Väike roomik projekt

(23-03-2012, 23:22 PM)Isapull Kirjutas:  Nende roomikute suunajatel pikkust nagu oli. Ehk annab neil otsad väljapoole kumeramaks keerata, et kummi ei torkaks, kui nad sirged püsiva ja tugevdamist ei vaja. Lisade keevitamine on suur töö, kui veel roomik pulkadeks vaja seepärast võtta.

Käisime paar päeva tagasi Territ uputamas, kopratammisid lahti harutamas. Peal kerge lumi, all õhuke jää ja selle all üle poole meetri vett ja turvas. Algul jää kandis, siis hakkas jant pihta, kui läbi vajus. Sumpa mulistas vee all. Oma vintsita poleks välja roninud. Õnneks jäi kõik terveks. Selles suhtes on ujuv roomikmasin üle prahi. Terri kahjuks ujuda ei oska.

Tervitades, IP

Kusjuures kõige veidram on see, et pakun ikkagi et kõiges oli süüdi natukene liiga lõtv lint. ehk siis lint tuli maha ja see lõhkus ka rehvid. Õnneks olin ma aga kodule lähedal, panin oma laplanderi käima ja lohistasin vintsides asja koju ära.

Seega, pean siiski keevitama. Kui arvestada, palju olen seda masinat keevitama pidanud, siis see lindi suunajatele pikenduste ja tugevduste panek on suhteliselt käkitegu.

Martin
Vasta

(23-03-2012, 23:39 PM)Tift Kirjutas:  
(23-03-2012, 23:22 PM)Isapull Kirjutas:  Selles suhtes on ujuv roomikmasin üle prahi. Terri kahjuks ujuda ei oska.
Tervitades, IP
Hmm, alati on võimalus üks sihuke ujuv versioon endale valmistada Toungue Big Grin ..! Sihuke..pisike.. roomikutega paadike.

Insenerimõtte ideaalina tiksub muidugi peas luua MÕV (maa-õhk-vesi) tüüpi seade. Aga, seda siinkohal mainides tekib võimalus, et see tore roomikurubriik tõstetakse J.Tatika teemasse. Seepärast ma jääks ikka maa peale, kuigi roomikutega paat on kasvõi tollesama Argo näol reaalselt olemas. Ain't, et ei lenda.:-C

Terv., IP
Vasta

(23-03-2012, 23:44 PM)empudogy Kirjutas:  Kusjuures kõige veidram on see, et pakun ikkagi et kõiges oli süüdi natukene liiga lõtv lint. ehk siis lint tuli maha ja see lõhkus ka rehvid.

Selles kogu "kala" peitubki.
Kui sõita ainult mööda siledaks äestatud põldu või maanteed, poleks probleeme, aga maastikul teeb see lint seal tegelikkuses ikka imetrikke. Mõnikord kipub mingi osa temast olema lausa püstloodis (metsas kändude vahel, rabas külmunud mätas...) ja siis need teravad asjad rehvi läbi torkavadki.

Vasta

minu arvamus on selline et süüdlase hulka võiks arvata ka esisillaga vedamise
sellel juhul on lint pealpool pingumal kui rataste all
tagaveo puhul oleks ehk rataste all rohkem pingul ja pealt tühja jookev lint lõdvemalt.

vahe on ehk väike aga kindlasti on ta olemas

Vasta

(29-03-2012, 12:31 PM)MeelisV Kirjutas:  minu arvamus on selline et süüdlase hulka võiks arvata ka esisillaga vedamise
sellel juhul on lint pealpool pingumal kui rataste all
tagaveo puhul oleks ehk rataste all rohkem pingul ja pealt tühja jookev lint lõdvemalt.

vahe on ehk väike aga kindlasti on ta olemas

Lint tuli maha tagurpidi manööverdades...
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=gxWUz1Qc5...re=related
Üks variant "raudhobust" roomikuehitajatele
Vasta

Tere. Aastat kümme on teemast vaikselt möödunud. Kas on ajaga uusi lahendusi tulnud pööramise juhtimiseks. 
Kuidas tänapäeval need dumperid (need roomikutel aiakärud) pööravad. Google annab neid mitmekümneid erinevaid üle maailma.
Vasta

(13-11-2022, 14:52 PM)umm Kirjutas:  ...
Kuidas tänapäeval need dumperid (need roomikutel aiakärud) pööravad.

Paljudel (äkki isegi enamusel) kummagi poole eraldi hüdroveoga ja sealt ka pööramine.

Odavatel asjadel pole diferentsiaaljuhtimist kohanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne