohe katte peale kanda?:o Siinkohal küsiks ka, et mis järjekorras ja mis asju peaks panema põhjale. Tean, et roostesurm, siis krunt, siis mastiks. Kui ma eksin, siis parandage ning soovitage, milline toode oleks kõige parem.
Ette tänades, Marko.
Vasta
#3

Edu ja jõudu kaaskanntajale!
Soovitaks ise siiski põhja puhul liivapritsi kasuks otsustada, sest raha ja aega kulub põhimõtteliselt sama tulemuse saamiseks relaka ja harjadega sama palju. Enda oma(`67 aasta) proovisin ka algul traatharjaga puhastada, aga tulemus ei ole ikka piisavalt hea ja sellel suvel/kevadel nüüd ikka liivapritsi.

Muidugi oleneb kuidas roostega, endal nii mõneski kohas sügavamad kohad või lausa läbi, vb. kui sügavat/läbivat roostet kuskil pole siis aitaks ka harjast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne